- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Telekom mobilszolgáltatások
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- One mobilszolgáltatások
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Magisk
- Kirakatba tette a Google a Pixel 10-eket
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
footy
addikt
-
footy
addikt
válasz
bitpork #152152 üzenetére
Ilyen szempontbol a 7G dsg a multitronicra hasonlit, mert az is egy szar volt.
(legalabbis a megbizhatosagat tekintve)
Hagyomanyos automatanak(tiptronic) szvsz csak a user az ellensege. (ritka olajcsere+tipras)ui.: Par scenario amiert nem hallottal rola a kornyezetedben:
- mert egyben csereltek a valtot ill. mechtronika egyseget
- mert 6G DSG-t hasznalnak (dq250 nem dq200)
- Mo-n gyakorlatilag nincs hegy
- nem hasznaljak dugoban az autot
+1 a kozmikus sugarzas egyben tarja a valtotA DQ200-nal nem kell turni a netet hogy problemat talalj, ha csak rakeresel hogy "7G DSG" a google ontja magabol a forumokat, nem kell "problemen" vagy "anfalligkeit" vagy hasonlo szavakat melleirni.
-
footy
addikt
válasz
bitpork #152116 üzenetére
Hegymenetben vagy araszolasnal, felforrosodik az olaj es mivel a mechatronika egyseg a valto hazaban van igy relative konnyen megeghet. Altalaban "csak" a nyomasszabalyzo szelep eg meg, de az esetek 90%-ban az egesz egyseget cserelik, csak otthoni barkacsoloknal lattam hogy a szelepet csereltek volna.
-
footy
addikt
válasz
z123456789 #152137 üzenetére
Japan vonalon maradva:
- Subaru Legacy
- Mazda 6Ha nem muszaj japannak lennie akkor
-S60
- Alfa159 -
footy
addikt
válasz
Atomgeszi #152110 üzenetére
Ahogy fentebb is irtam a FL-t kell keresni Kianal. 2010-2012-ig. Mas a lampa, kormany es hutoracs. (meg jopar apro dolog meg de ezek a legfeltunobbek.)
Bravonal az elso modellevet nem vennem, de 2009/2010-tol mar ajanlhato.
Tempomat:
Kianal egyszerubb ha eleve tempomatosat keresel(van belole eleg sok) mert olyan 500 euro az utolagos beepites es meg randan is nez ki.
A Bravonal elvileg csak a (alfa?)kart kell berakni esetleg egy vezeteket behuzni. 70-120euro kb. (bar ennek nem art pontosabban utananezni, mert evjaratonkent elteres lehet)(#152113) =WiNTeR=
Felforralja magat. -
footy
addikt
válasz
bitpork #152095 üzenetére
Nekem nem szamit, de lehet hogy o azt hiszi, hogy ha a Lancia Y szar volt akkor az osszes olasz az.
Gyanúzok azért, mert az osztrák szervizek elsősorban a német autókkal vannak barátságban, de ez csak egy tipp
Meg nalunk a 6e fos kisvarosban is van Fiat szerviz
(#152096) AwfulTruth
+1 a Leon 1.6ra es a Stilo FL-re -
footy
addikt
válasz
Atomgeszi #152091 üzenetére
Miert ragaszkodik a VAG-hoz? Presztizs kerdes? A Bravo semmivel nem rosszabb auto mint egy Golf5.
Sot en inkabb vennek 1.4Tjetet mint TSI-t.
2004-tol 2010-ig nehez VAG-tol ajanlani. Persze a TSI nem problemas annyira mint sok forumon olvasni, de a T-jettel meg tenyleg semmi problema nincsen... -
footy
addikt
válasz
Atomgeszi #152087 üzenetére
A fentiek kozul en egyiket sem vennem meg.
Inkabb ezeket neznem:
FL(2010-) Kia (Pro)Ceed 1.6 CRDI kezivel mert az automataja oldschool
Fiat Bravo 1.4T-TJet/1.6Jtd
Lancia Delta 1.4T-TJet/1.6JtdAusztriaban meg nem lesznek annyira nagy szigoritasok mint nemetorszagban, kulonben az autopark 70%-at el kellene takaritani...
A 6. fokozathoz ne ragaszkodj, mert az semmit nem mond el a vegattetelrol. (VW-nel az 5-os BMT valto hosszabb mint a 6 fokozatu sima)
A Versichern24.at-n mindenkeppen kalkulaljon egy biztositast, hogy legyen viszonyitasi alapja.
Valoszinuleg nem akar majd 2.0tfsi-t(azt egyebkent se akarjon)
-
footy
addikt
válasz
travis84 #152025 üzenetére
A tablazatban szereplok helyett inkabb egy 1.4Tjet bravo (arban pedig 1,5-tol mar lehet jokat talalni). Nagyobb a csomagtartoja, olcso hozza az alkatresz es megy is. A Jazz sem rossz valasztas, de autopalyara az nem valo. Az 1.4 siman birja a palyazast, de a zajszigetelese gyenge igy faraszto vele utazni. (A Ceed is uvolt palyan a FL utan mar jobb lett a zajszigetelese. A Honda 1.8-cal sem egy tuzijatek, 1.4-gyel konkretan forgalmi akadaly es melle meg zajos is palyan)
-
-
footy
addikt
válasz
Primary92 #151853 üzenetére
Azért választottam VW konszern autót, mert minden sarkon halmokban állnak az alkatrészek,
Nekem ezzel az allitassal ket bajom van:
1. A bardiban vagy unixban raktaron alig van valami tokmindegy milyen tipusrol van szo, masik reszrol viszont berendelnek neked gyakorlatilag barmit masnapra vagy aznap delutanra.
2. A bontott alkatreszbol valoban tobb van a konszern tipusaihoz, de az meg szerencsejatek, vagy mukodik vagy nem (ha vissza is cserlik buktad az idot mert tobbet all a szerelonel az auto es mivel o dolgozott vele, neked ot attol meg ki kell fizetni.)sokan értenek hozzá. Az újabbakra ez mennyire igaz?
Tele van wannabe szerelokkel az orszag, akik azt mondjak hogy ertenek hozza. Jo szerelobol keves van, azok pedig elboldogulnak mas tipusokkal is. Egyebkent foleg egy ujabb dizelnel ugyis valami specialista is fog kelleni a szerelon kivul. Ha befecskendezoket kell merni, vagy magas nyomasu pumpat felujitani, akkor azt a szerelo haver nem fogja tudni megcsinalni, barmilyen tipusrol is legyen szo.(#151855) wwhy
Az Astra sokkal komolyabb autonak erzodik, en azt vennem. -
footy
addikt
válasz
SzlobiG #151850 üzenetére
Nekem volt 1. gen mazda 6-om. A sarvedoket 10 eves koraban csinaltattam meg, akkor kapott egy alvazvedelmet is. Nemreg lattam az autot es nem tunt fel hogy rugyezne valahol pedig mar 14 eves.
(#151851) Dare2Live
Ezt a rozsdat te mindig megemlited, nem tudom hany mazdad volt, de en kozel sem talaltam ennyire tragikusnak a helyzetet a sajat automnal, pedig en Ausztriaban vettem es itt is hasznaltam.
A cikkben szerintem arnyalja a kepet hogy az usa piacra nagyobbreszt a 3-as szedant veszik, ami joval gyengebb minosegu mint a hatchback. (A szedan mexikoban keszul a hatchback pedig japanban.) -
footy
addikt
válasz
Primary92 #151844 üzenetére
Az Exeot en amugyis passzolnam, mert az egy B7-es A4, tehat egy generacioval le van maradva a kategoriatarsakhoz viszonyitva es ahhoz kepest pedig eleg draga.
Az octaviak nagyresze tipikus szethajtott teruleti kepviselo auto a passat pedig 90%-ban nemet import hulla, szoval nem lesz egyszeru egyikbol sem epkezlabat talalni.
Nem rossz autok, de a magyar piac erdekesen arazza a VW csoport autoit.
Szerelore visszaterve, en is pont a amiatt maradtam a VW-nel, de mar megbantam, szoval ez ne legyen szempont.(#151845) SzlobiG
A sprimonitor szerint akar igaz is lehet. bar szerintem ment egy 90-es etapot valami 0 forgalmu uton.
Ami viszont tenyleg erdekes hogy a frissitett modell automataval es 192 loval alig ker tobbet. -
footy
addikt
válasz
MPowerPH #151591 üzenetére
ezert nem nezek konszernes gepet, mert kikotes az automata valto, de a dsg miatt az osszes kiesik
Jah en is igy vagyok vele, pedig a B8 passat kovetkezonek eselyes lett volna. A vicces az hogy meg a hibridbe is dsg megy ott 3! kuplunggal.(#151592) Acheron
Azt azert erdemes megemliteni , hogy a tiptronic csak a nagy motorokhoz jart (3000+)evjarattol fuggoen pedig csak akkor ha quattro is volt melle. A multitronicrol jot meg nem hallottam. Nekem bejott mikor probaltam, de allitolag az egy igazi betegagy. -
footy
addikt
-
footy
addikt
válasz
molnarpeter #151536 üzenetére
A 7g DSG-t hiaba csereltek ki, egy betegagy marad.
-
footy
addikt
válasz
szőröscica #151110 üzenetére
Nem kell oda diesel, csak egy csiga...
-
footy
addikt
fentebb irja, hogy "nem a nemet triobol"
A steer by wire-t a Q50-nel egyebkent mindenhol fikazzak... Vajon tenyleg olyan szar, vagy csak a bimmer meg a jaghez kepest? Mert mondjuk szerintem a mercedeseknek legendasan erzeketlen fos a komranyzasa(2014+-hoz meg nem volt szerencsem) es vajon ahhoz kepest is szar? -
footy
addikt
Pedig pont az ilyen userek azok, akik fos alkatreszekkel pekekkel "tartjak karban" az autokat. (es akkor itt mar bejon a szarragas)
A nemeteknel es az osztrakoknal a tobbseg nem alapmotoros fapados autot vesz. Foleg nem ugy mint magyarorszagon, hogy a villantas mellett a gyereknek nem jut uj cipore...(#150275) outsiders
ha teheted probald ki mindkettot, csekkold le a csomagtartot is. A kombi mindenkepp egyszerubben pakolhato, de en megertem ha megis a lexust valasztod -
footy
addikt
Az a baj, hogy magyarorszagon ha valaki(nagy atlag) autot akar venni, akkor nem azt nezi mennyi penze van autovasarlasra, hanem akar egy fószvágent vagy egy ódit is megveszi belole a legszarabb fapadot (vagy hasznaltan a leglerugottabbat) csak hogy meglegyen a brand.
Pedig egy 1.4 golf arabol kijott volna egy 1.6 leon, ami a lemezek alatt ugyanaz az auto, csak a parasztnak kell a vw jel a kocsi orrara.-szerk-
A legjobb egyebkent az amikor a fenti P. elkezdi nyomatni, hogy szar az auto, "mer´ a gyarto nem ad semmit bele" -
footy
addikt
válasz
Napfénysüti #149902 üzenetére
Akkor Bravo 1.4 T-jet
-
footy
addikt
válasz
Napfénysüti #149893 üzenetére
Mire kell? mennyit szansz ra?
-
footy
addikt
válasz
Kornel #149717 üzenetére
Jazz-nél én még nem találkoztam a fogasléc kopásával. Fórumokról nem rémlik, hogy lenne ilyesmi.
A családban van egy 120 meg még egy 160k körül. Egyiknél sincs gond a kormányművel.
Szerintem az csak a Civicet érintette.(#149721) dkaro
A Jazz minden szempontbol sokkal jobb auto mint a D corsa. Egyetlen hibája a relatív gyenge zajcsillapítás. (bár a D Corsa se jeleskedik ebben)
(Importnál pedig a rozsda) -
footy
addikt
válasz
bajnokpityu #149386 üzenetére
A szamalaloval barmit ki lehet iratni
-
footy
addikt
válasz
szőröscica #149032 üzenetére
valami ilyesmi:
A fux rendelheto extra volt
ui.: Meg a feher Crocs utanzat is
-
footy
addikt
válasz
vzsryl #148991 üzenetére
Nem tudom hogy csinálja a Fiat, de eddig amiben ültem, az mind 1,5-2x erősebbnek tűnt, mint amilyen valójában
Alacsonyan jon a nyomatek. Azert erzi a legtobb ember a turbodieseleket erosebbnek meg akkor is ha hasonlo teljesitmenyu benzines a legtobb esetben jobb gyorsulasi adattal rendelkezik.(#148992) kisza25
A Punto2-rol volt szo vegig
Nekem egyebkent 1.4 101 lovas fobiam volt, az vitte a 200-at. (ora szerint, leejtovel)
(#148993) AMD Power
Pedig nem. A Polo 4(viszont FL-ig ronda mint a bun) felette van minosegben, de a Fabia nem. (Foleg ugy erdekes ez hogy a Punto2 2evvel hamarabb jott ki, tehat akar a Polo3hoz is lehetne merni) -
footy
addikt
A 206-hoz nem tudok sokat hozzatenni, de clio volt parszor a kezeim kozott. Punto es Fabia pedig sajat haztartasban. En biztosan nem vennek fabiat meg1x.
A Punto 1.2 8V varosi hasznalatban evett 7-7,5litert. A fabiahoz kepest egyertelmuen jobb:
- zajcsillapitas
- ulesek
- futomu
- fek
- motor (az 1.2 8v mar 2800-as fordulaton nyomatekcsucson van)Ha neha kimentek vele palyara is akkor nem art egy 1.2 16v vagy az 1.4, de en 1.2 8v-vel is siman mentem 150-et
-
footy
addikt
válasz
Luck Dragon #148956 üzenetére
De az ülések borzasztóan rosszak, nagyon kemények, kialakítása sem az igazi, és minimális oldal támasza van. 40-km után leszakad az ember háta, nem érzi jó magát benne az ember.
Nem az oldaltamasz, hanem a derektamasz vagy inkabb annak a hianya a legnagyobb baj. Nekem volt olyan idoszakom hogy 40e-kmt beletoltam egy ev alatt a fobiamba. Akkor utaltam meg igazan, mikor ausztriaba jartam vele. A 600 kmes ut vegere alig birtam mar ulni. 100kmt meg el lehet vele menni egy huzamban, de a tobbi kinzas.
-
-
footy
addikt
válasz
Kornel #148654 üzenetére
Mondjuk a cikk elolvasasa utan sem latom hogy valami komoly gond lenne a hibrid aurisszal.
Az inverter hibat egy masik cikkben egyebkent pont az aurisban "javitottnak" titulaljak.(#148657) Integrale
+1 nekem is ugyanez volt -
footy
addikt
válasz
Tom1939 #148309 üzenetére
Ez nem tunik valos hirdetesnek. 2015-tol mar a Facelift van ez pedig azelotti belso. (Eppen lehet tulraktarozott is) A 2.5 csak a legmagasabb kivitellel volt elerheto, ugyhogy sportsline nem is lehetne. A legmagasabb csomagba egyebkent a 19colos felnik is beletartoznak es keprol ezek nem neznek ki 19-esnek.
Egyebkent maga a leiras is arulkodo: "Megtaláljuk álmai autóját" -
footy
addikt
válasz
kisza25 #148216 üzenetére
azt is olvastad mire használnám (szinte csak helyben)?
olvastam es tartomelég felemás írások vannak róla, volt aki szinte csak dicsérte, volt aki szinte csak szidta
pl kellemetlen helyzetek városban, mert alul van egy turbo lyuk és amikor gyorsan elindulnál, hogy még átslisszanj egy lámpán, olyan mintha véletlen 3. ba raktad volna és hasonlók.
Volt aki azt írta 4 nap alatt nem tudta kiismerni a motort, hogy mikor hova érdemes váltani, mert annyira szélsőségesen viselkedett...
Ki kell próbálni hogy neked passzol-e. Lehet hogy a te vezetesi stilusodban fel sem tunik a turbolyuk. Benzinesnel egyebkent is kevesbe szokott veszes lenni mint dieselnel.Az 1.4 crdi is hasonló, papíron 1250 től 3500 220Nm, ehhez képest 2000-3000 amikor húz, van olyan, hogy a 2ben már nagyon pörögne, de 3ban meg nem elég a fordulat, jól fogyaszt, de nem jó vele városban autózni.
Gondolom az alulmotorizáltság miatt (1400 kg 90 ló)
Annak a motornak nekem sem jott be a karaktere. A relative nehez kasztni pedig halmozottan hatranyos helyzetuve teszi ezt a kombot. Viszont az alig nagyobb 1.6crdi-vel nagyon haromonikusa Ceed/I30. -
footy
addikt
válasz
gzbotii #148211 üzenetére
Nem magaval a VAG-gal van baj, hanem hogy 1,5-ert normalis (VAG)2.0CR-t nem veszel. Az 1.9-ben meg mar benne van a vilag osszes kilometere, de azert vissza van csavarva 180-ra. Az Octavia tipikus flottaauto volt, abbol egy epkezlabat alig lehet talalni a magyar piacon. JTD-bol sokkal jobb allapotut lehet venni adott aron.
(#148197) kisza25
Mefelelo karbantartassal es pici odafigyelessel a turbo is elmegy ugyanannyit. Itt most divat lett fikazni a benzines kis turbokat, de ennek nem sok alapja van. (A VW-n kivul mindenki meg tudta csinalni elsore normalisan.) -
footy
addikt
válasz
Kornel #148098 üzenetére
Miert felsz ennyire a turbostol? Sokkal jobb kompromisszum dinamika es fogyasztas teren mint ezek az elavult szivok amiket meg lefojtanak az euro normak is.
(#148121) GaborGh
Az I3 ugy nez ki mint a fostos kutyaol 4 kerekkel. Az I8 pedig hasznalhatatlan a hetkoznapokban. (Nincs ertekelheto csomagtere es mocskosul szar a ki/beszallas) -
footy
addikt
válasz
middleaged #147906 üzenetére
Elso szerias A osztaly egy fos. Rohad, szar a futomuve es az elektronikai hibak sem ritkak. A belter minosege pedig egy hulladek. 100x inkabb egy Alfa 147
-
footy
addikt
válasz
Luck Dragon #147846 üzenetére
Ne csak a decibelt nezd. Ennel sokkal osszetettebb a dolog. El kell olvasni a leirast, , mert az olyan dolgok is lenyegesek, mint hogy bizonyos fordulatszam tartomanyban bug a motor, vagy adott sebessegnel suvit a tukor.
Tehat pl. hiaba irnak oda 67dB-t ha abban a fordulatszam tartomanyban ahol hasznalod bug a motor.
Sot van olyan auto is ami ora szerint 130-ig kifejezetten csendes, utana pedig ugrasszeruen megno a szelzaj.
Szaraz adatok alapjan ilyenek miatt nehez objektiv kovetkeztetest levonni es akkor meg ott van az hogy emberenkent(es a kor elorehaladtaval is) valtozik kinek milyen frekvenciakra erzekenyebb a fule. -
footy
addikt
válasz
Mauzes #147690 üzenetére
Az 1.4 TSI 7gangos DSG-vel van, ami eleg szar hireben all. Az 1.8TSI ahogy en tudom nem ajanlott motor a 2.0-val egyutt. Az utobbi kettohoz pedig elvileg erosebbik DSG menne.
A mazda 2.0 kezivel elmegy, de ha turboshoz vagy szokva, akkor lehet meg ugyis kisse gyengenek fog erzodni. (automataval eleg harmatos)
A 2.5 automata allitolag kellemes kompromisszum. Fogyasztasban is eleg jonak tunik spritmonitor alapjan.A Kia-t en 2.0 szivoval kilonem. Amugyis eleg nyomatekszegeny a motor es az meg egy hagyomanyos automataval megfejelve elegge halvany lehet.
Varosi hasznalatra mindenkepp hagyomanyos automatat neznek ott sokkal kellemesebb mint a DSG.
Szoval a te esetedben a 2.5 Mazda lehet egy nyero valasztas.
-
footy
addikt
válasz
BigBlackDog #147651 üzenetére
Nekem 5-os, 6-os Golffal(Variant) es Leon1-2-3-mal van hosszabb tavu tapasztalatom:
Golf5-6: Nem hangos autok, de ha durva feluletu az aszfalt akkor a futomuzaj bejon. A G6 valamivel jobb szelzaj tekinteteben, de a tukrok felol 130-nal mar futyol a szel. A nemet tesztelok csendesnek mondtak mindkettot, ez nem igaz. Nem hangosak, de a csendes nem ilyen.
Leon 1: 1.4 annyira nem rossz, foleg ahhoz kepest hogy milyen regi konstrukcio es annak ellenere hogy kicsi a motor, nem nagyon zavaro a hangja.
Leon2 1.9PD: Meglepoen csendes 150-ig, altalanosan halkabb mint a Golf5. Alacsony sebessegnel zavaro a diesel csattogas(meg az ergonomiai bakik, meg a vesekorazo futomu is)
Leon3 1.4 tsi: Egeszen csendes. 160-ig alig van zaj. Ha a motort a felso tartomanyban jaratod akkor sem pentrans a zaja.
A civicben engem egyebkent leginkabb a magas motorzaj zavart. -
footy
addikt
válasz
Integrale #147626 üzenetére
Nekem Ferrarit dobott, pedig meg mindig hidros automata citroenre vagyom
(#147621) Tsebacsi
En is 33 eves vagyok, nekem is ki van a tokom a kemeny rugozasu autokkal es a zajos utasterrel. (pedig a golf puhabb es csendesebb mint a civic)
Lehet hogy az E46 330i az ultimate driver´s car, de leszarom en egy nehez nap utan csendben, kenyelemben akarok hazajutni. -
footy
addikt
válasz
focvis #147316 üzenetére
Ezt en annyival kiegeszitenem, hogy nem mindegyikbe ennyire egyszeru. Foleg ha trendline akkor konnyen elofordulhat hogy (kormany)vezerlot is kell cserelni. (es esetleg slipring-et(csuszugyuru?))
-
footy
addikt
válasz
humax #146972 üzenetére
Tuti kell a SUV? Ertem en hogy trendi, de autopalyazni felesleges. Sokkal jobb arra egy kombi(a csaladi kirandulasokhoz) C-klasse vagy egy 3-er BMW, A4 esetleg ISLexus.
En is utalom a diesel kerepelest, de autopalyan nem hallod es a fogyasztas mas dimenziokban mozog a dieselnel es benzinesnel. (Foleg ha megis a SUV mellett maradsz.)(#146974) Qru
Az XC60-at csaladhoz nem vennem. Rettenet kicsi hely van benne hatul. -
footy
addikt
válasz
Luck Dragon #146918 üzenetére
A J Astra azert minden ertelemben oskovulet a fentiekhez kepest.
-
footy
addikt
válasz
leslieke #146905 üzenetére
C kategoriabol(Focus,Golf, etc) ujkent necces lesz a fullos 6M-ert. Vagy nagyon jol kell alkudni, vagy lejjebb kell adni.
Napi 70km-re a diesel jobban megerne, bar megertem ha nem akarod hallgatni a kerregest.
A nemet is japan melle mindenkepp felvennem a koreaiakat is. Az I30-ra eleg jo ajanlatok vannak most.
A SUV-ok viccesen tul vannak arazva, azokat en passzolnam.
I30, Astra, Focus triobol valogatnek esetleg Mazda3 ha mindenkeppen benzinest akarsz. A golf se rossz, de az nem fer bele highline(foleg ha elkezdesz ikszelgetni) kivitelben.ui
Kombit akarsz vagy hatchbacket? -
footy
addikt
válasz
sasa134 #146883 üzenetére
K-Astra nem fer bele? 1.4 turboval hagyomanyos automataval, szerintem teljesen vallalhato. Tsebacsi is hasonlo parameterekkel keresett mint te es az Astrara esett a valasztasa. A Mazda szerintem 2.0-val automataval verszegeny lesz, inkabb 2.5-tel dinamikus, de az a biztos hogyha te kiprobalod.
Az Accordbol az elozo automata allitolag nem volt tul jo, a fordulatszamot altalaban olyan tartmonyban tartotta ahol bugott a motor. (mar ha lehet hinni az adacnak) -
footy
addikt
válasz
sasa134 #146849 üzenetére
A 7G DSG hasznaltan elegge orosz rulett.
Az 1.4 tsi-t 2013-tol en batran ajanlanam. (viszont csak kezivel)
A VAG 1.8TSI nem tul jo hiru, ha visszakeresel itt a fourmban magus is irt rola.
A mazda 6 jo gep, csak a kategoriahoz kepest gyenge a zajcsillapitasa.
A CRV-t nem ismerem, de ha alapvetoen automatat keresel, akkor passzolnam a hondakat.
Az E61-ben eleg jo a ZF valto, a benzines motorok kozott viszont eleg konnyu betegagyat kifogni, erdemes vasarlas elott motorkodot kerni es utananezni. Altalaban a TU(technische uberarbeitung/technical upgrade) jelzesu motorokat erdemes keresni. -
-
footy
addikt
válasz
HookR #146246 üzenetére
Ugy latom kb egy iranyban keresgelunk.
A C5 belseje nekem sem annyira gyerebe, az altalad emlitett dolgokon tul leginkabb a pohartarto hianya zavar.
Igazabol ha a lehetne valasztani a C5-ot az 508 belsejevel es kulsejevel, akkor tokeletes lennne. Vagy egy B8 Passat ZF 8HP-val tenyleg maga lenne a tokely. (15e euro alatt termeszetesen)
Nekem meg sajnos minimum 1 ev mire csere lesz. Te mikorra tervezed? -
footy
addikt
válasz
HookR #146191 üzenetére
En mar felhagytam azzal, hogy az autoszerelonek vegyek autot. Nekem kell hogy tetszen es jol kell hogy erezzem magam benne. Mar nem az a lenyeg, hogy ne legyen benne draga/nehezen javithato alkatresz.
Ha szereted a kocsit akkor nem sajnalsz ra kolteni, ha utalod akkor meg mindent sajnalsz tole.
Irok egy par ellenervet hogy nehezebb legyen donteni
Passat B7 elavult, fantaziatlan dizajn, DSG
Golf VII muanyaghatasu auto, DSG
I40W ha elfogadod a belsejet, akkor nem nagyon tudok ellenervet mondani
508SWfransziaebbol csak bizonyos valtozatok csendesek (a testvermodell C5 csendesebb)
Octavia III ez egy olcsositott golf akarki akarmit mond
Mondeo az ujhoz nem volt szerencsem, de a powershift miatt passzolnamInkabb egy V70-et, vagy C-Klasse-t neznek ha csendes automata kombi kell. (mar ha C5-ot nem akarsz)
(#146194) LuxusGSM
Tudod a 3 F-es szabály! Francia, Fiat, és Ford ...
Tudom es mindig kacagok rajta -
footy
addikt
válasz
runner 125 #146073 üzenetére
Soft turbo. Az a legjobb, alacsony nyomas kicsi lag es megis van nyomatek szinte az fordulatszamtartomany alatt. Nem ugy mint egy szivonal, hogy 4-5kozott van egy kis pup azon kivul meg halott.
Ez a motor orokelet+1 nap kategoria. Az meg mar csak hab a tortan, hogy egy pl ausztriaban 2-300 eurot megsporolsz az adozason a 150 loeroshoz kepest. -
footy
addikt
válasz
lenko #145957 üzenetére
Ne traktorgumit kepzelj el.
Rengeteg fele atmenet van a valodi "terepgumi" es a csak aszfaltra valo kozott.
-
footy
addikt
válasz
kovacsroli #145952 üzenetére
footy: az igénytelenség elég relatív, pláne egy matiz után.
Igy van, nem is a szemelyes igenyeim alapjan mondtam, hanem a Jazzhez es Focushoz kepest.
antiSUVosok:
nem tudom hanyat probaltatok mar, de offroad gumival egy ML meglepoen eletkepes terepen is.
Ha valaki elmegy kirandulni a csaladdal akkor nem dagonyazni fog , hanem annyi a lenyeg hogy ne jojjon zavarba az auto ha le kell menni az aszfaltrol. Erre pedig alkalmas fentiek kozul szinte barmelyik. Sot egy Audi allroaddal is siman lehet abszolvalni kisebb erdei utakat.ui: Az meg tuti biztos hogy miutan probaulte a german triumviratust nem fog beleulni egy Nivaba.
-
footy
addikt
válasz
blt.62 #145918 üzenetére
Nem olyan rosszak ezek terepen. Az a titka hogy nem kell sajnalni es offroad gumi kell ra.
Az ML szintszabalyzos, ami szinten nem hatrany. A tobbit nem ismerem lehet hogy az X5bol is a Q7bol is van ilyen valtozat. Az biztos hogy a fenntartasa egyiknek sem lesz olcso.ui.: Ilyen fellepos autot tuti nem vennek, 1 hetig volt nalam X3 amin rajta volt, de a tervezo anyja vegig csuklott.
Masra nem jo, csak osszeganezni a nadrag szarat.(#145921) runner 125
A Land Cruiser nem rossz auto, de a belter minosege mostmar egy kompaktban is gaz, nemhogy a SUV kategoriaban. -
footy
addikt
válasz
Mágus2 #145880 üzenetére
Mondjuk a VW-nek ritkan sikerul elsore normalisan megcsinalni valamit ...
De legalabb nem kell aggodnod hogy nem lesz melod(#145881) Acheron
Ha az automata nem feltetel akkor en siman bevallalnek egy 3 gen. leon 1.4 tsi-t .
Egyebkent meg akar a hibrid jetta is johetne.
Esetleg J Astra 1.4 turboval hagyomanyos automataval?
En amugy nem felnek ennyire egyebkent a turbos benzinestol. Atturtam egy jopar forumot, de a kettostomegu cserejet meg sehol nem olvastam. A kokszosodast is csak a VW TSI 1-2 generacional. A turbocsereje is ritka mint a hollo. Mas reszrol te amugy is relative keves km-rel veszel autot, szoval nem volt sok elozo tulaj (jo esetben egy) es nem volt sok ideje ridegtartasra.ui.: Diesel(turbo) ide vagy oda, jaraskulturaban es karakterben nincs parban egy benzinessel(turbos).
Ha nem mennek evente 35ezret csak mondjuk 20-at tuti benzinessel jarnek.(#145888) [vilike]
Borzaszto, mar en is elkezdtem dizeleket nezegetni
Ez mar a veg -
footy
addikt
válasz
Mágus2 #145870 üzenetére
a dízel sem fog elromlani 4 év alatt még városban sem, utána meg az elektromossal is szopnál.
Nem trollkodasbol kerdem, de miert fog szopni az elektromossal?
Ha abbol indulok hogy a prisunal is es a teslanal is mindenki priccolt az elejen aztan kiderult hogy alaptalanul, akkor ennel se kellene nagy gondnak lennie. -
footy
addikt
válasz
Acheron #145849 üzenetére
Ha hosszu tavra tervezel es nem faj kiadni egy par szazast valtojavitasra akkor jo lehet a fenti Jetta DSG-vel.
Most nezem hogy ez hibrid. Akkor viszont a 6gangos olajos van benne egy elektromotorral megtamogatva.
En azt siman megvennem. Az egyetlen hatrany hogy a csomagtarto nem 500L hanem valami 350 korul.A Passat es A4 kozott nincs oriasi kulonbseg fenntartast illetoen, sot sok alkatresz kozos is. Viszont a fogyasztas elegge durva ezeknel. 10 ala menni konkretan muveszet
-
footy
addikt
válasz
Mauzes #145738 üzenetére
Nincs ember aki ezt megmondja neked. Ahogy te is irod fugg a tipustol, ezen belul a motorizaltsagtol, felszereltsegtol is. Ehhez jon meg a futasteljesitmeny, altalanos allapot(volt-e torve, esztetikai allapot)
Aztan arrol meg nem is beszeltunk, hogyha jon 5 ev mulva egy ujabb valsag, akkor tokmindegy mennyi er, mert senki nem vesz semmit*.
Egy szo minnt szaz olyat vegyel ami megfelel az igenyeidnek, ne olyat amit majd talan jol el lehet majd adni.*Persze a luxusautok mas tortenet
-
footy
addikt
válasz
SG3rg0 #145729 üzenetére
Ez a mindenutt gondolom a becsnepper rovat a TC-n.
Nem kell mindent elhinni amit ott irnak, a 3.gen(2013-) TSI-kkel semmi gond nincs. Altalanosaggban a turbos motorokkal sincsen egyebkent gond, akkor sem ha 10evre tervezel. Be kell tartani az olajcsereket es hidegen nem kell tiporni aztan nem lesz vele gond. Szivobol egyebkent a mazda az egyetlen aki hasznalhato karakteru szivo benzinest gyart.
Egyebkent miert szedant keresel? Nagyon nem praktikus karosszeria. Viszont ha ez tetszik, az mas kerdes. -
footy
addikt
-
footy
addikt
válasz
BigBlackDog #145573 üzenetére
Mert a sok wannabe rich boy annyiert mar bangle-t vesz.
-
footy
addikt
válasz
Tsebacsi #145371 üzenetére
Szerintem az autóvásárlás pont olyan dolog ahol a reális döntés nem mindig jó döntés.
Ezt adom. Minden nap gyozkodnom kell magam, hogy ne adjam el a golfot
Mantrazassal indul minden reggel : -jo a fogyasztas, le van cserelve a vezerles, nem tudnek jol kiszalni belol, inkabb a hazra kell penz...Viszont mas reszrol ha valakinek csak kozlekedesi eszkoz az auto, akkor a 6 havi kereset jo kiindulo pont lehet.
-
footy
addikt
-
footy
addikt
válasz
Acheron #144896 üzenetére
Ha ilyesmi kell, akkor inkabb a Chrysler 300c-t neznem meg. Abban az E-Klassenak a technikaja(padlolemez, valto, egyes(diesel) motorok) van es nem is egy ordoglakat meg az alkatreszellatas sem trukkos.
Integrale
Erre gyanakodtam en is, de nem talaltam egyertelmu utalast guglival.
Új hozzászólás Aktív témák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- World of Tanks - MMO
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Autóápolás, karbantartás, fényezés
- Viccrovat
- Milyen NAS-t vegyek?
- Call of Duty: Vanguard
- Milyen routert?
- További aktív témák...
- Samsung Galaxy S22 Ultra 256GB Kártyafüggetlen 1 év Garanciával
- Huawei MatePad Pro / Wi-fi/ 12 RAM 512GB / 12Hó Garancia
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 128GB Starlight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3058
- DELL PowerEdge R630 rack szerver - 2xE5-2650v3 (20 mag / 40 szál, 2.3/3.0GHz), 32GB RAM, 55992Ft+ÁFA
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A14/Samsung Galaxy A34/Samsung Galaxy A54
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest