- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Telekom mobilszolgáltatások
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- One mobilszolgáltatások
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Magisk
- Kirakatba tette a Google a Pixel 10-eket
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
DeFranco
nagyúr
Aha, tehát 7k-ban van neked az autó meg a kopóalkatrészek, de azért szinte minden alkatrész ki lett, vagy ki lesz cserélve valamilyen varázslatos okból
Ezek szerint akkor a vezérlés, középső dob, hátsó merevítő, karoszériásmunka, injektor, fhp jeladó, vízpumpa, HF tömítés, amit írtál a renault topicban, az akkor kopóalkatrésznek minősül vagy benne lesz ebben az 50-100k-ban?
(nem néztem vissza csak a július hónapot most)
@Tiger.huhhhh: én nem szidom a renaultot, mert nem ismerem, én csak ajánlottam az egyetlen embert, akit ezzel az autóval ismerek, és nagyjából képben vagyok a sztorijával, egyeztetésre.
Itt van? Itt van. Ilyen autója van? Ilyen autója van. Valid infó? Valid infó. Persze csak egy tapasztalat, de a képhez hozzá tartozik ez is.
(még egyszer mondom semmi bajom a megane-al)
-
DeFranco
nagyúr
válasz
#10726912 #87518 üzenetére
Kérdezd meg giigz-et mennyit költött a csodamegánjára, meg mennyire gondozásmentes neki a szekér... én nem tudok pontos számot, de már olvastam tőle nem egyszer, hogy szabadulna tőle már, csak azért nem adja el, mert annyit rálocsolt hogy tűrhetőség határán túl bukna rajta.
-
DeFranco
nagyúr
válasz
!Overdose! #87392 üzenetére
Ez valahol természetes, aki vesz egy kalapácsot, az elkezd mindent szegnek látni. Többen vannak, vagyunk, voltunk már így, majd lesz árnyaltabb a kép. Rajtam is sokat röhögtetek annak idején, hogy FOCUS, pedig tudatosan figyeltem, hogy ne erőltessem.
Persze ettől a helyes válasz még mindig focus, csak most már megtartom ezt az infót magamnak, amíg nem akarom eladni
-
DeFranco
nagyúr
Kibicnek semmi sem drága. Meg itt azért autoszexuális a közösség, itt más szempontok is vannak, mint egy átlag polgárnál.
Autók méretével ugyanez van, itt egy vectrába sem férnek be öten, kettőnek jó talán, ha nincs sok csomag.
Persze IRL szinte senki nem megy évi egynél többször 120 km-es etapnál többet, és azt végigülöd egy c corsában is simán, nem egyszer lett tesztelve (nem is kétszer), meg hűtőt is csak ötévente pakolsz be, de azért egy sharan az alap, ha fel tudsz sorolni három rokont, meg van két sporttáskád.
Persze nem arról van szó, hogy nem lehet nagyobb autót vagy nagyobb teljesítményt venni, és alap, hogy van, akinek tényleg szükséges, mert olyanok a körülményei, csak ez a topic is olyan, mint az összes többi (milyen egeret, monitort, sakktáblát, levegőt vegyek) hogy nagyjából a polc tetejétől a csillagos égig jönnek ajánlások. Ez egy ilyen.
-
DeFranco
nagyúr
csaxólok hogy nincs benne a multipla [link]
sem a yugo
-
DeFranco
nagyúr
válasz
runner 125 #87119 üzenetére
Véletlenül sem akartam rád dobni a parát, csak ha már volt infóm, hozzátettem a magamét
-
DeFranco
nagyúr
válasz
runner 125 #87111 üzenetére
Tiszta fém esetén persze tiszta sor, hogy OK a dolog, a rozsdán, illetve a rozsdátlanításon bukik. Erre azt mondták nekem, nem is egy ember, hogy vagy magamnak otthon csiszi-csziszi, hogy mindenhol maradéktalanul lejöjjön, aztán mehet rá a rücsi, vagy amit akarsz, vagy el se kezdjem. Mert hogy a csiszi-csiszit nem fogja neked élő ember megcsinálni rendesen, főleg hogy nem is látszik, mert aztán egyből lekenik.
Persze lehet, hogy rosszul tudom, ezek csak hallomásból kapott dolgok, majd kijavít valaki, ha tévedek. Engem is érdekel a téma amúgy, bár az enyémet már szerintem felesleges alvázvédőzni, mert felületi rozsda mindenhol van, de az üregvédelmet meg akarom csinálni.
-
DeFranco
nagyúr
válasz
runner 125 #87102 üzenetére
Engem lebeszéltek róla, mi szerint azt ember nem csinálja meg rendesen, nincs az a pénz, valami tosz (rozsda) úgy is marad a vason, akkor meg többet árt mint használ.
-
DeFranco
nagyúr
válasz
LógaGéza #87095 üzenetére
Ahogy a dadogós kolléga mondja, rád tudnék borítani egy vödör keresetlen számot, de szerintem felesleges, egyede válogatja, meg ha most ebbe belekezdek, legalább négyen fognak nekem ugrani, hogy denemúgyvanaz. Valahol a kettő között van az igazság egyébként.
Leszsógorom is megvette úgy az astrát, hogy jaóaz, megyek vele egy fél évet aztán ráér az olajcsere, a kormány ráz de nem baj, megcserélték az első gumikat jobbról balra és viszont, szűrőket meg cserélgessen az asszony a konyhában (a te kereted kétszereséért vett egy h astrát 5Xk kilométerrel). Beletol 3 év alatt 150k-t aztán eladja, ütni-vágni vette a tinédzserkorú toyota után, munkaeszköznek.
Én azt mondom, hogy jóra ne számíts, nagyon az a tapasztalat, hogy jó autót ma nem adnak el, ha el is adnak nem ezen az áron. Amit kiraknak, annak már a torka véres. Egyszerűen nincs pénz itthon, nincs pénz újautóra annak akinek 5 éves van, ezért nincs 5 éves kínálat annak aki lecserélné a 8 évesét és így tovább. Akinek van egy használható autója, nemigen adja el, amíg gazdaságosan üzemeltethető. Előfordul ilyen is, de azt valószínűleg nem te fogod ki, hanem valaki a családból vagy egy nepper, aki már akkor látja a hirdetést, amikor az eladó begépeli.
Persze ki lehet fogni, de ne ebből indulj ki. Vegyetek egy frankó kocsit, nézessétek jól át, és használd egészséggel. Pénz meg legyen a zsebben (vagy apu zsebében, tök mindegy) aztán max elmentek belőle jövőre nyaralni
A kis dízel autóhoz nem tudok hozzászólni, mert nem értek hozzá.
-
DeFranco
nagyúr
válasz
DeFranco #87090 üzenetére
...meg azért add össze jó előre azokat a tételeket is, ami vásárlás után biztosan vagy szinte biztosan felmerül: átírás, illeték, első szervíz (szűrők, olajak, vezérlés), biztosítás, nagy valószínűséggel gumiszett, stb.
nálam is inkább ezek dobták meg a költségeket, effektív hibára nagyon keveset kellett költeni eddig szerencsére, első szervízre, gumira, némi felszerelésre annál többet, már bőven túl vagyok egy év alatt a másfeles összegen mindennel együtt.
-
-
DeFranco
nagyúr
válasz
järgenGuRu #87014 üzenetére
Csakkis iggaz MAGYAR!!4!!!4!!!4 hejesírási szabájzattot!!!
(azért örülünk hogy benéztél, majd meséld el a kis barátaidnak is hogy milyen ügyes voltál, hogy megmondtad a tévének a magadét
)
-
DeFranco
nagyúr
Hogy néz ki a román tesla?
-
DeFranco
nagyúr
válasz
Mágus2 #86507 üzenetére
(csak infóadás: azóta kiderült, hogy kb. 8 litér)
a pumpa (vagy más) sérülhet attól, hogy ha ilyen kis kihagyásként levegőt szív? (szerintem csak részben, mert nem olyan volt, mint amikor kifogy az üzemanyag, és elkezd bakkecskézni, sokkal enyhébb volt, csak diszkréten elpilledt egy-egy pillanatra 2-3x)
#86509: köszönöm az infót
nem szoktam amúgy ennyire kijárni, fél-negyed tanknál már tankolok, csak most sos helyzet volt
-
DeFranco
nagyúr
válasz
blt.62 #86505 üzenetére
Ezeket elvileg a szűrőnek meg kellene amúgy fogni nem? Tudom, hogy csodák nincsenek, de ez van, nagy forgalmú kúton tankolok és mindig egy helyen, ennyit tudok megtenni az ügy érdekében, amit mondasz, el tudom hinni, sajnos kiküszöbölni nem nagyon tudom.
@tomiii.: ezért írtam, hogy tudtommal, csak hallottam ilyenről, meg logikusnak tartom egyrészt a fentiek másrészt a (feltételezem) korrózió miatt, de simán tévedhetek
-
DeFranco
nagyúr
válasz
DeFranco #86494 üzenetére
na, szépen lábujjhegyen elmentem tankolni, szűk 47 liter ment bele, 55 literes a tank, tehát volt benne még kb. 8 liter, nem egy életveszély talán a kosz szempontjából. először csak csorgattam bele szép lassan az első 10 litert hogy ne kavarjam nagyon fel, aztán ment bele teljes gázzal.
utána lábujjhegyen vissza a házhoz (össz 2,5 kilométer oda-vissza), most áll egy fél órát-órát hogy ülepedjen ha van benne valami, aztán megyek egy kört és mindenki derül.
-
DeFranco
nagyúr
nyilván
mindjárt megyünk tankolni
"csak úgy kb. ha van valakinek ötlete"... hogy mi lehet a gond így értettem
ha nem valami harmadik verzió, bár erre kevés az esély, ha csak valami állat nem rágott el valamit, de akkor szerintem egyszerűen nem menne. annyi volt még, hogy felnyitottam a motorháztetőt, és mivel épp valami tuja vagy fenyő alatt álltam, tiszta száraz fenyőág lett a motortér, de azt nagyjából azért indulás előtt kiganéztam, gondolom annyira azért le vannak védve ott a dolgok, hogy max. a szíj kaphatta volna el, azt a pár egy centis tűlevelet.
-
DeFranco
nagyúr
válasz
MunezXBK #86489 üzenetére
Tippre lehet benne kb. 4-5 liter. (a hátralevő kilométerből kalkulálva)
@AMD Power: a kosz a nagyobb baj (10 éves autónál kb. mindenképpen van tudtommal) ha csak levegőt szívott, az a kisebbik, akkor nyugodt vagyok. Ezért kérdezem, hogy melyik a valószínűbb. Tudom, nincs távjósda, csak úgy kb. ha van valakinek ötlete.
-
DeFranco
nagyúr
Olyan lehet, hogy ha kevés a tankban a benzin, akkor falsot szív a szivattyú?
Egy hetet állt az autó, a BC szerint kb. 30 kilométerre elég benzin van az autóban. Tapasztalatok alapján ehhez hozzá lehet adni kb. 50-et még, de a mutató már simán a nullán fekszik. Mentem vele kb. két utcát, hogy visszaálljak a rendes helyére, és egyszer egy villamossínen áthajtva kettesben, kb. 2k fordulat környékén 2-3x elment a teljesítmény. Nem bakkecskézett, nem rántott be a motor, csak éreztem, hogy megszűnik húzni egy-egy pillanatra. Elég keveset mentem vele, a motor még simán hideg volt, nem volt indulástól egy kilométer sem még. Utána mentem át fekvőrendőrön is, de nem jött elő újra.
Tudom, hogy nem szabad kijárni a tankot, most épp így esett, kérdés, hogy vajon inkább falsot szívhatott, vagy inkább felkapott valamit a tank aljáról.
-
DeFranco
nagyúr
válasz
roberto211 #86220 üzenetére
szerintem te siman netto trollkodsz, egesz ugyesen amugy, paran meg beveszik a meset es kesz is a vihar a biliben
(vagy valamelyik tegla kopott a TC-s baratainak, hogy mostanaban sok az ekezese az oldalnak, es onnan jott valamelyik oko bomlaszani
)
-
DeFranco
nagyúr
válasz
!Overdose! #86178 üzenetére
DeFranco a heten dacsiaorszagban kulfoldonebedel (epp a szallason fekszem a tegnapi csoportos etelmergezes maradekaval
).
De azert koszonom a bizalmat jol esik
-
DeFranco
nagyúr
Minden márkahűség nélkül (amúgy is tudjátok, hogy gasztrafan vagyok) ez így ahogy leírod sem triviál amúgy. Astra olcsóbb, talán igénytelenebb is, de közel sem annyival gondozásmentesebb, mint amennyire híre van.
Ismerős mostanában kifejezetten sokat költött a gasztrára, igaz rendbe lett minden rakva rajta, de computer csere befigyelt, motorhűtő venti csere befigyelt, volt motorakadozás is rendesen előtte is az nem tudom hogy lett megoldva meg mi volt az oka, plusz amiről nem tudok (végig magánhasználatban volt, relatíve kevés kilométerrel), típushibák itt is vannak az opel topicot olvasgatva, szóval költeni erre is lehet, fül meg fenék kell hozzá.
Mind a kettő viszonylag egyszerű, minőségi konstrukció, nagyot akartak gurítani mind a kettővel a saját kategóriájában a saját igényeik szerint, mind a kettő kimegy a világból és még úgy kb. vissza is jön, ez kb pariban van.
Ettől függetlenül a gasztra racionális és jó választás, amennyivel olcsóbb, annyival nyújt kevesebbet, és annál olcsóbb fenntartani is, ha valakit ez az adott élethelyzetben kielégít, akkor teljesen OK. De abban a reményben szerintem nem érdemes megvenni, hogy lényegesen kevesebb bug lesz vele, mint egy focussal.
(Ez az alapjárati kérdés vicces amúgy, kezd olyan érzésem lenni, hogy rosszul ülnek a lovon ezzel kapcsolatban, legalább is itthon, jellemzően problémától függően egy tisztítás vagy egy szoft frissítés meg szokta/tudja oldani, ez kifejezetten kis bug.)
-
DeFranco
nagyúr
válasz
!Overdose! #85725 üzenetére
meg egy megfelelő teljesítményű akkut
-
DeFranco
nagyúr
válasz
H A M M E R #85721 üzenetére
Van aki azt mondja, hogy nem tudja mi a helyzet, körbe kell mérnie, ami egy kereskedőnél elég érdekes, mert amikor átveszi az az autót, szerintem körbe kéne mérnie. Van aki meg egyszerűen elhajt telefonon, hogy mit képzelek, egy 4-6 éves autónál természetes, hogy mindenhol meg van törve/javítva, ha nem tetszik, vegyek újat
Nagyszerű, ha ilyet mond, mert akkor ezekre a helyekre már nem kell elmenni
Főleg az utóbbi, azt írd fel, melyik volt, jegyezd meg jól, és messzire kerüld el. Aki csak azt mondja, hogy még nem mérte meg, az csak simán sumákol, mert tudja, hogy volt javítva rajta valami, csak nem akarja megmondani, mert akkor nem mész ki.
Ellenben ez még jelentheti azt is, hogy valamikor ráparkoltak egy oszlopra, és a lökös van fényezve, vagy megkulcsolták az ajtót, és azt lett javítva. Ezektől még simán meg lehet venni az autót, ha szakszerűen volt javítva akkor lényegtelen, és ezt ő is tudja, de azt is tudja, hogy te meg az a típus vagy, aki ha meghallja, hogy egy tenyérnyi folton eltér a réteg a referenciától, akkor már le is csapod a kagylót. Ezért nem mondja meg.
Azért van, ami tetszik, és én nem találtam rajta komolyabb problémát. A kereskedő azt mondja, hogy úgy lehet elvinni szervizbe átnézetni, ha fizetek neki egy összeget a szállításért, plusz én fizetem a szervizt akár kötünk üzletet, akár nem.
Most én úgy képzelem a dolgot, hogy ha a szervizben kiderül, hogy elsumákolt valamit a kereskedő, akkor ő állja a szerviz költséget és nem fizetek neki a szállításért sem. Szerintetek nem ez lenne korrekt? Hogy szokás ezt intézni?Nagyon jó, kiváló, ide sem kell menni
Még egy gond letudva. A normális az, hogy a vizsgálatot te fizeted, az általad választott helyen, ő meg nem számol fel semmi szállítási díjat vagy kutyafülét. Fogja fel az utat próbaútnak. De aki egy ilyet beközöl az már alapból akkora szrrgó majom, hogy csak szívnál vele amúgy is.
-
DeFranco
nagyúr
válasz
jozefgucci1 #85670 üzenetére
Ezek a behúzómágnes (aminek be kell most húzni LOL) meg az önindító, ezek hol vannak pontosan? Csak hogy tudjam, szükség esetére.
-
DeFranco
nagyúr
válasz
runner 125 #85612 üzenetére
ööö... tisztázat: nem azt mondom, hogy amit kiajánl, az a biztosító oldalán olcsóbb lesz, ilyet nem láttam, de ahogy írtam, olyat már igen, hogy valamit ki sem ajánlott, ami végül olcsóbb lett, mint az ottani lehetőségek.
-
DeFranco
nagyúr
válasz
runner 125 #85612 üzenetére
az a biztosító ahol a csaót kötöttem konkrétan nem is szerepelt a kiajánlott listájukban, és 60%-a lett így az éves díjam, mint ami ott a legolcsóbb volt
-
DeFranco
nagyúr
Azért lássuk be ez elég gáz. Azt, hogy milyen problémák voltak, nem tudom megmondani, nem szoktunk erről beszélni, azt tudom, hogy volt akkukábellel is gond, olyan is volt, hogy egyéb okból nem indult az autó, olyan is volt, hogy fogta magát megállt, stb., de konkrétumokról, hogy mi volt pontosan a hiba oka, nem meséltek. Meg a csomó szívás, fejvakarás a szerelők részéről, hogy hát, a franc tudja mi baja.
Nagyon megy, nagyon kényelmes, nagyon kellemes autó, de rengeteget kellett a meghibásodásokra költeni.
-
DeFranco
nagyúr
válasz
!Overdose! #85565 üzenetére
anyósomnak is 2 literes dízel mazda6-osa van, egy olcsóbb garzon árát már ráköltötték, és bizonyos hibákat már meg sem tudnak csináltatni rajta, senki nem találja a hiba okát
(random elkezd belőle dőlni a füst alulról és társai)
ha nekünk adták volna ingyen (erről szó sem volt amúgy) akkor sem kellett volna
pedig amúgy szeretem azt az autót nagyon
-
DeFranco
nagyúr
válasz
tboy93 #85507 üzenetére
nem olyan időket élünk, hogy akinek van és működik, az eladná
és nem gondolom, hogy ez a helyzet javulni fog, mert ha kikopik ez a generáció szép lassan, az újabbak meg jelen állás szerint sokkal rondábban fognak öregedni 8-14 éves korukra. valahogy akkor is lesz, de tippre könnyebb nem lesz.
-
DeFranco
nagyúr
válasz
runner 125 #85482 üzenetére
A felnire értettem, szerintem alpári ez a belit-kifordítom-ekhós-szekér-kerék.
A BMW-khez nem (sem) értek. Nem is szoktam rájuk izgulni, nekem a '64-70-es Mustang meg a Dodge Viper a vizuális begyere, meg volt valami porsche nem rég az is.
Meg persze a multipla
-
DeFranco
nagyúr
@EQMontoya @neduddki: köszi, akkor ránézek, mennyinek kellene benne lenni
-
DeFranco
nagyúr
ránéztem a pótkerekemre, és úgy vettem észre elég lapos (érdekes, egy éve még jó volt, úgy emlékszem)
mennyire fújjam fel, ha az üzemi nyomásom a rendes kerekeken olyan 2.2 - 2.3?
kevesebbre, ugyanannyira, vagy többre?
mankókerék amúgy
-
DeFranco
nagyúr
2.0D azt hiszem, és K-s rendszám, korra tippelhetsz. Futás szvsz. mindegy ezt arra tekerik amerre kéred. Nincs benne félmillió kilométer, de még 300k sem, az alatt meg tök mindegy mit látsz az órában, nem öregszenek ezek látványosan.
Ja, és ez jellemzően interurbán volt használva, Pesten meg csak ritkán-alkalomszerűen, nem fővárosi a tulaj.
-
DeFranco
nagyúr
Apósomnak van, szidja mint a bokrot. Kellett már cserélni rajta komplett első futóművet (gyak. ipari eljutott vele Pestig, aztán a márkaszervíz udvarában bólintott be a kocsi orra), most ment el benne a részecskeszűrő, meghibásodott a riasztó, a központi zár, nyúlik a lánc, ez csak az amiről én tudok véletlenül, mert amúgy nincs reklámozva minden egyes hiba. Egy kisebb vidéki garzon árát simán rá lehet költeni. Rendszeresen jár szervízbe vele valami miatt.
Ezen kívül szerintem belül szűk, és kifejezetten sprőd.
-
DeFranco
nagyúr
válasz
runner 125 #84849 üzenetére
Hát az alja az laikus szemmel ránézve tiszta mokány rozsda
Persze a gyakorlatban csak felületi rozsda, szóval alul nem rohad semmi elem, "csak barna". Tettem már ide be képet róla egyébként.
-
DeFranco
nagyúr
válasz
runner 125 #84842 üzenetére
Voltam tegnap egy karosszériásnál, mert a sárvédőnél a kőfelverődés és talán a belül megálló sár miatt már megindult bizonyos mértékben a korrózió, meg korrodál három ajtó alja is. Egyik sem vészes, de idén meg kellene csinálni. Fennakadtam, mert a karosszériás annyit értett üregvédelem alatt (mondtam, hogy meg szeretném csináltatni Az Üregvédelmet) hogy az ajtók alján levő vízkieresztő lyukakon befúj valami üregvédő anyagot. Pont. Mert hogy másnak van rá hosszú csöve, meg mit tudom én, de hogy ő így tudja megcsinálni.
Más bajom is volt vele, alap, hogy ajtó le, és úgy viszi a festőhöz (ő csak lakatol) nem tudom, hogy mennyire default, hogy lekapkodják az ajtót, én elkerülném, ha lehet, egyrészt nyoma marad, másrészt gyanítom nem is rendesen beállítva rakják vissza, aztán még egy gond van vele, meg kb. az volt, hogy csiszolókorong, aztán onnantól rozsdakiller a zisten, meg a festékpötty. Lehet rosszul ítélem meg, de futok ezzel még 1-2 kört ha találok rendes karosszériást.
Technikailag ok, de egy másik karosszériás úgy kezdte, hogy ajtók belső borítása le, majd belülről üregvéd. Hozzá viszont nem tudom vinni.
Az alvázvédelmet van aki tanácsolja, van aki nem, hallottam már olyat is, hogy többet árt mint használ, mert alatta marad a korrózió, és a réteg alatt még jobban eszi mint előtte.
-
DeFranco
nagyúr
válasz
runner 125 #84808 üzenetére
Ez az üregvédelem amúgy mit takar pontosan? Tulajdonképpen mit csinálnak?
-
DeFranco
nagyúr
válasz
Ace owner #84705 üzenetére
Az -utáninak ehhez képest frankón műanyagból van a váltókulissza. Gondold el ez 9-10 éves korában
Garanciában cserélték, ha panaszkodtál, ha nem, akkor pár év múlva már szentmise és füstölő kellett a kettes kapcsolásához
@[rvilike]: sportautód van, mit érdekel mi van mögötted?
#84709: na a rükivel pont nem volt bajom soha... 3-2-3, na az kihívás
reszerk: a miénkben nincs szervó. 1.0 full fapad
se rádió, se semmi, 5 ajtó van 'szt davaj
-
DeFranco
nagyúr
válasz
VegyesTamás #84702 üzenetére
Ültél volna egy faceliftes c corsában aminek még nem nyúltak a váltójához...
Könyörögnéd vissza magad a franciakrémessel töltött 206-os váltóhoz
-
DeFranco
nagyúr
válasz
VegyesTamás #84699 üzenetére
Én vezettem 206-ost, igaz csak egy próba erejéig, és annak a váltója műszakilag rendben volt, de szerintem nem rossz az a váltó. Nagyon fura a tejfölösdoboz feeling, úgy érzed, hogy most fogod simára darálni az összes fogaskereket, de nem, mindig beveszi, csak ilyen kis francia ribi, hogy kéreti magát. Nem egy schutzstaffel váltásérzet, de stabilan beveszi a fokozatot és ez a lényeg.
Szóval szerintem nem szar az, csak "fura".
-
DeFranco
nagyúr
válasz
runner 125 #84666 üzenetére
Soha nem folytam bele túlságosan a TC-s dolgokba, messze nem vagyok autoszexuális, sőt, de nekem is egyre inkább az az érzésem, hogy gyakorlatilag lassan egy fizetett hirdetési oldal lesz kibélelve pár vicces cikkel meg egy webshoppal. Az újautótesztek rendben vannak, de minden másban kezdik nagyon elveszteni a hitelüket a szememben.
-
DeFranco
nagyúr
Mondjuk a kocsi szépen egyben maradt...
-
DeFranco
nagyúr
válasz
máyköl #84534 üzenetére
Felejtsd el. Ennyiért nem kapsz használhatót, csak valami lefingott roncsot. Futómű bolondbiztos, nagyon jó, ha javítani kell, az költséges, de rend szerint nem nagyon kell, csak a kutyacsontokat eszi elől a remek magyar utakon (kb. kétévente). A hátsó futóműállító csavarok szeretnek berohadni, ha hozzá kell nyúlni az para, de rend szerint nem szokott kelleni, váltóval nem szokott gond lenni, elektronikával szintén nem, ha valaminek menni kell, akkor az a gyújtótrafó lesz, vízpumpa 120k-nál szokott elköszönni, másról én nem tudok, [rvilike] a büfé típushibákból.
Szerintem jó autó, nagyon akartak, amikor összerakták, meg is látszik rajta.
Elfogult vagyok, nekem is az van kicsit több mint egy éve, de nem 500 volt, hanem a duplája.
-
DeFranco
nagyúr
válasz
runner 125 #84386 üzenetére
akartam is kérdezni, hogy milyen tanulságot vonunk le abból, hogy gyűrődik a gyűrődési zóna
-
DeFranco
nagyúr
válasz
runner 125 #84315 üzenetére
...jó időben.
esőben, hóban, ha borús az ég, vagy ha fúj a szél, akkor 50.
-
DeFranco
nagyúr
válasz
Kornel #84304 üzenetére
1: nem lesz fejlövés, nem kell ezt túldramatizálni
2: óra szerint 110-nél (városban ~65-nél) még nem kapsz csekket, tűrés is van, az órád is csal. persze ha úgy számoljuk, hogy csal az óra 5-öt, van 10 tűrés, meg a trafi is 3-at, és óra szerint 125-nél megyünk 110-el (80/65), akkor igen, esélyes. de akkor nem 110-zel mész, meg nem 60-nal
3: a lassú haladás is szabálytalan és szankcionálni kell, feltéve, hogy nem indokolt. mert több esetben lehet indokolt, mint a gyorshajtás. ennél az (ugyanolyan) sőt rosszabb kiszólásnál kezdődik a probléma... ez már ferdítésÉn is 60/100-110-et megyek, ha valaki siet az első lehetőségnél elengedem, de ettől függetlenül nem fogok nekiállni itt ríni, ha elbambulok és befotóznak, hanem nyelek egyet és befizetem a büntetést. ennyi.
-
DeFranco
nagyúr
válasz
hobizoli #84302 üzenetére
indokolatalan lassu haladas is tiltott by KRESZ, nem csak a gyorshajtas az
amugy azt birom, hogy az emberek 95%-a szerint szinte csak a gyorshajtasbol all a KRESZ, semmilyen ams szaballyal nincsenek tisztabanmarhára nem erről van szó, senki semmilyen más szabályszegést nem kisebbít.
de az, hogy más akármilyen szabályt szeg (átmegy a piroson, lassan halad, villogóval parkol, mittudomén), attól még a gyorshajtás nem lesz "kisebb bűn". szabályszegés mind a kettő, szankcionálni kell, nem a másikra mutogatni.
utoljára ez a másokra mutogatós picsogás nálunk kb. óvodában volt elfogadható, azóta ciki.
egyáltalán nem boszorkányüldözés ez, csak azért van belőle újra és újra balhé, mert mindig jön valaki, aki úgy érzi, most fogja megmagyarázni miért is kell bedarálni az összes trafit. amúgy nem lenne téma. nem szabályos, nem szabad, aki így tesz megbüntetik, téma lezárva. nincs ezen mit vitázni. ugyanez vonatkozik a veszvillogoval parkolokra, szabalytalan kerekparosokra, rablogyilkosokra, stb. az egyik nem menti a masikat.
-
DeFranco
nagyúr
válasz
neduddki #84294 üzenetére
én csak olyan felvarrós bőrt akarok rátenni, azt is inkább a védelem miatt (írtam alantasan, hogy miért), de nem tudom hogy néz ki, nem találkoztam még olyannal aki próbálta, a bűrözés úgy önmagában nem izgat, valahogy nincs rá merevedésem.
p.s.: az indexet megvette a bmw, ki is kötötte egyből
-
DeFranco
nagyúr
válasz
trassher #84254 üzenetére
Számos oka lehet, méltányolható és nem méltányolható is. Tény, hogy az indokolatlanul lassú/balfék haladás sem elfogadható, és fel is lehet róni, elvileg az orvosi alkalmasságinak ezt is kellene szűrni, de ettől még nem lesz sem legális sem magyarázható a gyorshajtás.
Aki meg erős autót vesz, mit bánom én, használja. (Verseny)pályán. Közúton meg ha megpróbálja, akkor igen is húzzák rá a szaros bilit. És gondolom érezhető hogy nem a 60/110-ről beszélek.
-
DeFranco
nagyúr
válasz
trassher #84248 üzenetére
Igen, ez egy kiváló ámbár totálisan bullshit érv azok kezében, akik legitimálni kívánják a saját tahóságukat. Előnye, hogy könnyen megjegyezhető, agykapacitástól függetlenül, hátránya, hogy nem igaz.
Ettől még a gyorshajtás szabálysértés-törvénysértés marad, mások előre megfontolt és szándékos veszélyeztetése marad, bármennyire is nem tetszik ez valakinek. A kikapkodás, felpofozás pedig önbíráskodás és testi sértés lenne, ha megtörténne, szintén büntetendő. Szerencsére nem szokott megtörténni, mert az ilyet írogatóknak csak a szája szokott járni, a keze nem, maximum csuklóból
Szóval lehet erről beszélgetni, megvan a következő téma a dízel vs. benzoán után, hirdethetünk vetélkedőt, hogy ki a feketébb övesebb danosabb szájkaratés, az én apukám úgy is erősebb de a legegyszerűbb az lenne, ha szépen mindenki letenné a seggét és betartaná a szabályokat, ha meg tahó és nem teszi legalább a száját fogná be
Részemről ennyit gondoltam még elmondani arról, hogy mit csináljon aki közúton száguldozni akar
-
-
DeFranco
nagyúr
válasz
grabber #84153 üzenetére
annál olcsóbban viszont nem úszod meg... két kocsi szerintem jobb is amúgy, bármi van, az egyik jármű még mobilis, jobban elfértek, etc.
nem ismerem amúgy a kisbuszok fogyasztását, de élek a gyanúperrel, hogy nem is annyit fogyasztana 7 fővel, mint egy személyautó 4-5 fővel, tehát nem is kell a második kocsi teljes fogyasztását szembeállítani a bérleti díjjal
-
DeFranco
nagyúr
válasz
Kornel #84115 üzenetére
cukkermukker
amúgy olyan kell, ami a kormány belső oldalát védi, a kormányzár két rúdja ott nyomja meg, meg súrlódik is felrakáskor, levételkor, azt akarom védeni. igazából azt a 2x5 centit is elég lenne beburkolni, de az úgy meg még randább... ezeken a felvarrós (mű)bőr álbőrözésen goldolkodom, a képeken jól néz ki, kérdés, hogy meg lehet-e csinálni esztétikusan. csak ezért kellene, amúgy hagynám úgy ahogy van, jó az, nincs megkopva.
-
DeFranco
nagyúr
válasz
kovacsroli #84101 üzenetére
szíjas? volt cserélve? mert ha nem, akkor az, meg az alapszervíz lesz annyi. szvsz kicsit kevés a 100k tartalékba még ha rokontól is van az autó
-
DeFranco
nagyúr
válasz
kovacsroli #84090 üzenetére
Ha tényleg rendben- és karban volt tartva (kopó dolgok cserélve, meghallva és megjavíttatva a hiba, stb.) és a törődés nem csak annyit tett ki, hogy előírásszerűen kétévente olajat cseréltek rajta akkor gondolkodás nélkül instant buy, ha maga az autó megfelel. Mindenkinek mást jelent a megfelelő karbantartás, van akinek annyi, hogy megy vele amíg jár a motor, és egyebekben pedig felhangosítja a rádiót. Erre az egyre érdemes figyelni, de az ismert előélet önmagában legalább +15%
-
DeFranco
nagyúr
válasz
szőröscica #83869 üzenetére
azzal semmi, csak sajnos gyakran párosodik fehér-zokni-fekete-makkossal meg virágmintás rakott szoknyával
Új hozzászólás Aktív témák
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- World of Tanks - MMO
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Autóápolás, karbantartás, fényezés
- Viccrovat
- Milyen NAS-t vegyek?
- Call of Duty: Vanguard
- További aktív témák...
- Bowers/Wilkins Px7 S2 fejhallgatók
- 121 - Lenovo Legion Pro 5 (16ARX8) - AMD Ryzen 7 7745HX, RTX 4070 - 4 év garancia
- DELL Precision 5540 Workstation i7-9850H Nvidia Quadro T1000 32GB 1000GB 15.6 új akksi 1év garancia
- Bomba ár! Dell Latitude 5430 - i7-1255U I 16GB I 512SSD I HDMI I 14" FHD I Cam I W11 I NBD Garancia
- Konzol felvásárlás!! Xbox Series S, Xbox Series X
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest