- iPhone topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Eleglide C1 - a középérték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android szakmai topik
- DIGI Mobil
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
ph A vállalat többek között egy slim profilos léghűtővel, egy helytakarékos táppal és egy ITX-es házzal adott magáról életjelet.
-
VR játék lesz az Batman: Arkham Shadow (Meta Quest 3)
gp Egyelőre csak egy teaser trailert kaptunk a teljes leleplezésre a Summer Game Festen kerül sor.
-
Mobilarena
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
nyogo83
Topikgazda
válasz Runner_fxr #80648 üzenetére
Nem igenyel olyan korulmenyesebb bejaratast mint a vashenger(bar en annal se aggodom tul soha ezt a dolgot )
Az elso par kilometeren ovatosabban, illetve ha most lett osszerakva akkor az elso inditaskor allitsd inkabb egy picit dusabbra a kevereket es a benzin/olaj keverek egy kicsit legyen olajban dusabb.
Ha egy fel/negyed tank benzint elmaszkalsz ovatosan a tesztelesek/karbi beallitasok alatt es nem lett semmi gond, akkor utana mar nem kell aggodni.Ha meg akar szorulni, akkor az elso par km-en megfog.
-
Topikgazda
válasz Runner_fxr #80648 üzenetére
Ahogy már előttem is írták az a lényeg, hogy annyi üzemanyagot kapjon mint a bolond. Az alu hengerek 90%-a a vashengerekkel ellentétben az összeszerelés utáni közvetlen indítás után, illetve az első pár kilométer után ragad meg ha kicsit is szegény a keverék.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
KTMHobby3
tag
válasz FeniX- #80650 üzenetére
Az. Nekem is annak tűnt, amikor a nicasilos új hengeremet akartam bejáratni. Aztán elolvastam mindent a témáról és megértettem. Mivel a henger alu, nikkel, cadmium, szilícium kopásálló bevonattal és a dugattyú is alu, ezért a hőtágulásuk azonos, ezért nem tud megszorulni. Fontos hogy szintetikus olaj kenést kapjon, csak az öntöttvas hengereknél kell ásványi olaj, vagy félszintetikus. Én már 4 éve használom az enyémet, megy rendesen, pedig a motor 8-9 ezerrel forog. Nyugodtan tartsd be, amit leírtak, nem lesz semmi baj.
-
KTMHobby3
tag
válasz sityupityu #80652 üzenetére
Na, azért ez nem üzemanyag mennyiség függő, inkább szintetikus olaj mennyiség. Bár az 1:50-es keveréktől nem kell eltérni, az ajánlások szerint. Persze szegény keverékkel nem ajánlatos közlekedni, mint ahogy más motornál sem.
-
Runner_fxr
Ármester
válasz nyogo83 #80651 üzenetére
Köszönöm a válaszokat! Ez jól hangzik, nekem ennél jóval hosszadalmasabb bejáratás élt az emlékezetemben. Egyelőre még szerelés alatt van a motor. Biztos ami biztos az első tank benzint óvatosba, utána húzom neki, de mivel elég szomjas a masina, az a tank nem fog sokáig tartani, az biztos. Bár ismerősöm szerint elképzelhető, hogy a 172-es hengerrel kevesebbet fog enni mint most a 125-el, mert optimálisabb lesz a teljesítménye, nem kell annyira húzni neki. Meglátjuk. Nekem amúgy alapból is kicsit több olajat kap, direkt úgy volt beállítva a 125-ös hengerrel is.
[ Szerkesztve ]
-
xxman
senior tag
Sziasztok!
Van egy régi Piaggio Skipperem (2T 125cc, CSM1T)
Mikuni VM20 karbi van benne, olajzás kikötve.
A probléma az lenne hogy a karbi környékéről, ha jól láttam a túlfolyóból csöpög az üzemanyag. Alapvetően nem folyik, tehát ha megállok nem látom hogy folyna, vagy csöpögne, de 1-2óra elteltével már szemmel látható a kis tócsa.
Érdekes továbbá, hogy nekem úgy tűnik mintha ez nem egyenletes lenne, tehát nincs az hogy 1-2 nap állás után már több decis pocsolya van alatta, inkább úgy érződik mintha lenne kb egy max. mennyiség aminél nem folyik több ki, bármennyit is áll.
A karbi jól van belőve, könnyen indul, jól megy, a tűszelepen sem láttam semmi kopást vagy sérülést, szerintem jól kell hogy zárjon - igaz ezt nem teszteltem, csak átnéztem, kipucoltam.
Egy valószínűleg ettől független hibajelenség: az üzemanyag szintjelző maximum 1/2-ig megy fel, ha félig, ha telerakom. Ez javítható vagy cserés?
Köszönöm előre is a válaszokat!I just wanna have some fun.
-
nyogo83
Topikgazda
Pedig valoszinuleg a tuszeleped nem zar jol. Sokszor szemmel nem nagyon lehet eszrevenni, hogy a kupos vege megkopott vagy nem zar rendesen, illetve van hogy a feszek sem passzos mar belul.
Azert ereszt csak egy kicsit, mert a benzincsapod jol zar es epp csak a benzincsap-karbi kozotti csoben levo mennyiseget folyatja ki.
Amit meg megprobalhatsz mindenfele tu/feszek csere nelkul, hogy a feszket kiszeded es raksz bele uj O gyurut, mert lehet egyszeruen csak az oregedett mar el, es ott folyik be szep lassan. -
xxman
senior tag
-
nyogo83
Topikgazda
Sima O gyuru. Ha nincs keszleted (neha Lidl-ben szokott akciosan lenni, erdemes venni egyet), akkor kiszeded es barhol ahol tomiteseket is arulnak, veszel egy olyan meretut. De inkabb azt javaslom, hogy artani nem art egy ilyen keszlet meg nem is horror osszeg, merd meg az O gyurut, aztan vegyel egy O gyuru szortimentet amiben van ilyen meretu.
De ha nem talalsz olyan keszletet, akkor itt keresgelj meretben:
- Germalex Kft, Ulloi ut 18 ker
- O-Ring Kft Szinyei M. utca 6 ker
- Szogker 4 illetve 20 ker
Most hirtelen ezek jutottak eszembe itt Pesten.Azt irtad, hogy a karbi tulfolyojan jon ki a benzin, amibol a tocsa lesz, arra irtam, hogy mi miatt lehet.
Viszont en nem allok a robog mellett, hogy lassam, honnan szivaroghat szoval barmi elofordulhatNezd meg alaposan, hogy hol lehet benzines, tenyleg a karbibol jon-e vagy valahonnan lefolyik odaig.
Ha a benzincsapnal szivarogna, akkor meg kell nezni, hogy hol szivarog: bilincseknel, benzincsonel, vagy a tankba meno reszenel(ott szinten O gyuru van). Ha valahol ott szivarogna, akkor viszont folyamatosan jonne belole, nem csak fel-1 deci es aztan abbamarad.Szoval elso korben deritsd ki, hogy tenylegesen honnan jon a benzin.
-
gboszi
senior tag
Sziasztok, jönnek a hidegebb napok és minden ok , de a lábam fázik Ilyen tucanot nem szeretnék Ki mit javasol? Láttam térd melegítőt, vagy aláöltözet?
"If you're good at something, never do it for free!"
-
Topikgazda
válasz KTMHobby3 #80654 üzenetére
"Na, azért ez nem üzemanyag mennyiség függő, inkább szintetikus olaj mennyiség."
Nagyon sok hülyeséget írnak le ezzel kapcsolatban, hogy a nicasilos hengerek bejáratására annyira nem kell odafigyelni. Pedig nagyon is. Természetesen az olajra is oda kell figyelni, de itt is ugyanolyan fontos szerepe van a henger belső hűtésének amit megfelelő mennyiségű üzemanyaggal tudsz biztosítani. Egy új szettnél (értem ez alatt hogy ha pl egy teljesen új konfigurációt raksz össze), az első indításnál fogalmad sincs arról, hogy mi az a pontos fúvóka méret ami kell neki ezért fontos, hogy inkább nagyobbal rakjuk össze. Ha meg megszorul és megsérül a kopóréteg, akkor sok esetben lehet is kukázni a hengert.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
KTMHobby3
tag
válasz sityupityu #80663 üzenetére
Elhiszem Neked hogy úgy van ahogy írod. Én egy komplett szettet vettem, ráadásul verseny szettet (Airsal T6 Racing), ami vezérlésben tér el a hagyományostól, meg a beömlő, átömlő és kipufogó keresztmetszetétől. Mivel régi motoros vagyok, óvatosan nyúltam a dolgokhoz. A porlasztó is nagyobb lett és először nagyobb fúvókával próbálkoztam, addig, amíg meg nem találtam a legjobbat. Egy 50-es motor, 14-es Bing porlasztóval 58-as főfúvókával 75 km-el tud menni, azért az nem annyira rossz. A szett 4 éve van a motoromon.
-
FeniX-
aktív tag
-
macilaci78
nagyúr
válasz gboszi #80662 üzenetére
Az aláöltöző csak szélálló felső ruházattal együtt ér valamit. Akárhány réteg ruhát is magadra vehetsz, ha a szél átfúj.
Ellenben egy sima aláöltöző a Decathlonból meg egy olcsó esővédő nadrág, amit a rendes ruhára rá tudsz húzni már jó lehet.
Vagy az elmúlt egy hétben linkeltek egy kantáros nadrágot, ami a combnál hátul nyitott.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
FeniX-
aktív tag
válasz macilaci78 #80668 üzenetére
Jaja, azt a jövő hónapban megcsípem én is!
-
perge666
veterán
Szép jó napot.
Időtöltés végett kitoltam a simsont a fészerböl,leporoltam,megtankoltam és 3.rúgásra indult.
De szerencsétlen több sebből vérzik,mondom kicsit szerelgetem,de rosszul tettem.
Azon a motoron túlzás nélkül minden tákolt,leszenvedtem vele néhány kört az udvaron,1-2 dolgot szereltem is de amihez hozzányultam minden kókány,barkácsolt sz*r.
Vissza is vittem a pecuba,had egye ott a por.....El is ment a kedvem egy időre a szerelgetéstöl.
-
Zoli bácsi
őstag
válasz perge666 #80670 üzenetére
Alapból egy nagyon megbízható, strapabíró gép volt, sajnos a gyári alkatrészek rég kifutottak, az utángyártottak meg.....
Szerintem itt már leírtam a saját tapasztalatomat a tartósságáról. Nekem több is volt a 80-as években, aztán én MZ-re, ETZ-re váltottam. Haverom kb. 88' ban vette nagymotorra vizsgáztatva az S51B Simsonját. Nyúztuk, két személlyel is, csutka gázon. Miután megnősültünk, egyszer beszélgettünk, mutatta hogy a fészerbe porosodik neki. Megvettem, 60 ezer km volt benne, emlékeim szerint gyertya és megszakító cserén kívül máshoz nem volt nyúlva. Levettem a hengert, és vettem "gyári" új hengert dugattyúval..akarom mondani a dugattyú lengyel volt, a henger talán török...Szorult, nem akart menni. Visszaraktam a gyári hengert, amibe 60e. km volt, de kopásnak nem volt nyoma. Gyári dugó is visszakerült, gyűrűket vettem rá, meg csapszeg/tűgörgő csere lett. Kipufogót is vettem, az eredeti kopottas-horpadt volt. Egészséges hanggal, hozta a 65km/h (órája szerint) sebességet. Sajnos 1 hónap múlva az utángyártott kipufogó erősen rozsdásodni kezdett, rájöttem hogy gyári alkatrész hiányában nem szeretnék ezzel küzdeni..Eladtam. Szerintem azóta is megy. Leírom még egyszer, 60 e. km után teljesen jól működött, kár is volt szétszedni, gyári lánc, kuplung, motor.....
Egyik ismerőssel beszélgettem minap, motoros, mindig is az volt, régen szerelte az Mz-imet is. Azt mondja, szabad idejében szerel robogókat. Ezek a kínai Rieju..meg mittudomén milyen márkák állítása szerint 10-15e. km után elkopnak, elmegy az erő, fel kell újítani a motorokat. Elhiszem neki. És pár ezer km után a hajtást is cserélni kell....
És most képzeljetek el egy motort, amivel több tízezer km-t le lehet úgy tekerni, hogy szinte semmi karbantartás.....(Na jó, megszakítóhézag, levegőszűrő takarítás, és gyertya...Tényleg ennyi). Ja és pár évente cseréltünk a váltóba olajat, ami hozzám került, abban a 60e. km alatt 1x lehetett. Enyémekbe beletekertem mindegyikbe 20-30e. km-t, gumi, fékbetét, megszakító, gyertya..... más nem volt cserélve. Sőt, amikor a benzinkút állította elő a keveréket, előfordult hogy az ugyanazon napon tankoló Trabantok, Wartburgok beálltak, gyaníthatóan a kevesebb olaj miatt... Alattam is állt be Wadburg.....Simson soha..Szerintem egy tank erejéig még az 1:100-as keveréket is tolerálta..... -
perge666
veterán
válasz Zoli bácsi #80671 üzenetére
Szerintem már énis írtam pár szösszenetet simsonos előéletemről,bár lehet itt keveset.
De értem,tudom és elhiszem amit írsz,meg egyet is értek vele.Elvileg most is van még 1-2 bolt ahol lehet hozzá kapni normálisabb alkatrészeket,de én kb.20 éve egy ilyennel sem találkoztam.
[ Szerkesztve ]
-
HermannG
csendes tag
Nekem meg a Jogon elment a végsebesség, jó ha eléri az 50et nagy nehezen és mire eljut addig az emelkedőkön is nehezen vánszorog fel, gázhúzásra gyengébb jóval sajnos, remélem a karbit kell tisztítani mert az sose volt még és 11éves a gép nem tudom nehéz művelet lesz e...
-
gboszi
senior tag
válasz macilaci78 #80668 üzenetére
Fent jó vagyok, mert van kabát meg nagy plexim is. Behúzok egy ilyen dechatlonos cumot, viszont jaja én is láttam azt a kantáros gatyót, csak szerintem már nem érkezne meg időben
"If you're good at something, never do it for free!"
-
HermannG
csendes tag
válasz energy4ever #80674 üzenetére
Akkor az lesz az amíg nem volt csak normál benzin ment minden normálisan
-
energy4ever
addikt
válasz HermannG #80677 üzenetére
A rendszeresen hasznalt dolgokat nem esszi annyira. Inkabb a lerakott cuccok sinylig meg az egeszet, na meg a 2T. 2T-nel a karterterben halad at a keverek, ott minden megy szet miatta.
Eddig volt, hogy 4-5 ev allast kovetoen a bennelevo uzemanyaggal indultak a motorok. Az iden lerakott gepek pedig jovore csoda lesz ha beindulnak. -
perge666
veterán
válasz energy4ever #80678 üzenetére
Én áprilisban úgy raktam le a láncfűrészt hogy kb félig volt a tank friss benzinnel,és július végén már nem indult be a fűrész.
Mindent átnéztem rajta,mire a legvégén eszembe jutott hogy cseréljem le a benzint belőle és láss csodát beindult.
Vagyis nem kell megvárni a jövő évet,sajnos elég néhány hónap hogy megromoljon az üzemanyag.
Számomra ez nyűg mert van 4 segédmotorom,láncfűrész,fűkasza,fűnyíró,kistraktor és mindet figyelgethetem a “ szuper “ üzemanyag miatt. -
energy4ever
addikt
-
perge666
veterán
válasz energy4ever #80680 üzenetére
Teljes mértékben egyetértek veled.
-
Zoli bácsi
őstag
Van a Mol-nál 100-as benzin, én azt veszem fűnyíróba, fűrészbe. Igaz hogy ebben is van 5% alkohol, de azt mondta a kutas, hogy valami másfajta kotyvalék megy bele (nevét is mondta, de nem jegyeztem meg), nem romlik könnyen. Lehet benne valami, mert a tavaly nyáron vett bentin tavasszal még tökéletes volt.
A másik kútnál 98+ néven van, szerintem teljesen hasonló, robogóba, kocsiba azt tankolom. Ennél a kútnál van -10 ft/l kedvezményem. -
tothferenc
senior tag
válasz Zoli bácsi #80682 üzenetére
En ugy tudom, az OMV-nel a 100-asban van ethanol helyett ETBE.
i5 2500k + 8GB RAM + Gigabyte R9 270X 4GB ~ iPhone 13 mini - MediaPad M3
-
KTMHobby3
tag
válasz Zoli bácsi #80682 üzenetére
Én úgy olvastam hogy 3 hónap a kritikus idő. Ha annál sűrűbben tankolsz, nyugodtan használhatod a 95-öst. Kipróbáltam, nálam bejött. Próbáltam a kismotoromat 100-assal, de semmivel nem ment jobban, sőt. Egy biztos hogy hosszabb időre nem szabad benne hagyni a 95-öst, vagy tele kell tankolni, vagy le kell ereszteni.
Van egy érdekes dolog, amiről nem beszélnek. Mégpedig a dugulás. Etanoltól biztos hogy nem dugul el a porlasztó, de senki nem említi a benzin parafin tartalmát, ami 16%, na az ha kicsapódik, az tud dugulást okozni. Ráadásul azt a sárgás kocsonyás anyagot nehéz eltávolítani. Volt szerencsém megtapasztalni. -
-
-
Tamás9x
őstag
válasz KTMHobby3 #80686 üzenetére
+ a többi adalék ami a 100-as-ban van a többiben nincs, + a kosz ami marad a karbiban 1 het után a többi benzin után + az etanol által megkötött víz... Próbáltam, mértem, maradtam a 100-nál. Végsebességre is kevesebbet megy ha nem 100-at teszek bele, pedig állítgattam rengeteget.
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
-
-
FeniX-
aktív tag
Halihó, sziasztok, végülis kicsit hamarabb de megcsíptem az 'ominózus' gatyót.
Anyagában valóban olyan, mint a kézvédő muff, és van benne még egy plusz kitépőzárazható melegítő réteg. A tépőzárak általános minőségűek, sztem 1-2 év és kibolyhosodik, egyébként egy méretben kapható, de én átlag magasságú vagyok, (175) szóval, nekem jó a méret. A kantár nyakba akasztható része is külön tépőzárazható.Egyik nap kipróbálom, ma túlöltöztem a sima ruhákkal, inkább melegem volt.
-
FeniX-
aktív tag
válasz FeniX- #80690 üzenetére
Meg is volt a próbakör, cirka 50 km. Városon belül/kívül.
A legnagyobb pozitívum (számomra legalábbis), hogy nem fázott a golyszli, meg nem kellett huggyantanom negyed óránként, mint eddig szokásosan a hideg beköszöntével.
Egy közepesen vastag, sima dekatlonos vadászgatyóra tépőzáraztam fel a cuccot, s bár a térdvédő most kimaradt, még az is aláfért volna. Ahol kilátszik a nadrág, ott volt egy kis hűs, de amúgy teljesen konfortos maradt 1 óra utána is.Egyetlen egy negatívum, hogy a has/mell részen az a pánt nem érte át a nyakamat. Egyáltalán.
Pedig, úgy van megcsinálva, hogy csak az egyik szára van odavarrva, a másik szintén tépőzáras. Na, az sehogyansem ért fel a nyakamig, úgyhogy inkább deréknál tépőzáraztam össze.Összegezve: csak ajánlani tudom, ennyi pénzt (9800.-) mindenképpen megért.
-
macilaci78
nagyúr
válasz Zoli bácsi #80682 üzenetére
Én Mol 100-ast tankolok kb 3 éve, nem volt gondom vele. Tavaly fél tankkal tettem le, tavasszal indult a szokásos módon. Műanyag tankom van, nem rozsdásodik.
Most azt tervezem, hogy a héten még kijárom, ami van benne, a maradékot leszívom és áttolom az Ignisbe, vagy a fűkaszába.Jövőre többet fogok menni, költözünk.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Zoli bácsi
őstag
válasz macilaci78 #80692 üzenetére
Nekem a fűnyíróba is maradt kevés 100-as benzin tavaly november elején tettem el, márciusban indult. Azt a véleményt is hallom, hogy jobb kijáratni, a másik oldal meg azt mondja, hogy kiszáradnak a tömítések, membrán. Azt nem tudom kinek van igaza, az én módszerem, hogy 100-as benzin, és eltevés előtt kevés (Kb 200-250 : 1) minőségi 2T olajat öntök a benzinhez, fűnyírónál, robogónál egyaránt. Kicsit megjáratom, hogy azért csapódjon ki az az olaj a hengerfalon, aztán tavaszig elteszem. Állítólag a jó 2T olaj is stabilizálja a benzint. Nem tudom ez-e a jó megoldás, de nekem így még nem volt gondom.
A háti permetezőt utólsó permetezéskor kimosom, aztán higított fagyállót (pár dl) öntök bele, kissé megpumpálom, úgy teszem el. Nem fagy szét, illetve védi a gumi alkatrészeket valamennyire (Állítólag glicerin is van benne).... Ez is egy ilyen bevált praktika évek óta.... -
macilaci78
nagyúr
válasz Zoli bácsi #80693 üzenetére
Külön olajozása van a robogómnak. Ha már annyira szétszedem, hogy az olajozást lekössem, minden máshoz is hozzáférek, nem spórolok vele semmit.
Egyik télen alig volt benne benzin, mikor letettem, látni lehetett a cső száját a tank alján. Másik évben csurig tankolva tettem el. Harmadik évben kb félig volt. Mindhárom tavasszal indult, ahogy megszoktam. Nehezen, sokadik rúgásra, de új korától ilyen, szóval jónéhány rúgásig gyújtás sem volt rajta.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
KTMHobby3
tag
válasz macilaci78 #80694 üzenetére
"jónéhány rúgásig gyújtás sem volt rajta."
Ezt miért csinálod? Mert ha ráadod és másodikra elindul, az nagy baj lenne? -
energy4ever
addikt
Motorra autopalya matricaval kapcsolatos kerdes...
2db letezik: 10 napos orszagos. havi orszagos.
A havi 2500Ft. Tehat eves szinten 30ezer ft.
Mar tobb eltero forrasbol mondtak, hogy eves autos megyeit vesznek motorra.
Ez mennyire normalis dolog? Tenyleg lehet csinalni ilyet legalisan, ugy, hogy buntetest sem kapok pestmegyen belul? -
suste
veterán
válasz energy4ever #80697 üzenetére
Ez egy tök jó kérdés, engem is érdekelne.
Egy olyan benfentes kellene, aki tudja hogy a pályán lévő kamerák által begyűjtött adat (rendszám) milyen ellenőrzésen megy át.
Pl:
-ha megnézik a gépjárműkategóriát (legyen mondjuk MK=1, SZGK=2, TGK=3), és utána az ehhez tartozó matrica meglétét, akkor bukta
-ha viszont van olyan szabály is, hogy nagyobb kategóriás matrica esetén nincs bünti, akkor OK.
De lehetnek még egyéb esetek is.... -
gboszi
senior tag
Ajjaj...én azt hittem a kamera csak elől nézi a rendszámot...
"If you're good at something, never do it for free!"
-
nagyúr
Szóval akkor... először is köszönöm az eddigi javaslatokat.
Hát böngésszük a netet ezerrel... és hát sok az olyan motor, ami már lejárt hirdetés.
Szembe jött néhány "aktív" motor.
Aztán végre valahára sikerült ránézni arra, hogy mi is az a magasság, amivel a lányom is elboldogul (elbodogül). Többet is megnéztünk.Úgy tűnik, hogy a Motorhispania Furia lehet egy megoldás, mert a teleszkóp 2 pozíciós, és a alacsonyabbik pozícióban a lányom lába is leér. Végre valami, ami már támpont. A többiről nem ér le a lába...
Az ajánlott AM6 motorblokk van benne.
Konkrétan ez.
Nem tudom vállalható-e egyáltalán.
Azt hiszem, már nagyon várjuk a motor érkezését, de nem akarunk nagyon kapkodni - az én hozzáértésem a nulla kategória, és ez baj. Nagyjából minden motor tetszik (én hülye).[ Szerkesztve ]
Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
Új hozzászólás Aktív témák
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Microsoft Excel topic
- Fujifilm X
- További aktív témák...