- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Ismét egyedit alkotott a Sharp
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Mobil flották
- Xiaomi 12T - egytucat
- Fotók, videók mobillal
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
it Meggondolta magát a Ford, a helyzetre való tekintettel 2030 után is kínálhat Európában hibrid és benzines autókat.
-
Nálunk is telepíthető a One UI 6.1 a Galaxy S22-re
ma Gyorsan rendbe szedte a frissítést a Samsung, Dél-Koreában újra elérhető, itthon pedig először.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
bajnokpityu
félisten
válasz Biqci #141933 üzenetére
nemtom hogy a kipu melyiknél mennyi. nekem a gyári dupla kipu ülés alatt, leömlővel van vagy 20 kiló érzésre.
utánanézve ezt találtam: 70% (approx. 6.5kg) al könnyebb a full titán arrow rendszer.
tehát 212-6kg, tehát 206 kg nedvesen. a többszázezres kipuval.
egy 2017es 765 RS meg szárazon 165 kg. brutál nagy a különbség súlyban.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
zgospel
őstag
Speedet szerintem felejtsd el, legalábbis egyelőre, amíg nem nagy pályákon mész túlnyomó többségben. De a Speedből egyébként is inkább a jelenlegi széria lenne megfelelő pályára, a korábbiak kevésbé agilisek, azoknál a V4 Tuono sokkal jobb választás, vagy az S1000R is. A mostani meg elég drága
A Street Triplet nekem is lehordták páran, hogy kicsi, meg gyenge, aztán amikor kigyorsításon mentem el mellettük az egyenesben, akkor a következő szünetben már más véleményen voltak De volt olyan is, aki nem ismerte a típust, és megkérdezte hogy ez ezres-e.
A 2017-19-es szériát már 3 millió megkapni, persze nem túl nagy a kínálat. Odaadnám kipróbálásra, de lejárt róla a műszaki és kéne rá egy szett gumi is, és ezekkel nem mostanában fogok foglalkozni más magánproblémák miatt, de majd egyszer szavamon foghatsz
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
bajnokpityu
félisten
válasz bajnokpityu #141951 üzenetére
meg a másik. gyári áttétellel le van áttételezve. 110Nm, de sztem 80nál már leforog az egyes, 108 asszem a kettes vége. 1-2ben folytják a blokkot. a kicsinek meg sztem hosszabb áttétele van, így a végén faszán kijön, h 0-100 az kb jobb a kicsinek, mint a nagynak, mert nem kell váltania
lehet, h okosabb választás a 765, de a 1050esbe meg szimplán szerelmes vagyok.
félek, h ha kipróbálnék egy 765RSt, akkor váltanékzgospel: mit értesz agilitás alatt? fordulékonyságot? nekem nem tünt könnyebbnek a tuono v4 se. közben meg mintha hosszabb lenne. ami biztos, h külsőre nekem nem jött be a triple R mellett.
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
Micsurin
nagyúr
-
veterán
-
Micsurin
nagyúr
válasz Topiccsendőr #141956 üzenetére
Tudtam tetszeni fog
Oppenheimer amíg pl pesten megállva le nem trancsíroznak neked egyet miközben próbálják leműteni a motorról. Sajnos tapasztalat az IS17-em nem véletlen volt idő előtt cserélve... mindezt a bécsi út mellett verőfényes napsütésben.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
veterán
-
Somatom
veterán
válasz Oppenheimer #141959 üzenetére
Odamész, rászólsz a tolvajra és megtudod.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Micsurin
nagyúr
válasz Oppenheimer #141959 üzenetére
Mikor a paraszt addig tépkedi hátha lejön, hogy az EPS bélés olyan lesz mint a vagdalt hús.
Somatom
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
norbert1998
veterán
válasz Somatom #141960 üzenetére
Volt ilyen.
Ismerős ment oda a biciklejehez, látta, hogy két gibbon ott feszegeti a bolt előtt, délelőtti órákban.
Szóltak a rozsda emberek, hogy hát mit akar uram ezzel a biciklivel, most küldtem el a fiamat a kulcsert!
Ő meg elővette a kulcsát, hogy nem tudom, a fiú miért ment, de ilyenje biztosan nincs! Na tunes innen.Amúgy pedig egy tök basic bringa, ilyen tesco praktiker szint, semmi túra ktm meg egyebek.
-
Biqci
aktív tag
válasz bajnokpityu #141951 üzenetére
Nagy a különbség az biztos. Amikor a Bandit után ráültem, mintha bringa lett volna olyan pehelysúlyú volt. De a múltkor sikerült elhozni tesztvezetni egy tavalyi 765RS-t, na annál majdnem becsokiztam. Az a könnyedség, az a minden sokkal jobb érzés mint az én '14-es Triplámé... Eskü, gondolkoztam rajta, hogy itt hagyom az enyém, mindegy mennyit adnak érte és viszem ezt haza...
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
martonx
veterán
Melyikőtök volt az?
Én kérek elnézést!
-
Somatom
veterán
Hétvégi gurulás? Bacus?
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
macilaci78
nagyúr
válasz Pttypang #141969 üzenetére
Ha igaz, hamarosan meglesz a jogsim, ilyen rendezvényeken kibicnek szabad megjelenni és 1-2 típust üléspróbázni? Nincs még eldöntve, mit vegyek, kellene pár valid ötlet a kalapba.
SMKP van 20+ éve, 5 éve Budapesten használom. Sajna a Hungáriára, hidakra kevés a megengedett 70-hez, így feljebb lépek. Ha már csinálok papírt, korlátlant csinálok.
A robogós topikban a Honda SH 300 robogót javasolták a termetemnek, de a tanórák tanulsága szerint nem érzem akkora hátrányát a manuális váltónak a budapesti forgalomban. (Yamaha Frazer AACC901 rendszám, sajátnak nem tetszene, mélyen előre kell dőlni a kormányért.)196 cm magas, 150+ kg vagyok, derékban vállas, 40 éves fejjel azért már benőtt a fejem lágya. Budapesti munkábajárás (Zugló-Újbuda) mellett vidéki utak is befigyelnének néha. Szüleim Békés megyében élnek, 250 km oda, sógorom Bécsben, tehát családlátogatás címszóval is lehetne gyűjteni a kilométereket. Erre azért egy robogót nem kínoznék, főleg nem utassal.
A müncheni BMW múzeumban 5-8 éve az ott kiállított R-t sikerült felpróbálni, körbe dobozolva, feleségem is felült mögém, nagyon kényelmes volt abban a 10-15 percben. Egyenes hát, derék, vízszintes comb, közel függőleges sípcsont, kézreálló kormány. Jó, oké, ez messze nem az árkategória, ami befér és kezdő motornak biztosan nem ezt kéne, de na... Suzuki V-Strom, Honda NC750X is volt már említve, dobozolni ezt is lehet.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
Pfiucska
aktív tag
válasz macilaci78 #141971 üzenetére
Epp nem reg probaltam ki egy sh300-t. A motorom (CBR500R) utan az egy olyan kenyelmetlen valami, hogy kétlem, hogy az kenyelmes tud lenni majd 2 meterrel… en 177 cm vagyok.
iPhone 11, PS5, 18’ cbr500r, 23’ Octavia 2.0 TDI
-
d@vee
őstag
Srácok, az alábbi cső hova megy?
Megjöttem egy átlag körről, letettem, kajáltam, mire visszamentem a cső ott fityegett és ömlött a benya.
Kawasaki er5 az alany, a bilincset meg sem találtam hol lehet.
Ill az alsó vége ami a képen van jó helyen van? Mert az is le volt esve, gondolom oda megy mert közvetlen mellette volt a vége.Ja
-
bacus
őstag
válasz Somatom #141968 üzenetére
Lehet róla szó, még nem igen látom a hétvégénket. Most lepofátlankodtam Balatonra 2 éjszakára , de autóval, rengeteg cuccot hoztunk le, de pénteken délután már megint Bp.
Ez a motoros, nem is értem.. országúton esélye nincs, a rendőr autó 191-nél megelőzte, a varaderónak sztem valahol ott a vége. Ellenben valami jó kis szűk átjárós helyen, ahova a rendőr nem fér be, vagy terep, ahol nincs út (bár én magam ezt nem választanám)
Tényleg, hol vannak ilyen helyek, ahol 1-2 rendőrautót még le lehetne rázni. Szerintem utána már mindegy, mert nincs esély rá.Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
d@vee
őstag
válasz Topiccsendőr #141978 üzenetére
Sztem igen.
De onnan folyt a benya, ahova be van dugva most.[ Szerkesztve ]
Ja
-
Somatom
veterán
válasz bacus #141977 üzenetére
Pontyosan. Tini koromban a kisromettel is leráztam a rendőrt. A János kórháznál legurultam a lépcső melletti babakocsi lehajtón és pá. Nem is értem, hogy lehetett ennyire béna a muksó.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
neutron23
csendes tag
válasz yodamastah #141947 üzenetére
Yodamastah, örültem hogy találkoztunk, jó volt látni élőben motorozni, jól kenitek nagyon. Első fejidommal mi lett? Múlt heti videón még fent volt
-
duni84
aktív tag
válasz macilaci78 #141971 üzenetére
azt számold bele az utasos tervekbe, hogy tipikusan 190-220kg szokott lenni a max terhelhetőségük a motorknak. mindennel (emberek + dobozok + poggyász + utólag felszerelt akármik + ruha). én inkább egyedül használnám, hogy kezesebb maradjon bármelyik a felsoroltak közül (a magasságodhoz tényleg a v-strom, versys, nc, bmw gs passzolhat leginkább. elsőnek úgyis az dönt majd, hogy melyiknek a kinézetével tudsz megbékélni )
#metszéspontok
-
macilaci78
nagyúr
válasz duni84 #141984 üzenetére
A kinézet nem annyira érdekel. Férjek el rajta, ne legyek forgalmi akadály, racionális üzemeltetési költségek, fogyasztás a prioritás.
Igen, a terhelhetőség szűk keresztmetszet, viszont utassal főleg autópálya lenne a használat: jobb minőségű út, egyenletes tempó.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
-
neutron23
csendes tag
válasz yodamastah #141986 üzenetére
Na király. Szerinted érdemes lenne valami komolyabb gumira cserélni? Most sporttúra van rajta BT23, ami híresen soká kopik el, a nap vége felé meg is csúszott 12-esből kifelé, pedig egyáltalán nem forszíroztam. Biztos nem csak a gumi a szűk keresztmetszet, de talán én is gyorsabban fejlődnék, ha van egy gumi amiben megbízok, amit kanyarközben is azért lehet fékezni, meg rá lehet adni a gázt rendesen... Nem tudom érdemes-e erre a motorra költeni, de igazából az Oncsik a vágott slickel elmondása szerint 45-ös időt megy a fazerrel.. 48-as idővel velem már nyulat lehetne fogatni
-
Xero
nagyúr
válasz neutron23 #141988 üzenetére
Nem nekem iranyult a kerdes de:
1. Nekem nagyon sokat szamit a gumi, a gyari szerelessel folyamatosan bizonytalankodtam csuszashataron, kiszamithatatlan volt, pedig papiron az is "sportosabb" gumi. Most a Rosso IV-el mar batrabb vagyok, de ahogy yoda is emlitette nem is olyan regen, tuti van meg benne.
2. Kanyarban ne nagyon fekezgessel semmilyen gumival, maximum akkor ha beesve kanyarba meg picit rajta hagyod es meg egy picit rateszel ha tobb kettonel. Ha siman nullarol fekezel azt egyik gumi sem fogja toleralni. -
neutron23
csendes tag
Mindenkitől szívesen veszem a választ
Nem szoktam kanyarban belenyúlni, csak max hátsó fékkel, de azt se nagyon. Az lenne jó, ha féktávon tovább rajta lehetne hagyni a kanyarbejáraton.
Én is Rosso 4-et néztem amúgy, meg Michelin Power Cup Evo-t, lehet megérné beruházni, a BT23-at meg elrakom polcra.
Anno arra mentem rá, hogy karistoljam a lábtartót, végig az összes kanyarban, ma meg teljesen felbosszantott, hogy akárhányszor leért, a frász jött rám, valahogy vissza kellene szoknom az érzéshez, hogy nem nagy baj ha leér... -
Xero
nagyúr
válasz Topiccsendőr #141992 üzenetére
Nem szoltam!
-
yodamastah
őstag
válasz neutron23 #141988 üzenetére
MInél kezdőbb vagy annál inkább jobb gumid legyen. AKi profin kezeli a motort, egy gyengébb gumiva lágyan, precizen tud nagy tempóval motorozni, nem hibázik bele. Egy kezdő meg összevissza bénázik, belehibázik, pánik reakcióval (pl elcsukja gázt hirtelen, vagy belefékez lapon) könnyen túlterheli a gumit.
Bt23 nem ismerem. Ha közepes tempóval már csúszkálsz, az nem jó jel. Lehet hibás motorkezelés, vagy pl túl sokat mentél és elkezdett elmelegedni. Keress egy utca/pálya gumit ami még vizen is jó. Rosso4 az pl ilyen. Vágott slicket nem ajánlom kezdőként.
Zoli jól motorozik, a 45öt biztos tudja ha ezt mondta. Ez bizony elég jó egy 99es fazerrel. Nekem is csak 42.9 a legjobb időm a gsxr-el.
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
válasz yodamastah #141994 üzenetére
En meg verem a seggem a foldhoz ha bemegyek 50 ala.
-
neutron23
csendes tag
válasz yodamastah #141994 üzenetére
Biztos van motorkezelési baki is sűrűn, meg elrontott ívek. Ma már sikerült elérnem, hogy terhelésváltásnál ne idegesítsem a motort, egész finoman sikerülnek a testpozíció váltások, igaz nem is ülök ki annyira mint a múltkor, mert felesleges.
Lehet hogy Rosso 4 lesz végül, az sok helyen kapható, de így képről meg leírás alapján a Michelin Cup valahogy pályásabb guminak érződik.
Egy darabig most nem fogok tudni motorozni, úgyhogy lesz időm elmélkedni.A Zoli lehet RSV-re mondta a 45-öt és fazerre 47-et, mindegy is föl se fogom ezeket az időket
Jó éjt mindenkinek
-
Des1gnR
őstag
válasz norbert1998 #141997 üzenetére
Nem is értettem, hogy mit agyal amúgy közúton...simán be kellett volna húznia egy földútra, majd egy erdősávba bekanyarodik és kész...már ott is hagyta a rendőröket.
Máskülönben rendszámmal ment, szóval 1 m-ert is kár volt menekülni
Dell G3 3779 || Samsung S23+ || Samsung Watch 5 Pro || Oculus Quest 2 || Creality Ender 3 V2
-
Geresics
addikt
válasz Des1gnR #141998 üzenetére
Mentél már gyorsan erdőben? És utcai gumival?
Emberünk a 2. méterig nem jutott volna el...A rendszám pedig nem biztos hogy hozzá tartozik, de ha mégis, akkor ha nem kapják el, akkor azt mondja, hogy közeli hozzátartozója vezetett, aki ellen nem köteles terhelő tanuvallomást tenni...
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- YouTube
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Elfelejtettem a film címét
- EAFC 24
- Megérkezett a Corsair új M.2-es SSD-je, és mindennek mondható, csak lassúnak nem
- nVidia tulajok OFF topikja
- Kupon kunyeráló
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen