- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Azonnali mobilos kérdések órája
- MG4 menetpróba
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
Hirdetés
-
Ackbar admirálist kínálja egy GeForce-on az NVIDIA
ph Nem, ez most nem csapda, tényleg meg lehet nyerni a szóban forgó VGA-t.
-
Az Insta360 ellen fordítja a hatóságokat a GoPro
it Az USA kivizsgálja a GoPro panaszát: a cég szerint egy kínai vállalat sérti a szabadalmaikat, ezért az Insta360 termékek importját is betiltatnák.
-
Realm of Ink - Megjelenési dátumot kapott a korai kiadás
gp A jövő hétvégén érkező alkotás elsőként kizárólag PC-n lesz játszható.
-
Mobilarena
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
-
Sza_Sa
senior tag
sityupityu, nyogo83, köszönöm a segítséget!
"Van három rágóm, pont hárman vagyunk. Egy kell holnapra..."
-
Szajo
őstag
válasz energy4ever #81946 üzenetére
Azt honnan tudom, hogy piaggio blokkos-e?
Ha karbisak akkor tutti piaggio blokkos? -
energy4ever
addikt
válasz energy4ever #81956 üzenetére
Piaggio blokkosnal nem latszik kivulrol a vizpumpa.
Szoval: Karbis, vizes, nem latpd a vizpumpat. Na az kell! -
-
Szajo
őstag
válasz Tothgera30 #81958 üzenetére
Értem, a 40ezer km sok lehet?
Elvileg főtengely csapágy,vizpumpa és injector fejet cserélt rajta a szerelő aki árulja. (Külföldi a gép) -
Topikgazda
Ötvenes gépnél már elég emberes kilométer mennyiség (most a régi simson-os kilométereket hagyjuk). És ugye az üzemanyag ellátó rendszere miatt is nem kis kockázat van benne. Én nem venném meg, persze nem tudom az árát. Mennyi amúgy?
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
Egy kis nyalánkság pályán (nem robogó téma).
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Szajo
őstag
válasz sityupityu #81960 üzenetére
220ezer ft.
Egyébként azért cserélt főtengely csapágyat mert széthúzta a blokkot a vízpumpa miatt.
A kilometeróra nem mér... Az vajon jeladó vagy óra inkább?[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
-
Szajo
őstag
válasz sityupityu #81964 üzenetére
Injectoros.
Nem tudom mert az ára meg az esztétikája elég jó.
A neten csak 330+ért vannak fent amibe kevesebb mindjuk a km -
nyogo83
Topikgazda
"csapágy,vizpumpa és injector fejet cserélt rajta" - Nem ezekkel lesz gond kesobb.
En szemely szerint semmilyen injektoros 2T-t nem vennek mar. Semennyiert se.
Regen inkabb az jelentette a gondot, hogy keves szerelo ertett hozza, meg aranylag magasabb volt egy ket alkatresz ara a normal karbishoz kepest.Viszont igy lassan a legfiatalabb is 12-14 evesnel idosebb, ellenorizhetetlen futas es ganyolas eloeletu.
A baj, hogy a befecskendezos rendszerehez 1-2 alkatresz+szerviz ara nagyon hamar a robogo piaci ertekenek felet/haromnegyedet kiteszi. A bontott kompresszort, uzemanyagpumpat, fojtoszelephazat meg el kell felejteni, mert azok is azzal egyidosek mar. -
nyogo83
Topikgazda
válasz sityupityu #81962 üzenetére
"20Le/70Kg"
Azert nem csoda, hogy azzal a suly/le arannyal sorba ferakta a kupot a 125 4T-knek -
Topikgazda
-
Topikgazda
-
Szajo
őstag
válasz sityupityu #81968 üzenetére
Értem, köszönöm. Akkor az lesz.
-
Butcher82
senior tag
-
Kasza08
őstag
Sziasztok!
Közel 10 év kihagyás után újra visszapattanok egy robogóra, de melyikre?A kiszemeltjeim az Aprilia Sport City és Scarabeo 125-150-200-250. Leginkább a 200-assal szimpatizálok. 125-ös is elég lenne, de abból nincs akkora választék. Egyáltalán van valami különbség a blokkok között, vagy a koncepció ugyanaz, csak nagyobb a furat?
Azt már kiderítettem, hogy mindenképpen érdemes 2005-2006 utánit venni a Piaggio blokk miatt. Munkába járásra fogom használni elsősorban, gyakorlatilag kerületen belül A-ból B-be. Aztán pedig ott lesz a hétvége, amikor el tudunk menni kirándulni a párommal. Én 187 cm és 90 kg vagyok, párom se kicsi, 173 cm. Az egyik Sport City hirdető szerint elég kicsi a második ülés.
Ti melyik modellt, melyik ccm-et javasoljátok? 2005 előtti ezekből felejtős?[ Szerkesztve ]
-
mumtaz
senior tag
-
Topikgazda
válasz Kasza08 #81972 üzenetére
Szia!
Itt a nagyrobogós topikban több és jobb segítséget fogsz kapni.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Kasza08
őstag
válasz sityupityu #81975 üzenetére
Oh, ilyen is van? Köszi, viszem oda a hsz-em.
-
Laacika79
kezdő
Sziasztok.
Ismét lenne egy kérdésem.
Szerintetek hagyhatom ezt a fémlapos membránt vagy cseréljem?Ezt a komplett szivóegységet ezzel a membránnal adták de félek hogy azok az acél segédlemezek előbb utóbb letörhetnek.Maga a zárólap üvegszövetes de azt nyomja 1-1 acéllemez.(első kép)
A másodikban ez nincs!Szivesen legyerélném de a robogoalkatresz.eu-t kérdeztem és azt irták hogy a megadott furattávolsággal nincs olyan membránjuk ami nekem ebbe a szivócsonkba jó lenne.
-
DJGABI
addikt
válasz energy4ever #81977 üzenetére
Látom Leonardo-ba is tették ezt a Rotax blokkot. Akkor az felejtős? Mi a különbség a sima meg az ST változat között? Hirdetésbe nem írták bele melyik változat. Vagy a 125 cc-sbe mindegyikbe ez a blokk került?
<< "stabil, de mégse" >> << MX440 FTW! >>
-
Zoli bácsi
őstag
Na...Körbejártam Győrt. Nem tudtam bukósisakot venni.....Franc a nagy fejembe.... Mindenhol 2xl a legnagyobb, nem bírom felvenni.
Egy XL méretű nyitott, állrész nélküli sisak volt amit fel tudtam venni, de elég passzentos volt, meg a 15e ft-os ára sem volt bizalomgerjesztő..Illetve félek pofáraesésénél mit védene. A 125-ös robogómmal azért repesztek nyolcvannal, lehet cúgos is lenne, sosem volt ilyenem.
Pestre nem fogok elmenni sisakért, azt hiszem marad a netes rendelés..
Természetesen körülnézek, de gondoltam megkérdezem.....
63cm a kis buksim, ehhez 3XL méret passzolna.....Ha jól látom.
Tudtok ajánlani boltot, típust..? Zárt vagy felnyitható kéne, semmi csicsa nem kell, 50+ vagyok. Árban nem akarok elszállni, mivel alkalmanként, csak jó időben motorozok, 30-40e. kategóriában nézegettem (volna). Végülis voltak ennyiért sisakok, de nem az én méretemben....
Köszönöm! -
Zoli bácsi
őstag
Bocsi, megint én.....Írtam fentebb, hogy sisakot vettem (volna, ha nem lenne ekkora fejem...Na és, nincsen abban semmi.. ) , szóval a boltba vettem ilyen USB töltőt, amit rá szeretnék kötni az akkumulátorra, és az ülés alatti tárolóba felfogatni. Ez az:
Most bontottam ki, de rájöttem hogy ennek így mégsem kéne nekiállnom felszerelni. Gondolom ezt elvileg gyújtáskapcsolóra kéne kötni, ha az akkumulátorra kötném közvetlenül, akkor kellene egy lengőbiztosíték is bele. Pedig én az akkura kötném. Azt hittem lesz rajt biztosíték, egy hatalmas dobozba volt. A másik ami eszembe jutott, hogy mivel ez 12V-ból 5V-ot csinál, elvileg állandóan van valami fogyasztása, üresjáratban is. Szóval lehet egy kapcsolót is bele kéne iktatni a vezetékbe....Mit mondotok, szereléshez jobban értők? Nem nagyon konyítok az elektronikához, de a doboz szerint 3A-t tud ez a kis kütyü, a vékony vezetékeket látva azért mosolyogtam ezen. De az biztos hogy az 1 éves robogómat nem akarom felgyújtani, sem az akkut megölni, úgyhogy nem álltam neki barkácsolni... -
KTMHobby3
tag
válasz Zoli bácsi #81981 üzenetére
Szia!
Nyugodtan kösd rá az akksira. Ezeknek a fogyasztása 5 mA, vagy az alatt van. 5 mA-ral számolva 900 órát, vagy 37,5 napot jelent, az akku lemerüléséig. Ha közben elindítod a motort, rövid időn belül újratölti az akkut. Zárlattól meg nem kell tartani, mert ha el is pukkan a stab IC, ami a burkolat alatt van, nem tud tüzet okozni. -
Topikgazda
válasz Zoli bácsi #81980 üzenetére
Szia!
Én rászánnám az időt (egy nap szabi vagy valami), és elmennék Budapestre körbenézni pár boltot. Tuti, hogy találnál. Én egyszer vettem sisakot neten keresztül, természetesen nem lett jó. Hiába hordtam mindig ugyanazt a méretet, fejkerület stb lemérés minden megvolt és mégsem lett jó. Inkább bekockáztatnék 4-5 pár cipőt a neten mint még egyszer bukót.
Szinte mindent megveszek neten, de ilyesmit nem, meg ruhát sem. Drágább cipőket is csak úgy szoktam rendelni olcsó webes helyekről, hogy ugyanazt a modellt már egyszer felpróbáltam valahol egy üzletben. Így nincs kockázat.--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Zoli bácsi
őstag
válasz KTMHobby3 #81982 üzenetére
Köszi!
Közben megnézegettem, fúrni sem kell semmit. Az ülés alatti tároló alján van egy lyuk, gondolom ha folyadék kerül be, az kifolyhasson, lehet ezt minimálisan bővíteni kell, és ki tudom dugni a vezetéket. Libertynél ott van hátrébb az akku, ott alul van akkora rés, hogy vígan elvezethetem a kábelt. Adtak kétoldalas ragasztót is az aljzathoz, azzal felragasztom.
Az ember megszokta az autóban hogy van USB töltés, sokszor pecázásból hazafele töltök telefont, hamarabb lemerül a vízparton, mióta korlátlan mobilnetem van...
sityupityu: Jut eszembe, ingyen utazok, ingyen vonatozhatok, Eü. dolgozóknak ingyenes a tömegközlekedés járványhelyzet alatt, de soha nem használtam. Szabadságot sem kell kivenni, van előnye a 24 órázásnak....
Az lesz, egy esős napon felmegyek.
Azért tippeket adhatnátok, hol érdemes körülnézni. -
Butcher82
senior tag
Üdv,
biztos sokszor felmerül a kérdés, de ugye mivel injektoros a gépem elgondolkodtam, hogy a mostani félszintetikus olaj mennyire ajánlott bele (Castrol Power 1, nem racing). Érdemes valamilyen fullszintre váltanom? Esetleg a Mol Dynamic Moto 2t-ről (Elvileg piaggio ajánlása is van) van valakinek tapasztalata?
***Go Ahead, Make My Day.*** Clint Eastwood óta szabadon.¯\_(ツ)_/¯
-
-
Butcher82
senior tag
válasz KTMHobby3 #81988 üzenetére
Az a helyzet, hogy énnis olvasgattam, de szinte mindig ellentmondásba kerül az ember. Ahol ajánlják az egyiket máshol szapulják. Pl. a Motul-ra (ahogy energy4ever is mondta) két ismerősöm is esküszik, viszont pont ma olvastam külföldi aprilia fórumon, hogy a motul 710 injektoros gépbe nem az igazi. Szóval nehéz igazságot tenni. De. Letöltöttem az eredeti kézikönyvet amiben Eni i ride syntetic 2t van ajánlva, ilyen néven már nincs, de van Eni i ride racing 2t. Megrendeltem, a régit leengedem, van mibe elhasználjam, beleöntöm az újat és nem foglalkozok tovább a témával.
***Go Ahead, Make My Day.*** Clint Eastwood óta szabadon.¯\_(ツ)_/¯
-
FeniX-
aktív tag
Maga a típus, és a végeredmény is nagyon érdekes.
[YT link] -
Butcher82
senior tag
válasz KTMHobby3 #81990 üzenetére
Elkövettem azt a hibát, hogy nem néztem utána és itt sem kérdeztem rá erre az injektoros dologra, csak megnéztem - kipróbáltam a gépet és mivel nagyon megetetszett megvettem. Most meg próbálok rá vigyázni amennyire tudok. Hál istennek annyira nem került sokba (vajon miért ).
***Go Ahead, Make My Day.*** Clint Eastwood óta szabadon.¯\_(ツ)_/¯
-
energy4ever
addikt
válasz FeniX- #81991 üzenetére
A videoban szereplo "motor" azokkal a kiallo oldaltamasz kerekekkel nem er semmit se. Nem lehet donteni igy, stb. Hasznalhatattlan kategoria.
Vannak gyari megoldasok:BMW C1
Biztonsagi oves, lokharitos, fix tetos. Utas kivulre ul.Honda Gyro Canopy
3 kereku, fix tetos 1 szemelyes, nagy csomagtartos.Benelli Adiva
Becsukhato tetos, 2 szemelyes. -
Szajo
őstag
Debrecen vagy környékén ismertek jó motor szerelőt?
-
nyogo83
Topikgazda
válasz Butcher82 #81998 üzenetére
Piaggio fele Purejet-nel ha jol emlekszem, akkor a benzinnel keveredett olaj kerul mar eleve az injektorhoz(talan az uzemanyag pumpa utani nyomo agba megy bele az olajpumparol jovo cso).
Aprili Ditech-nel meg a szivocsonkba van vezetve.
De tevedes jogat fenttartom, ritkan megyek ilyenek kozelebe es kodos az emlekem -
mumtaz
senior tag
válasz nyogo83 #81999 üzenetére
Jetforce-om lévén ismerem az elvet.
Injektorral befecskendezni nem sok értelme van az olajat, mert azonnal az égéstérbe megy és azonnal el is ég. Szóval kenni nem ken semmit.
Én úgy tudom, hogy az injektorosoknak mindegyiknek direkt kenési rendszere van, mint a jetforce-nak is. Magán a blokkon van kiképezve két járat a két főtengely csapágyhoz. Pont ez volt az egyik lényeges szempont, mikor kitalálták ezt az egészet, mert így azonnal oda jut az olaj, ahol a leginkább kenni kell. Így 1L olaj elegendő 3500Km-re is.Ugye az volt az egyik szempontjuk, mikor kitalálták, hogy kevésbé szennyezi a környezetet. Az injektoros hatékonyabban égeti el a benzint, ezért alacsonyabb a fogyasztása és jóval kevesebb olajat is fogyaszt.
Mondjuk lehet, hogy a ditec-nél tényleg a szívócsonkba nyomja az olajat, de nem tudom.[ Szerkesztve ]
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
Új hozzászólás Aktív témák
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Senua's Saga: Hellblade II - Íme a végleges gépigény
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Billentyűzet gondom van
- iPhone topik
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Kiadta a CopprLink specifikációját a PCI-SIG
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Linux kezdőknek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen