Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • marxmobile

    csendes újonc

    Sziasztok!
    Múlthéten hirdettem egy Redmi Note 14 telefont.
    Jelentkezett a hirdetésre atis 1995 nevű felhasználó,hogy megvenné a készüléket,illetve látja,hogy egy asztali pc-t is hirdetek,azt is megvenné. Természetesen mindkét hirdetett cucc hibátlanul működött nálam,semmi gond nem volt aktív használat során.
    Hamar fel is adtam a csomagot,majd később utalta is a kialkudott összeget a kolega.
    Amint a csomag megérkezett hozzá (okt.6) illetve átvette,telefonon hívott,hogy a telefon dobozából kihagytam a töltőfejet,holott a hirdetésben világosan le volt írva,hogy mik a tartozékok és töltőfej nem szerepelt köztük. Rendben, erről a témáról le is tett,rendben voltunk,erre adtam is egy pozitívat neki idő közben. De hogy van egy nagyobb probléma,hogy a videokártya feltételezhetőleg hibás a gépben,mert csíkoz/pixeles a kép és próbált 2 másik videokártyát,illetve 3 másik HDMI kábelt, egyértelműen kiszűrte,hogy a kártyával van a gond. Kaptam egy képet,amin valóban látható csíkozódás,de azt nem bizonyította,hogy a kép azzal a kártyával készült,amit tőlem vásárolt.
    Érdekesen hangzik,hogy vram hibás lett egy kártya 2 nap alatt a csomagautomatában állva,vagy a futárnál..de természetesen azonnal jóhiszeműen jártam el, saját magamtól felajánlottam,hogy átlag piaci áron (25000ft-ért) visszavásárolom a kártyát,majd rálicitált ,hogy legyen 26.000ft. (egy ezresen szarakodik..) Belementem. Azonnal átutaltam neki az összeget,illetve írtam az adatokat,hogy hová küldje vissza a kártyát, és az ígéret az volt,hogy vagy aznap,vagy másnap küldi.
    Okt.10 van,a feladást azóta is várom,de se pénz,se vga. Az oldalt a felhasználó sűrűn látogatja,de nem igazán kommunikatív,vagy ha ritkán válszol,csak halogatja a feladást.
    Mivel konkrétan ebből a típusú videokártyából a korábbi ügyleteit visszanézve 2-3db-ot vásárolt,az is felmerült bennem,hogy vissza akar küldeni egy ugyanilyen kártyát,csak másik, valóban hibás darabot. Azonban szerencsére találtam egy fotót,amin beazonosítható az általam küldött kártya sorozatszáma,illetve egy kis festékkopás a nyáklapon. Ha mégis a saját kártyámat kapom vissza,azonnal alapos tesztnek vetem alá. Viszont attól tartok,az a kártya már nem is fog visszajönni,valamint a pénz sem. Egy közel 140 pozitívos felhasználóról van szó,bár a helyesírása ad okot némi kételkedésre. Nagyon nehézkes a kommunikáció (bezzeg azt meg tudta írni,hogy minél hamarabb zárjam az értékelést! De természetesen kivárok amíg visszajön a kártya és ellenőriztem) és valami trükközés van a dologban,biztos vagyok benne,és ezentúl számomra semmit nem jelent az értékeléses rendszer sajnos. Egyelőre nem használtam a "jelentem" gombot,amennyiben ma este 20:00ig nem történik semmi, írok egy vélgeges időpontot,ameddig rendezheti a dolgot következmények nélkül. És mégegyszer hangsúlyozom: TUDOM,hogy ami a gépben volt videokártya,a feladás pillanatában még hibátlanul működött. Mindenképpen jelzek,ha van fejlemény.

Új hozzászólás Aktív témák