- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Telekom mobilszolgáltatások
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- One mobilszolgáltatások
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Magisk
- Kirakatba tette a Google a Pixel 10-eket
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Profi stratégiára vált a Galaxy S26
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
Az nagyon jó!!!! Nekünk Superb van ugyanezzel a motorral ami 1,5 tonna de így is nagyot lép. Az Octi könnyebb karosszériája miatt meg csúnya alázó géppé változtatja.
A sebváltója nem az igazi, néha akad főleg ha pár fokozatot kihagysz (pl 6-ból 4-be váltásnál) de nem vészes. Olajat nem eszi (még), szóval nincs rá panasz. Egyedül annyi, hogy nehéz vele lassan menni.
mod:
Ő az újat nézte? Abba már 170 vagy 180 lovat tud az 1,8-as TSI ha jól rémlik, az még kegyetlenebb.
A féket szokni kell a hülye programozású fék asszit. miatt. Engem még így 1,5 év és 45k km után is megviccel néha...
-
Qru
MODERÁTOR
Ja a lovaknak kell az abrak.
Nálunk az 1,8 TSI azért ettől kevesebbel beéri (igaz csak 160 ló). Városban (BP) ha nem rúgod akkor 9-10 liter, pályán szabályos tempónál 8-8,5-et kér. 60-as tankja van, az se sokra elég...
Városban ha rúgod neki akkor 11-12 liter bekéri ő is, pályán 200-nál (óra szerint) 10-11 litert bekér, a vége 213-nál van (óra szerint) ott 12-12,5 liter környékén kér.Btw:
Volt már "szerencsétek" találkozni Dual Rate fékasszisztenses kocsival? Iszonyat idegesítő, legszívesebben tőből tépném/törölném ki a kocsiból.
mod:
blt.62: Nem éri meg. Annyiért kapsz egy Jazz-t ami kb annyit eszik mint egy dízeles és jóval olcsóbb a fenntartása.
-
Qru
MODERÁTOR
Erről nem szivárgott még ki fotó?
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
jasszer #45629 üzenetére
Nem teljesen, csak ha keresztbe feküdtem. Igaz az első ülés nem volt teljesen előre tolva.
giigz: 1245ccm kikérem magamnak a Jazz nevében is.
170km//h a gyári adat. Nem tudom (valós) 160 fölé nem mentem még soha (az is már 45k-s tétel a 130 helyett) de ezt gps szerint is tudja (mivel csal a mutató felfelé így nyilván akkor többet mutat 160-nál). Nem néztem a fordulatot annyira mert a szemem a pályán volt de 5000 alatt volt az tuti (teljesítménycsúcs 5700rpm). Legközelebb megnézem jobban ha pályára tévedek.
mod:
zolikaDB: Nekem a Horvát benyóval is kellemes tapasztalataim vannak, szoktam kijárni roknokhoz és a kinti benyóból bő 0,5literrel kevesebbet kér azonos körlmények között 100km-enként. Szoktam hazahozni amennyit tudok de sajnos csak 42 literes a Jazz tankja, sokat nem kaszálok vele.
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
jasszer #45621 üzenetére
1 Milla körül kapsz Honda Jazz-t. Abban teljesen sík a padló ha lefekteted a hátsó ülést, keveset eszik (országúton 4,5 liter, pályán klímával ha tolod a 140-et akkor is elvagy 6 literből) és a fenntartása sem drága.
mod:
Én laktam benne 2 napig, elviselhető, a 180 centimmel elfértem, bár biztos azért mer öreg vok de egy hétig nem élnék azért benne.
-
Qru
MODERÁTOR
Csak engem emlékeztet a Dusterre?
-
Qru
MODERÁTOR
Viszont van ellen példa is, tesómat anno pl az ősök 1-es Puntójával költöztettük ki Frankfurtba. Egyszer kellet csak fordulni. Igaz úgy néztek ránk a határon mint a lomisokra... Talán, mert úgy is néztünk ki?!
A beférünk és nem férünk között pedig mi volt a különbség? Amikor befért minden akkor nem jött velünk nő.
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
vendingo #44745 üzenetére
No para az a kocsi ha rendesen volt karbantartva és hidegen nem hajtották még legalább egyszer ennyit simán elgurul.
Sokkal többet számít, hogy rendesen volt bánva vele mint egy 250k km-ről visszatekeret órásat venni a neppertől ismeretlen előélettel és/vagy hamisított szervízkönyvel igazolt kamu előélettel. -
Qru
MODERÁTOR
Hehe, köszi.
Lőttem egy képet a családi "flottáról": [link]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
DeFranco #44672 üzenetére
Nálunk úgy van (Uniqa), hogy ha a biztosítóval szerződött patrnerhez viszed akkor nincs önrész üvegkárra.
Bejelentés:
Attól függ, hogy milyen az üveg kár. Egy kagylós sérülés miatt nem éri meg bejelentened meg ugrik a bonuszod, de ha egy komolyabb repedés van ami szélvédő cserével jár akkor érdemes, mert olyan 100 alatt nem nagyon van normális új szélvédő.
Malus nincs casco esetén, tehát max a bonust bukod (malus csak kgfb-nél van).
-
Qru
MODERÁTOR
Luxus egy Swift áráért: [link]
Ja csak győzd a fenntartástát...
-
Qru
MODERÁTOR
Accent jól megy, nem zabálja le a hajad viszont eléggé hajlamos a rohadásra ezért vételnél nagyon oda kell figyelni erre. Nem ráköltős, műszakilag kiforrott jó járgány alkatrész se drága hozzá. Haveromnak ilyen van. átülve az 1,6-os G Astrából is azt mondtam jól megy.
Almera nem rohad és szintén a szó pozitív értelmében igénytelen. Unokatesómnak az van. Csak jót tudok mondani róla. Nem ráköltős, elvisz mindenhova.
Civic-ből nehéz jót kifogni, sok a leharcolt példány ahogy írtad is.
Szóval én Almerát keresnék első körben.
-
Qru
MODERÁTOR
Haver akar kocsit venni, erről mi a vélemény?
-
Qru
MODERÁTOR
Km nem számít, bár ott nem tekergetik (annyira) de akkor is örökérvényű, hogy állapotot veszel nem km óra állást.
Mivel így kb lutri a dolog inkább a benyós felé húz a szívem nekem is. Nem akarok turkálni a zsebedben de ha kint melózol gondolom nem vág földhöz ha kicsitt többet kell tankolnod (bár tudom ott sincs klbászból a kerítés).
Szóval a biztosabb szívás elkerülése érdekében +1 szavazat a 325xi-re.
-
Qru
MODERÁTOR
Én nem reszkíroznám meg a dízlet alapból de mivel sokat mennél vele (München nem a szomszádban van) inkább 330d felé hajlok.
Érdemes alaposan átvizsáltatni (független szakival) és legyen a zsebben kb 4-500k, ha bedöglik vmi (pl kettőstömegű lendkerék amire nem ok a gari mert ugye kopó alkatrésznek számít (nézd meg emnyibe kerül hozzá)) akkor meg tudd csináltatni mert az udvaron csirkétnevelni benne... na ahhoz kicsit drága.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
bigmasterg #43915 üzenetére
Vajon hány szerencsértlen csórót vert át mire összejött neki egy Ferrarira való?!
-
-
Qru
MODERÁTOR
A hét hülyéje Volvóval érkezik: [link]
mod: off
-
Qru
MODERÁTOR
Nyári gumi kéne 175/65 R14 méretben a Jazz-re.
Good Year EfficientGrip Compact - erről vélemény?
mod:
qdak: Csak nem...
-
Qru
MODERÁTOR
Csak csínyán a gázpedállal a hétvégén srácok!
-
Qru
MODERÁTOR
Az autó életében a bontó előtti utolsó stáció Csonti kereskedése.
Cikk:[link]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
!Overdose! #43690 üzenetére
Hogy csökkenjen a fogyid.
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
Városon kívül is használható de ott a felhasználás jellegéből adódóan nem jön ki a hibridség előnye (csak városban). Tehát városon kívül olyan mint egy hasonszőrű 1,5-ös/1,8-as kocsi leszámítva, hogy cígöli az akkupakkot magával meg az elktromotorot (több súly nagyobb fogyi ugye).
Szóval ha főleg városi hazsnálatra kell de néha vidékre mennél vagy hegyre ok, de az utóbbi kettő van döntő többségben tök felesleges a hibrid kocsi. Pont az előnyét nem élvezed akkor csak a hártányát.
-
Qru
MODERÁTOR
Svédeknél szonda van pl a buszokban. Nem is indul be a motor amíg nem fújod meg és nem kapsz 0-ás értéket...
Vérvétellel meg óvatosan. Kicsit meglepődtem, mikor az orvos nézve a leletet közöltem vele, hogy látom 2 nappal ezelőtt megittam 2 sört (és tényleg, mondjuk 3 volt de akkor is kemény...).
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Integra #43054 üzenetére
Közútra meg kicsit bohóckodni elég ennyi is a gyári Michlen Energy amit rátettek úgy is olyan kemény keverék, hogy egy picit nagyobb gázra rögtön elkapar, lehet vele játszani.
Amúgy meg ez nem egy soprt+ autó csak egy klasszikus sportos kupé.btw: cvt váltókkal mik a tapasztalatok? Mennyire háklis/tartós/költséges?
-
Qru
MODERÁTOR
Elkezdték forgalmazni ittthon is a BRZ-t. Olcsóbb a belépőmodell mint a testvég GT86 belépője. Pár év múlva bagóért a Sperr-es változat pont jó lesz játszós gépnek.
-
Qru
MODERÁTOR
Aki használtan azért akar ilyet venni mert olcsó(nak gondolja) és az első kuplungcsere után megkapja a cirka 500k huf-os számlát sztem igenis dob egy hátast. Nem véletlenül olcsóak ezek a kocsik...
Jah és akkor még nem romlott el rajta semmi, csak egyszerűen elkopott a kuplung.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
zoo8800 #42674 üzenetére
Kocsit taratni olyan, mintha kitennél 1-2-3 millát egy átlátszó falú dobozban ami csak egy tutto lakat van...
Én nem reszkíroznám meg, de nálunk ez családi hagyomány, Muterom '98-as puntóján is van casco. Imádkozom is hogy végre vki törje össze.Amúgy tudsz kötni csak lopoásra casco-t. Ismerős kötött ilyet a Fóbiájára, mert olcsóskodott. Megkötötte örült, másnap a friss jogsis lánya eldobta egy kanyarban és totálra törte, a bizti meg nem fizetett egy petákot sem.
mod:
kornelka: Casco mellett szól, hogy casconál nincs avulás.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
AMD Power #42659 üzenetére
Nehéz eldönteni. Mert ez "szerelem" is lehet. Van aki csak használati tárgyként tekint rá, van aki meg nem. A Hondám 2006-os gyártású, 2007 januárban érti ide, Japánból jött hajóval, 18 km volt benne összesen mikor beleültem. Most ugye több mint 6 éves és összesen van benne 43k km. Akkor oszd vissza az évi futásteljesítményt...
Az életkörülmények azonosak a tiéddel, egy bevásárló centrum mellett lakom, a melóba bent vagyok 20-25 perc alatt metróval.Tudod hányan mondják, hogy tök felesleges nekem a kocsi? Valahol igazuk van, de nekem ez volt az álmom, hogy legyen saját kocsim. Ki mire költ. Van aki drogra én erre. Fizetem a cascot is miközben kb havi 1x állok fel vele a garázsból.
-
Qru
MODERÁTOR
Parádézni tudni kell: [link]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
profi91 #42427 üzenetére
Az eleje törve volt (látszik, hogy az első kökös új a hátsó régi, vmint az illesztési hézagok sem a gyáriak elöl) azon túl a horapadáson ami látszik is az orrán. Az oldalán hátul a világos csík az sem a gyári díszítés része...
Az első ködfényszóró nem gyári (ahogy a dísztárcsa sem de az részlet kérdés). Viszont a bele meglepően jó kondiban van. A milyénkben sokkal jobban ki van ülve az veeztőülés (igaz enm volt rajta huzat soha). -
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
profi91 #42393 üzenetére
Az a baj, hogy az 1-es Puntónál csak ELX felszereltségtől van szervó kormány.
Ez egy korrekt összefoglaló a járgányról: [link]
Ja még annyi, hogy amilyénk '98-as de semmi elektromos galiba nem jött elő még. Viszont a futóműve tényleg gyorsan amortizálódik ezeken az utakon.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
profi91 #42389 üzenetére
55 lovas 1-es Puntója van muternak, nekem egy 78 lovas Jazzem, semmivel sem megy rosszabbul a Punto érzésre. Lámpától lámpáig még nem gyorsulat muter ellen, de így egyikból átülve a másikba nem érzem erőtlennek egyáltalán a Puntót sem.
Fogyija barátságos, több anyag van benne mint a Swiftben, nagyobb valószínűséggel élsz benne túl egy karambolt.Szóval ne vesd el az 1,1-es Puntót sem.
Wagon R+-t meg felejtsd el egy kistraktor, ha vezztél már kocsit is nem csak WagonR+-t akkor soha nem akarsz olyanba vissza ülni.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest