- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Eleglide C1 - a középérték
- DIGI Mobil
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Érintésnélküli fizetési megoldások - PayPass via NFC
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Yettel topik
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Egyre közelebb a Poco F6 startja
ma Újabb ár/érték csatát nyerhet a Xiaomi almárka.
-
A legtöbb amerikai szerint a TikTok egy őket befolyásoló eszköz
it Egy felmérés szerint a legtöbb amerikai osztja azon véleményt, hogy a TikTok egy őket befolyásoló eszköz.
-
Mobilarena
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Runner_fxr
Ármester
Szevasztok robogósok! Én is nagy rajongója vagyok a robogózásnak! Büszke tulajdonosa vagyok egy Gilera runner 180ccm-es kétütemű gépezetnek! Alapból 22 lovas, (most az enyém kb 28-30 le) és akasztja a 160-as órát! Van rajta malossi mhr variátor, 25-ös karbi, Jolly moto kipuffogó, paioli gázos teló, túlméretes féktárcsa elöl. Őrült egy gép, nagyon megy, a robogók királya ez nem vitás. Viszont tanácsra lenne szükségem. Szertnék bele építeni audio cuccot. De ehhez egyáltalán nem értek. Van itt valaki aki már épített hifit a robiba? Megoszthatná velem a tapasztalatait. Ülés alá a sisaktartóba gondoltam egy 3 utas hangszórót, de felmerültek kérdések. Elbírja e a robogó akksija vagy kell bele pót akksi? illetve a beszerelés is érdekelne, mert nem akarom szétfurkálni a motort. Meg az érdekel milyen erősítőt párosítsak milyen hangszóróhoz, mit érdemes? illetve inkább fejegység amiben van erősítő vagy fejegység nélkül erősítővel és jack kivezetéssel? És akkor rádugok egy mp3 lejátszót és kész. Szóval ez érdekelne engem. Tulajdonképpen nyárra akarom megvalósítani, de már időben neki akarok kezdeni. Tényleg igyényes cuccot akarok, szépen szóljon. Nyaranként nagyobb összeröffenések vannak, sok haver, csapatosan megyünk robizni meg miegymás jól jönne a zene. Előre is köszi. Üdv.
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Runner_fxr #4479 üzenetére
Még az is eszembe jutott, hogy érdemesebb e egy külön akksiról, fügetlenül a robogó elektrónikájától bekötni? Viszont akkor nincs töltés.
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Topiccsendőr #4482 üzenetére
Ez pontosan nem lett lemérve, lehet csak 28 nem 30, de szakszervízben készült. Nem otthoni fűrészeléssel. Van rajta egy közel 100 ezer forint értékű jolly moto kipuffogó (amúgy egy kétütemű mocinak a kipuffogó a lelke), 25-ös karbi, malossi mhr variátor. Még egy malossi hengerfej is rá fog kerülni kis átalakításokkal, ezt is szervízben csináltatom meg.
Saccolt teljesítmény a szervizes mondta ,hogy most kb ennyi le. Úgy kaptam meg a mocit a szervízből ,hogy a szervizes csóka figyelmeztetett nagyon vigyázzak mert borzalmasan megy a gép. 160-as órát kiakasztja, és sokkal erősebben gyorsul mint előtte. Amúgy te tisztában vagy vele mit tud egy ilyen gép? Mentél már 180-as kétütemű runner-el?[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
Az meg a másik fele, hogy a runnerekben hatalmas erőtartalékok vannak a nagy köbcenti miatt. Amiket tuningal elő lehet hozni. Egy 70-es szúnyogból lehet csinálni 23le-s gépet. Milyen nitro? Nem kell nitro. Egyik ismerősömnek padon mért ténylegesen 40 le a runnerje. Igaz minden létező tuning cucc benne van, felsorolni is nehéz lenne. Fogyaszt kb 9-10liter benyát az is igaz, de úgy megy mint egy kétütemű cross motor.
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Topiccsendőr #4487 üzenetére
Én sem a hasamra ütöttem és úgy vágtam rá a lóerőt, a szervizes mondta hogy kb ennyi. Annyi motor után amit már csinált van némi rálástása mit tud egy gép amit ő csinált.
Hát az a 180-as runner amit te legyorsultál egy 250-es etz vel azt nem gondolod, hogy talán már szét volt hajtva? Egy gyári állapotú 180-as lealáz egy mz-t. Én még gyári állapotában a runner 180-al lenyomtam gyorsulásban 0-100 ig a cagiva mito-t! Gondolom azt a mocit nem kell bemutatnom neked. Az egy 125-ös kétütem power szelepes 33le-s gép. A runner az automata váltó miatt jobban húz 100-ig, nyilván a mito amúgy végre megy 180-190-et tehát ott már esélye sincs a runnernek, de 100 ig viszlát van. Nemhogy tuning al. Nos ebben azért a súlykülönbség is belejátszik, mivel egy runner 100kg a mito pedig biztos több. Az mz súlya mennyi is? -
Runner_fxr
Ármester
válasz Topiccsendőr #4489 üzenetére
Nos nem volt alkalmam több mitoval is versenyezni, egy haveromnak az van, többször is gyorsultunk és nagyon csúnyán lemaradt! Lehet szarul váltott, bár már elég régóta motorozik, illetve a mito is egyben volt, van dellája a legkisebb zörgésnél is szervíz. Szóval ezek a tapasztalataim, tények És nem kitaláltam elhiheted.
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
Azt hozzá teszem én sem gondoltam volna hogy egy mitot lenyom egy runner 180, de ezt tapasztaltam.
-
Runner_fxr
Ármester
Tulajdonképpen nem a gyorsulások miatt írtam be ide, én tökéleteen meg vagyok elégedve a motorm teljesítményével, egy igazi vadállat, akárhány lóérő, hatalmas élmény vele menni. A hifis kérdésem most jobban érdekelne. Inkább abban kéne nekem tanács!
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Topiccsendőr #4493 üzenetére
Amikor gyorsultunk még teljesen gyári volt. És most sincs széttuningolva, cak kipuff csere, varió csere, karbi csere. Illetve még a membrán van csrélve malossi ra. Ez kimarad.
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Topiccsendőr #4496 üzenetére
Nos lehet igazad van! Lehet a haverom váltott rosszul és annak köszönhettem a győzelmemet nem tudom.
Minden esetre a runner 7-8 ezret forog max gyárilag. Akkor már egy tuning elektronika kéne bele, hogy tisztességesen forogjon, illetve verseny főtengely ami bírja a nagy fordulatot, nem hiszem hogy így bármi esélye volna akármelyik mitonak. Végülis a mitó gyárilag ki van hegyezve egy runnerhez képest. Mégis csak 125 köbcentiből 33le van kihozva.[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Runner_fxr #4497 üzenetére
Itt van példának haverom runnerje, az talán még 18 ezret is pörög, 40lovas. Azzal 400-as mocikat alázgat.
-
Runner_fxr
Ármester
Sziasztok! Egy gyors kérdésem lenne, vettem ma egy kis 50-es kétütemű robit, egy malaguti centro-t. Kipróbáltam szépen járt a mocija, könnyen indul és jól ment, aztán elindultam vele haza és egyszer csak erőtlen lett mikor megálltam égett szagot éreztem és füstölgött a kipuffogó mint egy puskacső, végülis hazajutottam vele és még működik csak kicsit erőtlen lett nem gyorsul jó. Arra gondoltam talán el van dugulva a kipuffogó, de nem tudom szerintetek? Ja és a motorja csendesen és csörgésmentesen szépen jár.
-
Runner_fxr
Ármester
Brutál jó gép a runner! De ajánlom a nagy féktárcsát előre! Gyári szerintem sovány!
-
Runner_fxr
Ármester
válasz runner 125 #5681 üzenetére
Hát én szeretem ha egy ujjas a fék! Persze lehet ez már van akinek túl erős. ja és még egy rezót érdemes rá dobni! Megszabadulsz attól a dög nehéz gyári szartól, és még a hangja is fasza lesz, némi teljesítmény javulás is tapasztalható, de mondjuk ehhez még egyéb cuccok is szükségesek! De a kipuff nál kell kezdeni a tuningolást!
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
Hali. Szerintem egy ilyennel sem járnál rosszul. nekem volt ugyan ilyen gép és nagyon zsír volt. 85-90 körül ment végre és iszonyatot gyorsult, szabályosan megrántotta magát izomból amikor indultam bár volt némi kis tuning egy erősebb kuplungrugó szett és a görgők is könnyebbek voltak mint a gyári. Nagyon jó volt a futóműve is. Talán a fogyasztás volt kicsit magas, olyan 4 liter körül evett, de ment is.
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz runner 125 #6100 üzenetére
Aha, hát nem tudom, de én elég jókat mociztam vele, nem éreztem bizonytalanságot és jól lehetett dönteni is kanyarokban. Attól függ mihez hasonlítjuk, mondjuk nekem a runner futóműve mindegyik robogóét veri. Ahhoz hasonlítva nem olyan jó, de ahhoz hasonlítva mindegyiké szar kivéve a leonardo bár nagy sebességnél az sem olyan stabil mint a runner.
-
Runner_fxr
Ármester
lenne egy gyors kérdésem, van egy 250-es leonardo amit jó áron tudnék megvenni és azt mondja a tulajdonosa hogy olajtömítést kell benne cserélni és az filléres dolog. Az pontosan mennyi lehet?
-
Runner_fxr
Ármester
válasz runner 125 #6111 üzenetére
Hát igen, én is erre gyanakszom. Mondjuk azt mondta amúgy tökéletesen működik most is megy. Mondtam neki hogy ha tényleg csak filléres dologról van szó akkor csináltassa meg. és akkor majd megnézem aztán ha jó akkor megveszem.
-
Runner_fxr
Ármester
válasz bajnokpityu #6114 üzenetére
Azért annyira értek a mocikhoz, hogy ha látom és kipróbálom akkor kókány szarokat nem tudnak rám sózni. A srác sem írt vissza, úgyhogy valószínű tárgytalan.
-
Runner_fxr
Ármester
Szia! Ha tudsz mindenképpen vízhűtésest próbálj venni! Azok sokkal jobban mennek mint a levegősek. F12 tényleg nem rossz vétel, jó a villája is, de abból egy szép állapotú 130-140 alatt nincs szerintem. Legalább is ami olcsóbb arra valószínű költeni kell. Viszont piaggio nrg-t kifoghatsz 100k környékén ami viszonylag jó és vizes. Igaz a villa ezekben a zsíros, de normál használatra megfelelő szerintem az is. Én nagyon szerettem az nrg-met nagyon jó kis gép. Nem jársz azzal sem rosszul.
-
Runner_fxr
Ármester
Hát nem drága, ha motorikusan rendbe van és nem sérült a váz vagy villa akkor érdemes megvenni mert ennyit megér, bár nekem azért gyanúsan olcsónak tűnik, szerintem van valami simli a dologban. Viszont ez léghűtéses szóval csodát ne várj tőle. Ezek gyengébbek mint egy vizes és ezt eléggé meg is érzed.
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
Szia! nekem volt 150-es 4t leonardom és az sem szerette ha beindítás után egyből menni akartam vele, mármint ha hideg volt előtte a motor. és ehhez még tél sem kellett. Járattam pár percig majd simán indult, ha hideg motorral egyből indulni akartam, akkor nem mindig de előfordult hogy gázadásra fulladozott. Meg jóval tartósabb is lesz ha beindítás után ketyeg pár percet és majd csak aztán indulsz vele.
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
Ja ezt már én is néztem, hogy ezt hogy gondolta? Nem látta rajta hogy valami nagyon nem stimmel? Lábujjhegyen áll szegény robogó. Én azt hittem hátsó rugóstag nem jár hozzá és a helyére berakott egy fadarabot hogy megálljon. De az is lehet oda van hegesztve egy vasdarab és merev az egész. Nem egyszerű. Érdekes lehet az egyenesfutás meg a kanyarodás pláne. De az arany neoluxal lefújt első gumi tetszik a legjobban, már azért érdemes megvenni.
[ Szerkesztve ]
-
-
Runner_fxr
Ármester
180-as 2T runner-ből olyan 220-230 körül már ki lehet fogni szépet. Bogyi azt akarta neked mondani, hogy sok az agyonhasznált, lestrapált darab ebből a típusból mivel nagyon kedvelt sportrobogó a fiatalok körében. És ez a típus borzasztóan jól megy az átlag robogókhoz képest. ha apukád tapasztalt motoros/robogós akkor biztos nem lesz gond de ha az első motorja akkor nem ajánlatos ilyet venni. Inkább 4t-t vagy kisebb köbcentiset.
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Tothgera30 #6431 üzenetére
Burgman ból 125-öst venni baromság szerintem, az egy elég nehéz jószág, abba édeskevés a 125-ös blokk. Minimum 250-es de a 400-as az optimális. Ha nem vagy kibékülve a robogó futóművekkel és nagyon rossz minőségű utakon is használnád akkor tényleg nem érdemes robogót venned akár hány köbcentis is. Egy robogó futómű nem vetekedhet egy enduro futóművel az biztos. De ha viszonylag jó utakon használnád akkor érdemes robogóban is gondolkodnod, mert 300k környékén már gyönyörű robogókat lehet venni. Azt nem tartom igaznak, hogy a 2t robikat jobban széthajtják mint a 4t-t. Eleve a robogó automata váltója miatt nehéz bármelyiket széthajtani akár 2t akár 4t. De egy váltós motort már sokkal jobban lehet gyilkolni. Robogót inkább akkor lehet idő előtt tönkretenni(mondjuk ez igaz minden motorra), ha nem raksz bele olajat vagy szar olajat raksz bele és ha hidegen egyből cső gázon mész vele, bár nagyon sokat kibírnak úgy is ha hidegen csapatod. 300k környékén már szalon állapotú runnereket lehet venni még a 200-as vxr-t is megkapod annyiért. vagy esetleg 250-es leonardo. Vagy a 180-as 2T runner. Vagy egy scarabeo 200-as.
-
Runner_fxr
Ármester
Mondjuk ez elég húzós áron van, de láttam már olcsóbban is. Nagyon kíváncsi lennék mit tud ez a jószág 400-as blokkal.
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Tothgera30 #6438 üzenetére
A 400-as benelli velvet-et nem neked ajánlottam csak érdekesség képen linkeltem be. Nos a nyugodt falusi közlekedéshez bőven elég a 125-ös burgman is, jó lesz az faterodnak, bár talán a 250-es gazdaságosabb és tartósabb lenne, de ahogy érzi. Én kicsit más szemmel nézem a robogókat mert Budapesten használom, és itt kicsit lendületesebb a közlekedés legalább is amikor nem dugó van. Ezek szerint te vennél robogót csak félsz az állapotuktól? Azért nem minden szar ami olaszból jön. Azokkal van baj amiket fillérekért hoznak be olaszból és leszervizelés nélkül egyből tovább adnak haszon reményében. De ezek általában olcsók is. És látszik már a külsején is hogy volt használva rendesen. ezek sem feltétlenül rosszak csak valószínű költeni kell rájuk pénzt ,hogy biztonságban használni lehessen őket. De egy ilyen leo általában 150k alatt van és ettől ne is várjunk csodát! De 250-300K környékén már makulátlan darabok vannak, olaszból is lehet venni szépet persze nem fillérekért. Meg azért vannak Magyarországi példányok is. Szóval tudsz venni jó állapotút biztos lehetsz benne, csak másik ársávban mozognak. Pl ez állítólag 1. tulaj. Ez egy kiváló motor. Egy ilyen szép 150-es sem sokkal olcsóbb szóval szerintem ez jobban megéri, de a 150-es sem rossz motor. Tudom olyanom van.
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Tothgera30 #6441 üzenetére
Szerintem akkor ne 4 üteműt vegyél. hanem 2 üteműt a 4t mélyebb duruzsoló hangja egyértelművé teszi, hogy nem egy 50-es en ülsz. Bár én is rendszám nélkül járok 150-es leonardoval és nem nagyon foglalkoznak velem. Amúgy meg tök mind1 hogy 150-es vagy 250-es leoval mész rendszám nélkül, ugyan úgy néznek ki, és sokkal nem mélyebb a 250-es sem.
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Tothgera30 #6455 üzenetére
De ha 300k a keret akkor tudsz venni szép állapotú 4t robit. Tény hogy drágább a felújítása. 2t ből ha nagyobb köbcenti kell, a runnernél nem találsz jobbat szerintem. van még aprilia sr ből is 125 meg 150 2t de azok levegősek, a runner meg vizes. Én a helyedben ha robogóban gondolkodok és 300k a keret akkor vagy leonrado 250 vagy runner 180 2t vagy runner 180/200 vxr.
Ezek közül választanék.[ Szerkesztve ]
-
-
Runner_fxr
Ármester
Én úgy tudom az mc3 abban különbözik az mc2-től, hogy hátul is tárcsafékes és más a műszerfala. Fordulatszámmérő is van rajta. Más különbségről nem tudok. Mivel az mc3 az mc2 után jött így logikus hogy fiatalabb. mc3-at érdemes venni ha nem sokkal drágábban adják mint az mc2-őt de néha aránytalanul sokat kérnek érte Annyit meg nem ér. De ki lehet fogni jó áron. De ha jól emlékszem azt írtad neked valami kisebb kéne, szerintem az nrg nagy lesz neked ha kis növésű vagy. Az már a nagyobb testű robogó kategória. 13-as kerekei vannak.
-
Runner_fxr
Ármester
Szerintem mindenképpen menj el egy nagyobb robogó kereskedésbe ahol vannak azokból a típusokból amiket néztél. És ráülsz mindegyikre akkor meglátod hogy ér le a lábad. Olyat semmiképpen ne vegyél meg amiről éppen hogy a lábujjhegyed le ér. Ha nem is teli talpal de legalább egy biztos fél talpal érjen le a lábad.
-
Runner_fxr
Ármester
válasz runner 125 #6745 üzenetére
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Tothgera30 #6749 üzenetére
Hát nem tudom 450-est nem próbáltam, de egyik barátomnak a 650-es husaberg van és valami ultra brutál jó gép! Igazi paraszt légkalapács hang, remeg minden, nagyon durva. Én beleszerettem. KTM is fasza, gyakorlatilag ugyan azt tudja, de annak a hangja nem olyan paraszt mint a husaberg-é. Viszont ktm jobban bírja, husaberg hamarabb széthullik, hát majd kiderül de szerintem husaberg lesz.
-
Runner_fxr
Ármester
válasz SoulReaver #76727 üzenetére
Én is beröffentettem ma a kétütemű seggrakétát.
[link] -
Runner_fxr
Ármester
válasz SoulReaver #76750 üzenetére
Igen, tudtommal is 15 lovas, de tervben van egy malossi 172-es henger és a többi sallang cseréje, akkor már kicsit izmosabb lesz. Viszont most is baromi jól megy, 50-60-ig nagyjából úgy megy mint egy jó erőben lévő vizes 50-es 2T, majd olyan 60 körül katapultál. Egy pillanat alatt 100. Ennél többet még nem mentem vele, de biztos megy többet is.
Tothgera30: Most csinálom a B125 jogsit, utána lesz rendszám, egyelőre nemrég került hozzám a jószág, most viszem el szervizbe, teljesen átnézetem, amit kell kicseréltetek. Műszerfalat cseréltem. Repedt a levegőszűrő ház, illetve a motor burkolat és a külső deknin is van egy hajszál repedés, ezeket is kicseréltetem. Ja meg ma elkezdett a karbiból csöpögni a benzin, de a futóműve és a motorja szerintem okés, nagyon megy és nagyon jól irányítható, stabil egyenesfutása van.
energy4ever: Alapjáraton egy pici kis zörgése mintha lenne, nekem is feltűnt, lehet igazad van, öreg jószág ez, annak is örültem, hogy egy nagyjából gyári kinézetű darabot találtam. Rendbe kell tenni. Meglátom mit mond a szervizes, ha érdemes vele foglalkozni, akkor megcsináltatom, ha nagyon rohad, nagyon lóg a bele, akkor elengedem. De szerintem menthető.
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
Az RMC motort ismeri itt valaki? Itt vannak mellettem Törökbálinton, gondoltam rá, hogy ide levigyem a motort, de nem tudom mennyire értenek hozzá.
-
Runner_fxr
Ármester
válasz CartmanLand0 #76767 üzenetére
A régi Piaggio skipper is hasonlóan nézett ki, kb ekkora kasznival, abból volt 125-ös 2T levegős.
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
Az 555 robogó és motor szervizzel kapcsolatban van valakinek tapasztalata? [link] Közel vannak hozzám, csöpög a benzin a karburátoromból, most nem szívesen mennék messzebbre.
-
Runner_fxr
Ármester
válasz SoulReaver #76805 üzenetére
Nem csak emiatt vinném. Teljesen át akarom nézetni, illetve kell hozzá pár alkatrész is. Levegőszűrőház repedt, berúgódekni is repedt.
-
Runner_fxr
Ármester
Elvitte ma a szerelő a mocit, rendes volt, kijött házhoz, mert mondta, hogy csöpögő karbival ne menjek vele. Kitoltam a garázsból és nagyon úgy tűnt, hogy a légszűrőházból is folyt benzin, mert hátul a dekni is benzines volt. Teljesen át lesz nézve, kíváncsi leszek milyen költségeket mond.
-
Runner_fxr
Ármester
válasz forandor #76899 üzenetére
Azt mondta a szerelő, hogy csak kipucolta és megszűnt a csöpögése a karbinak. Egy szíjat kellett még cserélni, de ezt leszámítva rendben van a gép. Ja meg perszer kapott egy új légszűrőházat a régi repedt helyett, meg egy új szivacsot és új burkolatot kapott az ülése.
Viszont úgy néz ki, hogy el is adom, mert most megyek egy másikért, találtam egy első tulajos, igazi gyűjtői darabot! Ha megvettem este dobok fel róla képet!
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz forandor #76971 üzenetére
Na végül is nem csak a pucolás volt itt, nem volt a karbiban alapjárati csavar, hanem a gázbovden volt megfeszítve úgy, hogy legyen alapjárat, összetákolta az előző tulaj vagy valaki. Nem is a gyári karbi van benne, dellorto helyett mikuni. Most megcsinálták faszán.
De a lényeg, elhoztam a másikat. Egy 2003-as, utolsó legújabb szériás, Moto Italia-nál vásárolt, első tulajos Gilera Runner Fx 125. A motor makulátlan, szerintem egy igazi gyöngyszem! Magyarországon vásárolt, megvan az eredeti Moto italia-s számlája is! A motorja gyönyörűen jár, de viszont egy kicsit lustábban gyorsul mint ez a régebbi gép amit most hozott vissza a szerelő. Pedig elvileg ugyan az a 125-ös 2T blokk van mindkettőben. Amint hozta a szerelő a régit, oda is adtam neki az újat, nézze meg ezt is. Egyedüli esztétikai hibája a repedt tükrök, ezeket cseréltetem.
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz nyogo83 #76975 üzenetére
Köszi! Igen tudom, de az ővé 180-as. Hát megértem, ezeknek az ára már csak fölfelé fog menni. Mobile.de-en kb 3000-4000 euro egy épkézláb ilyen nagyköbcentis 2T Runner.
SoulReaver: Elöl 12"-es, hátul 13"-as, A 99 előttieknek, amik hátul dobfékesek, azoknak hátul is 12"-es. Szerintem nincs baj a kerekével, elég vaskos darab, nincs rossz futóműve egyébként.
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Eleglide C1 - a középérték
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- DIGI Mobil
- Háztartási gépek
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- OLED TV topic
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- További aktív témák...