- Mobil flották
- Kikristályosodik a Razr 60
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- iPhone topik
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- Hivatalosan is bemutatta a Google a Pixel 6a-t
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Mindenki Z Fold7-et akar
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
diegho
nagyúr
válasz
bandus #193079 üzenetére
Nem vagyok oda a hitelekért, kp-ra is meg tudnám venni az autót, de pl a Kia féle 5 év lízing, 50% befizetéssel, 30k alatti törlesztő, 5 év után maradványértéket kifizetve, ajándék 3 év karbantartással és téli garnitúrával... na ez elég komoly ajánlat szerintem. Konkrétan 1db kötelezőt kell kifizetnem és ennyi, 0ft kiadás. 5 év után is ott a garanciális autó. Ez elég bajnok ajánlatnak tűnik.
-
diegho
nagyúr
Sziasztok!
Autóvásárlásos ellémes kezd célegyenesbe érni. Két dolgot kell eldöntenem, nem konkrét típusra kérdezek rá, mert azokról már szinte mindent tudok, hanem inkább arra, hogy szerintetek melyik lehet a jobb út.
1. 3M körül egy 6-8 éves autó, 100k km körül, pl Leon, Ceed, Rapid, Civic, Auris, Golf és társai, amikkel 5-6 évre lehet még tervezni
2. Új Ceed vagy Astra 5,3M körül 50% befizetéssel 5 éves lízingre, 5 év után pedig el lehet dönteni, hogy az autó marad, vagy egy új autóba beletolni
3. Nagyon kevés km-el valami 1, max 2 éves autó, bár annyira tartják az árukat, hogy ez nem tűnik jó opciónak. Pl miért vegyek K Astra-t 4,5-ért másfél évesen, amikor 5,2 az új? -
diegho
nagyúr
válasz
BigBlackDog #192857 üzenetére
Pályára egy 2.0 crtdi DSG kell, az oda készült, megbízható, megfelelően erős motorral már (250Nm felett) olajos a DSG, van ezzel a motorral rengeteg autó. De alapvetően egy 1.4Tsi DSG is bőven jó pályázni.
-
diegho
nagyúr
válasz
vzsryl #192753 üzenetére
Én Kia-t próbáltam. Tudom viszonyítani Scala, Focus, Octavia, Astra-hoz is, de i30-at pont nem néztem meg. Nekem a Kia üléspozíciója nem volt olyan szuper, mint mondjuk a Scala-ban, vagy Octavia-ban, a belső rendben volt, de nem jött a must have érzés. A Focus beltere nekem lényegesen jobban tetszik, de árfüggő a dolog, mert a Focus-ért nem adnék 6-nál többet, hiába tartom jó autónak.
-
diegho
nagyúr
válasz
szotyika77 #192730 üzenetére
Nekem nagyon tetszik az új Focus belseje, imádom, szerintem jó autó.
-
diegho
nagyúr
válasz
BigBlackDog #192678 üzenetére
Nem tudom, szerintem 7-8 év maximum. Az 1.4tsi DSG-t lehet el is hoznám, csak addig ki kell nyírni a váltót
-
diegho
nagyúr
válasz
BigBlackDog #192675 üzenetére
Nálunk a cégesek 15k után kapják a cserét.
-
diegho
nagyúr
válasz
HKorn #192622 üzenetére
Céges autó, amit hajtok 1.4 140LE. Lassan 6 éves lesz, 140k van benne, DSG-s, eddig volt rajta egy klímakompresszor és egy trafó csere, azon kívül minden rendben. Fogyasztás az én használatommal nyáron 5,3, télen 5,9. Nagy, tágas, megy, teszi a dolgát, mondjuk most kicsit átalakítottam a kasztnit
cégvezető annyit mondott rá... na, ha meg akarod venni, akkor -300k az árból, mert már volt törve
Amúgy érdemes megnézned a speedzone tesztjét, pont ilyeneket hasonlítottak össze: [link] -
-
diegho
nagyúr
A 2012 körüli Lancer-ek mennyire jó autók? Áll itt az utcában egy, már néztem párszor és nagyon bejövős gépezet.
-
diegho
nagyúr
A cégnél van 6-os olajos és 7-es száraz is. Egyikkel sincs gond. Én szeretem őket, mert kényelmes vezetni, általában jól is váltanak.
-
diegho
nagyúr
Megnéztem egy rakás Tipo tesztet, használói véleményt. Inkább a T-jet felé akarnak terelni sokan, az olyan 5,5M lenne névre írva, téli gumival. Az nagyjából 600k felár a szívóhoz képest. Igazából majd tesztvezetés után dől el a dolog, addig viszont azt számolom, hogy 5 esetleg 10 évre mivel jövök ki jobban. Olcsóbb új autó pl Tipo, vagy a feléből egy használt, amit teljesen rendbe rakok. Új autó igazából már csak kettő jöhet szóba, Tipo és Astra. Használt pedig VW konszern (ezek tetszenek, jó bennük ülni, jó vezetni) abból is inkább a Golf6 és a Jetta, mondjuk 1.2 TSI-vel, teljes vezérlés csere, pucolás, aztán újabb nagyjából 100k km-re rendben van. 10 évre az új biztosan jobb, de 5 évre már nem hiszem. Mit gondoltok?
-
diegho
nagyúr
válasz
kisza25 #191629 üzenetére
Most a Meriva átlagom fel fog menni... ugyanis szerdán megtaláltuk több hiba forrását. Hibák: hidegen erős csapágyhang a jobb elejéből, lomhaság, részterhelésen tökéletlen égéshez hasonlító hang. Pár hete cseréltem gyertyákat, nem hozott semmit, mellékhajtás le, csapágyhang maradt... ez vagy vezérlés, vagy hajtókar. Megvettem hozzá az ina vezérlés + graf pumpa szettet kemény 24 pénzért, szerdán elvittem nyugdíjas szerelő barátomhoz és minden megoldódott. Vízpumpa lógott, vezérlés kicserélve, beállítva rendesen (vagyis remélem rendesen
) és azóta nincs csapágyhang, semmikor, gyönyörűen jár a motor, sokkal jobban húz, igazából össze sem lehet hasonlítani, részterhelésen sincs semmi zörej. Mire eladom mindent megcsináltatok rajta...
-
diegho
nagyúr
válasz
kisza25 #191627 üzenetére
Tudom, hogy a váltó elég "fura" kiosztású, már megnéztem róla x millió tesztet 3 nyelven
Nekem pont az kell, hogy a tempomat 100-nál jól fogyasszon, az elvileg meg is van. Van egy német faszi, aki 5 liter átlaggal jár vele, szóval mission accepted
Ja igen, az extrázhatóság jó dolog. Amúgy meglepően jól egyben van a bele, ez már bőven nem a Linea/Thalia szint. Nem is tudom mihez lehetne hasonlítani, talán a J Astra-hoz.
-
diegho
nagyúr
válasz
kisza25 #191624 üzenetére
A fogyasztást elengedtem szép lassan. Ahogy néztem az 1.4-el is el lehet lenni az én felhasználásommal 6 alatt picivel. De ez az autó nekem külsőre nagyon tetszik, belül is jó, be tudtam állítani magamra az ülés/kormányt (ez már nagy szó) mögöttem is van bőven hely, a csomagtartó hatalmas. Van minden, ami nekem kell egy autóban. Majd kapok árat a télikerék garnitúrára is, hogy mennyi lenne, aztán ha újra eljutok hozzájuk, akkor megnézik a Meriva-t és mondanak rá egy árat, miközben én tesztvezetek. Az általam eddig megnézett autók közül (swift, vitara, ignis, sx4, clio, corsaF, yaris, fiesta, ecosport, scala, ceed) ez jön be a legjobban és nem az ára miatt. Ha a tesztvezetésen is minden jó lesz, akkor semmi nem ment meg tőle
-
diegho
nagyúr
Most jövök a fiat kereskedésből. Elfér a lábam rendesen a tipoban. Tetszik, kifejezetten szimpatikus. Mirror Sedan, 4.6M digit klíma, ülésfűtés, kartámasz extra lista. Jövő héten tesztvezetés lesz.
-
diegho
nagyúr
válasz
kisza25 #191322 üzenetére
A Tipo nem tudom milyen lenne, mert nem csak 34 kilót fogytam, de a cipőméretem is kisebb lett... ki gondolta volna, hogy valaha elég lesz még a 47-es cipő, sőt már talán a 46-os is, de szerintem még mindig nem férne el a lábam a pedáloknál. Már nem is tudom melyik újnál volt ugyanez amiket próbáltam.
dj79 a Duster jó lenne, de bementem Renault-ba és azt mondták, hogy a TCE100-as motor nem elérhető jelenleg, nulla darab lesz belőle idén. Szerintem ezért is csúszik az új Sandero.
-
diegho
nagyúr
Na megvolt a tesztvezetés. Kuplung tökéletes, kormánymű szintén. Jó vezetni, a vibrátor, akarom mondani váltó nagyon könnyen kapcsolható. Ami fura, hogy a fokozatok nagyon hosszúak. Futómű oké, lábtér mögöttem majdnem 20cm. A motor nem nagyon hallatszott be. Jó autó ez. Na de nem kell örülni, nem veszek azonnal Swiftet. K Astra-t is megnézem még, aztán számolgatok.
-
diegho
nagyúr
Ha már új autó, akkor a K Astra 1,2T-vel mi lehet a probléma? 5,2M, mégiscsak egy középkatógiás autó.
-
diegho
nagyúr
Most beszéltem egy ismerőssel, vett egy 3 éves K Astra kombit 1,6 CDTI-vel 132k km-el 2,8M-ért... ez sem tűnik olyan rossz választásnak.
-
diegho
nagyúr
válasz
molnarpeter #191209 üzenetére
Tudom, hogy jó lenne, egyik ismerősnek van, kb pont ugyanaz a felhasználása, mint nekem és 3,8-at eszik nála. Az övét próbáltam, vagyis már nem az övé, mert a férje közben lenyúlta, az asszony meg kapott egy Focus 1.5 TDCI-t.
-
diegho
nagyúr
válasz
#34411008 #191199 üzenetére
Én próbáltam azt is (1.3dízel)... mindent is már lassan
Nekem nagy meglepetés belül, egész jó minőségű a beltere, jobban tetszik belül, mint az F, nagyobb is benne a hely szerintem. A motort nem tudom megmondani mennyire lehet problémás, de maga az autó nekem bejött. Két szomszédomnak is ilyen van amúgy, mindkettő benzines, de nem tudom milyen motorokkal.
vzsryl hehe... néztem már a hét elején, tetszik is, de ide beírni azt, hogy egy Dacia tetszik...
mikor jelenik meg?
-
diegho
nagyúr
Most hívtak a Toyotából, jövő héten lesz náluk 1.5 szívó Yaris tesztautó, ami 5,14M, azt még lehet meghajtom egy körre, hogy mégis mennyi lesz a fogyasztása. Hibridnek 4,6 volt.
Most edzek egyet, aztán körbetelefonálok, hogy merre van Swift tesztautó. Ha már ott vagyok megnézem a Vitara-t is, hogy legyen összevetési alapom a többi 5,5M körüli autóval.
Amúgy szigetváron pont van egy ilyen: [link] így még azt is meg tudom nézni, hogy közel 3 évesen mennyire zörög stb, még az is lehet, hogy jobb vétel lenne, mint az új.
-
diegho
nagyúr
Amúgy azon is gondolkodtam, hogy maradok a legelső elképzelésemnél. Veszek egy 1.4Tjet Bravo-t a Bravo csoportból és használom. Az úgy a legolcsóbb megoldás lenne az biztos.
-
diegho
nagyúr
válasz
[CS]Blade2 #191179 üzenetére
Toyotát nem a hahu-n kell venni, eddig hármat vettem, de nem hahu-n, erre való a toyota klub.
-
diegho
nagyúr
válasz
BigBlackDog #191174 üzenetére
Van egy nem kis excel táblázatom, ezek mind benne vannak. Amúgy eddig a Kia mondta a legjobb ajánlatot ilyen téren. Ceed Gold 6,1M 50% befizetés 48 hó 30k havi törlesztővel, 4 év után maradványértéket vagy kifizetem, vagy beszámolják az autót, abból levonják a maradványértéket és az lesz egy új autó belépője és kezdjük előről az egészet. Az autóhoz jár szerelt téli kerék garnitúra és az első 3 kötelezőt ők állják, tehát 4 év alatt 1 kötelezőt fizetek, mindent megkapok, 3,1M-et fizetek, havi 30k törlesztővel és van egy új autóm, amit csak tankolok. Ez így ebben a formában nem rossz.
-
diegho
nagyúr
TC-n ott a Swift hibrid teszt...
Aludtam egyet az egészre. Újból vagy i20/Swift/Yaris, ezek még 4 hengeresek, vagy ha nem, akkor veszek egy használt autót 2-3M között, ami kifejezetten megbízható pl. Auris. -
diegho
nagyúr
Összefoglalva eddig itt tartok.
Swift: Tetszik, 4,62M, de lehetnek gondok
Clio: Tetszik, de nem kaptam jó árat rá (4,95M)
Corsa: Nem tetszik, kicsi
Fiesta: Nem tetszik, kicsi
Yaris: imádom, 5,14M lenne a szívó, de a hibrid tetszik igazán, az meg 6+
Scala: tetszik kívül-belül, de nem tudom mennyire akarom a VW konszernt
Ceed: nekem nem jött be annyira, a scala szerintem sokkal jobb a kategóriában -
diegho
nagyúr
Na aztán i20-at hol a fenébe tudok nézni...
-
diegho
nagyúr
válasz
dangerzone #191143 üzenetére
I20-ról. Azt mondta, hogy az 5 év után drága lesz. Minden drága hozzá és alapvetően nem túl elterjedt, ezért nincsen annyi rossz vélemény róluk, pedig van velük baj bőven.
-
diegho
nagyúr
-
diegho
nagyúr
Fiesta kiesett. Kicsi.
-
diegho
nagyúr
2-3 között megyek Fiestát nézni Zalaegerszegre. 1.1 75 lovas 3 hengeres van csak belőle, de szintén egész jól felszerelt. Ára pedig ugyanaz, vagy olcsóbb, mint a Swift. Ez érdekes lesz úgy gondolom.
-
diegho
nagyúr
válasz
[CS]Blade2 #191107 üzenetére
Az, hogy a kereskedő bepipálta, az még semmit nem jelent.
-
diegho
nagyúr
válasz
BigBlackDog #191102 üzenetére
Az szép. A Leon amúgy a szívem csücske, nagyon tetszik, 110 pacis 1.2 TSI-vel volt tervben sokáig.
Amúgy az új hibrid Swiftben már van részecskeszűrő?
-
diegho
nagyúr
válasz
grizlisandor #191100 üzenetére
Igen, a céges Skodák szervizelése is baromi drága.
-
diegho
nagyúr
válasz
grizlisandor #191098 üzenetére
VW konszernnel az a baj, hogy egy alap Polo/Fabia olyan ülésekkel jön, amiben ember nem tud fél óránál többet ülni. A Scala nem tudom milyen lehet, azt is meg akarom nézni.
-
diegho
nagyúr
válasz
kisza25 #191095 üzenetére
Nem számít annyira nagyon a fogyasztás, de most szeretnék egy másik autót. Ha ezt úgy teszem, hogy 2 litert spórolok a fogyasztáson, akkor 10 év alatt bőségesen visszahozza az árát egy használthoz képest a javításokkal együtt. Ha mindezt értéktartó autó formájában váltom valóra az csak a hab a tortán. A Swift kb 4,5-öt eszik, kerül 4,62-be és jól tartja az árát. Ezért volt ez az első kiszemelt. Persze vehetnék bármi mást is, de az olcsó fenntartás, jó fogyasztás, jó értéktartás hármas nem nagyon jár együtt.
Néztem elég sok fogyasztásos videót. Az 1.0 TSI-k fogyasztanak még nagyon jól, még egy Octavia is 4 liter könyékén elvan 90 tempomatnál a 116 pacis verzióval. A Kia 1.0 motorja pedig meglepően sokat eszik. Az opel 1.2-ről még nem találtam semmit.
-
diegho
nagyúr
válasz
BigBlackDog #191086 üzenetére
A Swift lényegesen jobban felszerelt. A régi Yaris van olcsón, de azt hagyjuk. A Yaris amúgy kisebb belül, mint a Swift, hátul lényegesen kisebb a lábtér. Azonos feltszereltség mellett 1M a különbség kb.
Ja és köszi, hogy belinkelted, így legalább tudom mire kell figyelni.
-
diegho
nagyúr
válasz
vzsryl #191080 üzenetére
Tudom, hogy az a legésszerűbb választás, de úgyis megyek Szombathelyre egy kellemes vacsorára, ott meg van egy rakás kereskedés, úgyse csinálnék mást, szóval próbálok pár autót.
Ja és megpróbálok találni valahol egy Suzuki kereskedést, ahol lehet tesztvezetni a Swiftet.
-
diegho
nagyúr
válasz
ngaba #191077 üzenetére
Azt én sem fogom bevállalni, annyit azért nem ér meg.
5M körül ezeket kapni még:
- Ceed 1.0T Silver
- Astra K 1.2T Best
- Arona 1.0TSI Refernce
- Scala 1.0TSI Ambition
- 208 1.2T Active
- Fiesta 1.1 ConnectedItt vannak azért már alsó közép autók is. Szerintem a 208 a lenti kormány miatt nekem nem lenne kényelmes a 192cm miatt, minden autóban maxra fel szoktam húzni a kormányt, hogy elférjen a lábam rendesen.
A többi még játszik, a Fiesta van értelemszerűen a legjobb áron, ráadásul a TC leggyengébb új autós tesztjében is jókat mondtak róla. -
diegho
nagyúr
Nézzek esetleg hibrid Aurisokat 3,5-4M között? Ott azért már van pár kevesebbet (100-150k) futott példány is.
Ami még talán járható opció az egy régebbi, nagyon megbízható szívóbenzines alsó közép. Auris, Corolla, Focus olcsón megvéve és 10 helyett csak 5 évre tervezve. Így 5 helyett csak 2 körül költenék, igaz lenne javítási költségem, de nem túl magas.Az Ampera nem tetszik.
-
diegho
nagyúr
Na szóval ajánlatot az 1.5 szívóra kértem csak, de 5,14M lett, ez nem is olyan vészes. A hibrid amúgy hihetetlen. Mentem egy kört Nagykanizsán, 4,6-os átlag, az autó írja a végén, hogy mennyire voltam takarékos, 94 pont a 100-ból, a csaj azt mondta, hogy még 80-at se érték el vele azok, akik próbálták, erre én 94-et nyomok elsőre
De tényleg kezesbárány, fordulékony, a motor nagyon jól húz ehhez a kis mérethez. Sajnos sima szívó tesztautójuk nincs, pedig azt is megnézném, mert ez a kezelhetőség konkrétan megérhet 500k felárat egy Swifthez képest.
-
diegho
nagyúr
Kipróbáltam az új hibrid Yarist... Bajok lesznek, már látom. Annyira jó vezetni, hogy hihetetlen. Így lesz 1,5 millióból 7... Na mindegy. Ezt még meg kell emészteni.
-
diegho
nagyúr
válasz
cappa72 #191060 üzenetére
Hát igen, ez az áremelkedés elég gáz. Most felhívtam barátomat, van Suzukis kontaktja és rákérdez mennyire kell félni a hibáktól. Amúgy lehet inkább nézek egy 2 éves 20k km-es GL+ szívót 3,6M körül, az kapásból jóval olcsóbb és ki tudom próbálni előtte, ha van bármi hibája, akkor az a próbaúton elő fog jönni.
-
diegho
nagyúr
Ezek a Swift hibák a Baleno-ra nem érvényesek ugye? Ezesetben itt van egy jónak tűnő vétel: [link]
-
diegho
nagyúr
Na, megnézem ma a Yarist, hátha...
A cél a jelenlegi 6,5 körüli átlagot nagyjából 2 literrel csökkenteni. Gondoltam Auris hibridre is, de annyiért már bőven kapok új kisautót. -
diegho
nagyúr
Nekem olyan autó kell, ami országúton 5 alatt tartható 90-100 között tempomattal. Nézzek valamit 1.0 TSI-vel 1-2 évesen? Toledo, Rapid, Leon, Arona, Fabia?
-
diegho
nagyúr
Vagy veszek egy Duster-t...
ami amúgy tetszik is.
-
diegho
nagyúr
válasz
BigBlackDog #191040 üzenetére
A kuplung probléma érdekes, már olvastam korábban. A festés lehet csak a pirosat érinti, vannak más autók is, ahol a piros nagyon kényes. Nálam mondjuk csillaggarázs lenne, de legalább nem az utcán, hanem zárt parkolóban. A Corsa nem tetszett, 3 henger 75 ló, nem volt benne jó az üléspozíció. A Clio már más téma, az konkrétan jó volt. Lehet megnézek holnap egy Yaris-t még. Bánom, hogy nincs Fiesta itt kanizsán.
-
diegho
nagyúr
válasz
molnarpeter #191036 üzenetére
Gondolkodtam még a 30db régi Swiften is, hogy havonta csak egyszer veszem elő őket, de szerintem a környéken nem örülnének nekem...
Amúgy a Toledo/Rapid 1.2 TSI 3M alatt volt még a kalapban, de bárhogy nézem a Swift hosszú távon olcsóbb. -
diegho
nagyúr
válasz
molnarpeter #191036 üzenetére
távelvunétoszárecignesávárengibugyogá?
-
diegho
nagyúr
[link] Ezt próbáltam ma. Szerintem ez a szín is jól áll neki.
-
diegho
nagyúr
válasz
[CS]Blade2 #191020 üzenetére
Milyen felszereltséggel van a Yaris? Dacia-féle fapaddal? Nehogymár 2020-ban hosszú távra olyan autót vegyek, amiben semmi nincs...
-
diegho
nagyúr
Itt egy téligumi szettet sikerült belerakni az árba, az is valami, sőt az értékesítő azt mondta, hogy a szőnyeg is megoldható talán. Már csak azt kell eldönteni, hogy milyen szín legyen. Szerintem valamelyik szürke lesz. Na meg azt, hogy kp-ra vegyem, vagy 60-40 hitelre?
-
diegho
nagyúr
Végre valahára eljutottam a szalonokba autókat nézni, leírom miket tapasztaltam:
Swift 1.2 Hybrid GL+: ez egy hatalmas döbbenet volt a számomra, beültem, magamra állítottam a kormányt és az ülést kb 10mp alatt és mögöttem maradt rengeteg hely. Ezt hogy csinálják? A belső minőség szerintem teljesen jó - persze kisautós szemmel nézve. Az üléspozíció is jó, konkrétan jól éreztem magam benne.
Clio Zen TCe 100: az a belső egészen hihetetlen. Elképesztő mennyire jól megcsinálták, imádom. Az ülést/kormányt magamra belőve érezhetően kisebb a hely elől, mint a Swiftben, sőt mögöttem is kisebb lábtér marad.
Corsa F Best 1.2: a belső itt is nagyon bejön, de a pedáloknál nincs dőzsölés, éppen csak elfér a lábam. Az utastér meglepően szűkös, hátul talán itt maradt a legkisebb hely mögöttem és az üléspozíció sem volt túl jó.Szerettem volna még egy Fiesta-t nézni, de nem volt itt a kereskedésben. A mai nézelődésem alapján ez egyértelmű Swift győzelem, ráadásul toronymagasan. 4,62M metálfénnyel az ára, ajándék téli szettel. Szerintetek létezhet ennél jobb vétel ezen az áron?
-
diegho
nagyúr
Nem sikerült elérnem a Suzuki szalonba ma sem, na majd jövő héten.
Addig is lenne még pár kérdés. 2. gen Ceed/i30 101LE 1.4-el mennyire vállalható? 2,6-2,8 között már kapni keveset futottat.
-
diegho
nagyúr
Pénteken talán eljutok egy Suzuki szalonba kipróbálni egy Swift-et.
Na de mi van, ha netán nem jön be a Swift és kell egy autó kb 8-10 évre, aminek jó a fogyasztása 90% országúttal és olcsón fenntartható?
Pár elborult ötletem akadt:
- Clio 1.2szívó, a nagy értékvesztés miatt inkább ilyen 2013 körülit néznék 2,5M körül, ez nem tudom miért, de nekem külsőre nagyon bejön, imádom a mai napig, mindig megnézem őket az utcán. Például: [link]
- A Fiesta 1,25 82LE még mindig buzergálja a fantáziámat 2013 utánról 2,5M körül, mert baromi jó benne az üléspozíció, de nem nagyon van jól felszerelt. Például: [link]
- Corsa E-ben nagyon jól éreztem magam, de azt nem biztos, hogy be merném vállalni
- Leon 1.2TSI 110LE 3,3-3,5M között már kapható, ez már egy kategóriával nagyobb, de imádom a formáját és szerintem 90% országúttal ez is be tudna menni 5 liter köré Például: [link]
- Arona 1.0TSI, üssetek agyon nyugodtan, de ez is bejön, 1.0TSI-vel 2020-ast kapni 4,5M-ért, tehát kb új autót kapok Például [link]
- Rapid 1.0TSI, tágas, olcsó, 2 éves van 3.5M körül Például: [link] -
diegho
nagyúr
A 208/Corsa F mennyire gyászos a 75-ös motorral? Annyira jól néznek ki...
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi Redmi 10 128GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
- 150db - 24600Ft/szett - DELL Universal Dock D6000 docking station (452-BCYH) (DisplayLink)
- Kihagyhatatlan ajánlat vadonatúj Ryzen 7 5800x processzorainkra! 0% THM-re is!
- Telefon felvásárlás!! iPhone 12 Mini/iPhone 12/iPhone 12 Pro/iPhone 12 Pro Max
- Bomba ár HP X360 11 G5 - Intel N4020 I 4GB I 128GB SSD I 11,6" HD Touch I Cam I W11 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest