Hirdetés
- iPhone topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Youtube Android alkalmazás alternatívák reklámszűréssel / videók letöltése
- Xiaomi 12 - az izmos 12
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Mobil flották
- HMD Skyline - jó szerelés
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy Buds3 Pro - szárat eresztettek a babok
Hirdetés
-
Megszellőztették az MSI Unify-X alaplapsorozat visszatérését
ph Egyelőre a Z890-es vezérlőhídról szól a fáma, és a túlhajtásra kiélezett újdonságon tobzódnak a gyors csatlakozók.
-
Bleach: Rebirth of Souls - Újabb karakter bemutató érkezett
gp A legújabb videó középpontjában nem más áll mint Kenpachi Zaraki.
-
Ilyen specifikációkkal érkezhet a 2025-ös ThinkPhone
ma A Motorola és a Lenovo üzleti célú készüléke kompaktabb méretben, középkategóriás processzorral újíthat.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integrale
veterán
-
Integrale
veterán
válasz thebigK #175147 üzenetére
Az 1.8 HGT és a 2.0 HGT motorok nagyrészt megegyeznek, az 1.8-as egy hengerétől megszabadított 2.0.
Az 5 hengeresnek remek hangja és karakterisztikája van, főleg városban szereti a gyomrát, a Bravo kaszniban a szervizelése sem egyszerű (nincs hely), vezérléscsere anyagköltséggel és munkadíjjal 130 körül alakul (1.8 16v is ennyi).
Az előélet nagyon fontos ezeknél a motoroknál, megfelelő karbantartás elengedhetetlen, és szigorúan a belevaló olaj, gyakori cserével.
Bravo HGT-ben ráadásul kettő féle 20v is volt, az egyik VIS (variable intake system) (150-155le), a másik nem , (147le). Menj el nézz meg egy párat (több nem is lesz), aztán karter le, takarítás, ha már ott jársz, akkor preventív jelleggel csapágyakat is cserélj.
Szóval, ha 600-ig nézelődsz, akkor átírással, egy teljesen alap szervizeléssel 1 milliónál tartasz.
Dönts!"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz thebigK #175155 üzenetére
Passz. Úgy gondolom, hogy ezek a sportmodellek, amiket keresel, azok nem férnek bele egyik nemzet termékei közül sem. Az idősebbek már jóval drágábbak, ezek a youngtimerek, ha lehet így nevezni őket, pedig most vannak emelkedőben, ezért amik elérhető árúak, azok állapotot tekintve most vannak a padlón. Szóval drágák lesznek.
Olasz vonalon belül: Bravo 1.8 GT, a motor ugyan az mint a Punto HGT-je, vezérlésmódosító nélkül, 20 lóerővel ugyan gyengébb, de egyszerűbb, olcsóbb is, viszont elég dinamikus az is.
Alfából 147,156, de ha jó autót akarsz faragni belőlük, akkor szintén nem lesz 1 milla alatt (jó autó= minden patent, műanyag bizbasz, burkolat a helyén, összes gányolás kilúgozva).
Peugeot 306-ot nézz még esetleg, hátsó futómű egy érdekes pontja, de 40-70e Ft közötti összegért cserébe kapsz komplett felújítottat.
Civic-ről fogalmam sincs, de úgy sejtem, hogy a virgoncabb élhető állapotú példányok abból is a kereted +80%.
Szerk.: persze nem muszáj azonnal nekiesni 100%-ra hozni az autót, lehet apránként is, úgy olcsóbb lehet.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz Core2duo6600 #175166 üzenetére
Szerintem tiltsák ki a hibrideket és a villanyt is, csak gyalog vagy bringával lehessen közlekedni. Hajrá Puzsér!
"Bad reklám is reklám too"
-
-
Integrale
veterán
válasz Doki16 #176169 üzenetére
Pedig még korosztályban is egyeznek, sőt a Fiat frissebb. Egy jobban felszerelt Focus 2 tud versenyezni a Bravo belterével, az alap Fordok belseje sajnos kínosan gagyi.
Megane: Van 3 a családban a kacsaseggűből, köszönik szépen mindegyik hibátlanul fut, illetve egy ilyen második generációs GT-n tanultam vezetni, akkor volt benne 570e km, mai napig látom, közelebb van jelenleg a millióhoz. Nem kell rettegni attól a típustól, körül kell nézni, meg kell nézni a konkrét példányt, és nem lesz gondja.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
-
Integrale
veterán
válasz MunezXBK #176557 üzenetére
A3 -ban mar 100 km utan feszkelodtem, szetultem a seggem, fajt a derekem. Csak ugy volt kenyelmes, ha kicsit feloldalasan ultem, enyhen feltolva magam a combtamaszra.
Se derektamasz, se semmi. (Mondjuk ez ertehetlen, hogy egy felaras, sport, boruleshez ez miert nem volt alaparas!?)"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
-
Integrale
veterán
válasz footy #176779 üzenetére
B7-es passatot mindenben veri. (nalam)
Belter minosegeben, utazasi komfortban (zajok, nyoszorgesek stb) mindenkeppen. Eleg lelombozo, egy 2012-es Highline B7, Wartburgajto, froccsontott muanyag gyakorlatilag mellig minden.
Kerdes nelkul fl 508-at valasztanek helyette.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz molnarpeter #177128 üzenetére
Ezeket meg kiegeszitenem a VW-s HumbleMechanic, Italia autos, Davide Cironi, PapadakisRaving es persze Engineing Explained csatornakkal.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz soldi3r #177279 üzenetére
Rettenetes belseje van a T27-nek. Formara rendben, de minosegre nevetseges. Hullamosodo vekony muszerfal, nyulo mubor a konyoklon, recsego ropogo muanyagok, ranezestol is karcolodo minden a belterben az ajtokarpitok tetejen kivul, stb. 2.2 dizel nem ajanlott, viszont a 2.0 is elegendo bele. Meretre remek, uttartasa, futasa szuper, gordulesi zaj kicsit magas (Mondeohoz kepest pl).
Szoval osszessegeben miert azt, egy Passat, Mondeo, 508, Laguna, Accord tarsasagbol?"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz HELLAFLUSH #177328 üzenetére
GT-ből 156-ból én inkább csak dízelt vennék, ha nagyon benzines kell, akkor 147-ből 1.6 TS ECO-t. Többit inkább ne, vagy csak akkor ha az előélete makulátlan és ismert.
Kényesek a benzinesek, gyakori olajcsere, jó minőségű olaj, hidegen/nem üzemmelegen kerülni a hajtást, 60e km után vezérléscsere, ami 150e Ft körül van mindennel együtt. (ECO-nak 50e Ft körüli összeggel olcsóbb, mert nincs benne vezérlésmódosító). Futóművet egyszer rendbe rakod jó minőségű alkatrészekből, utána sokáig jó, elektronika nem problémás, maximum a barkácsolt szarokban.
Vedd inkább a Civicet!"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz rbalint88 #177332 üzenetére
Az 1.8-at azért mondják ajánlottabbnak, mert jobban megy mint az 1.6, de nem eszik többet, a 2.0-hoz képest pedig a balansztengely hiányzik.
Egyébként ugyan az a blokk, mint az 1.4-1.6-2.0 más lökettel. Illetve a 2.0 20v, 2.4 20v, 1.6-1.9-2.0-2.4 JTD-k is erre a blokkra épülnek."Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz Yiggdrasil #177422 üzenetére
Punto 2-re is erdemes lehet ranezni. Peugeot 306/Citroen Xsara is jo lehet pl.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz freeknight #177444 üzenetére
Hat ha az a motor zabalja az olajat, akkor ott mas problema volt, mert egyaltalan nem jellemzo ra.
A klimaban a kozdarabok tornek el, nem a motorok mennek tonkre, de ez is fugg attol, hogy ketto vagy egy zonas.
Kodkartyat kiadja a Fiat, csak be kell ballagni egy szervizbe.
Gyertyakat erdemes cserelni idoben, es csak a gyari ajanlast hasznalni, nem gyarival valoban elofordulhat torpanas. Alapjarat ingadozasat megszunteti a fojtoszelep kitakaritasa, vakuumcsovek atnezese, ha eloregedett, akkor azt cserelni, mert a fars levego (is) okozza."Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz freeknight #177457 üzenetére
Hat nem tudom, sok 1.4 fire van a kozelemben, foleg Grande Puntok, 500, Ypsilon. Sosem hallottam ilyen jellegu panaszt. Forumokon is 0,5-1 liter irnak 10000 km-re. Ami fogyasztas nyilvan, de nem zabalas.
Kisza25 is erintett. :D[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Lexus, Toyota topik
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- iPhone topik
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Milyen okostelefont vegyek?
- Renault, Dacia topik
- Ukrajnai háború
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen