- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Telekom mobilszolgáltatások
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- One mobilszolgáltatások
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Magisk
- Kirakatba tette a Google a Pixel 10-eket
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
tboldi
nagyúr
válasz
bigrob #215966 üzenetére
Őőő… Bármi, ami részecskeszűrő nélküli?
Olaszoknál több is előfordul (Panda, Punto, Musa, stb.), de ugyanazt az 1.3 Multijetet szerelték Opelekbe, Suzukikba is pl.
Alfa MiTóból is van a korai példányok közül olyan, ami még DPF mentes, 90 pacis, de nem a legjobb váltóval párosították (GM M20 - Grande Punto ugyanez). Az Ypsilonnak legalább stabil váltója van (C510).Franciákat passzolom (1.4 HDI talán?), németeknél meg az 1.4 PDTDI és az 1.9 SDI jut eszembe, de mind2 már öreg technika.
-
-
tboldi
nagyúr
Elsősorban a 2008-2014-esekre értettem.
Egyébként 2015-től, a GK már ismét japán, legalábbis az alvázszáma ennek J-vel kezdődik. De ezen is vannak marha ronda hegesztések az ablakok mentén, meg a hátsó ülőlapot felhajtva csak kilyukasztott szövet van a lába körül, nem egy esztétikusabb műanyagburkolat, mint a GD-ben...
És most tűnt fel, hogy a régebbinél még az öv alsó csavarját sem látod.
Illetve a kárpitok is puha plüssösek voltak régen, nem ilyen ráizzadós izé. -
tboldi
nagyúr
válasz
jagofett #215950 üzenetére
Annyira nem vagyok otthon az újabb generációkban, a 2002 és 2008 közöttieket ismerem elég jól. Mindenesetre az újabbaknál tettenérhető a gyártás Japánból Kínába költözése, pontosabban a Honda spórolása. Több helyen nincs már burkolat, ahol a régebbin még volt, ilyen pl. a hátsó kerékdob, és emiatt rohadósabb is, főleg a tanksapka körül.
Az 1.4 LS-ben a baloldalon nem cseréltek toronycsapágyat, szilentet, pedig párban illik. De az 1.2 S Coolnak is kinéz már mindkét oldalon. Az az 1.4 Elegance meg még az előző genes, és valójában ugyanolyan 1.4 LS, mint a másik, szeretik többnek beállítani, mint ami, de az ablakemelők kapcsolói elárulják. És ebben is lehetne toronyszilentet cserélni.
De ezt a padlizsánlila színt imádom, élőben gyönyörű árnyalat. ❤ -
tboldi
nagyúr
válasz
menyhartlevi #215935 üzenetére
Fél éve én is nézegettem C30-asokat különösebb kikötések nélkül, “mindegy” motorral. Csak egy érdekesség: kalaptartó nem mindegyikben van, facelift előtt nem is volt alaptartozék, de utána is csak egy szirszar ponyva volt, a rendes kalaptartót külön kell(ett) megvenni. A bontottak sokszor töröttek, újonnan meg 110 ezer Ft.
-
tboldi
nagyúr
válasz
molnarpeter #215881 üzenetére
Hát ezt nemtom.
-
tboldi
nagyúr
válasz
molnarpeter #215872 üzenetére
A lefullasztás megnehezítése kimerült Hondáéknál annyiban, hogy a kuplung hidraulikus rendszerében van egy nyomásszabályzó, ami segít a csúsztatásban.
Amellett, hogy gyenge, ezért is nem lehet vele csikorgó kerekekkel elindulni. -
tboldi
nagyúr
válasz
AssAssynn #215871 üzenetére
Ja, a kormányzást szokni kell, 3,7 fordulat kopptól koppig, az átlag valahol 2,5 és 3 között van.
A tükrökkel nekem éppenséggel semmi bajom nincs (kivéve azt az egyetlen egy alkalmat, amikor egyáltalán nem néztem bele, de ez user error). Véletlenül nem cserélhettek a te kölcsönautódón tükörlapot?
Az utolsó meg valóban fura, egyáltalán nem szabadna ilyet művelnie. -
tboldi
nagyúr
válasz
szabonagyur #215870 üzenetére
Ezt most dicséretnek veszem.
-
tboldi
nagyúr
válasz
szabonagyur #215868 üzenetére
Igaz, hogy jó ideje nem követem a Jazzek piacát, de arra gondoltam, hogy esetleg befuthat egy-egy olyan, mint az enyém, hogy karban van tartva, de sérült volt. Az enyém hiába lett faszán helyre hozva, meg csak külső elemeket kellett cserélni, a nyúlványok és egyéb szerkezeti részek teljesen épek, de a sérülés ténye (ami JSZP-n is látszik) mindenképp árcsökkentő tényező. 🤔
Ha el akarnám adni (persze nem), akkor nem lenne pofám 2 milliót kérni érte. Még úgy sem, hogy rozsdamentes, műszakilag top, és van benne/rajta pár viszonylag ritka OEM kiegészítő.
-
tboldi
nagyúr
válasz
jagofett #215865 üzenetére
M13A vagy M15A (esetleg M16A, ha Sportról van szó) abból a szempontból mindegy, hogy melyik motor megbízhatóbb, egyformán bombabiztos mindkettő (vagy 3). Egyedül a legkisebbnél biztos gyengepont a váltó, de azért a többinél is előfordulhat nagyon ritkán.
Mondjuk a mi M13A-s WagonR-ünk már 233k km-t kibírt az eredeti váltójával, és bár már van némi hangja, de még nem igényel sürgősségi ellátást.Amúgy a Jazz-t sem vetném el teljesen, félszemmel azért figyelgesd, mert becsúszhat egy-egy megfelelő árú és jó állapotú darab, még ha nem is túl sok eséllyel.
Nekünk is van a flottában, sokat írtam már róla, ha érdekelnek róla bővebb infók, keress vissza a hsz-eimre itt, az autós topikban, vagy a Honda topikban.Esetleg még Fiat Punto/Lancia Ypsilon vagy Fiat Idea/Lancia Musa?
-
tboldi
nagyúr
válasz
WasabiTrsr #215835 üzenetére
846-os Lancia Ypsilont lehet találni a megadott korban és árban, de akár egy-egy Alfa MiTo is becsúszhat a 78 vagy 95 pónis motorokkal.
-
tboldi
nagyúr
válasz
Vismajor01 #215818 üzenetére
Én csak a kütyümániám miatt vettem, vásárláshoz sosem használtam még.
-
tboldi
nagyúr
-
tboldi
nagyúr
válasz
cappa72 #215795 üzenetére
Szuper! 👍
Én csütörtökön viszem a klímáshoz, remélem, azon az egy repedt csövön kívül nem talál mást, akkor ~50-ből megáll a történet (a javítás 15k + nyomáspróba, gáz, egyebek).
És várhatóan keddtől kezdve tüsszögni fog a lefújószelep, ahogy egy rendes turbóshoz illik. -
tboldi
nagyúr
válasz
South Velen #215782 üzenetére
Nem titok, icipicit elfogult vagyok, én is egy 1.4 T-jetes Alfát hajtok, csak MiTót, nem Giuliettát. A 120 pacis motor szögegyszerű, a forgattyúsház vasból van, szívócsőbefecsis, és mentes mindenféle elromló sallangoktól. Kivéve a MultiAireket, ezeket érdemes inkább kerülni, az az egység elég költséges, ha cserélni kell.
Ami viszonylag gyakran előfordul a 120 pónisoknál, az a turbó és a hengerfej közti gyújtő repedése, de van javított változata, amit eredetileg az erősebb kivitelek kaptak meg, de ha cserélni kell, ezt érdemes felszerelni a gyengébbre is.
Illetve a C635-ös váltóknak ~2012-ig volt valami nyűgjük, azutáni Giuliettákat célszerű keresni.Alkatrészárak egyáltalán nem vészesek, vezérlés pl. 40k, kettőstömegű nagyságrendileg 80k, amik hirtelen eszembe jutnak. Meg a szokásos olaj és szűrőcserék sem kerülnek többe, mint a Swifted esetén.
-
tboldi
nagyúr
válasz
South Velen #215773 üzenetére
Én mondanék egy Alfa Romeo Giuliettát is 1.4 turbóbenzinnel, esetleg Lancia Deltát, bár utóbbiból ritkábban lehet pazar állapotút találni.
-
tboldi
nagyúr
válasz
Vismajor01 #215625 üzenetére
Én simán megkötöttem anyumnak A0-ban a MiTót, és miután az Ypsilon eladását lejelentettük ügyfélkapun, telefonáltunk az előző biztosítónak, ők emailben küldték a kártörténeti igazolást, amit továbbítottunk az új biztosítónak, és rövidesen el is könyvelték, küldték az új körvényt. Ez egy hetes procedúra volt, de csak ezután fizettünk, és nem volt fedezetlenségi díj.
Az már más kérdés, hogy csak B1-ről van szó, és mindössze 360 Ft-tal csökkentettek.
szerk.: Ja, és kivonva hoztuk el lábon, M7-M0-M1, de nem volt semmi. Csak az okmányirodában lett visszahelyezve a névre írással.
-
tboldi
nagyúr
válasz
hobizoli #215549 üzenetére
Nekem a Daycót nem ajánlották.
Contitech lett 34-ért (42 mínusz kedvezmény), így nem sokkal drágább.Amúgy ja, a mostani láncok többsége messze nem olyan már, mint régen, de a japánoknál azért találni még többsorost a mai napig, pl. Suzuki 1.2 Dualjet (szívó) vagy 1.4 Boosterjet (turbó).
-
tboldi
nagyúr
válasz
focvis #215408 üzenetére
Az se rendes iskola, csak OKJ, a bevétel elvesztése helyett inkább átrugdostak mindenkit 2-essel. Bár én 5-ösre vizsgáztam, de úgy érzem, gyakorlat híján szinte semmit nem tudok. Az nudli, amennyit a családi flottával foglalkozom.
Jelen problémához egyébként nem tudok mit hozzátenni már.
-
tboldi
nagyúr
válasz
Thom! #215289 üzenetére
Megvan a véleményem a fasziról, de a lényeg, hogy neked hasznos volt az általa nyújtott szolgáltatás.
Egyik Honda Jazzes videója alatt meg mertem jegyezni, hogy nézegetheti, hogy az olajbetöltő sapka alatt mi van, sok minden nem fog kiderülni a rácson keresztül, aztán rövid idő után eltűnt a kommentem. Nem vonom kétségbe a rutinját, de az biztos, hogy én 1-gyel több Jazz szelepfedelet szereltem le.
-
tboldi
nagyúr
Gyakorlatilag ugyanaz a felállás, mint ami a dízel Ypsilonon volt, csak azon már gyárilag sem volt középdob. A turbó után kati, hosszú üres cső és végdob.
A MiTo Powerfull-ját sem mondanám sufnituningnak, még a csőnek is van E-jeles adattáblája, legfeljebb csak nem olyan jól csengő a neve (főleg két L-lel a végén), mint az
AprókavicsAkrapovič-nak. -
tboldi
nagyúr
válasz
kisza25 #215215 üzenetére
Ez az érzetbeli különbség a mieinkben is megvan.
- A WagonR-rel a 130 egészen ijesztő, zajos, ráz, imbolyog.
- A Jazz okés, bár nagy a szélzaj ekkora tempónál, de relatíve biztonságban érzed magad, a halálfélelem még messze van.
- A MiTo alatt meg igaz, hogy üvölt a majdnem üres sportkipu, de a Hondához képest is magabiztosabb vagy vele 130-nál.Nyilván egyik sem ideális pályázós autó, de azért érzékelhetők a különbségek.
Qru: 👍
-
-
tboldi
nagyúr
válasz
kisza25 #215204 üzenetére
21 centivel hosszabb.
Illetve a lábaimnak is tágasabb hála a tengelyirányban is állítható kormánynak.
A nagyobbat én most a teljesítményre értettem, az majdnem dupla (83-155 póni). Vagyis az Alfa képes lenne gyorsabban menni, meg jóval rugalmasabban is gyorsul, de mégsem akarom kihasználni pályán, nekem a tempomat 130 a komfortzóna csúcsa.
A dynamic módot inkább a 30-40-nel szüttyögő tanulók és nyuggerek megelőzésére használom a városban.
-
tboldi
nagyúr
-
tboldi
nagyúr
válasz
Paxker315 #215098 üzenetére
Persze, megértem, ilyen is van.
Ha nem lett volna rendes motoros felszerelésem, valszeg én is csak automatát vezethetnék egy menci lábprotézissel. Szerencsére össze tudták legózni a két nyílt törést, úgyhogy a rehabra is manuális autóval jártam a mankóim társaságában. A gyógytornászom azt mondta, hogy végül is oké, a kuplung nyomkodása is egyfajta mozgásgyakorlat.
-
tboldi
nagyúr
válasz
focvis #215097 üzenetére
Gyors fejben számolás alapján arányaiban kb. ennyit eszik meg az én 1.4 T-Jetem is. Annyi csak, hogy kevesebb futás, kevesebb rátöltés.
szerk.: Rosszul fogalmaztam, javítva.
szerk. 2: Számszerűsítve 2000 km után töltöttem rá ~2 decit legutóbb, ha "közös nevezőre hozzuk" a tiéddel, vagyis felszorozzuk 9-cel, akkor 18000 km 1,8 litert jelent.
-
tboldi
nagyúr
válasz
TrollBalint #215060 üzenetére
Szerintem egy letérdelő automata váltó nagyobb szívás anyagilag, mint egy lendkerék, de te tudod. Ráadásul a duplakuplungosoknál jellemzően ugyanúgy van DMF.
De dízel esetén nagyobb kockázat a befecskendező rendszer és a részecskeszűrő.
-
tboldi
nagyúr
válasz
kisza25 #214897 üzenetére
és TrollBalint:
Én is igyekszem vigyázni rá, ha olyasmit szállítok, bebugyolálom, kipárnázom, de ha hosszabb távon használsz egy autót, elő fog fordulni legalább egyszer, hogy egy pillanatnyi figyelemkimaradás vagy egy kanyarban elmozdulás miatt megsérül.Tálca: a Jazz-ben nincs, mert akkor buknám a háló kampóit, a MiTóba viszont nincs kampó, de nem találtam olyan tálcát, ami az 5 személyeshez passzolna. A hátsó háttámlák nem egyben hajthatók le, mint a 4 szem. verzióban, hanem 1/3-2/3 arányban, és a közöttük lévő zsanér belóg a csomitartóba.
Így hát mindkettőben méretre szabott lidlis csúszásgátló van csak. -
tboldi
nagyúr
válasz
TrollBalint #214895 üzenetére
Az új/másik motorháztetőt is ugyanúgy fényezni kell, nincs olyan, ami színben tökéletesen passzol egy használt autóhoz, semmivel nem lennél előrébb.
Amúgy engem a csomagtartó kárpitja zavarna a legkevésbé, egyrészt kevésszer látom, másrészt ha a rendeltetésének megfelelően használom, azaz valamit tartok, szállítok benne, előbb-utóbb úgy is lesz rajta ez-az, bármennyire is vigyázok rá.
-
tboldi
nagyúr
válasz
TrollBalint #214806 üzenetére
Nem hinném, hogy ezért többet érne az autó, ez egy kötelező karbantartási művelet, ami elvárható kellene legyen minden autótulajdonostól szvsz.
Még jó, hogy az 1.4 T-jethez csupán 40 rugó a gyári szett, munkadíjjal együtt egy 100-asba bele kell férnie.
-
tboldi
nagyúr
válasz
Paxker315 #214794 üzenetére
Kérdés, bírja-e a váltó a nyomatéktöbbletet. 🤔
Plusz dízel lévén a hoszzú fokozatok miatt biztosan nem lenne továbbra sem egy gyorsulásbajnok, szerintem - ez most önelégültnek tűnhet, de szándékozom objektíven nézni - az én MiTóm a gyári programmal is lenyomná, de ha az is kapna egy remapot, akkor meg pláne. bandus kedvéérét: #csakazolasz
-
tboldi
nagyúr
válasz
rbalint88 #214778 üzenetére
Ezzel nagyjából egyet tudok érteni.
szerk.: 500X-ből egyetlen egy példány van csak, ami belefér a keretbe. 🤔
-
tboldi
nagyúr
válasz
hdanesz #214775 üzenetére
Mondanék amúgy (félve?
) egy szériavégi Lancia Deltát is szintén 1.6 Multijettel vagy 1.4 T-jettel, de most épp nincs olyan példány eladó, amiért azonnal indulnék. Prémiumra hajazó belső, kiváló helykínálat. Egyedül a kis állítómotorokkal van baj digitális klíma esetén, manuális, rezsógombos kivitelnél semmi.
Nem konkrét ajánlás, csak szemléltetésképp: [link]
Ezért mondjuk indulnék, ha nem automata lenne. -
tboldi
nagyúr
válasz
bandus #214772 üzenetére
Sima 500-at már láttam belülről, bár vezetni nem vezettem.
Igazából a unalmas, jellegtelen tucatautókat nem szeretem, a sok-sok céges miatt a koreaiakat is ideveszem a németek mellé. Ugyanúgy kedvelem tovább az Európában kevésbé favorizált japánokat (de abból sem mindet, a Toyoták pl. hidegen hagytak régen is, most is), de annyira elszálltak a kisebbség (nem, nem arra gondolok
) által amúgy is felhájpolt áraik, hogy nem ajánlgatom már őket, van jobb alternatíva is ugyanannyi egységnyi pénzért, ezért vágtunk bele mi is az olaszozásba.
Meg valahogy úgy vagyok vele - és ezért is tűnhet úgy, hogy csak ez vagy csak az -, hogy kizárólag olyat ajánlok , amit ismerek is közelebbről. Minek dobjak be mondjuk Fordokat, ha szinte semmit nem tudok róluk? De ha valaki olyan jellegűt keres, a WagonR-t is nyugodt szívvel fogom ajánlani.
-
tboldi
nagyúr
válasz
hdanesz #214767 üzenetére
Én a Fiatot venném*, stílusosabb, izgalmasabb forma, de inkább 1.6 Multijettel. Miután beépítésre kerül egy alig párezerért kapható, gyári tömítést kiváltó aludarab az olajpumpához, kimegy a világból. Megbízható Bosch CP1 rendszer van benne, és swirl flap eleve nincs, ami a kétliteresekből szintén kiiktatásra szokott kerülni.
A váltók is stabilak, legalábbis a manuálisok, 5 sebes C510 vagy 6-os C635, mindegy.*Meg hát olasz autót használóként mi mást is mondhatnék?
-
tboldi
nagyúr
válasz
TrollBalint #214659 üzenetére
Aksi, generátor rendben? Persze ez csak találgatás részemről, ki kellene olvasni a hibatárolókat kiindulásképp. Lehet, hogy a jeladó koszos, esetleg haldoklik, vagy valami hasonló.
Nekem az Alfa dobott be kormányszervó hibát 130 km autópálya után a városban, miután benyomtam a kuplungot és leesett a fordulatszám, ezzel együtt a feszültség is. Mióta kicseréltem az aksit arra a viszonylag új darabra, amit anyum összetört Lanciájából operáltam ki, nem jött elő egyszer sem. Azóta eltelt 4 hónap és ~3000 km hibamentesen.
-
tboldi
nagyúr
válasz
T0mBd1gg3R #214492 üzenetére
Az előző hsz-emben nekem eszembe sem jutott az index, pusztán a kanyar levágására reagáltam, érzékenyen érint, gondolom, érthető, hogy miért.
Autóval nem mindegy az a +10 méter? -
tboldi
nagyúr
válasz
f4lcon #214490 üzenetére
Valóban, a rendszámát lekérdezve is látszik a színeltérés, de nekem a műszaki tartalom fontosabb lenne. Meg a MiTóban 7 légzsák van, a Picantóban csak 2, esetleg 4.
szerk.: Illetve ott vannak az életminőséget javító apróságok, amiket a tizenéves kis ázsiai autók nem szoktak tudni, mint pl. szélvédőmosáskor nem azonnal töröl, hanem kivár, hogy belepje a folyadék az üveget, vagy a motor leállításával együtt lelövi a tompítottat is...
Persze egyik sem kell, hogy dealbreaker legyen. -
tboldi
nagyúr
válasz
T0mBd1gg3R #214479 üzenetére
Autópályán jó esetben ilyen nem fordulhat elő, de engem mint vétlen motorost így ütött el egy audis hölgy az országúton. Ő is úgy gondolta, hogy egyedül van.
Nekem “csak” 2 nyílt törésem lett (egyéb kisebb sérülések mellett), de más nem ilyen szerencsés, a helyszínelő rendőr szerint 10-ből 7-et letakarnak hasonló balesetben. -
tboldi
nagyúr
válasz
BigBlackDog #214472 üzenetére
Két kerék közé is lehet venni. 🤔
kisza25: Jóformán csak M1-ezek, az egyformán göröngyös minden sávban.
-
tboldi
nagyúr
válasz
Paxker315 #214305 üzenetére
és kisza25:
Én itt az ÉNy-i csücsökben egyenlőnek látom az arányt, habár ~6 db-nál több nemigen futkározik errefelé.
És amiket eddig lekérdeztem JSZP-n, mindegyik gyengébb az enyémnél (155 pacis T-jet), több 77 pónis és 1 db 120-as 1.6 Multijet az állás. Quadrifoglio Verdét nem is láttam még. -
tboldi
nagyúr
válasz
bigrob #214297 üzenetére
Nem. A másik autós topikban pont most írtam, hogy kényelmesen elvagyok, nem is kell totál hátrahúznom az ülést, meg a műszerfal el van tolva jobbra. A lábaimmal kis túlzással táncolhatok a pedálokon, a fejem fölött van még 3-4 ujjnyi hely (194 cm vagyok), mögém nyilván már nem ül senki.
-
tboldi
nagyúr
Rájöttek, hogy nem épp Red Dot Design Award nyertes.
-
tboldi
nagyúr
válasz
molnarpeter #214169 üzenetére
Nem is azt írtam, hogy egyáltalán nem nyűgös.
-
tboldi
nagyúr
Mondjuk a Giulietta ebből a szempontból jobb választás lehet, úgy tudom, mindben az olaszok saját C635-ös váltója van. Sokkal kevésbé nyűgös darab, mint a GM M32-je.
-
tboldi
nagyúr
válasz
f4lcon #214165 üzenetére
Átfogó listáról sajnos nem tudok, de rengeteg Opel, Fiat, Lancia, Alfa Romeo kapta meg, benzinesek és dízelek egyaránt. Talán még Saabban is landolt.
Érdemes (külföldi) márkafórumokon tájékozódni.A MiTóról tudom, hogy ezekben található meg: [link]
Sajnos az enyémben is, 3-4-ben diszkréten vinnyog már.
Viszont a 155 pacis motor a legeslegjobb, valamit valamiért.szerk.: Ezt találtam még, de itt sem részletezik motorokra, évjáratra bontva, de kiindulásnak megfelelhet.
szerk. 2: Itt meg a probléma és a megoldása, igazából nem is olyan félelmetes dolog, egyszer kell csak túlesni rajta.
-
tboldi
nagyúr
válasz
menyhartlevi #214163 üzenetére
Mindkettőben jó a sima 1.4 T-Jet, a MultiAir annyira nem ajánlott, de ha van egy tuti vétel MA-rel, emiatt nem vetném el. 120 lovasoknál leömlőrepedés előfordul, illetve utána kell nézni, miben milyen váltó van. Az M32 bajos tud lenni, de egyszeri 2-300k ráköltéssel gyakorlatilag véglegesen megszüntethető minden problémája.
Csak hogy bővítsük a listát: Abarth Grande Punto? Szinte ugyanaz, mint az én 155 pacis MiTóm.
-
tboldi
nagyúr
válasz
menyhartlevi #214147 üzenetére
Ha Giulietta, akkor MiTo?
1-2 főre elég a B szegmens is, nem kell C szerintem, és a MiTóhoz olcsóbban hozzájutsz, mint a Guiliettához, vagy úgy is mondhatjuk, hogy adott összegből jobbat kapsz.
-
tboldi
nagyúr
Nemtom, mi volt annyira off azon, hogy egy ajánlást megbeszélünk, nem pedig a borjústeak elkészítése volt a téma.
Komolyra fordítva akkor belökök egy elegánsabb Lancia Deltát is, ha a Giulietta túl “boyracer”. T-jettel teljesen jó, M32 váltó előfordulhat, meg digitális klíma esetén az állítómotorok foglalkozósak lehetnek. Családi autónak 2 gyerekkel szerintem megfelelő, még én is tudok benne táncolni hátul a 194 centimmel.
-
tboldi
nagyúr
válasz
grizlisandor #213948 üzenetére
A 77 lovas szopóbenzin és a hozzákapcsolt váltó gyakorlatilag hibamentes, csak Qru Subarujához hasonlóan nincs benne tarcsi.
-
tboldi
nagyúr
válasz
grizlisandor #213946 üzenetére
A MiTo esetében a legjobb motor, a 155 pacis 1.4 T-Jet sajnos csak 2008 és 2011 között volt kapható. Nincs MultiAir, nem repedős a leömlő… de van M32.
És a bébi Alfába nem is került soha a javított változata (a fenti motort elkaszálták, az 1.6 dízel meg C635-öt kapott), viszont jó hír, hogy utólag is upgrade-elhető, amivel tulajdonképp végérvényesen megszüntethető az összes baja.Itt egy lista, hogy mit mihez párosítottak: [link]
És még több hasznos infó itt: [link]Habár stariusnak nem biztos, hogy MiTo kellene a Golf után, inkább Giulietta.
-
tboldi
nagyúr
válasz
grizlisandor #213944 üzenetére
Az Alfáknál nem kell ragaszkodni az évjárathoz, nem mindegyikben van M32-es váltó.
-
tboldi
nagyúr
válasz
dong86 #213884 üzenetére
A Suzuki Swift 1.2 Dualjet motorral elég jól közelít mindehhez. Árban mondjuk lehet, hogy nem, fogalmam sincs.
szerk.: Na, árban is stimmel.
szerk. 2: Fogyiátlagban egy picit feljebb van a Spritmonitor alapján, de nem lehetetlen elérni vele a kitűzött célt.
-
tboldi
nagyúr
válasz
BigBlackDog #213878 üzenetére
Az 5-ben van egyfajta különlegesség, ritkaság, 6 vagy 8 hengert könnyen találni másban is.
Új hozzászólás Aktív témák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- World of Tanks - MMO
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Autóápolás, karbantartás, fényezés
- Viccrovat
- Milyen NAS-t vegyek?
- Call of Duty: Vanguard
- Milyen routert?
- További aktív témák...
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- ÚJ AXIS M1114 hálózati kamera Kompakt és adaptív HDTV Onvif
- Merryfair Wau 2 hálós irodaszék / jó állapot / harmadáron
- Bluering Libra irodai forgószék
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- i7 Gamer konfig bővítési lehetőségekkel! - GARANCIÁVAL
- 138 - Lenovo Legion Pro 7 (16IRX9H) - Intel Core i9-14900HX, RTX 4080
- LG 45GR95QE - 45" Ívelt OLED / 2K WQHD / 240Hz 0.03ms / NVIDIA G-Sync / FreeSync Premium / HDMI 2.1
- HIBÁTLAN iPhone 15 Pro Max 256GB White Titanium -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3006, 90% Akksi
- HP EliteBook 840 G8 i5-1135G7 32GB 1000GB 1 év garancia
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest