Új hozzászólás Aktív témák
-
Teng
aktív tag
válasz
Dare2Live #488 üzenetére
Nah megvizuláltam pár álványt és a Velbon Sherpa 250 tünt elég masszívnak számomra és az álványfejet az aljára is lehet rakni szóval esetleg makrora is használható. Azt szeretném megtudni hogy nagybaj-e hogy a lábai külön külön állíthatóak (esetleg amiatt könnyebben eldűl-e vagy mit befojásol ez a tényezű)nemúgy, mint némelyiknél, hogy mindhárom lába egyszerre mzog mint pl.:Velbon DV-6000. Még esetleg Manfrotto lenne amit nagyon dicsértek abból valami 20-25e kürli amit ajánlani tudtok esetleg?
-
Teng
aktív tag
válasz
Dare2Live #486 üzenetére
kezdő vagyok a féynképezésben, ez lesz az első álványom. számomra a lényeg az lenne hogy szélsőséges időjárási viszonyok se tegyenek kárt benne. Lakásban és szabadban egyaránt használnám.a sulya ennek a velbonnak szerintem elfogadható és a terhelhetősége is. Egyedül azt nemtudom hogy az aljára is lehet rakni a fejet vagy nem, mert a kép kicsit csalóka...
-
Hydra SR
addikt
válasz
Dare2Live #102 üzenetére
Én a 400D-hez is hordok most egy majdnem ilyet a táskában csak az gömbfejes és cseretalpas (Soligor DT-125). Legutóbbi felfedezésem, hogy marha jó a Pentacon 300-ashoz. Az obi állványmenetébe kell csavarni és párkányról kiválóan meg lehet tartani, kezem se szakad le és svenkelni is lehet róla. Vicces mert meg is tartja az obit és a gépet ha vízszintesben van, akár távkioldóval is lehetne róla lődözni. Ez a drótlábú nem biztos, hogy elbírná de még az sem kizárt.
cigam: persze, nem arra való. A stabilitása nagyban függ attól, mekkora súlyt teszel rá és mennyire nyitod szét a lábait. 400D alatt nem nagyon billeg. Vagy stabil, vagy totál borul ha nagyon meglököm de nem billeg. Egészen meglepő a teherbírása, az a rögzítőgyűrű a titok nyitja.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Csere-Beszámítás! AMD Ryzen 7 5700X3D Processzor!
- Csere-Beszámítás! Xbox One X 1TB Játékkonzol Olvass! Model 1787