- iPhone topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Nemzetközi bemutatókra készül az Oppo
- Ezeket a telefonokat mutatják be az idei nyár folyamán
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Redmi Note 12 4G - valaki fizetni fog
Hirdetés
-
Hivatalos képen a Samsung hajlíthatók
ma Csak épp nem hivatalos forrásból érkeztek. Merre vagy, Z Fold Ultra?
-
Tombol az AI-láz: az NVIDIA már értékesebb, mint az Apple
it Az NVIDIA piaci értéke átlépte a 3 billió dollárt, így már a világ második legértékesebb cége, megelőzve az Apple-t. A Wall Streetet pár nagy cég húzza előre, Tajvanon pedig tombol a Huang Zsen-hszün-kultusz.
-
The Last of Us: Part II - Kész lenne már a PC-s kiadás?
gp Vajon a készítők megvárják az új kiadást a TV sorozat új évadának indulásával?
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
KMT
addikt
válasz szabonagyur #204580 üzenetére
Pedig ez már nem a kínálat alja ár. Mik voltak a bajok?
-
szabonagyur
félisten
válasz szabonagyur #204597 üzenetére
Csak mint elméleti opció, mert megnézek mindent már.
Igaz nem futna sokat egy évben, de azt szinte csak főút vagy pálya, így egy 2.0 CRTDI motor mennyire lenne tökön lövés? Ha futna rövid távot is az is ilyen 9 km lenne egyben, de arra lesz másik. Itt ugyebár a DSG is vállalható lenne már
Vidék, így a szmogriadó sem érintene, meg talán EU6-s motor amúgy is.
Eladó: DUPLO 10978 120 db-s bontatlan
-
KMT
addikt
válasz szabonagyur #204597 üzenetére
Szomorú...
Octaviat nem nézel?És ha már K astra, a 125-ös és 150 lovas 1.4T motorok között a teljesítményen kívül van különbség? Mindkettő ajánlott?
-
ngaba
aktív tag
válasz szabonagyur #204598 üzenetére
Ha szinte csak főút + pálya, akkor simán jó lehet. Annyira érdemes lecsekkolni valahogy a dízeles nyűgöket, h ne nálad jöjjön össze minden egyszerre megvétel után.
Egyébként a K Astra 1.4T motorjáról vegyes dolgokat olvasni (főleg a széria elejéről), érdemes jobban utánanézni.
A szíjas 1.4TSI jobb hírű, csak drága.Az automata váltókról nem tudok semmit.
-
KMT
addikt
válasz szabonagyur #204600 üzenetére
Azt én is bánnám. Golf6/Octavia2 kései darabjaiban is szíjas már az 1.4 TSI?
-
rbalint88
addikt
válasz szabonagyur #204605 üzenetére
Szelzaj biztos jobb, mint az scrossban. Mi is neztuk anno 3 eve, aztan inkabb A4 cabrio lett az onreszbol, azota se banjuk holnap megyek a kettostomegu+kuplung szettett, meg az elso lengescsillapitokert es sallagjaikert, 230k, plusz majd a munkadij
-
vzsryl
nagyúr
válasz szabonagyur #204605 üzenetére
Korrektnek tűnik.
Az Scross-nál komolyabb autó minden téren. Nálam a 2.0CRTDI 2100-at forog 130-nál, de ez 6-os manuális. Az Scross-t nem tudom, kérdezz Suzukis topikban/csoportban ( én ~2800-ra tippelek).megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz szabonagyur #204611 üzenetére
Ha a fenntartási költségeket nézzük, akkor sokkal jobban megéri. Még úgyis, ha előjön néhány nagyobb gond.
Ha a későbbi eladhatóság is képbe kerül, akkor már más a leányzó fekvése.
Nekem mákom volt, mert most drágábban el tudnám adni, mint amennyiért vettem, de mivel most magasan vannak az árak, így neked akár rosszul is kijöhet a lépés.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szabonagyur #204598 üzenetére
Ha nem folyamatos rovidtavozol vele akkor nem gaz. Nalunk a cegnel futott jo par cr tdi ilyen ridegtartason a egr/dpf hiban kivul nem volt veluk gond.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szabonagyur #204615 üzenetére
A Passat B6 manualjaban (2.0 tdi) benne volt, hogy 8 km-nel rovidebb utakra ne hasznald szoval a 9-el pont jo vagy.
De ha 1-1 rovid ut van az nem gaz, csak a tartos ilyen jellegu hasznalat ami nyirja nagyon a technikat.#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
válasz szabonagyur #204617 üzenetére
Őszintén, 2 év alatt szerintem még akkor sem lenne semmi baja ha minden nap 2x5km-re használnád.
-
vzsryl
nagyúr
válasz szabonagyur #204617 üzenetére
Azzal számolj még, hogy a Sportsvan egy réteg autó. Inkább sima Golfot nézz vagy O3-at.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szabonagyur #204617 üzenetére
Telen azert kell egy 10-15 km (hideg es forgalom fuggo is erosen) mire atmelegszik a motor nyaron nem kell kerulnod de 1-1 ilyen ut miatt telen sem tennem. Idoben csereled az olajat es kesz.
#nincsbennetarcsi
-
vzsryl
nagyúr
válasz szabonagyur #204621 üzenetére
Ha eladásra kerül, akkor sokat kell várnod mire elviszik, mert Golf 7-re keresnek 100:1 arányban a Sportsvanhoz képest.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz szabonagyur #204625 üzenetére
Akkor tessék átnézetni az autót, és ha rendben van, akkor megvenni. Utána jöhetnek a képek.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
szabonagyur
félisten
válasz szabonagyur #204628 üzenetére
Megnéztem ma egy 1.4 TSI Jettat, sajna a Golf nem jött össze.
Az autó induláskor olyan remegéssel indult meg pár másodpercig sárga motor jellel, hogy tovább is álltam.Eladó: DUPLO 10978 120 db-s bontatlan
-
dj79
senior tag
válasz szabonagyur #204630 üzenetére
Akkor találtál egy longlife olajcserés, sok városi hidegjáratos lekokszosodott autót.
-
dj79
senior tag
válasz szabonagyur #204632 üzenetére
szerintem láttad tavalyelőtt a fehér golf diózásáról a képeket, mennyi szemét volt benne 150 ezernél, pedig abban 12-15e futás között minden évben le volt dobva az olaj.
Astra kevésbé rumlis, szerintem jó irány.
[ Szerkesztve ]
-
Tothgera30
Ármester
válasz szabonagyur #204632 üzenetére
A 123 ezer km sem garancia. Enyémben most 115 ezer van, 2008-as, de 2020-ig 65 ezer volt benne, utána kicsit több mint egy év alatt heti 3-4 alkalommal megjárta a Vác-Kecskemét távot, olaj 10 ezrenként vagy évente le volt dobva, motorja arany tiszta.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
footy
addikt
válasz szabonagyur #204632 üzenetére
A K Astraknak sajnos eleg gyenge a fenyezese, de persze egy jo polirral rendben lehet rakni.
Egyebkent jo auto, szubjektiven majdnem akkora mint az Insignia A.Sportsvant en nem vennek. Elonye nem sok a Golffal szemben(magasabban ulsz?) es eladasnal nehez dolgod lesz vele. Akkor mar inkabb touran. Bar VW dizel ide vagy oda, ha nincs tiszta szerviztortenet akkor lehetnek nagy kiadasok, foleg ha a DSGnel is elmaradt az olajcsere.
Mikori volt a K astra?
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szabonagyur #204639 üzenetére
Mennyi van benne most? Ha picit tulszalad es mondjuk 65-70k km kornyeken csereled nem tragedia.
#nincsbennetarcsi
-
footy
addikt
válasz szabonagyur #204641 üzenetére
A korabbi hsz-ekbol osszeollozva akkor most ez a 2 opcio van?:
Sportsvan 2017(?) 2.0TDI+DSG 57ekm ketes eloelettel X(?) hufert
Astra K 2018 1.4T+MT 28e(?) rendesen szervizelve X+1M hufertMennyi az X?
Ha nem kell az automata, de relative surgosen kell autot venni, akkor siman megvennem az Astrat. Ha pedig raersz akkor csak siman varnek meg par honapot egy alkalmi vetelre, de leginkabb egy automata K astrara.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szabonagyur #204651 üzenetére
Az meg vallalhato. Azonnali csere aztan egy kovi csere 30k km utan es aztan vissza lehet allni a 60k-s periodusra.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szabonagyur #204651 üzenetére
En ramennek a ‘18-as K-ra. Varoson kivul hasznalnad nem kell majd sokat valtogatnod ugysem varosi autonak (automatanak) meg ott a Honda.
A ‘19-es 1M felarat en pocit soknak erzem elsore bar ha azt nezem, hogy mennyivel kevesebb a km benne es te mennyit mesz vele az kb 4-5 evi hasznalatod fedi le…#nincsbennetarcsi
-
vzsryl
nagyúr
válasz szabonagyur #204658 üzenetére
Nem tudom mennyit fogyaszt az Astra, de a Golf-fal eljárhatsz 5.5L körül, ha odafigyelsz (diegho 3.5 literrel is).
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Vismajor01
addikt
válasz szabonagyur #204651 üzenetére
Most dizel kell vagy benzin? Eléggé nem mindegy. Ha mindkettő akkor ennyiért van benzinhibrid meg dizelhibrid is. Persze nem 2019-esek.
Ha benzin akkor Astra, ha dizel akkor Vw.
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
footy
addikt
válasz szabonagyur #204664 üzenetére
A DSGnel azert en hozzaadnam meg a valto programozas koltseget, mert eleg idegesito/ongyilkos(DMF) a gyari program.
A GTEre en meg nem tudtam kiszamolni olyan opciot hogy megerje a felara egy dizellel szemben. Aztan hozzajon meg a toltogetes ami az elso par alakalommal meg erdekes utana pedig csak idegesito . (Erdemes megnezni a GTE FB csoportban milyen szervizszamlak vannak.)
-
szabonagyur
félisten
válasz szabonagyur #204651 üzenetére
TDI-t elengedtem úgy érzem.
Kb első 4 évről lenne max szerviz történet, utána nem igazán. Illetve sokat városozott mostanában már, de első része zavaróbb nekem, hogy csak bemondásos alapon történt meg.
Egy újabb érdekes versenyző: J Astra Sedan 2019-ből 1.4T-vel? Okés nehezebb, hasonló ár és 40e km igazotlan.
Eladó: DUPLO 10978 120 db-s bontatlan
-
vzsryl
nagyúr
válasz szabonagyur #204675 üzenetére
J Astra-ért max 3M-t adnék.
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Kickass
őstag
válasz szabonagyur #204675 üzenetére
Astráknál azért nézz utána melyikben lehet M32 váltó, ha már a DSG-ről lebeszéltek.
-
vzsryl
nagyúr
válasz szabonagyur #204677 üzenetére
Öreg konstrukció, 13 éve jelent meg, sokkal elavultabb minden téren, belül szűkös, ~2 mázsával nehezebb, mint a K Astra. Tőlem aztán lehet szalonautó is, biztos nem adnék 3M-nál többet egy ilyen régi konstrukciós kompakt autóért, ami még 2009-ben sem volt a legjobb vétel.
Egyébként 2019-ig gyártották.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
tboldi
nagyúr
válasz szabonagyur #204675 üzenetére
Csak nehogy úgy járj vele, mint unokatesóm.
-
dj79
senior tag
válasz szabonagyur #204681 üzenetére
Négyfélből kijön pár
amúgy oktáv, leon, neadjisten a3 tsi vonalat is végignézted már?
-
Tothgera30
Ármester
válasz szabonagyur #204675 üzenetére
Nekem a J Astra sok részletben minőségibb mint a K. Bár a sedan nem jön be, ott talán a csomagtérzár műanyag szokott eltörni.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
ngaba
aktív tag
válasz szabonagyur #204687 üzenetére
Ha nem zavar a túlsúly, meg tetszik az autó, akkor akár. Szerintem a J Astra mondjuk csúnya, talán épp a sedan néz ki valahogy, de pont itt írták, hogy rosszabb minőségű, mint az 5 ajtós / kombi, mert igénytelenebb piacra készülnek ma már a sedanok.
A J Astrában lévő 1.4T motor megbízhatóbb, de szomjasabb, mint ami a K-ban van. (Ha még ugyanaz van benne.)
Illetve engem úgy általában érdekelne, hogy a PSA-felvásárlás után milyen lesz az alkatrészellátás a régi Opelekhez mondjuk 10 év múlva.[ Szerkesztve ]
-
szabonagyur
félisten
válasz szabonagyur #204705 üzenetére
Úgy érzem lassan közelebb kerülök a végleges kalaphoz
Nézem a G7-et, 1.4TSI manuális, 2016-2017 közöttiek vannak általában Comforline szinten ilyen 70-100e km között, 4,7-5,5M közötti ársávban.
Azon gondolkodom éppen, hogy megéri e vajon ezt a felárat ha korban még idősebb is?
Ahogy próbáltam egyet nem igazán éreztem ezen a szinten feltétlenül jobbnak a K Astratól. Egy highline persze jobb lenne már, de alapon nem igazán.
Vélemény? Mi az a felár amit kb megérhet? Motor teljesítmény ua., felszereltség is ua. ha azt nézem mit használnék ki belőle, K-ból kijönne fiatalabb ugyebár.
Eladó: DUPLO 10978 120 db-s bontatlan
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szabonagyur #204706 üzenetére
K modernebb konstrukcio, es picit olcsobb a szervizelese.
#nincsbennetarcsi
-
footy
addikt
válasz szabonagyur #204706 üzenetére
Azon gondolkodom éppen, hogy megéri e vajon ezt a felárat ha korban még idősebb is?
Szerintem nemAhogy próbáltam egyet nem igazán éreztem ezen a szinten feltétlenül jobbnak a K Astratól. Egy highline persze jobb lenne már, de alapon nem igazán.
En mondtam
A higlinenal a muanyagok ugyanazok, csak a betetek masak.Vélemény? Mi az a felár amit kb megérhet? Motor teljesítmény ua., felszereltség is ua. ha azt nézem mit használnék ki belőle, K-ból kijönne fiatalabb ugyebár.
En tobbet nem adnek erte, mert szvsz nem nyujt tobbet, ezert irtam mar egy parszor hogy szerintem tularazott. -
Kickass
őstag
válasz szabonagyur #204708 üzenetére
Tegnap láttam egyet a parkolóban, a dizájn szubjektív, de az előzőnek az orra volt rusnya az újnak meg a hátulja vállalhatatlan
-
grizlisandor
addikt
válasz szabonagyur #204708 üzenetére
Nem fogsz elájulni tőle, ma vittek pár éves mild hybrid Vitarával, a fotel kényelmes volt, elől kényelmesen elfértem, meg elég szépet lépett a kocsi. A vezetéstámogató cuccok nagyon érzékenyek voltak, bár ez az első ilyen vezetéstámogatóval felszerelt autó, amivel vittek. Beltér minőségében a 18 éves Alteával van egy szinten, a Vitarában egy kicsit csendesebben kopognak a műanyagok menet közben.
-
N.Szil
tag
válasz szabonagyur #204708 üzenetére
Szerintem megérné kipróbálnod, ha belefér a Toyota Corolla Sedan. 5.990 0000 Ft-tól vihető.
SCROSS jóval alatta van. -
veterán
válasz szabonagyur #204729 üzenetére
nem nagyon azok, ha használtautót keresnék elsősorban náluk, vagy a das welt autonál nézelődnék. nyilván ott is van rosszabb állapotú, de probléma esetén lényegesen egyszerűbb szerintem a kezelése.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
FLx
addikt
válasz szabonagyur #204734 üzenetére
Na igen, jelenlegi piacon a 6M apropenz egy uj kocsiert, szerintem a Toyota meg pont a felszereltek koze tartozik ennyiert. A max felszereltseg boven 12 millio felett van, meg a kozepes felszereltseg is boven 10 felett.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szabonagyur #204737 üzenetére
Ujkent oke. Az a titka a szaraz dsg-nek, hogy idoben kell megszabadulni tole.
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
válasz szabonagyur #204740 üzenetére
Amikor én néztem utána ugyan erre jutottam. Aztán majd meglátjuk, milyen tapasztalatokat gyűjtök az éles használat során
-
nagyúr
válasz szabonagyur #204742 üzenetére
A DSG az a német szó a DCT-re. Mindkettő duplakuplungos automata váltót jelent. Az lesz igen, száraz (252nm).
Oda kell figyelni, hogy minél kevesebbet csúsztassa az ember a kuplungot. Nem jó nagyon sokat kúszni hagyni, akkor végig csúsztat az automata váltó. Emelkedőn meg ha nem fékezel és úgy tartod egy helyben, akkor is csúsztat. Ilyenekre kell figyelni amennyire lehet.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz szabonagyur #204744 üzenetére
mindent tönkre lehet tenni
-
w.miki
veterán
válasz szabonagyur #204749 üzenetére
Hol látni a rozsdát?
Akkor ha októberben vette, az az eredetvizsga már nem érvényes?
Ezek szerint még + 76150 Ft menne még rá
A fizetendő 76150 Ft eloszlása helyileg:
Az eredetvizsgánál:18500 Ft - A kormányablakban: 57650 FtKormányablakba érdemes időpontot foglalni, gépjármű átírás menüpontban?
Ha nem tudok elmenni, meghatalmazhatok valakit?Olcsó kütyük: http://tiny.cc/fbkutyu
-
w.miki
veterán
válasz szabonagyur #204756 üzenetére
Union biztosítót néztem, éves fizetés esetén 5000Ft-al olcsóbb lenne, mint a negyed vagy a fél éves. De mi van, ha valaki év közben eladja az autót? Mi lesz a befizetett pénzzel?
Autó szerelővel át akarom nézetni vásárlás előtt.
Olcsó kütyük: http://tiny.cc/fbkutyu
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szabonagyur #204740 üzenetére
Jah amit sokat nyuznak varosban meg sokat araszolnak vele az azert joval hamarabb elfarad egy autopalyazoshoz kepest.
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen