- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Garmin Forerunner 965 - csúcs
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Telekom mobilszolgáltatások
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
Hirdetés
-
Letartóztatták a bitcoin-Jézust
it Amerikai adókerülés vádjával, Spanyolországban tartóztatták le a bitcoin-Jézusként ismert Roger Vert.
-
Mebírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
ph A cég elég olcsón megússza az ügyfelei félrevezetését, de az üdvözlendő, hogy az Egyesült Államok hatóságai nem siklottak el az ügy felett.
-
Free Play Days 2024 - 18. hét: Headbangers: Rythm Royale
gp Extraként a Star Wars Jedi: Survort is kipróbálhatjuk 5 óra erejéig.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
csongi
veterán
válasz canniball #119449 üzenetére
Chris0321.
A vegeredmeny, hogy nem az a nonszensz, hogy bele kell nezni a tukorbe, es adott esetben le kell mondani minden jogrol. Sajnos az agyatlant kell vedeni.
A nonszensz az iteletbe van.
Mikor egy hibas szabaly miatt, az agyatlan kerul nyert helyzetbe.
A hazai rendszer csodaja.
Amugy sajnalom. Tenyleg gusztustalan a szabaly es az itelet is.[ Szerkesztve ]
-
Geresics
addikt
válasz Geresics #117826 üzenetére
Ez a videó az BMW KÖZÚTI KANYAR KÉPZÉS tréningen készült, amit valamiért a Driving Experience Vezetéstechnikai túrák közé sorol, Villámtúrák belföldön címen.
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
FIREBLADE78
addikt
A bukómmal semmi gond. Plexin kis karc,de ennyi. Patika! Alapból a 200 plus ezres kategória. Még szezont sem használtam. Ment a moci anno,bukó megmaradt. Most kell a pénz,nem tartom,de szaré-hugyé nem adom.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
zgospel
őstag
válasz FIREBLADE78 #119453 üzenetére
Típus, méret, képek, évjárat, ár?
[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Geresics
addikt
...és a 195-öst még be sem raktam, azt a részt pedig külön dojtcslandban forgattuk
Amúgy a tréning elején direkt elmondják, hogy nem versenyezni jöttünk, meg száguldozni, hanem úgy motorozni, ahogy normál esetben is motoroznánk, tehát nem fogunk 90-nél fékezni, hanem 100-110-es tempó lesz - ha a forgalom és a hely engedi
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
zgospel
őstag
válasz Geresics #119457 üzenetére
Valszeg ez az első videód amit végignéztem
Ez alapján szerintem itt most óriási a kettős mérce. Dodor kvázi ugyanezt csinálja, ugyanitt. Az egyetlen különbség kb az, hogy ott nem mozdulatlanul ülnek az emberek a motoron, mint itt, hanem arra vannak tanítva hogy mozogjanak, és hogy miért.
Dodorra mindig azt mondod hogy életveszély és faszság az utcai kanyarképzés (pontosan nem fogom idézni, de nagyjából ez a lényege mindig amit írsz ezzel kapcsolatban). Erre a Drivexesre meg azt mondod hogy kurva jó, csak azért mert Mackó tartja. De persze ez nem száguldozás és full biztonságos.Egyébként ezzel a KTM-mel simán kimehetnél Euroringre, csak egy sima pályanapra, képzés nélkül is. Az ottani képzések kicsit megdrágultak idénre. Na nem mintha a Pegasoval elzavart volna bárki is, de a mostani motorod sokkal potensebb.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Geresics
addikt
válasz zgospel #119458 üzenetére
csak röviden, mert sietek, de ha kell, később kifejtem szívesen
Dodor képzéseiről ami videókat láttam, azok jóval nagyobb tempóval voltak. A Horvát képzéséről konkrétan tudom, hogy végig versenyezték az utat, és nem "normál haladós" tampóban. A balesetéről is többet van szerencsém tudni, mint amit a neten láthattál. Ő versenyző alkatoknak tart versenyző stílusban képzést, DE nagyon sok hasznos dologgal együtt.
Ami viszont nagy különbség (a tampón kívül), ami pl. a héten megjelent AtomMoto (asszem) videójában is tök jól látszik: pont lesz@rja a záróvonalat! Amikor utasként visz valakit a videóban asszem ott is jól látszik, hogy nem csak átdönti rajta a motort, hanem át is megy. Itt ennek pont az ellenkezője megy (indokok logikusak: szemből autós, motoros, busz, stb)! (A videómban asszem hagytam olyat, ahol én is átlógok: ott szimplán elrontottam.)
Továbbá akik voltak hazai kanyarképzésén (én még sajna nem, így nem saját tapasztalat), azok mind azt mondták, hogy sok a duma, kevés a motorozás!
Amúgy itt is tanítják a mozgást a motoron, csak én viszonylag hamar sorra kerültem, és előtte kameráztam kanyarokban, így nem voltam épp formában amikor mentem, és tényleg túlkombináltam, és próbáltam mindig "valamit csinálni", aminek egy zagyvaság lett a vége, és erre jött az a kiértékelésnél, hogy inkább először menjenek az ívek egy számomra természetes pozícióban, és utána ráérek mozogni. Így is tettem, és meg is lett az eredménye, de azt már nem tettem be, nem akartam "hencegni"KTM: tervben volt idén egy pályanap, amíg még a Pirelli Angel GT II van rajta, de sajna nem jutottam el. Amint ez elkopik, jön rá a TKC70, azzal azért már nem volna olyan jó
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
hugi0
őstag
válasz Chris0321 #119430 üzenetére
A legtobb esetben figyelemmel kovetem a korulottem haladokat (+tukor).
Igy csak akkor ha lassan vagy megallas utan kanyarodok balra.
Egy esetben nem, amikor egyiranyu utcabol, baloldalrol kanyarodok. - itt viszont elsobsege van az egyenesen halado gyalogosnak.Chris0321 !
Mivel nem csak feltetelezzuk, hanem tudjuk, hogy vannak ilyenek "szellemileg visszamaradott".
- pont ezert.[ Szerkesztve ]
"Az arnyekom gyorsabb a noverem fenyenel."
-
zgospel
őstag
válasz Geresics #119459 üzenetére
Hát ez még nekem mindig ugyanúgy kettős mérce, elég erősen
Elfogadom hogy neked Dodor az kb a nemezised, Mackó pedig maga az isten, és ettől nehéz eltekinteni. Nekem egy fokkal könnyebb, mert egyikük képzésén sem akarok részt venni, és elég távol vagyok bármelyikük stílusától. Sőt, Mackó az maga a két lábon járó támogatói tartalom, de ezt már egyszer kibeszéltük.
Mi a limit a "versenyzős" tempóhoz? Mikortól mondod azt hogy odáig még oké, onnantól meg már nem?
Meg érted, attól hogy mondjuk egyik ember 70-80-nal tud elfordulni ott ahol egy másik 90-100-zal, az lehet hogy előbbinek versenyzős tempónak tűnik, de közben lehet hogy a gyorsabbnak az csak egy casual tempó és nem is erőlködik rajta.
Saját példát tudok mondani erre is: a Mátrában még tavasszal az egyik topiklakóval motoroztam (nem nagyon ír ide mostanában, de nem akarom említeni név szerint, majd jelentkezik ha úgy érzi). Ő negyedik-ötödik fokozatban gurulgatott olyan sebességgel, amihez nekem már a komfort zónámon túl kellett volna vállalnom magam.
És ez kívülről is teljesen jól látszik: látszott rajta hogy full lazán félgázon gurulgat, és a kanyartempója még így is jelentősen jobb volt, miközben én meg próbáltam gyorsan menni. Szóval neki az bőven-bőven komfortzónán belül volt még, én meg már a sajátom széle fele voltam. Igaz mentem már ott tavaly sokkal jobban, amikor még jobb formában voltam Én utcán nem is szeretek és nem is szoktam feszegetni a határaimat.
Nagyjából ilyen szitukra mondta Chrobák Jani nekünk többször is, hogy pályán aki kívülről úgy tűnik hogy húdegyorsan megy, tépi határon mint állat, és jó a körideje, az egy dolog. Viszont aki kívülről semmi extra látványban, közben meg a körideje ugyanolyan jó, na az az igazán gyors. (Nem tudom már szó szerint idézni, rég volt de szerintem érthető).
(#119460) Somatom nem is kevesen. FB hirdetésekből is egyre több jön velem szembe, aki utcai kanyarképzést tart. És az a durva, hogy mindegyiken vannak rendszeresen, többen is. Ennyi erővel én is oktathatnék
[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Chris0321
addikt
válasz hugi0 #119461 üzenetére
Oké, de akkor miért nem büntetnek meg mikor haladsz felsőbbrendű úton és látod, hogy alsóbbrendűről valaki odaér és kimegy eléd féktávon belül és ütköztök? Ott is figyelned kellett volna a "szellemileg visszamaradott" kollegára, hisz tudhattad volna, hogy kijöhet eléd. Vagy ha 2x2 sávos úton beláthatatlan kanyarba előzöl kamiont, kiértek és meglepi, szembe jön egy autó. Menekülési lehetőség nincs, ütköztök. Kit szexuálnak meg? Nem téged, pedig tudhattad volna, hogy vannak hülyék akik forgalommal szemben vezetnek autópályán és mégis beláthatatlan helyen mentél a belső sávban. Ha ezeknél nem b/sztatják a vétlen sofőrt a kanyarodó sávból balra haladónak miért kell meggyőződnie nincs-e idi*ta aki épp előzi?
-
Geresics
addikt
válasz zgospel #119462 üzenetére
Milyen kettős mérce, édes istenem, ne zsibbasszatok már?!
Meg mi az, hogy a nemezisem?
100x elmondtam már, de akkor még egyszer leírom, és ígérem lassan gépelek, mert nem mindenki tud gyorsan olvasni!
Dodor felépített egy üzleti vállalkozást, amit piszok jól menedzsel. Ehhez tudatosan felvette Howard Stern stílusát, ami alapból sem áll távol a saját személyiségétől, és kiválasztott egy olyan célcsoportot, akivel rajta kívül senki nem foglalkozik: azoknak tart képzést, akik közúton akarnak kurv@gyorsak lenni. Nem, én valóban nem tudok azonosulni az utcai versenyzőkkel, de azt is mondtam már, hogy az, hogy ő ezeket képzi, szerintem hozzájárul ahhoz, hogy jelentősen csökkennek a balesetek! Exitus acta probat!
A videóinak egy részét végig is nézem, és bár ő kijelentette, hogy nem hajlandó egy szar telefonnál többet áldozni technikai eszközökre, ezzel sincs bajom. A bajom nála a kommentszekciókban elkövetett hisztirohamaival van, mert ha bárki mer olyat írni, ami eltér az ő véleményétől, akkor szánalmas sértegető személyeskedésbe megy bele. Nem csak velem, hanem bárki mással is, és ez az, ami miatt nem tarom őt az intelligens emberek táborának tagjai között számon.
Van viszont több videója, ami az én szememben már kiveri a biztosítékot, és ilyen a sokszor emlegetett Nikken videó, amikor odaadja a motort egy a videóban is bevallottan amatőrnek, akinek nincs rutinja, és arra buzdítja, hogy menjen 180+ tempóval (nem emlékszem már pontosan, de nem fogom most visszanézni)! Egy rutintalan! Na ez gáz, és szerintem neki, akire ennyien figyelnek, nem ezt kellene követendő példaként mutatnia! Ez pont szembe megy azzal, hogy a kanyarképzéseivel kevesebb balesetet tud elérni!
Az, hogy Mackó csak szponzorált videókat csinál az ő döntése. Akik ebből élnek ebből akarnak pénzt keresni. Nekem pl. egy forintom sem származik ebből, még a Shoxos videónál sem akartam pénzt elfogadni, így lett végül egy vevőkártya, mert ragaszkodtak hozzá! Nekem ez mindig is hobbi volt, és az is marad. Így csinálták anno a MotoSunday-es srácok is. De nézd csak meg bármely más csatornát, pl. a GoBike magazint! Ott az első percet kb. mindig átpörgetem, mert annyi ideig sorolják fel a támogatókat... Vagy nézd meg Vattást, aki mobiljátékokat reklámoz a videói közepén. Ők úgy döntöttek, hogy élnek azzal, hogy az idejükért cserébe pénzt kapnak.
...jah, és egyikük sem kezd el egy marék papírpénzt lobogtatni a videója közepén, mint valami vásári cigány..."Mi a limit a "versenyzős" tempóhoz? Mikortól mondod azt hogy odáig még oké, onnantól meg már nem?"
Látod, ez viszont egy piszok jó kérdés! Fattyú múltkori videója pl. egyáltalán nem verte ki nálam a biztosítékot. Miért? Leírtam akkor is, hogy szerintem tökre látszik a videón, hogy tudja mit csinál. De ennél is fontosabb, hogy nem akart egy piallanatig sem követendő influencer lenni ezzel! És pláne senkit nem akart erre megtanítani!
Mindenki megy hülyén, mindenki csinál olyat, amit nem kellene, de néha jól esik. Pl. Bajna Héreg között a nagy egyenesben én is elnyújtottam neki 1x. De az kellően belátható, stb-stb. Ettől még nem kell vele villogni, és pláne nem fogom ezt oktatni. Aztán visszavettem, és csináltam tovább a dolgom.
Az pedig, hogy képzésen azt mutatja, hogy balos kanyarban a szembe sávban kanyarodik, nálam már nem a "biztonságos közlekedésre oktatás" kategória, legyen az akármennyire belátható kanyar...Amúgy a képzésen mindenki személyre szabottan kapott instrukciókat. Olyan is volt, akinek annyi volt a kiértékelés, hogy "tökéletes". A két 1200GS közül az egyik srác pont olyan volt, amit Te is írsz: szépen lazán kényelmesen ment olyan tempót, hogy a csapat le is maradt. Mindezt biztonságosan, és nem erőlködve...
Chrobák Jani kézésére pedig ha meg lett volna tartva idén a 2 verseny, akkor mentem volna, de így majd jövőre...
(#119463) Somatom
Sokan tartanak. Dodor, Driving Experience, Rili, stb.
És igen, piszok sok értelme van! A Ducatis cimborám alig tudtam elrángatni tréningre, és nem is volt igazán kibékülve azzal, hogy áll sorban a melegben arra várva, hogy a reptéren, vagy épp Kakucson sorra kerüljön, hogy kikerüljön pár bólyát. De amikor Montenegróban egy szabálytalanul előző BMW miatt az előtte menő Audiba majdnem belement, akkor beismerte, hogy igenis volt értelme! (Az egyébként egy ilyen nap volt, én is majdnem belementem az előttem menőbe, mert hirtelen megijedt egy lyuktól. Erre a kanyarképzésre is nehezen jött el, de azt mondta, hogy eddig ezt élvezte a legjobban, és már a képzés végén szemmel látható javulást ért el! Pedig ő sem tavaly ült először motorra...(#119465) z123456789
Ezzel a kettős mércével olyanok vagytok, mint a mai liberálisok: addig van szabad véleménynyilvánítás, amíg az egyezik a tietekkel. És amint azt merem mondani, hogy utálom a buzikat/feketéket/zsidókat/stb, azonnal kötelességem megváltoztatni a véleményem, és bocsánatot kérni még a unokáiktól is, lehetőleg nemzetközi sajtó előtt
Én bármikor bárkivel bármiről szívesen diskurálok, véleményt ütköztetek, és sokszor be is ismertem már, hogy nem nekem volt igazam. De észérveket kérek, nem mellébeszélést...*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
zgospel
őstag
válasz Geresics #119466 üzenetére
Senki nem mondta hogy kérjél bocsánatot, és senki nincs felháborodva sem semmin.
Megnéztem ezt a videót is: a jól belátható kanyarban ahol száz méterekre ellátva sem jön senki, bemegy a felezőre, picit át is lóg, ez az az óriási probléma? Ha a szűkebb és/vagy nem belátható kanyarokban csinálná akkor teljesen érteném, hogy mi a bajod, de amiket itt látok abban az ég világon semmi nincs.
Ha a jól belátható úton 190 fölé húzhatom akkor az miben más mint egy ilyen viszonylag enyhe ívű és hosszan jól belátható kanyarban kicsit belógni?
Ha túramotorral megy valaki tempót a kanyarokban akkor az rendben van, ha sportmotorral akkor meg nem?A versenyzős kérdésre sem válaszoltál igazából semmit. Fattyu videója egy átlagos daily commute Budapesten, nem értem hogy mitől lenne releváns.
Engem egyik sem zavar konkrétan, de két nagyon hasonló esetnél az egyiken ki vagy akadva a másikon meg nem, és ez mi ha nem kettős mérce?
A GoBike magazin alapvetően egy TV műsor. Azok a szponzorációk nem csak a reklámról szólnak, hanem a számlagyártásról is.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
csoki46
aktív tag
válasz Geresics #119466 üzenetére
06.15 nem volt olyan régen, de úgy látom a te véleményed is gyorsan változik; "soha senkinek nem fogom ajánlani a képzéseit, ahol közúton oktat".
Én is igyekeztem lassan írni. -
Viiktor1989
tag
Sziasztok. Ajànlanàtok jó minőségű bőr ruha márkákat?
-
nagyúr
válasz Viiktor1989 #119470 üzenetére
Milyen árban? 1 vagy több részest? Csizma és kesztyű is?
-
Geresics
addikt
válasz zgospel #119468 üzenetére
a különbség az, hogy én nem oktatom azt, hogy menjenek át a felezőn. Sem belátható kanyarban, sem beláthatatlanban. Egy képzés arra szolgál, hogy rögzüljenek dolgok, amiket majd a valós életben fog kamatoztatni a tanuló. Ha az rögzül, hogy menjünk át nyugodtan, akkor az nem jó.
Azt, hogy elhúztam neki, csak ide írtam, és nem azért, mert ez volna a követendő példa, hanem pont azért, hogy senki ne köpködhessen meg azért, mert egy álszent majom volnék. Nem véletlenül nem került bele a videóba.
Az, hogy többszor 100 feletti tempó látszik a videóban pedig egyetlen célt szolgál: életszerű a képzés, és nem kell 90-es limitert aktiválnia senkinek magában. Ismét igyekszem nem álszenteskedni...
Az hogy ki milyen motorral versenyez, szerintem tök mindegy. Jobban belegondolva abban viszont igazad lehet, hogy előítéletes vagyok a sportmotorosokkal, a csopperesekkel, a supermotosokkal, a krosszmotorosokkal, a kvadosokkal, meg az összes többi motorkategóriával szemben is. Sőt, még a különböző etnikumokkal, és vallásokkal szemben is. Még jobban belegondolva, még a különböző kontinenseken élpkkel szemben is!
Csúnya dolog, de szerintem másképp gondolkodik egy sportmotoros, mint egy krosszos, másképp gondolkodik egy amerikai, mint egy kínai, másképp gondolkodik egy eszkimó, mint egy kenyai. Szerintem. De én előítéletes vagyok. Azon sem csodálkozom majd, ha ezt a kommentet majd valaki ez miatt jelenti, és még büntit is kapok érte... Ez van.A versenyzős kérdésre azt hittem válaszoltam, de sorry. Szerintem amíg valaki kényelmesen, lazán, nem erőlködve motorozik, addig ő nem versenyez. Amint ez átlép a saját határainak feszegetésébe, és megjelenik az adrenalin faktor (pláne a szerencse szerepe), akkor az már versenzős tempó. Szándékosan nem írtam sebességet, mert ahogy Te is írtad: ami annak a srácnak laza csuklómozdulat, az nálam pl. simán élet-halál küzdelem volna. Ugyan az a tempó neki tudatos motorozás és kikapcsolódás, míg nekem már versenyzés volna. Fattyú videója szerintem épp ettől lett releváns: ő tudatosan csinálta a dolgát, és ez (szerintem) látszott is. Ott ezt egyáltalán nem éreztem "versenyzősnek". Remélem így már jobban átmegy, hogy mit próbálok kinyökögni...
Kiakadva pedig Dodor képzésén sem vagyok, csak nem tartom követendőnek azt, hogy menken át valaki a záróvonalon. Én is át szoktam menni néha, megint nem szeretnék álszent lenni. De ha képzést tartok (nem tartok), akkor nem fogom azt mutatni, hogy menjen át valaki.
Kiakadva összesen 2 dologgal kapcsolatban voltam: Dodor kommenszekciós viselkedés-kultúráján, és azon, amit a Nikken videóval kapcsolatban írtam.A GoBike csak egy példa volt, akárcsak a többi, amit felsoroltam. Semelyik csatornának nem ismerem az anyagi hátterét, sem az ővék, sem Dodorét, sem az általam sokak szerint istenített onroadét. Az viszont szerintem megemlítendő, hogy az általam ismert összes motoros média közül egyedül az onroad honlapján vannak nyíltan feltüntetve az árak. Igen, az én szememben számít az egyenes beszéd, és a nyílt lapokkal játszás. Semmi közöm hozzá, hogy Mackó, Vattás, vagy Dodor mennyi pénzt kér egy-egy reklámvideóért, de maga a nyílt kommunikáció számomra mindig is szimpatikusabb volt, mint a videóban pénzt lobogtató "nekem van lóvém, leszarom ha ingyen csinálom" hozzáállás (elnézést a pontatlan idézésért). De ebben sem vagyunk egyformák talán
(#119469) csoki46
Nem is látom, hogy hol ajánlottam volna bárkinek, hogy menjen oda?
Ettől függetlenül az üzleti sikere elvitathatatlan. Célközönsége is 1000x nagyobb, mint nekem bármikor lesz. Az influensze (ha már ezt a csúnya szót használtam korábban) pedig 100.000x nagyobb, mint amit én, vagy sok más youtuber elérhet egyáltalán!
...és igen, tartom a véleményem, hogy neki is köszönhető, hogy kevesebb a baleset, és több a tudatosan motorozó. Ettől még nem látom magam előtt azt a szituációt, hogy bárkinek is azt mondom, hogy "Ne a BMW-hez, ne a Hondához, ne a Rilihez, ne máshoz menj, hanem menj a Dodorhoz". Persze fenntartom a jogot, hogy ha egyszer elmegyek a képzésére, akkor ezen változtassak, mert valami olyat mutat, amire nem számítottam. De addig is nem olyan dolgokat hallok vissza, látok videókon...
(Ha nem erre céloztál, akkor sorry, nekem a lassú olvasással mindig is voltak gondjaim.
Viccet félre téve, ha rosszul értettelek, akkor szólj nyugotan, korrigálok szívesen! )*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
ath
senior tag
válasz Geresics #119466 üzenetére
erősen figyeltem, de a "szembe sávban kanyarodik" helyzetet nem láttam, hacsak nem az egy keréknyi átlógásról van szó.
nálam amit írtál azt jelenti, amikor [link] itt tényleg szűken, a szembe sávban érintőn fordulok. mivel balos emelkedő, full belátni az egészet. a linkelt videóban 3.05-nél egy kényelmes-kellemes tempóban átlógást, teljesen belátható és üres útszakaszon megemlíteni.. ráadásul magyarázott, nem is úgy ment, hogy "így kell csinálni, másold".komolyan elgondolkodtam egyszer csinálok egy hungáriázós videót azon lenne aztán csak kiakadás
-
zgospel
őstag
válasz Geresics #119472 üzenetére
És aki több műfajt is űz egyszerre azok hogyan gondolkoznak?
(#119473) ath
"komolyan elgondolkodtam egyszer csinálok egy hungáriázós videót"
Ha a Kerepesiről befelé haladva, a Stadionoknál ráfordulsz a Hungáriára az MTK stadion irányába, és a Salgótarjáni úti kereszteződésnél még átférsz a lámpán, akkor te vagy a legnagyobb királyhttps://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
fattyu
veterán
válasz zgospel #119476 üzenetére
? Azt autóval is megcsinálom ha én vagyok az első a lámpánál. Visszafelé ugyanaz. Na az a durva. Azt sportmotorral értem el csak de úgy 200 fölé és onnan lassítva ertelmesre a kereszteződésben. Lehet még tudnám a huskyval is de nem járok bent annyit hogy eddig kiadta volna elég kicsi forgalom hogy megprobaljam
ja nem bocs, én a vajda péter kőbányai közöttre gondoltam. utcanevek sose jók.
megnéztem térképen amit írtál. Motorral azért azt is meglehet csinálni, nyilván gyérebb forgalom mellett.
[ Szerkesztve ]
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
Topiccsendőr
addikt
válasz baboss #119484 üzenetére
A feszitot akkor kell cserelni, ha nem feszit, amugy nem kell. Bar jonehany japannal tonkremegy 30e km futasteljesitmeny elott, szoval nem szokatlan a csere.
Munkadij fugg attol, hogy mennyire macera kicserelni a lancot, illetve, hogy lesz-e melle szelephezag ellenorzes is. En magat a lanccseret feszitovel olyan 10- 20e re tippelnem, hezagellenorzest 50-60e kornyeke anyag nelkul.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Predator2
addikt
Helló
Van egy kiszemelt motor amit elmennék megnézni.
Ha ráér akkor szerelővel mennék.Mi az a vizsgálat/ellenőrzés amit ilyenkor engednek a megnézni a tulajok?
Egy kompresszió mérés beleférhet?
Mi az amit okvetlen nézessek meg?Mt07
Róla lenne szó, jöhetnek a vélemények, esetleg ha láttok bármilyen hibát már így a képeken is akkor összátok meg velem.Köszönöm előre is.
Ui: A motornak csak 1db kulcsa van. Lehet hozzá csináltatni tartalék kulcsot, vagy csak a gyújtáskapcsoló cserével lehetséges hozzá egy pótkulcs beszerzése?
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
baboss
őstag
válasz Topiccsendőr #119486 üzenetére
3500-5000 tartományban csörög a lánc, tasi meghallgatta, azt mondta motorozzak ne költsek még rá, majd télen vihetem cserére, de a feszítőt vegyem majd meg én, mert azt nem lehet javítani.
2:28-nál lehet hallani, de nem mindig, [link] olyan hangja van mint ha egy vas érne le az aszfaltra. Ha jól tudom papír szerint 50-60 e km-nél kellene láncot nézni, ha szükséges akkor cserélni, most 70 e km van benne.[ Szerkesztve ]
-
baboss
őstag
válasz Topiccsendőr #119490 üzenetére
Az elején azt hittem, hogy valamilyen alkatrész, idom, zörög bizonyos fordulatszámon.
Álló helyzetben gázt adok és az említett tartományok között csörög a blokk a jobb oldalon. Alapjáraton nincs semmi rendellenes hangja, 5000 felett meg elhallgat,csak gázadásnál lehet hallani,holnap megnézem,hogy motorféknél is produkálja e.A régi motoromon Kawasaki Zephyr ZR400 laza volt a lánc, na az aztán tényleg olyan volt mint egy vödör kavicsot ráztak volna még alapjáraton is.
[ Szerkesztve ]
-
-Mosquito-
őstag
válasz baboss #119484 üzenetére
Néhány típusnál előfordulhat a feszítőnél,hogy pl beázik. A benne lévő rugó pedig elkezd rozsdásodni,majd eltörni. Elvileg elég lenne a rugót cserélni,de az külön nix. Volt aki ennél a cégnél csináltatott feszítőbe rugót. [link] Az hogy mennyire lesz/lett tartós,passz.
Érdemes a Magyar CBF egyesület/fórumot olvasni/kérdezni. [link]
Alkatrész: Honda Karasna,gyorsak és olcsóbb mint az Oem-parts. Picit rámenős vagy, kaphatsz -10% kedvezményt.Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
baboss
őstag
válasz -Mosquito- #119494 üzenetére
-
Topiccsendőr
addikt
válasz baboss #119495 üzenetére
Nem fogsz ugy semmit latni.
A feszitot kene leszedni, es megnezni, hogy mennyire mozog, vagy hogy vissza tudja-e nyomni a lanc. Ha csavaros, akkor amikor jar a motor, belerakni egy csavarhuzot, amit ha mozgat, akkor egyertelmuen rossz, ki kell cserlni. Ha csavaros (emlekeim szerint az).az sc59 es lancfeszitoje nem ugyanilyen?
a levetelt otthon nem tudom mennyire lehet kivitelezni, hogy ne ugorjon at a lanc, vagy hogy ellenorizni tudd, hogy a helyen maradt.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
jacis
nagyúr
válasz Predator2 #119487 üzenetére
Maga a motor szerintem szép, de nekem a kulcs dolog furcsa. Ennek tényleg két fekete és egy piros kulcsának kellene lenni. Ha az egyik fekete elveszik még azt mondom ok de hogy a piros is az már gyanús. Kiváncsi lennék a szervízkönyve megvan-e és ha meg akkor van-e bármi bele írva.
[ Szerkesztve ]
iPhone 15 Pro Max,; Samsung Galaxy Z Fold 5; GoPro 8 black, XBOX Series S, Samsung Galaxy Watch 4
-
Predator2
addikt
válasz zgospel #119497 üzenetére
Az eladó elmondása szerint mindent is elhagynak. Nincsenek meg a papírjai.
Forgalmi, törzskönyv megvan. Garis a motor de csak online elérhető hozzá a garancia. Illetve csak 1 kulcs.Ha nincs meg a mesterkulcs, mi a folyamata a kulcspótlásnak? Gyújtáskapcsoló csere? Az árban mit jelent?
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Pécs és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Hobby elektronika
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Crypto Trade
- Elektromos cigaretta 🔞
- Xbox Series X|S
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Kring Happy Ergonomikus irodai szék, Hálós, Fekete
- WEBASTO Pure Elektromos autó Fali Gyorstöltő (11kW, 4.5M Type2 kábel)
- Hyundai HYU-753 POE, vandálbiztos (IK10), 4.0MP 2K, POE, IP dóm kamera (Next GEN sorozat)
- HYUNDAI HYU-526N NVR, okos videó rögzítő, 8 csatornás 4.0MP IP kamera rögzítő, H.265+ NVR
- Legrand Netatmo NVP radiátorszelepek