- Három Redmi 15 érkezett a lengyel piacra
- Google Pixel topik
- iPhone topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Mobil flották
- Ennyibe kerülhet a Xiaomi Watch S4 európai változata
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Yettel topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
hobizoli
nagyúr
válasz
norbert1998 #135486 üzenetére
mk2 Punto 1.9JTD
-
hobizoli
nagyúr
válasz
BigBlackDog #134806 üzenetére
nem, a tetoablakos autoknal van a kulso tetokerethez egy-egy merevites a karpit alatt a kivagas elott es mogott pluszban
-
hobizoli
nagyúr
válasz
SaNyEe #134802 üzenetére
egyszer mondtam az egyik ilyen VTEC_kicked_in_yo-snek, hogy mutassa mar meg a nyomatekgorben pontosan hol is van az, amikor picsan rug a szelepvezerles valtas
persze elotte "veletlenul" lemoddoltam a rpm jelzeseket a grafikon aljarol, mert leolvasni en is le tudom
ebben amugy az a legszebb, hogy a Honda szerint is direkt ott van a vezerlesvaltas, ahol kulon-kulon leforgatva a ket profilt azok nyomatekgorbeje metszi egymast
ezert sem latszik ez sehol a gorben -
hobizoli
nagyúr
válasz
Bati0501 #134656 üzenetére
jo dusan jar
13.5-s AFR kruzolva megcipozve meg 11 alatt is van, az mar igazabol fullad a benzinen
a max power 12.5-nel van, utana mar butul
1bar felett be szokas dusitani 12-re, vagy ha az EGT nagyon 800fok fole menne, mert az megvedi a motorta bal oldali piros muszer mutatja a szelessavu lambda jelet (AFR)
a kozepso a kipuff gaz homerseklet (EGT) -
hobizoli
nagyúr
válasz
lenko #134510 üzenetére
Ibiza Cupra TDI 160lo 330Nm gyarilag 7.6sec kiloig
Akinek nem lenne elég a 160 lóerős dízel Cupra, annak létezik még egy gyári opció itthon. A Seat Adrenaline Power Box elnevezésű program keretében a 160 lóerőt 189-re, a 330 newtonméteres nyomatékot pedig 396-ra húzzák fel, ráadásul a garancia is érvényben marad.
2004
-
hobizoli
nagyúr
-
hobizoli
nagyúr
válasz
yodamastah #134229 üzenetére
ja egyebkent neztem en is a Tesla 7.5-7.6sec-t tud 201m-n aminel pl itthon is van gyorsabb auto, amit nem trellerel hordanak ki ehhez
pla 200kmh-t 13ec alatt eri el allobol a P90D a Ludricuis mode-ban is.....haaat
na most mondnam, hogy a feher X1/9 itthon az 11.2sec alatt van 200-n allobol, a zold 5 ajtos Punto meg 12.5sec 193kmh-g:
[link]ez nem az a futam, mert ez egy tavaly ev eleji video, de azota ennyiket mennek mar
-
hobizoli
nagyúr
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Declare #134083 üzenetére
azert az beb@szna, ha 200k lenne egy csapagycsere egy valtoban...
amugy meg cserejletek benne idonkent olajat, es akkor nem lesz baja
elterjedt az a balfasz nezet, hogy ezek orokre vannak feltoltve
kb, mint a nem kell vezerelst cserelni, mert az elozo tulaj szerint 20k km ezelott volt, aztan 8 honap meg 10k km futas utan egyszercsak osszekocolodik a vezerlese, mert megis elszakadt a szijnos, gepeszkent en ebben az orokre olajjal feltolve dologban nem hiszek sajnos
amikor tobb millio €-s berendezesek hajtomuveben is elo van irva a rendszeres olajcsere, akkor majd nem egy ehhez kepest frutti aru auto lesz az, amiben ez hosszu tavon mukodik, mert akkor abba a 200x annyiba kerulo berendezes araba ez vajon miert nem fert bele?de a gyartonak csak az elso tulaj szamit, mert tole kapja a zsetont, akinel azt a 3-5 evet meg kihuzza ugyis, utana ugysem garis, meg ugysem nala van mar
lehet fikazni, de a Suzuki 45k km-t mond valtoolajcserere, es az teljesen normalis idokoz
sokkal ertelmesebb, mint a Ford leereszthetetlen es feltolthetetlen rendszere, mert nincs hozza csavar se kialakitva a hazon
foleg akkor van szopi, ha kihajtas tomitesenel elkezd ereszteni, es csokken szint
normalis valtokban ekkor a szimmering csereje utan csak ujra fel kell tolteni es joido
a gyoker rendszeruben meg ehhez valto le... mindjart egy laza plusz 20-30k-s a mutatvany az a ket qrva csavar hianya a hazon, de a Ford biztos sportolt vele vagy 0.1€-t autonkentamugy meg egy valtoolajcsere 6k-bol megvan otthon 10 max 15 perc alatt elvegezheto a legtobb auton manualis valtoval
aki ezen ruppotlankodik 3-4 evente, az jarjon BKV-val inkabb, meg szivja a fogat, amikor 70-80k egy bontott kapugarancias valto a szarjahoz -
hobizoli
nagyúr
válasz
#94529552 #134037 üzenetére
nezd, en ugy nem autogyartas teruleten dolgozok, hanem muanyag, de ott is van olyan, hogy az utemterv borul
logisztika meg hagyjal mar, hadd rohogjekvolt olyan het, amikor csutortokon mar verzio11-nel voltunk tervezetben, mert nem 320k db lesz, hanem 380k, meg nem 440k hanem 592k, a masikbol meg 180k helyett csak 118k
ugyhogy hagyjuk ezt, tenylegmeg egy nap 2x jott olyan, hogy soronkivuli atszereles 40k meg masik gepen 80k db-ert, ami lemegy masfel illetve ket ora, alatt aztan vissza es 850k-g meg 1.5M-g tovabb azzal, ahogy eredetileg is volt a tervben
elore stabilan tervezni elvileg lehet csak, aztan a gyakorlat meg neha vagy eppen sokszor felulirja ezt
nalunk a legnagyobb merteku fluktuacio a tervezes/logisztika reszen van
asszem ezzel elmondtam mindent -
hobizoli
nagyúr
válasz
#03969024 #134027 üzenetére
Punto-mon se mukodik vmi jol ugyanezert
amugy se szoktam behuzni a kezifeket rajta sosem, mindig csak sebessegben van hagyvaaz Ignis-n se surun huzom be
meg a Marea-n se, de azon pl tok jol fog, es tarcsas hatul az isegybekent tobb 4 tarcsafekes autonal a kezifekre van egy kulon kis dobfek, igy azoknal nem jelentkezik ez a hiba
-
hobizoli
nagyúr
válasz
#94529552 #134019 üzenetére
azert van bizonyos raktarozas mindenhol, csak kb szep meseduma, hogy nincs
Audi is kifele mondja, hogy naluk JustInTime rendszer van, bent meg hat a raktarbol 12-sevel hozzuk ki a motorokhoz a cuccokat...
akkor most van raktar vagy nincs?
szerinted azt honnan hozzak?
biztos nem 12-sevel allnak be a raktar ajtoba a beszallitok a dugoval meg a blokkal es onnan hordja a targis muki a szerelosorra a cuccot egybol
dehogy
foleg hogy a blokkokat pl Braziliabol hozzak, gondolhatod, hogy nem 12-sevel furikazzak az egy-egy motorcsonakkal azokat az Atlanti oceanon at, de foleg nem egyesevelmeg ha elqrnak egy motort szereles kozben, akkor attol egybol felborul a rendszer es a kovetkezo 12-s csomagbol lehuznak egyet? nem
ugy a sokadik utan meg johetnenek egy extra kort a beszallitokvoltam a gyarban, eleg sok motor volt a szerviz kihuzokon ahhoz, hogy ezt a nincs raktar dolgot ne vegyem komolyan
akkor azok az autok amikbe azt a motort szantak elvileg az addig mit csinal? biztos nem all meg az elet ettol
megy tovabb minden, mert mindenhol van puffer, es a kesz motort nem szerelosor vegerol veszik le egybol a osszeszerelouzembe atszallitva, hogy ott egybol beszurjak a hozzavalo autoba, hanem bekerul egy raktarba eloszor, es majd onnan viszik ki, amikor az kell
nyilvan nincs tobb ezres raktar, de vmekkora tuti vanakkor egy auto soronkivuli legyartasaban sem fog megzuhanni pont semmi, a pufferbol minusz egy egyseg, ami puffer meg amugy is lenne, hiszen eleve kalkulalnak selejttel is, ami lehet nulla is, de biztos ra van szamolva par db pluszban mindig, meg akkoris, ha flottul megy amugy minden
es hidd el, olyan nincs, hogy vhol nincs selejt
meg az Audi-nal is van, a napi 8000+ motor mellett is az a bevallott*(!!!) 1% is minimum 80(nyolcvan) db motor jelent a kukaba, es ezzel megint szamolni kell gyartaskorpl meg elmentunk a teszt labor mellett is, ott egy egy kobmeretes muanyag tarolo csurig volt blokkal, fotengellyel, hajtokarral, csavarokkal, tomitesekkel... nem akartam megkerdezni, hogy es ezt naponta hanyszor cserelik ki itt uresre?
szoval ez csak duma kifele, hogy nem lehet, mert ha akarjak, megoldjak siman
foleg egy olyan gyarban, ahol 5-6percenkent legordul egy uj auto a sorrol, ott egy autot beilleszteni a sorba az kb semmi, ott tuti mindenbol van alkatresz minimum plusz egyhez
amugysem kapsz rola elore visszaigazolast, hogy a te autodat, 2016 julius 02-n 17:37:42-kor fogjak legorditeni vegellenorzesre a sorrol, es ha veletlenul csak 17:44:18-kor kerult oda vmiert, akkor fuu es mar fejek hullanak a porba
hozzad ugyis meg min 1, de inkabb 2 het amire elkerul, akkor meg kb tokmind1 az a par perc csuszas
a szallitokamion is allhat az M1-n egy dugoban egy orat, es maris eszre sem vetted az a 6.5percet sehol, nem hogolyo effekt, hogy tovabb gordited mindenhol es egyre halmozodik a keses, aztan a vegen mar egy lavina van belolea 4C-bol 4-5 db keszul naponta, alig van varialasi lehetoseg a felszereltsegben, de ott is van hetvege, amikor a szallitokamion nem mehet sehova, mert nem romlando arut szallit
szoval ha a te soronkivul legyartottad utan kovetkezo autot eredetileg mar penteken felpakolnak a kamionra, akkor az o kereskedojehez az akkoris csak jovohet Sze-Cs-n fog kb elerni, ha kozben neked soronkivul legyartanak egyet, meg akkoris, ha azt csak hetfon pakoljak fel
maris van egy ablak ott is, amivel lehet varialni
vagy max aszondjak, hogy a megszigoritott hatarellenorzesek miatt csusztak fel napot, na bumm
te igy meg mar nem varsz egy evet ujra-------------------------
* gondolhatod, hogy a valos szamot nem mondjak meg, hanem szepitenek, szoval az az 1% is egy lefele kozmetikazott adat csak
mellettunk a 2.0TDI soron volt, ahol 3 motor allt mar egymas mogott a szervizkihuzon, es tobb nem fert oda, nem ertek ra elvinni, mert eppen egy masik szerviz kihuzorol szedegettek le daruval a selejteket, hogy elvigyek atvizsgalasra -
hobizoli
nagyúr
válasz
#94529552 #134014 üzenetére
de a 4C-ben nincs nagyon variálási lehetőség
a Porsche is azt a 8-10 autót pikk-pakk legyártotta pusztán a vevőelegedettség miatt is újra
ami sokkal fontosabb, mint hol-mi beszállító nyűgje
a beszállító majd alkalmazkodik a gyártóhoz, mert ő tőle kapja pénzét, a gyártó meg a vevőtől
ennyiszép lenne, vársz a megrendelt autódra x hónapot, amjd aszondják, hogy ja bocsika, összetört egy török kamionos miatt aki nem állt meg a pirosnál, de lécci várjál még újra ennyit, mert a beszállító most nem ér rá neked való izét hozni csak külön a tiedbe egyből, mert éppen mást gyárt
nm is étem az Alfa-t amúgy, ez megint egy olyan dolog, ami a márka image-t rontja vagy javítja nagyban
-
hobizoli
nagyúr
válasz
focvis #133850 üzenetére
ez OK, csak a munkadijjal kb 40k vs ~120k kozott azert van egy arnyalatnyi diffi
de 3x annyi az 3x annyi
es itt nem 1 vs 3-rol van szo, akarhogy nezzuk az a kb 80k az nem kis penz40k-s vezerles cseret kb barki leszarja, mert ennel sokkal nem sok mindenhez olcsobb a vezerlescsere vizpumpaval, 120k-ert mar azert huzza a fogat az ember, mert a diffibol vesz melle 4 zsir uj pl teli gumit is a masikra
ha meg markaszervizes arakat nezem, akkor 60k vs 350k, haaaaat a diffibol uj teli-nyari szettet is veszel a digora, akar uj(!) alufelnivel egyutt is
ez nem tudom kinek nem szamit itt vagy barhol ma magyarorszagon, de biztos jo neki, ha ezt megengedheti maganak, mert egy ilyen laza 350k-s vezerlescserere be van keszitve a love barmikorra a fiokba, az ma 2 havi atlagkereset
a masikra meg ez annak csak kb az 1/3-a -
hobizoli
nagyúr
válasz
hdman #133976 üzenetére
mondjuk lehet agyfaszt kapnek, de ilyenkor a gyarto miert nem gyart le egy uj autot neki soronkivul?
gondolom nem kellett volna tobb db-t is legyartani ez miatt, napi 4-5 db keszul, es biztos nincs ora perc pontossaggal megadva a leendo tulajoknak a gyartas, igy nekik par orat kesik, es ennek a mukinak meg nem kell egy evet varniaa Porsche-nal amikor egy vasuti balesetben serultek a kiszallitott uj autok, azonnal soron kivul legyartottak azokat ujra, es suru elnezeseket kertek, amiert varniuk kellett par napot pluszban
-
hobizoli
nagyúr
-
hobizoli
nagyúr
ja pl az is
amugy ne is ertem amugy a dobfeket, minek eroltettek meg a '90-s evek vegen is1966-ban a Fiat124 (Lada) is 4 tarcsas volt 60lora, a ruszkik ezt visszabutitottak elol tarcsa hatul dobra
pl a 125-son a lengyelek megtartottak azt a fekrendszert, es annak a 4 tacsafeke legendasan jol fogott, arra mindenki emlekezett akinek volt vele dolga valaha, hogy azert az konkretsag volt -
hobizoli
nagyúr
válasz
Djsaba #133412 üzenetére
250k-ert?
felejtsd el annyiert
meg a tyukol romokat is 4-500k-ert aruljak
(mas kerdes, hogy annyit se ernek, amit szannal ra)felujitani meg... haaaat, ami 250-300k-ert odadadnak annak biztos van baja boven, szoval keszits be egy min 400k-t meg melle, hogy rendbe hozzad ugy-ahogy
oreg meg olschool adagolos dizel, mar tobbert ujitnak a fel egy adagolot, amiert egy CR pumpat kapsz, vagy ahhoz a felujito cuccot
elszaladt az adagolos dizelek mellett mar a vilag
ez olyan mint a kabrurator vs injektor
ma mar sokkal olcsobb az injektoros auto javitani, mint a karbisat
nezd meg mennyi egy uj karbi meg mennyi egy szett uj injektor benzinesbe
a karbi siman 1.5-2x annyiba kerulpattinsd hozza a javitgatasokra szant penzt, es vegyel egy 147JTD-t vagy facelift-s 182-s Bravo 1.9JTD GT/Suite-t
ugyanannyiert fenyevekkel korszerubb sok evvel ujabb sokkal kevesebbet futott tobb extraval felszerelt 147 1.9JTD-t kaphatsz, mint a mk3 Golf 1.9TDI-t
a 147 futomuve is okosabb, a motorja is, a turboja is, meg a befecskendezo rendszere is, es meg a fekje is, meg az egesz belseje is jobb, biztos nincs annyira lelakva sem, mint egy 20 eves 300k-s Golf szokott vmi telepi S&C-s suttyo altal
Bravo-ban csak a futomu butabb a 147-nel (McPherson vs DW)
aztan Bosch abban is ez mellett minden elektronikaes nem az a 147 az olcso, hanem a mk3 Golf-k ara van nagyon tullihegve
kisfogyis szaladgalos dizel kell, akkor 106/Saxo 1.5D, de a Totalcar cikke ota ezek is 400k-nal kezdodnek
-
hobizoli
nagyúr
ja, 8.5 misiert veszel egy Megane RS-t vagy egy Focus ST-t (meg a kombi is megall 9 alatt) es ott is korberohogod, ahol nem akarod a GT86-t
a regi legendaikbol akarnak elni a japanok es ez qrvara nem megy ma mar
ez az uj MX5 is egy hugy, meg ez a GT86 is sok huho semmiert horrordragan
nincs bennuk egy rendes veretos motor se, meg igazabol hely se egy valag penzert -
hobizoli
nagyúr
pista az olyan huje, mint a f@szom
multkor oda is irtam nekik a TC-re, hogyha legkozelebb egy valag lovet ra akartok tapsolni vmire feltamasztani halottaibol, akkor egy Delta Integrale-ra toljatok bele, azt legalabb el is lehet majd adni utana jo penzert, kint egy jobb darabert adnak 5-6M-nyi EUR-t is, de akar meg tobbet is
vmi 1.7M-nel jar a 300k-ert vett Merdzso 320-asuk, ehhez kepest az a 20v Marea is egy tuti vetel volt
-
hobizoli
nagyúr
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Luck Dragon #131492 üzenetére
TJET
-
hobizoli
nagyúr
válasz
lenko #131437 üzenetére
nem arrol van szo
az elogyujtassal vagy dizelnel az elobefecskendezessel lehet jatszani par fokot
ennek az a szerepee, hogy amig a gyulladasbol kialakul az eges utan a gaz terjeszkedese az is ido, es kozben elfordul a fotengely
na ha pl a eges 18fok alatt zajlik le, akkor nem mind1, hogy a elogyujtas az 5 fok, vagy 15 fok, mert elobbi eseten FHP utan 13fokkal tol ra a dugora a gaz, utobbinel meg FHP utan 3 foknal, amivel joval nagyobb erovel hat a dugora, mert nagyobb a gaz nyomasa az akkor meg kisebb (eges)terbenmeg a dizelnel a AFR16-tol lejjebb kezd el fustolni, addig lehet neki adni anyagot es erosebb lesz
meg turbos autonal ha hidegebb a levegod, akkor tobb az egysegnyi terfogatban az oxigen es javul tole az eges hatasfoka, es a toltesi fok is, csokken a kopogasi hajlam (benzinesnel), es emiatt novelheto az elogyujtasi szog is, amitol no a pillanatnyi nyomatek adott fordulaton, ez meg azt jelenti, hogy no a fotengelyi pillanatnyi teljesitmeny is
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Tothgera30 #130271 üzenetére
ilyet tud az enyem is
gyalogokra sokkal jobban hat, mint a dudalas lenne
azt ugyis magasrol leszarjak, erre egybol tudjak, hogy hol van a jarda -
hobizoli
nagyúr
válasz
MunezXBK #129393 üzenetére
ennel mar csak az a jobb, amikor a FB-s Alfa csoportba a minap vki elkezdett vetiteni, hogy ket kiloval veret palyan CH/D-ben es 5.6-t tankolt a kocsiba, 1.9JTDm 16v
irtuk neki paran, hogy ja 90-100-nal meg biztos termeli a gazolajatugyan o irja azt is hogy varosban 6.5-7-t eszik neki ugyanez a kocsi
de ket kilonal egy-masfel literrel kevesebbet
aha, de -
hobizoli
nagyúr
válasz
roberto211 #129098 üzenetére
Swift 1.0
-
hobizoli
nagyúr
válasz
bitpork #128646 üzenetére
tudod, az a baj ezzel is, mint a 1.4TSI-kkel is
mindenki abbol indul ki, hogy ha a VAG TSI-vel szopi van, akkor biztos massal megtobb lehet, mert a VAG az istenfasza, es akkor mas gyartonal meg biztos tobb szopi is van ennel a kisturbos motorral
meg ha VAG CR pumpaja ledaralja magat 200k km korul, akkor masban tutibiztos meg a gariidot sem birja ki, mert a VAG az VAG, a tobbi meg tuti nem egy VAG szint, mert nem annyira draga, tehat csak szarabb lehetkb mint a hongdasok is a crxforumon
azok is abban a tevhitben elnek, hogyha nekik a VTI-ben 200-210lora mar kb nincs is gyari alkatresz a motor belsejeben, es ra kell tapsolni ehhez ~1M-t, akkor masnal is biztos igy van ez, csak azokra min 2x annyit kell ehhez betapsolni, vagy megtobbethat qrvara nem....
-
hobizoli
nagyúr
válasz
bitpork #128642 üzenetére
ja, csak amig 100k egy adagolo es elmegy 300k km-t, a CR pumpa is siman elmegy 300k km-t es 100k-ert 3x cserelem ki vagy ujitom fel, es azzal az mar kozel 1.2M km futasa lenne addigra az autonak
amugy uj adagolo mikor 100k?
egy rendesen felujitott maximum, beallitva, garival, a Krezi adagoloi meg bontva is tobbe kerulnek, ujan meg mennyi is volt, 200k?450-500k kerul vehetsz 2000-2001-s 182-s Bravo JTD-t csucsfelszereltseggel, futheto borbelso, klima, minden elektromos benne
450-500k-et egy kb 8 evvel oregebb 1.9TDI mk3 Golf-t alig adnak, max vmi tyukolat, nemhogy ilyen felszereltseggel, de jo ha elol nem kezi tekeros ablak van meg benne, meg klima meg kb miaz? kategoria, borbelso meg vmi UFO opcio, hacsak nem utolag raktak bele vmi VR6-s bontasabol, ketezerbol egyben van gyarilag750k-ert teljesen jo 147 JTD-ket lehet venni, pl vki nem sokkal tobbert vett itt a csopiban 156 JTD-t, siman 8-10 evvel ujabb autok a mk3 Golf TDI-knel
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Kornel #128643 üzenetére
nem jellemzo
nagyon ritkan kell a CR pumpat felujitani vagy a csucsokat cserelni
nezem az Alfa csopit egy joideje a FB-n is, de nem emlekszem ra mikor keresett barki is ezeketpersze nem art, ha a szurok nem csak akkor vannak kicserelve, amikor mar nem akar indulni sem az auto, meg kannabol nem tankoljak ezeket
-
hobizoli
nagyúr
válasz
bitpork #128632 üzenetére
ja csak amig a JTD-be 20-25k egy bontott CR pumpa, vagy 25-30k-ert fel is van ujitva a tied, addig egy adagolo 100k-ert eleg vicces, de inkabb az, hogy vki ki is fizeti erte
ez olyan kb mint a szivotuning
tolod bele a nagy lovekat es alig van haszna, mert mashol negyed aron elered ugyanazt
de ujabb madar mindig van, aki nem tud szamolni, meg foleg gondolkodninegyed harmadannyiert egy 5x nyomason jaro ket gennel ujabb dizel cucc van, ami szinten nem szokott vmi gyakran lerogyni
akkor miert a regit preferaljuk ennyire, hm?szerintem sok juzer azt sem tudja hol van a CR pumpa a JTD-ben
az adagolojat meg 10-bol 8 egybol meg tudja mutatni egy TD/TDI-ben
na ez a nem mind1 -
hobizoli
nagyúr
válasz
bitpork #128622 üzenetére
az a baj azokkal hogy tul van lihegve az aruk, meg mi mar, hogy egy rendesebb adagolo 100k ra
sokkal elobb vennek egy szeriavegi 182-s Bravo 1.9JTD GT/Suite felszereltseggel 450-500k korul vagy egy FL elotti 147-st, mindketto sokal kroszerubb, es eleve az eletkoruk miatt is sokkal kevesebbet futottak
147-ben raadasul kettos keresztlengokaros futomu vanadagolos dizel, hagyjal mar, egy ostechnika ma mar, olyan kb, mintha karburatos benzines autot ajangatnad, oda is egy rendesebb karbi mar sokkal tobbe kerul, mint a 4 injektor meg az AC
a CR pumpahoz a felujito cucc 14k -ha kene...-, erzed az ardiffit?
-
hobizoli
nagyúr
válasz
bitpork #128550 üzenetére
ja, UnoTie-re PuntoGT-re is mindig ezt mondom, ha kerdez, azt vedd meg, aminek KO a motorja es/vagy a turboja, de a kasznija jo
jo olcson meg lehet venni, plusz meg pofatlanul alkudni is belole, amitol meg olcsobb lesz, es annyibol siman rendbe rakod a motorjat es csereled a turbojat is
es akkor arrol biztosan tudod, hogy az jo, mert uj -
hobizoli
nagyúr
-
hobizoli
nagyúr
pont ma tankoltam az Ignis-be
telitanktol amikor mar allandoan vilagit a csorosagjelzo 442km-t mentem
kb 8.5-t eszik, joreszt varosban es a Bp kornyeken jarva M0-n -
hobizoli
nagyúr
válasz
PeeterssoN #127287 üzenetére
mk2 Punto 1.2 16v
vagy ha tenyleg nagyon kell a pakolashoz, akkor Marea Weekend 1.6 16v ELX (az SX az fapad)
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Kornel #127060 üzenetére
azert 100-g nem szamit az olyan sokat a magas epites, csak felette
hidd el, probaltam eleget
90 korul semmi mas 1.3-s sem eszik nagyon 5 alatt
egeszen addig nincs gond az Ignis-l se, mert addig 5.5 korul tarthato, csak 100-110 felett kezd el zabalni
135-140 korul mar 10-t ir a BC-je
ott elhiszem hogy a Swift csak 8.5, de hogy 90-nel az se 4.2, az tutiIgnis-ben amugy VVT-s a motor, a Swift-ben meg nem az
pl a PGT-m 130-140-nel 8.2 korul iszik
ha tobbet enne, akkor egy tankkal nem mentem volna el vele 586km-t, amibol csak 400km volt autopalya, mert mar kifogyott volna belole a nyal -
hobizoli
nagyúr
válasz
Kornel #127047 üzenetére
nemtom ti, hogy vezettek, de en az Ignis-l olyan siman megitatok neked 8-9litert, mint a huzat
ha forszirozom meg a 10-t isizirajderben 7-7.5-t iszik Bp-n meg M0-n jarva
akinek ez 6-t meg az alatt eszik varosban, az szimplan hazudikorszaguton is 90-100-nal 5.6-6liter a BC szerint, de csak ott sosem mesz annyit, nyilvan kell menni varosban is
azzal meg az atlaga sosem lesz 6 alatt, de nagyon 7 alatt sem
Új hozzászólás Aktív témák
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte B650 R7 7800X3D 32GB DDR5 1TB SSD RTX 4080 16GB ZALMAN I3 NEO Corsair 850W
- iPhone 13 mini 128GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3045, 96% Akkumulátor
- Tomb Raider I-II-III Remastered Deluxe Edition / Bontatlan/ Számla /
- BESZÁMÍTÁS! MSI B150M i5 7400 16GB DDR4 250GB SSD 500GB HDD GTX 1060 3GB BitFenix NOVA MESH 400W
- Wilbur Smith könyvek (15 db) egyben
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest