Hirdetés
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Avanti
csendes tag
válasz slayer007 #10318 üzenetére
Szia,
Jól értem, hogy nem kell visszaküldeni végül az edigital számára semmit?
Véletlenül találtam erre a fórumra, és bevallom nem tudom már kibogozni, mi a leggyorsabb step by step.Én most ott tartok, hogy 99.900-as Whirpool az áldozat nálam is:
- megvettem, kifizettem (hétfő)
- hétfő délután edigital üfsz. felhívom... ígéret, hogy jön valami e-mail, mert kell a kiszállításhoz
- kiszállították (kedd)
- beígért email sehol, megint edigital üfsz-t felhívom, felvett pár adatot a kezelő, "hamarosan küldik"Hívhatom már most a whirpool szervízt? Ez amúgy a 0640109109 ugye?
III. kerület a telepítési hely, van valakinek erre a területre kiosztott szerelővel tapasztalata ? Számít egyáltalán, vagy egész Bp területén össze-vissza mennek? Ha most beállok a sorba beszerelik még idén?Köszi a segítséget előre is!
-
czanga
őstag
válasz slayer007 #10316 üzenetére
Mondtam én, hogy félre értem.
Hívtam a Wihrlpool szervizt, ők megadták a létrehozott munkalapszámomat, majd megadták a szervizesük telefonszámát, akit felhívtam, este küldi nekem a tanúsítványt, amit ki kell töltsek. Az edigitalt pedig újra felhívtam emiatt, és mondták, hogy küldjem el nekik postán, és küldik utána a klímát.
Én azért szépen, kulturáltan elmondtam nekik, hogy "hogyan járjanak el innentől", ne legyen több panaszkodó ügyfél, mivel az Wihrpool szerviz ügyfélszolgálatosa is elmondta, hogy ma én vagyok az elmúlt órákban a 30. ügyfél, és eddig 3-4 féle storyt hallottak tőlük, hogy mit csináljon vásárló a rendelés után. Kész vicc.
Szerencsére, mivel gyártói garanciával adják el a készülékeket, bármilyen problémánk van, a Wihrpool-hoz kell forduljunk, nem kell az edigital-al többet vesződni. Remélem.
-
xxxjjjkkk
senior tag
válasz slayer007 #10305 üzenetére
Na elmondom az én blackfridayomat.
Ugye az volt kiírva, hogy pirkadatkor indul, de előtte küldenek fél órával emailt, olyan indulót állítottam a telefonon az email érkezésre, hogy még a szomszéd is felkelt, meg asszony telefonjára is, külön email címre.
hajnali 1 kor küldtek emailt, fél óra múlva semmi, 3 ig vártam, aztán váltásban aludtunk, és közbe frissítgettünk.
És közben jöttek az emailek.
A gyors sávba, még előző nap bekészítettem, az összes linket a termékre ( a 80 ezres LG 3d tv).
Aztán valamikor 6:43 fele bejött az oldal, azonnal nyomtam neki a gyorssávból, kosárba raktam, eltűnt, aztán a vissza gombal ügyeskedtem, elfogadta, lefagyott az oldal tulterhetle stb, de valahogy küldtek emailt. Megnyugtatták, a szitkozódó tömeget a facebookon(mivel csak az jött be, állítólag ügyfélszolgálat sem volt), hogy aki kapott emailt annak megjött.Aztán jött a kiszállítás: mondták előre, hogy 1-2 hét, mire kiszállítják, de az oldal adott választási lehetőséget, persze csak másnap, amikor visszajött az oldal. Be is jelöltem a legközelebbi időpontot, persze nem jött, az időpont meg tolódott, aztán jött az email, hogy "Rendelésed átadtuk a DPD Futárszolgálatnak, melyet 2015-12-01 szállít ki."(13h), holnap jönnek, és jöttek. De előtte semmi. Meg előtte két nappal írtak emailt, hogy nyugodjon meg mindenki, majd kiszállítják.
Szóval összességében én jól jöttem ki, mert meg lett a tv. Mások már nem, és így sem egyszerű.
"Attól, hogy valaki tud fogat húzni, még nem lesz fogorvos"
-
czanga
őstag
válasz slayer007 #10269 üzenetére
Telefonos egyeztetés alapján nekem az edigital azt mondta (rögzített hívás alatt), hogy kiszállítják, igazoló lap benne, amit ki kell tölteni, majd visszaküldeni nekik Ők lepecsételik, és visszaküldik nekem.. Kicsit se körülményes. Én inkább majd beviszem sztem személyesen egyik üzletükbe, mert útba esik.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest