Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Topiccsendőr

    addikt

    válasz Micsurin #142236 üzenetére

    Ebben van igazsag.
    Viszont en meg latok eleg sok injektort, amire kolteni kell.
    A benzinpumpa nagyon sok modellnel nagyon hamar tonkremegy. Japanoknal is. 20e km utan jellemzo. Ugy kezdodik, hogy kisebb lesz a vegsebesseged ugy 50-el. De mintha minden jol mukodne. Es a benzinpumpa 100e Ft alatt nem nagyon van. Regebbi modelleknel be lehet rakni utangyartottat olcson, de most a szelsosegeket mondom en is. Aztan ott van a lambda szonda. Fojtoszelep tengely ugyanugy ki tud kopni, es most kapaszkodj, yamahanak meg membranja is van a befecs melle az open loop r6 ban. :D ezek is regi motorok mondjuk.
    A kompresszoros kawaban pedig egyenesen irja a gepkonyv, hogy 60e km nel csereld ki az egesz egyseget.
    Legalabb kovetkezetesek, mert ha keves benzint kap, amit meg meg is fujsz, akkor eleg hamar totalkar lesz belole.

    [ Szerkesztve ]

    Nem menekülsz a csendőrség elől.

Új hozzászólás Aktív témák