- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Telekom mobilszolgáltatások
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- One mobilszolgáltatások
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Magisk
- Kirakatba tette a Google a Pixel 10-eket
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
válasz
johnny82 #133551 üzenetére
Én majdnem vettem egy ilyen Titanium kombi fókát, 2,6-ér, szóval a 3,1 az kicsit sok érte szerintem. Jó kocsik, a motorja nekem elég egy 1.8-as benzines civic után. Belül kicsit kisebb, főleg hátul, de a csomagtartója nagy (kombinak), jól felszerelt (fullos titanium) és a futómű kellemes budapestre.
Ha esetleg elvetődsz a Fehérvári csóri útra, meséld el (akár priviben is), hogy milyenek az ottani nepperek. A legtöbb levetett német fóka valahogy odáig jut el...
-
-
válasz
mdani01 #133381 üzenetére
Hát ott igencsak rezeg a léc, Hamilton volt a hibás fél szerintem. Nem az első körben kell megnyerni a versenyt, főleg nem azután, hogy elcseszem a rajtot. Azt hitte, befér vagy majd elengedi.... Ebből lett a szép kis dupla kilökés. Ha csapatfőnök lennék, kicsit elbeszélgetnék vele, hogy kapjon a kis fejéhez, mielőtt a csapat kamionját fogja vezetni, és nem a versenyautóját...
Igazad van Pork, Go Kimi, Drink Vodka
-
válasz
fi:zi'k #132948 üzenetére
Féligmeddig humornak szántam, ezek biztos tudják, mitől döglik a légy, de a fogyasztói társadalom erősebb...
Viszont akkor lehetnének olcsóbbak az autók. Vagyis idehaza kereshetnénk jobban a fene vigye...Na mit láttam ma hazafele a népstatkánál? Vadiúj !!kék!! Focus RS-t. Nyammm! Ki ült benne?? Na ki????
Egy lófarkas szőke bula...Nőnek kellett volna születnem...
-
válasz
tresh #132902 üzenetére
Hanyagoljál kérlek vezettem azt az autót, többször is. Közeli barátom autója, megjártak vele pár síelést, túrázást más országokba, ráadásul DSG-s, és csak elismerően beszél róla. Az, hogy neked valami miatt nemgyerebe a kisturbós, még nem kell butaságokat beszélni. Az Octáv családi autó, durva nem annak nevezni, és elég bele. Szóval még mindig bukik az érvelésed...
Nem vagyok se szerelő se szakértő, de neked se tűnik fel, hogy kb. mindenki butaságnak tartja a kommenteidet a témával kapcsolatban, nem csak én. Jól megy, viszonyítok egy sportosnak mondott 1.8as szívóhoz, de még egy nagyköbcentis turbódízelhez is tudom.
Boss: Ha tetszik, el kell vinni megnézetni, főleg ha ennyire engedik. Max kiderül, hogy mégse kiválól, velem már előfordult. Akkor lehet számolni és alkudni, vagy másikat keresni.
Gumit szinte bármit a prémiumok közül, de erre van jó kis gumis topic. Én hankukot vettem a civicre, de érzésre a mislen pilot sport 3 jobb volt. -
válasz
tresh #132887 üzenetére
1.4 TSI-vel emelkedő előtt klíma off???? Miva???? Jó itt be is fejeztem, vetess vele egy 2.5-ös vagy 3.0-es benzines, mert abban van kraft, mikor rohadtul nincs rá szüksége. A dízel oké, az mehet.
Elképzelni sem tudom mi nem elég 140 lóban és 250nm-ben, ennyit leadnak már az 1.6-os dízelek is, abban meg már elég, de ebben nem? Hagyjukegymást -
válasz
runner 125 #132879 üzenetére
Ez benne se volt a listában
-
válasz
tresh #132876 üzenetére
"Akkor autót kell venni motorral nem ilyen f*sztalicska tsi,ecoboost és társai kis cm3-is szarokat... tök jó tök szép de ezek a motorok egy értelmes kaszniba arra jók hogy kiállj a kertből meg vissza..."
Barokkos túlzás ez kéremszépen
A VW TSI 1.4-től ajánlott részemről, egy 1.8 szívót röhögve körbeautóz vele. A Ford 1.5 turbója már cinkes, az döglött lónak tűnt (lehet fostalicskában ültem). A franciák meg az Opel kisturbósai is nagyon jók. Szóval ne akarjunk már neki 10+ litert zabáló 2.0 és afölötti szívót adni, mert kiesik a haja...
-
-
válasz
barack1997 #132761 üzenetére
Próbáld ki! Ránézésre is borzalmasak a benne lévő műanyagok, és Kornél véleménye is ezt támasztja alá.
-
válasz
BUZZLGHTYR #132756 üzenetére
Kicsit több infó kéne. Évjárat, keret, felhasználási kör, ilyesmik.
-
válasz
Bad Pritt #132753 üzenetére
Nektek kell dönteni. Ha csak városba kell, és nagyriktán mennétek bárhova is, akkor nem feltétlenül szükséges egy i30/Ceed. Megnézném a helyetekben a Jazz-t. Ha hosszú távra nézve később kellhet a nagyobb autó, akkor meg azokból kell mazsolázni. A polot nem dobnám kell, jó a minősége, persze ha nem tetszik, akkor vert helyzet. Francia kisautót én nem vennék, igaz megint a tetszési index játszik
-
válasz
lenko #132741 üzenetére
Ne várjunk már prémium német/olasz bőrözést egy koreai kiskategóriás kocsitól, csoda, hogy van benne full bőrnek tűnő huzat. Szerintem is elcseszett dolog, de értékelni kell, hogy van, és nem adják csak a sima semmilyen szövettel. A kiábrándító szó szerintem itt nagyon túlzó, sőt. A hátulja alapján mint a régebbi Leon, már emiatt humoros és tetszetős (nekem)
-
válasz
Bad Pritt #132734 üzenetére
Ahogy írta most kolléga is, az a mérvadó, hogy mire és hol akarod használni. Városba elég lehet az 1.2-es is, de szerintem az 1.4 sem egy rakéta, és a difi max 1 liter lehet az 1.2 javára.
Ha többen akartok ülni benne, mint 2 fő, mindenképp alsó közepes a javallott.
Kia/Hyundai, egyre megy, egy az alapja, külsőre vagy felszereltségre ítélnék csak. Vagy amelyikre több a garancia.
Én elmennék mindet megnézni, lehetőleg azzal a motorral, amivel venni akarjátok. Ha város van nagyrészt, lehet a kisebb autó, ha utazni is kell, akkor mindenképp nagyobb autó, nagyobb motorral.Lancert ne, régi konstrukció, kifutott darab.
Integrale: Nemár Tipo, szerintem köszönőviszonyban sincs az i30/Pulsar/Ceed vonalhoz.
-
válasz
Bad Pritt #132732 üzenetére
Az hogy hányadik autó, itt nem mérvadó. Én a helyetekben, ha első autó, előre gondolkodnék. Ez alapján a nagyobb autó lehetne cél, ha belefér, töltsétek ki a keretet (persze nem árt ha van tartalék). Egy Ceed, Pulsar, mazda3jó választás lehet. Én személy szerint az Aurissal nem vagyok kibékülve, nekem nem tetszik se kívül se belül.
Új Astra vagy Megane se rossz, persze kinek mi tetszik, most nagyon nehéz a döntés, mert nagy a választék, és a legtöbb autó friss fejlesztés.
Ha kisebb autót veszel, az olcsóbb, de ha eladod, mindenképp buksz rajta, míg ha most veszel egy nagyobbat, azt használod legalább 10 évig, ismered, stb. Persze ez tőletek függ. Én nem vennék új autót, ha tudom, hogy rövidebb idő múlva eladom, mert csak buknék rajta nem keveset.
-
válasz
Bad Pritt #132730 üzenetére
Érdekes, mennyire más a két autó, mégis méretre majd egyformák. Becsapós, mert a Venga tűnik kisebbnek, mégis nagyobb, ha nem is sokkal. De csomagtartóban egyértelműen nyerőbb.
Ha személyautósabb, komolyabb autó kell, akkor Rio (én ezt venném), ha családi autó, akkor a Venga józanabb és praktikusabb szerintem. -
Az úton csak pályabringást látni, azok megvesznek ezért a jó kis hegyért, a kocsim meg én pedig a hátunk közepére kívánjuk. Még annyi előnyöm sincs belőle, hogy a hegyen dolgozok, hogy itt jó a levegő. Egész nap egy nagy teremben kuksolok. Ideje váltanom, azt mondják Ibiza szép ebben az évszakban
-
-
-
válasz
^Boss #132627 üzenetére
Nemócsó, szerintem kb. duplája a Cruze-nak, már a teljesítményadó miatt is. A járulékos dolgok kicsit szintén többe vannak, de pesten helyből van 2 jó BMW szervíz. Nekem ez a kocsi mondjuk kimondottan tetszik. Ha nem győrben lenne, megnézném élőben!
Footy: 1-2 év bizony, addig csak a nyálam folyikA civic meg megy az agyamra
Az Octáv tetszett, alternatív okos megoldás, feleannyiból, mint a németek. Ha az öregem nem hajtana mercit én se pattognék rá, hidd el. Ha nem vezettem volna anno 328-at vagy 320d-t, arra se izgulnék, de sajnos mindkettő megvolt, mind2 kvajó a civichez képest motorerőben, kényelemben, infotainmentben, stb. Még az Octáv is. És ha reálisan nézek mindent, az Octáv lenne a befutó, csak nincs belőle itthon egy darab se
Az meg lehet, hogy a mazda jobb minőségben, de ha egyszer nemgyerebe, belül nem fog meg, és a motorról tudom, hogy szívó. Ez utóbbi a legnagyobb bukója.
-
válasz
^Boss #132621 üzenetére
Ez sorhat dízel, nem rossz, én tennék vele egy próbát!
Declare: Egy kicsit sem tetszik, a sima Passat jobban bejön, ez egy amorf valami a számomra. A CLS merci sem jön be annyira, pont a hátulja és a kupés vonala miatt.
lenko: nem lesz jó neki, mert ótomata. Majd én megnézem
-
válasz
^Boss #132614 üzenetére
Döglött ló, nem feltétlen ajánlott motor sem ha jóltudom?! Az újabb 318d-t legutóbb fikázta az auto/motor und sport, hogy a 325d-hez képest ég és föld, és nem annyira javallott.
footy: Ilyen autó jelenleg nincs 6-7 millió alatt. 6 millióért olyan autót veszek már, amilyet akarok, Merci C250, 1.8TSI DSG Octáv, év végére a 328i BMW is lemegy ide szerintem. A mazda ezek mellett nekem nem pálya, sőt...
-
válasz
bitpork #132605 üzenetére
Ez csak puszta spekuláció. A sok évet állt 540i is vízpumpahibás volt, nem pedig romos rohadó szarkupac.
Boss: Fordból másfelet adnak helyből. Szerintem mindenhol van alkuképesség, akár 1 millióig is.
Sajnos mobile-n is kb. 20k eurótól vannak jó autók, de ott aztán annyi, hogy dunát rekesztek velük. Csak épp 6 misi nem kevés
-
válasz
^Boss #132591 üzenetére
Turbóbenya szerintem! Nekem az 1.4TSI nagyon tetszett, próbálj ki egyet, szerintem tetszene, akár Octavíiaban, akár Passatban, és biztos kevesebbet eszik, mint az 1.8TSI.
Vili: Akkó csinálok nektek videót ahogy ott megyek fel
Nem váltok 3-asnál feljebb, de inkább a kettes a favorit
Kivéve ha mazsola vagy kukásautó van útban
Jaaaa egyes??? Akkor 15l lenne 100-on, nem 9,5tboy: Nemárnemár
-
Nagyon kezdtek engem is lebeszélni a dízelről. Nemtudom nálam számít-e a hegymenet, az jó vagy még rosszabb ilyen tekintetben?! Még a végén valami nagylöketes benyásat kell vegyek, de az tuti leeszi a hajam is
-
válasz
^Boss #132559 üzenetére
Én ugyanígy akarok szabadulni az 1.8 Civic-emtől, ami nekem is gyenge, cserébe sokat eszik. Én is döntően városban közlekedek (meló napi 40km de nem minden nap). Én lehet, hogy dízelt fogok venni majd 1x, de a turbóbenzin is jó buli. Szerintem ezek közül válasz, a szívó nem nekünk való, hanem a rizsevőknek, mint Kornél
A dízel lehetséges hibái annyira ne zavarjanak, 12 éve jár fel az öregem mercivel a szabadsághegyre, de kormmolódásos, DPF-es, motorikus hibája még sosenem volt. Igaz ez egy kicsit régebbi e270-es sorötös, de akkor is dízel -
válasz
pocokxx #132342 üzenetére
Ha elviszed állapotfelmérésre és jónak mondják, szerintem jahh, nekem ezek mindig is tetszettek. És belül hatalmas
(#132341) kenny123: Én belefutottam egy cégbe, aki ilyet reklámozott (nem is kicsik) aztán mégsem úgy van az, ahogy leírták. Nem vállalnak garanciát, általában saját zsebre csinálják, nem annyira olcsó sem a buli, és nagyobb értékű autókkal szeretik csinálni, hogy többet szakítsanak.
A becsnepper sem olcsó, meg nála csomó kikötés is van, kicsit jobb megoldás, mint az előző, de ennek is vannak hátrányai és buktatói.
-
W333 most komolyan... videó Ebben mintha 3-asban 150ig menne, de lehet rosszul számoltam. Nem kell leszólni, megeszi a szívódat, így is, úgy is. Kész, fogadd el. Igaz ez kézi, ezt most elnéztem. De a TSInél miért is baj, ha 3-asban csak 110-ig megy? Van ott még 3 másik sebesség.
Taat: Mintha 1.6-os lenne?!
-
válasz
F-ECT$ #132133 üzenetére
Lehetnek ezzel is bajok, de mint írták, nem feltétlen ezekkel van tele minden szerviz, ugye. Ismerősnek van ilyen, meg tudom kérdezni, hogy a lassan 1 év alatt mi van a kocsival. Én 2x vezettem rövid távon, de engem megvett kilóra az 1.4TSI DSG, és a kényelemért cserébe letojnám, hogy kicsit többe kerül, mint egy sima szívó kéziváltós. Mert annál milliószor jobb (számomra).
Vili: Az asszonnyal ezt akkor Te beszéled meg, jó? Én addig hívom a halottaskocsit
-
Rám még várni kell, olyan számokat mondanak a klímára, fűtésre és komplett konyha/fürdőre, hogy kettőt szédültem és 3x elestem... Most az autó nagyon sokadik projekt lett
Pedig de szeretnék váltani...
pork: SUV nem lesz, kvadrága rá egy gumi/felni szett, és még nem akkora a család, hogy legyen értelme, bár az új Tucson pl. nagyon tetszik, de olyanra vagy akár egy Kia optimára sincs sok esély anyagi szempontból
-
válasz
lenko #132062 üzenetére
Nagyon sok ilyenről hallani, hogy szállítási sérült kocsikat adnak el vadi új hibátlan kocsiként aztán eladáskor derül ki, hogy hoppá ez fényezett volt. Ez??? Dehát soha semmi baja nem volt...
És van az a legenda, hogy egy bácsi egy swiftet hordott mindig szervízbe, rendesen, ahogy kell, és mikor egy másik szalonban be akarta számíttatni egy újba, elhajtották, hogy azért a tragacsért nem adnak semmit. De semmi baja, nem volt törve, mindig hordta szervízbe. Kiderült, hogy ahova vitte, ott szépen csendben kicseréltek benne mindent használtra, mondván nem fog neki feltűnni. Hát nem is tűnt...
-
válasz
BigBlackDog #131945 üzenetére
Nem lett szép
A facelift-es már okés.
-
válasz
rbalint88 #131903 üzenetére
Új autóra nem áldozunk, az felesleges luxus. Itt arról van szó, hogy aki nem ért annyira a kocsihoz, hogy maga nézze meg, álljon alá, az 1 hetet tuti csúszik, mire leszervez mindent, és addig nagy esélyel beesik egy 1bites, és buktál esetleg egy jó autót, csupán azért, mert nem akarsz lutrit venni. Engem csupán ez bosszant, semmi más.
-
válasz
runner 125 #131896 üzenetére
Nem, Te nem az vagy. Az egybites az, aki színre-kinézetre vesz kocsit, odamegy, beleül, beindítja. Megy? Szuper megveszem.
Amit leírtál, annyiból Én nem tudom megállapítani, hogy jó-e a kiszemelt kocsi, nincs-e rejtett illetve általam nem felismerhető baja. Egy szaki jó esélyel meg tudja (a BMW-nél is jó volt, hogy szakihoz vittük).
-
válasz
bitpork #131890 üzenetére
Jó látom a falnak beszélek, mert Te nem a másik problémájára figyelsz, hanem a saját életed példáján, ha nekem ment, másnak nem, az hülye. Pont. Lezárhatjuk, a topicot is. Ne nézessük meg a kiszemelt kocsit, ne figyeljünk semmire, tetszik, vegyük meg. Ha szívunk, szívunk ilyen az élet...
Oh God Why...
(#131889) fi:zi'k: Leírtam miért pék (Odamegy tetszik megveszi). Se átnézetés, utánajárás, stb. Mintha a boltban venne 1 liter tejet. Párom ezt el se hiszi, szerinte így az emberek nem vesznek autót, hiszen milliókról van szó, amik nem teremnek a fán... Alig hiszi el, mikor mondom, hogy márpedig de, elég sok ilyen pék van, és rendre szerencsések is. Én sose voltam az. Megvenném tuti nagyobbat szopnék vele, mint a "művésznő"
Új hozzászólás Aktív témák
- GYÖNYÖRŰ iPhone SE 2022 128GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2985
- Akció! Sérült! Corsair Icue 5000X RGB Számítógépház! Olvass leírást!
- Samsung Galaxy A9 2018 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Nexus 6P 32GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- GYÖNYÖRŰ iPhone 11 Pro 64GB Space Grey -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2051
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest