Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • nod1

    csendes tag

    válasz suste #71707 üzenetére

    Motornál azért kényesebb a helyzet. A minimum az, amikor nem éri el a minimum jelzést(pálcán, vagy kémlelőablakban). A gyártó utasításait kell követni. Ami fix, hogy mindig középsztenderre állítva, vagy egyenesbe állítva kell megnézni(leállítás után min. 5 perccel). Nekem pl. a CBR-nél pálca van, viszont a Varaderónál ablak. A legjobb, ha a min-max. jelölés között van, egyébként ugyanannyi olajat/kenést kapnak a motorikus alkatrészek a min.max jelzés között. Szóval nem kell túlizgulni. Szerintem inkább a túltöltésre nem árt odafigyelni a szimmeringek, és a hűtés miatt. Nyilván ha a több olaj egyszer felmelegszik, akkor több hőt kell elvezetni, ami hosszútávon jelenthet problémát azért.
    A2-re:
    Hétvégén egy Monsterrel csavarogtam a Bükkben. Nagyon feltartottam a CBR-el(125ccm, kb. 13Le 120 kg). Egy 250-es VTR-el(39 Le, 160 kg.) csodásan fogtam volna a szerpentinen. Az se sokkal nagyobb testű, viszont ebben a kategóriában minden egyes lóerő nagyon sokat nyom a latba. ;)

Új hozzászólás Aktív témák