- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- MG4 menetpróba
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Milyen okostelefont vegyek?
- Yettel topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
VR játék lesz az Alien: Rogue Incursion
gp Az év végén érkező program PC-re, Meta Quest 3-ra és PlayStation VR2-re érkezik a tervek szerint.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
opeter87
senior tag
válasz VR6-Fan #6316 üzenetére
a Focusban tudtommal már sperr van és azzal azért könnyebb.
a G1 meg szívó, szóval nem ébred ekkora nyomaték ilyen hirtelen.nem mondtam, hogy a hátsóval könnyebben menne, én a négy kerék híve vagyok
Első keréken ekkor nyomaték gondot tud okozni szerintem. Bár olvastam anno egy Ferrari 458 Italia vs. Fiat 500 Abarth tesztet, ahol a versenypályán valami 1-5 km/h volt csak a különbség a két autó közt a kanyarokban
-
Tökmindegy
senior tag
válasz VR6-Fan #6316 üzenetére
Annó boldogult ifjú koromban amikor még megszállottan szerettem autózni volt nekem egy sierra rs coswort gia-am.Szép cosworth szárnnyal,dupla karbi,sperr difi ,bitang futómű,mitököm.Na az alkalmatlan volt a városi közlekedésre úgy nagyjából,de az tény,hogy kőbányán az éles saroknál ,nem kellett a lábam levenni a gázról kanyarodás közben. Az a kocsi úgy fordult ,hogy elmondhatatlan.Derékszögben padlógázzal.
Fúúúú, végre van egy kártya mégdrágábban mint amennyiért eddig sem tudtam megvenni! Király!!"by capulet75"
-
Motion_Blur
félisten
válasz VR6-Fan #6330 üzenetére
annyival igen hogy az államcsőd nem rögtön a választások után következett be, hanem majd csak idén fog
aki meg ott tart hogy a kormánynak köze van ahhoz hogy 320 az euró az még nagyon kezdő a politikában azt csinálnak velünk kívülről amit akarnak
akinek van esze már rég nincs megtakarítása Ft-ban...
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Rick4
félisten
válasz VR6-Fan #6393 üzenetére
December nem volt olyan sűrű, meg most január elején itthon vagyok, pihizgetek, meg az itteni dolgokat intézem, de lesz majd rosszabb is.
Emlékszem, ha a 43 literes benzintankkal kibírtam két napot tankolás nélkül, már jó voltam, és olyan 5.2-ket evett...[ Szerkesztve ]
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Rick4
félisten
válasz VR6-Fan #6396 üzenetére
Köszi, bár nem sokat számít ez se, karácsony előtt lett 5 éves a 3. regem.. Nekem is pár napja tűnt fel..
Nekem meg muszáj teletankolni, gázból így is napi 3/4- vagy 1 egész tank belemegy.. A Luminába havi kb 180-at tankoltam, és akkor 6 ezreket mentem, ezzel 8 ezernél tankolok kb 120-at, és ebben van 3 ezerért havi 1x benya is. A másikkal lett volna épp a duplája. Szóval mikor úgy alakult hogy több dolog lett, gondoltam csinálok valamit, mert ez így csak nem frankó, nem eszi el a kocsi a hasznot, de akkor se faxa, hogy erre ennyit fizetek. Bár épp ma beszéltem a szerelő haverral, azt mondja ne vegyek semmiképp h astrát (mert épp beszéltük a görgőcsere idejét, meg hogy hogy picit nagyobbra cserélném a Punto-t, vállban szűk) inkább vegyek g astrát, azt mondja ismer srácot aki olaszba járkál vele, 700 ezer van a kocsiban és semmi baja.Egyébként mindent írok ami cserélve lett, óraállás, dátum, alkatrész és szerelés ár, megvan minden számla is, bár ez lehet hátrány, nem előny..
[ Szerkesztve ]
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Rick4
félisten
válasz VR6-Fan #6400 üzenetére
Valóban megkímélt, nem rozsdás, de még rozsdapötty sincsen rajta, se alul, se felül, mindene rendben van, és valóban jobb, mint a 76 ezret futottnak hirdetett, foltos, kiült ülésű...
astrából elég az 1.6, ezt se hajtom se gyorsan, se nagy fordulaton. Egyik jó képességem, hogy el tudok időben indulni. Pedig a hólyagom is rendben van.
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Balupapa
senior tag
válasz VR6-Fan #6794 üzenetére
rosszul láttad nem csinaltak 1.4 mpi 68hpval.
Gebriel: A mondat melyik része nem volt érthető?
neduddki: tudom, azért is példáztam azzal de attol még nem porsche motoros
[ Szerkesztve ]
_-=*WheelWhores*=-_
-
nagyúr
-
dízelracer
senior tag
válasz VR6-Fan #6835 üzenetére
Azért az igazsághoz hozzá tartozik, hogy szerintem ott motorikusan valami nem volt kerek annál a konkrét autónál. Mondjuk én kapásból csipsztyuning ellenes vagyok. Persze ha módosított hardverhez kell programot illeszteni az más de senki ne higgye már magát okosabbnak a gyári mérnök team-nél. Nyilván nem véletlenül olyan a program egy autó ECU-jában amilyen.
-
Rick4
félisten
válasz VR6-Fan #7836 üzenetére
Pontosan 6500 volt, vannak jobbak is biztosan, de nekem arra az évi 2 alkalomra tökéletes ez is. Ráadásul ez direkt olajos szennyeződésre direkt tiszta víz volt, csak próbaképp, korrekt lett.
Van jobb cucc: [link] meg komolyabb anyag is: [link]
Muhaha 10 rugóval többért ugyanaz: [link] mint az enyém.. [link] és a marketing: Az ultrahangos tisztító ideális ajándéknak is.[ Szerkesztve ]
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
#10726912
törölt tag
válasz VR6-Fan #7847 üzenetére
Senki sem vágyik rá, én meg használom minden nap.. S nem egy éve. A faék itt kezdődik A hosszmotoros elrendezés és a hozzáférhető motor már csak bónusz De ezt is csak halkan, isten ments, hogy eggyel többen legyek, aki ezt kedveli, így egyre olcsóbbak a donorjelöltek is
-
hobizoli
nagyúr
válasz VR6-Fan #9985 üzenetére
mert a teljesitmeny az nagyobb fordulatbol vagy nagyobb nyomatekbol jon csak
-a nagyobb fordulat nagyobb dugattyu sebesseget jelt ugyanabban a motorban
-a nagyobb nyomatek meg nagyobb rahato erot jelentfizikat nem lehet megbaszni
Persze ha felhuzott autot nem "ugy" hasznalod nap-mint-nap, akkor elmehet sokaig, vagy akar a vilagvegig is
több drón kell ;P
-
Balupapa
senior tag
-
-
Nordik
őstag
válasz VR6-Fan #11569 üzenetére
Én is erre gondoltam, hogy szűretlen levegő juthat a rendszerbe. Fals levegő ha jól átgondolom máshol keletkezik. Tehát alapjába véve a motor teljesítményét nem csökkenti.
Hát remélem azért szigetel így is rendesen és nem jut be rossz levegő. Valami tömítést esetleg ha kicserélek ott? Vagy van egyáltalán? Gondolom a karbit nem kéne megfúrni egy menet miatt, máshogy nemtudom hogyan lehetne megoldani.
-
m3tr0
senior tag
válasz VR6-Fan #11723 üzenetére
Én már kezdem érteni.
Valószínűleg abból ered a probléma,hogy sokan nem tudnak jól fékezni, ergo túlerősen nyomják a pedált és az ABS-es autó érzékelői úgy érzékelik (durva fékbe taposást),hogy nagy fékező erőt kell kifejteni ami ki is fejtődik, ezért a kerekek megcsúszása ellen működésbe lép az ABS és úgymond "túl működik" vissza-vissza veszi a fékerőt ezért hosszabb fékutat eredményez mintha egy jó sofőr egy megfelelő fékezés technikával egy ABS nélküli autóval fékezne és így ő hamarabb meg tud állni mint az ABS-es rossz technikával fékező egyén.Jó felé kapizsgálok?
[ Szerkesztve ]
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
Szplöttyy
senior tag
válasz VR6-Fan #11723 üzenetére
Pont ezt akartam most írni, de lekéstem.
Én is így tapasztaltam, hogy ABS-el mondjuk 30m, ABS nélkül álló kerekekkel 35m, ABS nélkül, nem csúszva lassítva 25. Hasra ütött számok ezek. Azért volt ez a nagy vita, mert a többiek úgy gondolták, hogy ABS nélkül blokkoló kerekekkel. Viszont satuzva tényleg jobb az abs.[ Szerkesztve ]
Smoke & Torque
-
megema
őstag
válasz VR6-Fan #11830 üzenetére
Azért ez nem ilyen egyszerű... 2.5 V6 TDI 4motion Passat: 9.7 kg/Le, 2.0 benzines 406: 9.9 kg/Le. A kettőt valóságban össze sem lehet hasonlítani... Ha már csak a gyorsulást nézzük papíron: Passat 8.2 mp, 406 10.6 mp. Ha jól rémlik. Azért ha a Passatnak nyomsz egy padlót, akkor elég rendesen ülésbe süppedős szituáció áll fenn.
Nemrég ültem Volvo C70 T5-ben, ami 270 Le-re van chipelve: 5.4 kg/Le. Ez már valóban durva. De nem annyival durvább a Passatnál, mint amennyire a kg/Le arány különbség alapján lennie kéne. Én inkább a kg/Nm arányt ajánlanám.
[ Szerkesztve ]
-
megema
őstag
válasz VR6-Fan #11846 üzenetére
Ilyen értelemben fail, persze. Én csak arra akartam utalni ezzel, hogy a dinamikusságot nem feltétlenül a kg/Le arány mutatja meg, mivel ~ azonos arány mellett elég szép eltérések lehetnek.
Kinek mi a durva... Nem szoktam kifejezetten gyorsulgatni, így amikor unokatesóm elvitt egy körre a C70-nel, néztem egyet. Az azelőtti komolyabb élményem egy 360 lovas, kompresszoros Jaguar XJ volt. Ahhoz, és a V6 TDI-hez képest is elég komoly volt.
[ Szerkesztve ]
-
-
nagyúr
-
hobizoli
nagyúr
válasz VR6-Fan #11821 üzenetére
na mert ezt kb ugy irtad, mintha 2n+1x ennyibe kerulo Golf-k kozul keresve sem talalnal olyat, ami nem rohadna sehol LOL
Egy hengerfejtomites csere meg nem a vilagvege, 8-10k plusz a szereles, rendesebb helyen 30k-bol megall.
Dizel hengerfejet ha nem muszaj nem feltetlenul kell reflexbol sikolni, mert egyre nagyobb lesz az amugy is magas CR-e es egyre elobb kiqrja majd.
De ha nagyon para, 80k-ert kapsz bele egy masik papiros motort, oszt hello. 1800-ert atvezetik a forgalmiba a motorszamot, ha mar eleve azzal mesz oda eredetvizsgara is vele, es az uj forgalmiba es torzskonyvbe mar az a masik motor szama kerul be eleve
több drón kell ;P