Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • beers

    addikt

    válasz Zaphyr #745 üzenetére

    Azt nem találtam meg, hogy ez melyik szolgáltatónál van!

    M&N

  • humax

    senior tag

    válasz Zaphyr #745 üzenetére

    nem lehet letolteni a percdiakat. en mar regeszteraltam is((

    Elnézést kérek a rossz magyar írásomért, külföldi vagyok

  • pancelos

    tag

    válasz Zaphyr #745 üzenetére

    Nos itt van, amit már említettem, az áralku egyik eleme a flotta szervező által vállalt volumen azaz darabszám. Ha a hexton ezt nem teljesíti, a tagokat visszasorolják a Vodafone ÁSZF mindenkori alap tarifájába. Tehát nincs tarifa garancia.
    Jól értelmezem?

    Felhívom a figyelmet hogy a számlázás 10 másodperces egységekben történik.

    Az éves tagdíj máris meglékeli a hűségidő elkerülését, hiszen meg sem érné 1-2 hónapra kipróbálni.

    [ Szerkesztve ]

  • pancelos

    tag

    válasz Zaphyr #755 üzenetére

    Hát van egy stílusod, nem minősítem, megtetted Te.

    Lehet félreértelmeztem, idézek a Hexton nyilatkozatából:

    "Tudomásul veszem, hogy a Vodafone fenntartja a jogot a jelen igazolás alapján igénybe vehető kedvezményes tarifacsomag és telefonszám módosítására a következő esetekben:
    .
    .
    2. Amennyiben a Megállapodásban foglalt vállalt kártyaszám a meghatározott időn belül nem teljesül.
    .
    .
    Ezekben az esetekben a kedvezmények egyidejű megvonása mellett az Előfizetőt a Vodafone Általános Szerződési Feltételében lévő mindenkori alap díjcsomagba sorolja át, melyről SMS-ben tájékoztatja az Előfizetőt."

    Nos, számomra ez értelmezhető úgy is, hogy a Hexton és a Vodafone közötti megállapodásban vállalt kártyaszám, mivel a definíció nem egyértelmű. Akkor kik közötti a megállapodás?
    Az előfizetői nyomtatványok között nem találtam olyant, hogy "Megállapodás"
    Olyan van, hogy ajánlat, nyilatkozat és igazolás.

    Segítenél értelmezni anélkül, hogy lealjasodnál? :)

    Nem lesz háború, teljesen agyatlan dolog lenne. Felnőtt emberek el tudják dönteni, mi a legkedvezőbb számukra. Így felesleges hadakozni.
    De segítek értelmezni.
    A CSEP azon emberek flottája, akik minimálisan kommunikálnak idegenek felé (tuti nem üzletkötők). Olyanok választják, akik jellemzően egy meghatározott kapcsolatrendszer felé kezdeményeznek illetve tőlük fogadnak hívásokat. Mivel nincs flotta, amihez egyszerűbb és olcsóbb - mivel ingyenes - kapcsolódni, kétségtelen, hogy a legkönnyebben bővíthetjük, így nullázhatjuk le a perceket.
    Akik azonban keveset beszélgetnek rokonaikkal, barátaikkal (velük inkább találkoznak, szkájpolnak, stb.), inkább idegenek felé tárcsáznak, azokat nyilván jobban motiválja a percdíj és a lebeszélhetőség a bővíthetőséggel szemben.

    Ezt írod:
    "Az ÁSZF-es rész arra vonatkozik, ha valaki a tagdíjat elsumákolná, és élből arra játszik, hogy nem egyenlíti majd azt ki."
    Erről itt szó sincs, nem díjelmaradásról van szó a leírtakban, felesleges is egy flottaigazolásba ezt betenni. Elég szerepeltetni a Vodafone előfizetésben. Logikus, ha az ügyfél nem fizet, akkor szankció van. Mindenhol van :)

    Nincs MLM csapatom, nem szponzorálok. De ha Te építesz, javaslom kevésbé szélsőséges stílusban tedd. Nem épít sem szakmai tekintélyt, sem vásárlói bizalmat.

Új hozzászólás Aktív témák