- Mobil flották
- Kikristályosodik a Razr 60
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- iPhone topik
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- Hivatalosan is bemutatta a Google a Pixel 6a-t
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Mindenki Z Fold7-et akar
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
aero. #173026 üzenetére
pedig pont a multkor néztem valami videoba hogy kiderül
nem egyből, ahnem amikor a trutyi már felhalmozódott a katalizátorban, és szépen tönkre is teszi azt
de ennél jobban nem mennék bele, mert nem vagyok szakember, csak lelkes okoskodó
illetve régen dolgoztam autószervizben (nem műszaki területen), és ott mindig amikor szar volt zöldkártya vizsgálaton bizonyos érték, kérdezték hogy az olajat nem eszi-e
de azóta már régen nincs zöldkártya sem, tehát nem is tudom pontosan mit mérnek most -
válasz
MunezXBK #173023 üzenetére
de mégis rendszám van rajta, tehát vagy németben ment át 2 éven belül vagy nálunk
ekkora olajfogyasztással a kipufogógáz összetétel se lehet határértéken belüli(#173024) HKorn
én csak azért nem röhögtem ott fel, mert sajnáltam az embert, aki 3 gyerekhez vett ilyet családi autónak
gondolj már el egy ilyne szétrohadt szarban egy nagyobb ütközést mondjuk oldalról -
totalcaron durva a mai mazda videó
igaz már lerágott csont a mazda rozsdásodás, de ez a jóember is jól belefutott
ráadásul családi egyterű 3 gyerekkel...ezúton is üdvözlöm a szerelő barátját aki átvizsgálta neki vásárlás előtt...ha van iylen barát nem kell már ellenség -
válasz
hdman #172986 üzenetére
írja is hogy nagyrészt autópályán futott
110 körüli tempóval ez simán lehet reálisnekem volt iylen motorral régen s80-asom, automata
a szemét kinyomtam országúton (fiatalság bolondság), 9 fölé soha nem ment a foygasztás, de inkább 8 körül
kisebb autóban, városon kívül, óvatosan, elhiszem az 5-6 litert -
válasz
molnarpeter #172862 üzenetére
nem feltétlenül van, sőt inkább azt mondanám gyakrabban nincs tartósbérlet esetén
-
válasz
rayoliviero #172811 üzenetére
az lehet hogy működik, kérdés mennyi ideig volt közben szerelőnél és mennyit kellett rákölteni
megteheted hogy adott esetben egy hétig vagy tovább álljon az autód?
nem gond zsebből 1-2-3 kilót kicsengetni, ha ugy adódik?
matematikai alapon biztos nem fogja megérni, de ha nincs pénzed újra és nem akarsz hitelt, akkor végülis nincs is más lehetőséged mint a használt -
válasz
rayoliviero #172808 üzenetére
évi 70-80 ezer km futásnál csakis újat és megkockáztatom dízelt szabad venni
minden más drágább lesz, plusz majd a hibák, lerobbanások miatt állni fog napokig
értékvesztés számolgatását pedig el kell felejteni, 4 év után gyakorlatilag 80-90% értékvesztés lesz
ilyen használatra egy használt peugeot, renault venni egyenes út lesz a harakirihezén egy jókis 1.6 dízel octaviát vennék ilyen használatra
-
válasz
bitpork #172762 üzenetére
engem nem zavar, ha valaki hülye, csak azért szóltam közbe, mert próbáltad burkoltan bebeszélni másnak, hogy legyen balek
mondassz valami nyílvánvaló hülyeséget, aztán pedig mindenféle ferdítéssel, félremagyarázással próbálod elvenni az élét
ki a f@szom beszélt a vízszerelőről, meg a pékrőlaz én passatom amikor vettem 10.5 volt listaáron és 8.5 ért ideadták
nehogy már attól legyen valaki uriember hogy eléget 2 millátszerk:
ja és még annyit hozzátennék, hogy ráadásul nem is magaddal szúrsz ki, hanem ismeretlenül akarsz valakit rábeszélni a millás bukóra..képmutató dolog, legkevésbé sem úriemberhez méltó -
válasz
bitpork #172748 üzenetére
összefoglalom, ami nekem lejött az írásodból, kérlek nyugtázd, hogy így gondoltad, hogy mert nem vagyok biztos benne, hogy ez komoly
"Bitpork véleménye szerint, aki nem alkudja le a senki által nem alkalmazott listaárból az ebbe szándékosan beépített 10-20 %kedvezményt, az nem balek, hanem úriember"
-
válasz
OPiiPO #172724 üzenetére
szabad megegyezés kérdése a bontóssal, tisztán piaci alapon
nyílván minél több alkatrészt el tud majd adni, annál többet fog adni érte
ha csak vasnak lehet továbbadni, akkor a sok munkaigény miatt (szét kell berhelni, szállítani a méhbe stb) leginkább te fogsz fizetni a bontási igazolásért, vagy jobb esetben ingyen átveszi -
válasz
Csabroncka #172706 üzenetére
ennek semmi értelme, butaság
na de zárjuk le a témát -
válasz
Csabroncka #172697 üzenetére
szerinted ne legyen
de mi van akkor ha volt? mi ennek a konkrét hátránya? -
válasz
Csabroncka #172685 üzenetére
Relatíve fiatal autót veszel, ezért a meglepetéseket érdemes kerülni: inkább legyen kicsit karcosabb, de gyári festékvastagság mindenhol, az autó alja makulátlan, és a rázópadon, fékpadon tökéletes értékek.
Mi baja van attól egy autónak, ha cseréltek egy lökhárítót vagy egy sárvédőt, ne adj isten egy ajtót?
Arról nem is beszélve, hogy van oylan autó, ahol a fél karosszéria kívülről műanyag, azt hogy méred meg?
Az a fontos, hogyha volt javítás legyen tisztázva a miértje.Lehet tanácsot adni, de ésszel tegyük
-
válasz
zolynet #172605 üzenetére
szerintem németeknél mindig is sokkal több volt a kereskedős autó
én azt figyeltem meg minél jobb egzisztenciája van valakinek, annál kevésbé van kedve a stresszes autóeladással foglalkozni (borzalmas kretének vannak a vevők között is)
meg van oylan idióta aki kipróbál 15 autót, mielőtt egyáltalán döntene valami mellett
ami lehet neki jó, de magáneladónak tudod mikor van ehhez kedve -
válasz
diegho #172509 üzenetére
ilyen régi kocsinál már mindenre kell figyelni és semmi sem garancia semmire
a focus szerintem egy jó választás abból a szempontból, hogy van hozzá minden (szükség is lesz rá)
a kivonós kérdésedre váalszul ez lehet pl kötelező biztosítás vagy teljesítményadó be nem fizetése miatt is, és aztán nem érdekelte a tulajt
pl. lehet hogy meghalt a tulaj örökösök nem foglalkoztak a kocsival, vagy hasonló -
válasz
dellfanboy #172196 üzenetére
abban igazad avan, hogy én sem vennék ilyet
de amugy szerintme nem a szilárdsággal van a baj, hiszen ahol heggesztik ott még erősebb is lehet mint gyárilag
hanem azzal hogy nem úgy fog deformálódni, ahogy ki van találva
szilárdsággal inkább korrodált autóknál szokott gond lenni -
válasz
rayoliviero #172084 üzenetére
csakis az autó tulajdonosával köss szerződést, és csakis úgy hogy személyesen találkoztok és úgy írjátok alá a szerződést
ne menj bele semmiylen más megoldásba, mert szívás lesz a vége -
válasz
tibi970307 #172009 üzenetére
be kéne lőni hogy mennyid van fenntartani
ha nincs haver/baráti szerelő, akkor az utcáról bemenve egy középszar szervízben is 50k egy olajszervíz plusz összes szűrők, esetleg valami apróság még egy sima igénytelen kocsira is
tehát akkor két év alatt máris ráment 100k a 750 ezres kocsira, és még semmi baja sem voltamennyire én tudom egyébként, jó autók amiket felsoroltál, de ez csak azt jelenti hogyha rá tudod költeni a pénzt, akkor nagyjából megbízhatóak lesznek
nekem volt x5-öm, ha jól emékszem 9 éves körül vettem, az sztem kb az e39 szintje lehet fenntartásban, talán egy picit drágább
simán volt évi 6-700 ezer a fenntartása évente (tankolás és biztosítást nem számolva)
ha pedig valami nagyobb baj bejön, akkor még több -
válasz
tibi970307 #172007 üzenetére
csak annyit szeretnék megjegyezni, hogy az hogy 750 ezres autóra rá lett költve az ára 2 év alatt az nem kivételes hanem normális
nagyon nehéz ennyiért olyan autót találnod, amire keveset kell majd költened a mostani szerviz díjak mellett
főleg ebben a kategóriában amit nézegetsz
ha nincs pénzed és/vagy sajnálod autóra költeni, akkor inkább valami suzuki szerű nagyon egyszerű autót nézz -
válasz
betyarr #171928 üzenetére
vagy menj el abba a bontóba te személyesen és intézd magad, vagy oldjátok meg egy helyi bontóval
ez az "adásvételi biztosítéknak" dolog sztem nem jó, de ha ragaszkodsz hozzá, inkább kérdezz meg egy ügyvédet, d eleginkább ne csináld342. § (1) Aki
a) hamis közokiratot készít, vagy közokirat tartalmát meghamisítja,
b) hamis, hamisított vagy más nevére szóló valódi közokiratot felhasznál,
c) közreműködik abban, hogy jog vagy kötelezettség létezésére, megváltozására vagy megszűnésére vonatkozó valótlan adatot, tényt vagy nyilatkozatot foglaljanak közokiratba,
bűntett miatt három évig terjedő szabadságvesztéssel büntetendő.
-
válasz
betyarr #171926 üzenetére
itt nyílvánvalóan az átírási illetéket szeretnétek kijátszani, illetve bontási igazolást fogtok beszerezni egy oylan autóra ami nem is kerül a bontóba
ha nem szeretnél magadnak utólag egy rendőrségi eljárást (vagy egy nagy szívást, hogy a végén a neveden marad a roncs és fizetheted örökre az adót utána), mert valami galiba üt be, akkor inkább ne csinálj iylesmitötletek:
-ha külföldi állampolgárnak adod el a kocsidat, akkor is lekerül a nevedről és a külföldi polgár azt csinál vele amit akar
-mondmeg a roncsneppernek, hogy irassa a kocsit egy haverja autós cégének a nevére (tuti van neki iylen), aztán csináljon vele amit akar
plusz egy jótanács: csak oylannal írj alá adásvételi szerződést, aki jelen van, vagy jogosult az adott céget képviselni
-
válasz
bitpork #171843 üzenetére
inkább arra gondoltam, hogy mennyire drága tud lenni a javítás az autó árához képest, csak nem jól fogalmaztam meg
mert itt a Topikban is látom, hogy sokan becsapva érzik magukat amikor az 500 ezres kocsira 2-300 at kell költeni vásárlás után, pedig szerintem ez teljesen normális dolog -
válasz
BigBlackDog #171716 üzenetére
már az eu5 ös se lesz jó több német városban ugy tudom, azokat is kiszórják
van ez az eu5d ami már jó elvileg -
benne van az első radar és a hátsó kamera is szerintem
sőt még automatán parkolni is tud, legalábbis a kormányt tuti kezeli
legalábbis a leírásban ez vanopel meg ford nagyon egy árban mozog, kb ugyanaz fog kijönni mindkettőnél árban
nem azért írom ezt hogy fordot vegyél, csak nagyon becsapósak a listaárak, kb semmit sem jelentenek -
válasz
GEPESZ66 #171671 üzenetére
amennyire én tudom (régen legalább is így volt), ha lejárt a finanszírozás, a törzskönyv mellé adott a bank egy úgynevezett "törlőpapírt", egy nyilatkozatot hogy lejárt a hitel
a törzskönyvel együtt ezt oda kellett adni átiratáskor, és így lekerült róla a korlátozás
lehet hogy itt is ez a helyzet, javaslom kérdezd meg az eladót, az talán a leggyorsabb megoldás -
válasz
kisza25 #171519 üzenetére
na, azért örülök, hogy sikerült kicsit korrigálni az eredeti mondanivalót, közös sikerünk
itt az eredeti, hasonlítsd össze a legutóbbivalEgy kicsi autó előállítási költsége közel azonos egy, vagy két mérettel nagyobb társánál. Az anyag ár lehet picit kevesebb, de ugyanannyi tervezés, reklámköltség, lemezenként 1db 40-80 M présgép stb stb.... kell. Én inkább a 10-30M árat tartom a lehúzásnak, mert azokat alig többe kerül gyártani.
-
-
válasz
bitpork #171476 üzenetére
jol ertem h 4x4 benzines automata valodi terepkepes autot keresel de a fogyasztasat az 1.9 octigoz mered?
erre én is kiváncsi lennék
nem tudom próbált e már a fórumtárs ilyen autót, de nekem gyanús hogy meg fog lepődni a fogyasztáson
és ahhoz még terepképesség se kellnekünk van egy 1. audi a3 automata, ami nem összkerekes, de Debrecenben ez így is 10.0 liter
és nem hajtva, sima normális használattal
egy jó összkerekes volvo kombi mondjuk biztos nagy királyság, de hogy nem fog megállni 14 liter alatt városban az is tuti -
válasz
Nerazim #171380 üzenetére
a p-s rendszám semmit sem jelent, csak hogy nincs forgalmomban, az nem az autóhoz kötődik, hanem a céghez
annyit mindenesetre jelent biztos nem az "Ő" nevén van, hanem legjobb esetben a cége nevén1, mondd hogy nem a szervizek leinformálása nélkül készülsz autót venni
2, mondd hogy nem egy jókis 2.2 dieselt készülsz megvenni
3, mondd hogy nem sajnálsz 5 eurót az autodna reportra
4, mondd hogy nem biankó adávételivel készülsz megvenni egy külföldi autót
5, mondd hogy el fogod vinni egy megbízható szervízbe átvizsgáltatnine hamarakodd ezt el kérlek, mert te is sírni fogsz majd idejárni, én pedig meg fogom jegyezni
"hogy aki hülye..." -
-
válasz
sgery #171147 üzenetére
nekem az a tippem, hogy az alatt az idő alatt amíg ellevelezgetnének veled, eladnak 3-4 autót, aminél nem kukacoskodik az ügyfél, legtöbb meló hogy kalkulálni kell neki egy finanszírozást
nem rolls royce -t nézel, hogy idő lenne ilyesmireaz meg hogy eladhatatlan autót nem rendelnek készletre, enyhén szólva érthető
-
válasz
kisza25 #171027 üzenetére
alapvetően igen
de azért nem szabad teljesen erre hagyatkozni
ugyanis legalább ugyanannyi autót behoznak évente hazsnáltan , mint amennyit újonnan vesznek, ezekről pedig 0 infó lesz a rendszerben 2 éves korukig
illetve ottvan még az a réteg, aki új autót vesz pl taxizni és tudatosan teker a műszaki vizsgák előtt
kevés iylen van, de pont ezek rejtik a legnagyobb szopás lehetőségéta káresemény adatokat nagyon pozitívnak tartom, kiváncsi leszek hogyan fog működni a gyakorlatban
ha biztosítós kárfelmérés történik, akkor automatikusan feltöltik vajon a törött autóról a képeket a rendszerbe? -
válasz
#20221952 #170931 üzenetére
szerintem a maga módján ez korrekt, az egyszerű emberek nem merik megmondani, ha valamit nem tudnak megcsinálni, de ezt nem rosszindulatból teszik, inkább büszkeségből
gondolj bele, hogy azt lehessen mondani hogy hozzáértő, ahhoz több ilyen autót is fel kelett volna ujítson
de ritka az aki egy iylenbe pénzt akarjon ölniinkább oylan szerelőre bíznék iylesmit, aki nagyvárosban van ráállva az adott márkára
-
válasz
#20221952 #170929 üzenetére
ilyen komplett motorfelújításba nem szabad belemerülni, csak ha van profi, hozzértő szerelőd, aki meg is tudja rendesen csinálni
iylen nagyon kevés van
a te szerelőd valószínűlegg nem tudná megcsinálni, csak ezt nem akarta kerek perec kijelenteni, inkább bemondott egy horror összegetjobban is jársz így
-
-
1,6 benzines audiban (2006-os) miylen gyakran kell automataváltó olajat cserélni?
-
válasz
tboy93 #170584 üzenetére
szerintem igen, neki is meg nektek is
nektek nagyon sokba lenne megcsináltatni és 300e km-el akkor se érne semmit, a nepper meg összekókányoltatja ahogy tudja és mehet a piacra
arra figyeljetek hogy az adásvételire írjátok rá a hibákat és ne bizományosan menjen az eladás, nehogy gondotok legyen az új "boldog" tulajdonossal -
válasz
bitpork #170453 üzenetére
hát jó, de akit nem érdekel hogy néz ki, az minek vegyen valami nagy szépet ami sokat eszik és drága
Apukámat se tudtam rábeszélni tusconra vagy sportage-re, inkább scrosst vett mert olcsóbb volt 1,5 millával
egyébként nem is rossz a 140le-s motorral, de valahogy nekem nem jön be
mondtma neki hogy kap rá karácsonyra egy fekete hűtőmaszkot ahelyett a ronda króm helyett, de azt mondta hagyjam békén a kocsijátandroid auto van benne, ez az ami érdekli
Új hozzászólás Aktív témák
- Házimozi belépő szinten
- YouTube
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
- AliExpress tapasztalatok
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Milyen routert?
- Milyen széket vegyek?
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- Tomato firmware
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- További aktív témák...
- Bomba ár! Dell Latitude E7270 - i7-6GEN I 8GB I 256GB SSD I 12,5" FHD I HDMI I CAM I W10 I Gari!
- Bomba ár! Dell Latitude E6530 - i5-3GEN I 4GB I 500GB I HDMI I 15,6" HD+ I W10 I Garancia!
- Windows 10 / 11 Pro Retail aktiváló kulcs Azonnal szállítással, számlával, garanciával!
- AKCIÓ! Asus ROG Flow Z13 +ROG XG RTX 3070- i9 12900H 16GB DDR5 1TB SSD RTX 3050Ti 4GB + RTX 3070 W11
- Samsung Galaxy S25 128GB Kártyafüggetlen 1 év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest