- iPhone topik
- One mobilszolgáltatások
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Fotók, videók mobillal
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Sony WF-C710N - átlátok rajta
-
Mobilarena
Ahhoz, hogy segíteni tudjunk, ki kell töltened a lenti kérdéssort.
Ha korábban kitöltötted, akkor linkeld a hozzászólásodban!
Új hozzászólás Aktív témák
-
kchris78
veterán
válasz
malor #171385 üzenetére
Mindenkinek saját joga, de anno nagy fegyvertény volt hogy a CCFL helyett a LEDes háttérvilágitásnál sikerült nagyjából elhanyagolható szintre redukálni a PWM-es dimming-gel rendelkező kijelzők arányát.. (notebook, monitor etc.) Most meg az OLED-del visszahozzák megint. Én nem bizom benne, max filmnézésre, amúgy meg vannak jó IPS kijelzők is DCI-P3 szintérrel, fényerővel.
-
-
kchris78
veterán
válasz
malor #171377 üzenetére
dehogynem villog. OLED nincs PWM nélkül! Csak 1-1 telefonnál csinálták meg hogy villogás nélküli módra átkapcsolható, de a színhelyesség és minőség is degradálódik ebben az esetben. Itt is van ráadásul 60Hz szintén mint a Vivobook esetében, ami meglehetősen gyenge érték. Telefonoknál 240Hz körül szokott lenni. Az vegye csak aki nem sokat nézi a kijelzőjét és akkor is csak tartalomfogyasztásra, nem pedig Excel vagy fejlesztőeszközök használatával tölti az időt... Valószínű a beégés miatt állították be ilyen alacsony értékre.
-
-
hallador
addikt
válasz
malor #148258 üzenetére
Igen ez biztosan így van, de azért abban megegyezhetünk, hogy a Dell másnap megyünk és Javítjuk a konyha asztalomon, valamint a Driver-ezettsége, valamint a letesztelnek elég sok mindent, egy gépen, amit az ASUS nem fog megtenni, mert nem ez a profilja. Soha nem is tette meg, mert a Windows fut rajta és az elég is volt, a Dell ezen modelljei (XPS, Latitude 5000, 7000, Precision, Alienware) azért nagyon máshogy tesztel mint az Asus, Acer,MSI.
Azt nehezen képzelem el, hogy egy Latitude, de még egy XPS géphez ne lenne Win7, Win10 támogatás (Skylake-ig), ez egy ASUS esetében 20 esetből 19* az adott éppen aktuális MS oprendszerre korlátozódik.
Ez is a support része lehet, nem beszélve az olyan apróságokról, mint a driver support toolsok, vagy épp a mindig frissített driver ISO-k. Vagy éppen a megvásárolható 5 év jótállás akár NBD, vagy éppen az ugyanennyi Telefonos Support, esetleg helyszíni support, ha igényeli az ügyfél.
Az olyan esetekről pedig a Dell userei nem hallottak, hogy 1,5 - 2 év múlva nincs alkatrész mert a gyártó már nem supportálja az adott modellt. Vagy 2 * - 3* jár a gép a szervizben, mert épp nincs fó alkatrész éppen most. Egyedi esetek lehetnek. Ez azért szokás a Távol-Keleti gyártóknál, mert nyilván olcsóbbak, mint a nagy Brand-ek, cserében nem is kell fenntartani akkora aparátust, jobb esetben egy szerviz partnert, ha jobban odafigyel a gyártó, akkor Magyarországon is.
A GLS pedig rendben van, de a GLS-től nem nagyon fogsz olyan szállító levelet kapni még szerviz garancia esetén sem, hogy ebbe és ebbe a szervizbe szállítottuk, és amúgy ennél az embernél tudod megkérdezni, hogy mi van a géppel. Olyat sem, hogy ha háromszor szervizbe kerül a gép, akkor 2,5 év múlva vissza a pénz, ha igényli a felhasználó (HP) mert ugye eleve a Távol-Keleti gyártók esetében a minimális kötelező 2 év ami adott. Persze vehetsz hozzá, vagy nem. Ráadásul úgy, hogy a DELL, HP központi száma véletlenül tudja mi a géppel a helyzet, a szervizben az első telefonra.
Abban egyetértünk, hogy az ASUS még a jobb szeríz szolgáltatással rendelkező Távol-Keleti gyártók közül való, legalábbis Kelet-Közép Európában. De nem összemérhető a Dell NBD-jével, vagy a szerviz kultúrájával.
Nekem amúgy semmi bajom az ASUS-al, de azért messze van egy Dell NBD + Service Supporttól, Driverezettségétől, Operációs rendszer támogatásától minden szinten.
Arról nem beszélve, hogy az elmúlt 15 évben épp ki mikor hol javította az ASUS gépeket, még úgy is, hogy nem egyszer még magyar szervize sem volt Ez pont igaz az MSI-re is pl. Még ha az elmúlt években stabil a helyzet.
Ha összehasonlítom a Dell szerviz garanciájával, akkor egy szinten vannak.
Javítják is és nem csak cserélik, nem csak a prémium konfigokat.
Én biztos nem írtam olyat, hogy csak cserélik.
Az ASUS komoly(abb)an veszi a magyar piacot, ami nem csak a termékpalettájan látszik.
Hát egy echte Távol-Keleti gyártóhoz mérten mondjuk. Igaz egy a Szlovák, Cseh, Lengyel piacra is.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
● kérdés előtt olvasd el a Topic összefoglalót!
● hirdetni a Hardveraprón lehet, a topicban nem!
- Ohh Lenovo ThinkPad P15 G2 Tervező Vágó Laptop -75% 15,6" i5-11500H 32/1TB RTX A2000 4GB /1 Millió/
- UHH! HP EliteBook 850 G8 Fémházas Multimédiás Laptop 15,6" -40% i7-1165G7 16/512 Iris Xe FHD EU-HUN
- Acer Swift 3 (SF314 54) i5 / 8GB RAM / SSD / FullHD / kiváló állapotban!
- Lenovo ThinkPad T14 Gen 2/14"UHD(3840x2160)/i7Vpro-1185G7/48GB/512GB/Nvidia MX450(2GB DDR6)LTE,eSIM)
- Lenovo ThinkPad P14s/14 FHD(1920x1080)/i7-1165G7/32GB/512GB SSD/Nvidia T500(4GB GDDR6)
- ÚJ Lenovo LOQ 15IRX9 - QHD 165Hz - i7-13650HX - 16GB - 1TB - RTX 4060 - Win11 - 3 év garancia
- Xiaomi Redmi 12 Pro 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Samsung Galaxy A04 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- AKCIÓ! Apple iPad Pro 13 2024 M4 512GB Cellular tablet garanciával hibátlan működéssel
- 120 - Lenovo Legion Pro 5 (16ARX8) - AMD Ryzen 7 7745HX, RTX 4070 (48 hónap garancia!)
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest