- iPhone topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Eleglide C1 - a középérték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android szakmai topik
- DIGI Mobil
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
VR játék lesz az Batman: Arkham Shadow (Meta Quest 3)
gp Egyelőre csak egy teaser trailert kaptunk a teljes leleplezésre a Summer Game Festen kerül sor.
-
Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
ph A szerverpiacra szánt Turin platform, illetve a mobil szintre nevező Strix Point érhető el a főbb partnerek számára.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
ShakesVezér
csendes tag
Sziasztok,2 hónapja üzleteltem egy 30 éves Yamaha kistestű robogót,de elég gyengécske volt így vettem rá egy új hengert ami nem tuning hanem alap.
Összeszereltem,7-8 rúgásra be is indult szépen járt de gázadásra torpant.
A karbin a levegő csavaron egy picit zártam és jó is lett.
Néhány napig járattam szépen ment erő is volt benne de megint elkezdett torpanni és most ott tartok hogy a levegőcsavar teljesen be van tekerve.
Mentem vele néhány kört de mostmár csak annyit csinál hogy rúgásra beindul ketyeg párat és leáll,gázhúzásra rögtön lefullad.
Gázzal be sem indul.Valakinek van ötlete hogy mi lehet a probléma?
-
nyogo83
Topikgazda
válasz ShakesVezér #80151 üzenetére
Valoszinuleg a fotengelyszimmeringje is oda lehet ha ennyi idos. Betekert levegocsavarral le kell fulladnia, nem is igazan lehet ugy beinditani/menni vele. Ha igen, akkor valahol fals levegot kap (szivotorok vagy fotengelyszimmering).
-
nyogo83
Topikgazda
válasz ShakesVezér #80153 üzenetére
Nem kell szethuzni hozza a blokkot. Egyik oldalon a variatort es a mogotte levo onindito szabadonfutot kell kiszedni, a masik oldalon a lendkereket/generator tekercset. Maximum a generator oldalon lehet maceras a lendkereket lehuzni(ha van csapagylehuzod, azzal is le lehet), illetve a fotengely anyat(blokkoloval vagy utvecsavarozoval).
[ Szerkesztve ]
-
energy4ever
addikt
-
Tamás9x
őstag
válasz energy4ever #80159 üzenetére
SMK-ra tervezem, abba nem tudom mennyire, de eddig nekem még nem szóltak be. Vajon piszkálnák?
Led Pipa, Hangos kipu pipa,https://www.youtube.com/@kisstontour
-
Tamás9x
őstag
válasz energy4ever #80161 üzenetére
Valahogy engem nem piszkálnak, pedig nem csak a környéken lófrálok a motorokkal
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
CartmanLand0
senior tag
Sziasztok!
Piaggio robogó az alábbi hibajelenséget produkálja. Minden rendben volt vele, pöc röff indult az elmult napokban. Most viszont ahogy teletankoltam kb 30x kell rugni hogy beröffenjen ... Közben csutkára huzni kell a gázt. Így nagy nehezen beindul viszont hiába húzom a teljes gázt neki, csak pöfög pár másodpercig mintha nem kapna elég benzint. Utána felpörög rendesen. Menni megy rendesen ha indul, szépen gyorsul ... Bár pici gáznál daráló hangot ad. Multkor is ugyanezt játszotta el tankolás után. Szerintetek mi okozza a gondot ?
A jó hírnévhez egy élet munkája kell ... a lerombolásához elég egy perc ...
-
Tamás9x
őstag
válasz CartmanLand0 #80164 üzenetére
Nem ereszt a karbi a szívó csonkba?
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
CartmanLand0
senior tag
válasz Tamás9x #80165 üzenetére
Most szétszedtem az egészet ... Eléggé benzines volt a szivocsonk korul is meg a levegőszűrő gumicsonkjánál is. Magában a szűrőben nem volt benzin. Kipufogó könyöknél is csöpög a benya. Igaz rugdostam rengetegszer. A karbi alja az uszoház is benzines volt.
A jó hírnévhez egy élet munkája kell ... a lerombolásához elég egy perc ...
-
KTMHobby3
tag
válasz CartmanLand0 #80166 üzenetére
Szia!
A leírtak alapján nem lehet kizárni hogy túl magas a benzinszint a porlasztóban, amit egy pici kosz is okozhat. -
tothferenc
senior tag
Sziasztok. Mennyire fontos -fekvo minarellinel- a variator dekni tomites? Haromnegyed evente leszedem a deknit kitakaritani, a berugo reszt megzsirozni, de annyira raragad, hogy allandoan elszakad.
i5 2500k + 8GB RAM + Gigabyte R9 270X 4GB ~ iPhone 13 mini - MediaPad M3
-
molnarpeter
nagyúr
válasz tothferenc #80168 üzenetére
Nem tudom pontosan, milyen tömítés ez, de én minimum egyik oldalát zsírral bekenném
-
tothferenc
senior tag
válasz molnarpeter #80169 üzenetére
i5 2500k + 8GB RAM + Gigabyte R9 270X 4GB ~ iPhone 13 mini - MediaPad M3
-
nyogo83
Topikgazda
válasz tothferenc #80170 üzenetére
Ahogy molnarpeter irja, en a blokk fele eso oldalat epp csak az ujjammal vegigkenem olajjal.
Igy altalaban a deknihez ha hozza is gyogyul, de a blokkrol minden gond nelkul lejon.Persze ehhez az is kell, hogy ne leheletvekony papirszerusegbol legyen a tomites, hanem normalis minosegu vekonyabb klingeritbol.
Mindenkepp kell a tomites, mert onmagaban azert nem zar 100%-ra a dekni es nem tul jo ha nedvesebb idoben a viz bejut.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz nyogo83 #80171 üzenetére
Még nagyapám a békeidőkben mindig zsírozta az ilyen tömítéseket, onnan ered a szokás nem lehetett minden bokorban kapni, és szétszedéskor sem kell annyit kapirgálni a maradványokat.
Ha nincs bolti jó, akkor klingerit lapból is lehetne kivágni. Esetleg még a Török tömítés gyár jó cég, ha valakinek ilyesmi igénye lenne - gépekhez ott találtam többször jó minőségű tömítést, de ez már más tészta.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
-
Topikgazda
válasz tothferenc #80168 üzenetére
Akkor én kicsit ellentmondok a többieknek, mert én ha nincs sérülés a dekni és a blokk érintkező felületén, akkor semmit sem szoktam használni. Csak max a görgők és a szíj kopás végtermékét szoktam eltávolítani tisztításkor/ellenőrzéskor. Én így szoktam, persze ha valaki rak tömítést akkor azt is lefogadom és az is jó. Sőt, az a biztos.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
suste
veterán
válasz sityupityu #80175 üzenetére
Mikor naponta/hetente szedtem szét a Benellit, biztos nem volt kedvem tömítéssel szenvedni. Aztán utána sem foglalkoztam vele, de sosem volt gond belőle.
Egyébként szerintem elég nagy túlnyomás van ott ahhoz, hogy ne akarjon bemenni oda semmi az egyébként is bevezetett levegőn kívül..... -
KTMHobby3
tag
válasz CartmanLand0 #80172 üzenetére
Konkrétan a tűszelepre gondoltam, azt vizsgáld meg alaposan. Mert ha az nem zár le tökéletesen, túlfolyik a porlasztó. Másik lehetőség hogy a benzinszint túl magas, ami a beállítástól, esetleges kopás, vagy deformálódástótol lehet.
tothferenc: nem muszáj papírtömítést használni, arra találták ki a tömítő pasztákat. Én már régóta olyant használok, olajos oldaldekni tömítésénél is.
-
Liny2006
újonc
Sziasztok abban szeretnék segítséget kérni Honda dio af18.
Olyan furcsa hiba jött elő hogy este leállítottam a motort és reggel már nem indult többször előfordult olyan hogy amikor a kulcsot kihúztam akkor utána már nem indult nem volt szikra. Esetleg van ilyen jellegű tapasztalatotok?Amikor a gyújtáskapcsolót át fújtam féktisztítóval akkor pár napig működött.
Valamit test probléma?Esetleg CDI?
Merre felé induljak el?
Most jelenleg ott járok hogy a gyújtáskapcsoló szét lett szedve ki lett takarítva az biztos hogy jó.Amikor a csatlakozók áthidalom hogy legyen gyújtás most már akkor se indul nincs szikra. -
nyogo83
Topikgazda
válasz Liny2006 #80178 üzenetére
Elso korben mindig az osszes lehetseges csatlakozast kell atnezni/megtakaritani az erintkezoket.
Ha tudsz, akkor erdemes szakadast merni a gyujtaskapcsolo es az akksi/cdi/trafo/gyujtasjelado vezetekeken. Ha sehol nincs szakadas, akkor lehet kulon tesztelgetni es merni, hogy vajon mi az ami nem jo. -
tothferenc
senior tag
Koszi mindenkinek, ez az olajjal finoman megkenes eddig eszembe sem jutott.
Mar regebben irtam, hogy csereltem a fofekhenger dugattyujat/karmantyujat a Motowellen. Most ki akartam cserelni a hatso feket is, de a meret nem stimmelt, kicsinek bizonyult ami jott, ellenorizve az elso fekbol cserelttel, azonos ami jott, es amit beleraktam elore. Lehetseges, hogy nem azonos merettel szereltek a ket oldalt a kicsi kinaiak?i5 2500k + 8GB RAM + Gigabyte R9 270X 4GB ~ iPhone 13 mini - MediaPad M3
-
#89309696
törölt tag
Poros volt az út a kereszteződésben, kikanyarodtam, bedöntöttem jól odarántottam, csak úgy slideolt a kicsike kifelé, ú de férfinak éreztem magam, meg ahogy megtartottam. Falu bikája.
5 ló is képes erre, ha ehelyett lenne 7 azzal már egész jól kibékülnék, de sajnos túl sok Deákba kerül ez a kis 2 lóerőcske, úgyhogy nem lesz. -
hegyvarig
csendes újonc
Adott egy Leo Vince Vintage sportkipufgó, ami sajnos olyan hangot ad, mintha valami leszakadt volna a belsejében. Van-e értelme egyáltalán elgondolkodni ennek a javításán? (szétvág-javít-hegeszt)
-
Zoli bácsi
őstag
válasz #89309696 #80182 üzenetére
Bevittem már pár "férfit" a kórházba, az egyik rövidnadrágba hasonló mutatványt végzett...Aztán csúszott pár tíz métert az aszfalton, nem sok bőr maradt a lábán.... Ő is férfi volt, de azért pittyre állt a szája...Aztán lehet csak az égett bőrszagot nem bírta.....
Ja, mentőknél dolgozom. A motoron meg nincs kaszni.... Szóval igyekezzetek a lovakat a ménesbe tartani, szét ne fussanak. -
Tamás9x
őstag
-
molnarpeter
nagyúr
válasz hegyvarig #80183 üzenetére
Króm esetén nehéz a bevonatot visszaállítani. Viszont ha már úgyis mindegy, akkor a kilépő nyílás irányából meg lehet próbálni hozzáférni, vagy a belső felén vágni egy szerelő ablakot. Illetve mégegy ötlet: lehetne egy rögzítő pánt szerű lemez csíkkal is takarni a hegesztést, ha teljesen szét lenne metszve (krómoztatni, vagy a robogó színére fújni)
-
hegyvarig
csendes újonc
válasz molnarpeter #80192 üzenetére
Szerencsére van hozzá egy levehető króm borítás, tehát nagyjából mindegy, hogy hol vágják meg! Persze kérdés, hogy mennyiért csinálja ezt meg egy szakember...
-
CartmanLand0
senior tag
válasz KTMHobby3 #80177 üzenetére
Kicseréltem a tűszelepet az úszót ... Mindkettőböl volt itthon új ... Kicseréltem a súbertűt is az is volt itthon új ... Picit vastagabb mint ami benne volt ... Így most tökéletesen üzemel, nem darál, jól reagál a gázadásra. Automata szivatót is kikötöttem, kapott egy egyszerű kézi szivatót ... Egyel kevesebb hibalehetőség.
A jó hírnévhez egy élet munkája kell ... a lerombolásához elég egy perc ...
-
KTMHobby3
tag
válasz CartmanLand0 #80194 üzenetére
Őrülök hogy sikerült megcsinálnod a motort. Kívánom hogy még sokáig legyen benne örömöd!
-
molnarpeter
nagyúr
válasz hegyvarig #80193 üzenetére
Szétkapni én otthon próbálnám, szépen precízen, hogy egy sík mentén legyen a vágás, nem cikkcakkban. Igazából egy kézi fűrész is jó lehet (előtte alkoholos filccel végig vonalat húzva. Ha már látszik a belseje, akkor könnyen el lehet dönteni, mit kell javítani rajta. Ha már megvan a gond és csak össze kell hegeszteni, akkor szerintem esetleg egy karosszéria műhelyben lehetne megmutatni, ott gyakran látnak vékony lemezt Kevésbé alternatív megoldásként otthoni króm burkolat eltávolítás után egy kipufogós műhelyben is be lehet próbálkozni végülis.
[ Szerkesztve ]
-
Tothgera30
Ármester
válasz Tamás9x #80197 üzenetére
Esetleg a gyárit megvagdosni ez alapján? Gyakrabban kellene takarítani, ennyi hátránya lenne.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
energy4ever
addikt
válasz Tothgera30 #80199 üzenetére
Plusz essoben sem lenne egeszseges a hasznalata. Na meg minden allat ebbe rakna feszket...
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen TV-t vegyek?
- Gördeszka topic
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- További aktív témák...