- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- iPhone topik
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Profi stratégiára vált a Galaxy S26
- One mobilszolgáltatások
- Mindenki Z Fold7-et akar
- CES 2025: Megjött az Amazfit Active 2
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
roberto211 #97356 üzenetére
Igen, 1.2 16v 82 LE, Fiat Punto Emotion a teljes neve. Városban zseniális volt, plusz a City kormányt ha gáz, ha nem, imádtam, 70 felett meg úgyis magától kikapcsolt. 1 ujjal lehetett tekerni, parkolni egy álom vele a Civic-hez képest.
Tessék ugyan ilyen volt nekem csak ezüstben!
(#97357) tboy93 : Nekem még a keskeny lámpás volt, nem a nagy ékszeres, az nekem se tetszik, Vagy neked egyik sem?
-
válasz
roberto211 #97353 üzenetére
Nekem volt Punto II és életem egyik legjobb kocsija volt! A kötelezőkön kívül 1 elosztókábel és gyújtótrafó csere a 8 év alatt, plusz a rádió szórakozott 2x, de utóbbi garis javításos lett, előbbi meg 30k, szóval "igénytelen" szuper kis kocsi. Autópályára is simán merem ajánlani, én a horvát tengerpartot megjártam vele klímával 2 emberrel csomagokkal hiba nélkül.
-
válasz
roberto211 #97346 üzenetére
A swift és a kettes Punto közül egyértelműen Punto II, sokkal autóbb autó, mint a másik!
-
válasz
roberto211 #97281 üzenetére
Az a compact BMW nem igazi BMW ám, nagy bukta volt, ronda is, rossz is. Ráadásul a "prémium" némethez minden jóval többe kerül, mint egy suzukihoz. Vegyél 1.3 16v-t, az a kis kasztnit rendesen viszi, ésszel hajtva megy az rendesen, a BMW sokkal kevésbé, nagyjából 11,5 alatt van százon, a swift tuti jobb ennél, érzésre legalábbis. A hátrány, hogy a régi swift pályán irtó zajos, szélzaj, motorzaj, stb. És papírból van
Inkább sima e36-ot!!!
És itt a compact silány teljesítménye: zeper
-
válasz
runner 125 #97246 üzenetére
Csak egyik felsorolt csodára sincs máni
Meg aztán ezeknek a csudajó járgányoknak szokott 3 beindítás/nagyszervíz lenni az előírásuk, és 1 nagyszervíz árban konvergál egy új kisautó árához
-
válasz
DeFranco #97240 üzenetére
Ebben az országban az kezd "divatba" jönni, hogy az átlagembernek mindenhet értenie kell egy kicsit, hogy mikor jön a mesterember, kivegyél szabit, és ott állj mögötte, lesd micsinál, különben tuti elgányol vagy mismásol valami fontosabb dolgot, te meg utána pislogsz, hogy mivan, mérnemjó, miértrosszmármegint, stb. Nagyon kevés az olyan szaki, akire rá lehet bízni akármit, pl. autót hogy rendesen megcsinálja. És ez nagyon szomorú
-
válasz
AsusBoy #97095 üzenetére
Persze nem lebeszélni akarlak, csak én ezeket tapasztaltam az elsőkeresek civic-el. Épp ezért szeretnék váltani egy kicsit ballonosabb kerekű, hátsókerekes autóra, igaz a benzines turbó marad, de nincs kedvem mindig tiltásig forgatni, és én évi 15k-nál többet nem is megyek, innentől a dízel nekem sosem térülne meg.
Az OPC élvezetben biztos jobb, sőt, belül hangulatosabb kicsit, a sportülés jobban fog, bár lehet szűkebb is lesz. Azt döntsd el, hogy mi a fontosabb, gyorsuljon lineárisan alacsony fordulattól tiltásig, legyen szép hagja, legyen dögös a kocsi, cserébe rossz úton felüt és pattog a futómű és sokat fogyaszt, vagy dízel, ami nem annyira csicsa, kicsit kerregősebb, de megy is, nem pattog annyira, keveset fogyaszt, de tucatautó. -
válasz
AsusBoy #97088 üzenetére
Az OPC-ben a hazai fos utakon nagyon fogsz szitkozódni, a jobb futómű jó úton érvényesül, a rossz utakon pattogós lesz, a 225-ös 17"-os kerék a síneken megcsúszik, a nyomvályúkon rendesen elmászkál, az elsőkerékhajtás miatt kemény/nehéz és erős gáznál rángatós lesz a kormány,a motor fogyasztani fog ha rendesen pörgeted, nem is keveset (10l alsó hangon). A dízel ehhez a súlyhoz bőven elég (sok is), igaz kicsit orrnehéz lesz a kocsi, és forszírozva kanyarban jobban fogja tolni az orrát, cserébe kis fordulaton is húz és nem fogyaszt sokat. Ha bejött a dízel eddig is, ráadásul egy 8 szelepes fiorino-é, akkor ne akarj opc-t szerintem! Istentelenül fog rázni, minden úthiba szentségelés lesz!
-
válasz
!Overdose! #97001 üzenetére
Érdekes, mert a kettessel nekem sincsenek rossz tapasztalataim, sőt. Egyedük a rádió romlott el 1x, de javították gariban, illetve az izzók szoktak kiégni, de 8 év alatt ha 3-4x talán... Ami konstrukciós hibáról tudok, az az ablaktörlő mechanika elhalálozása x idő után, ami vagy egy kendácsolt megoldással fillérekből, vagy szervízben 10sokezer forintból majd teljes cserével oldható meg (thx Fiat). Elpattanások, elhagyások egyáltalán nem voltak jellemzőek, jól összerakott kis kocsi volt, imádtam. A fék meg olyan, amilyen, legalább fog
-
válasz
!Overdose! #96940 üzenetére
Én nem tudok egy rohadt kifutó c mercibe beleülni, és kipróbálni, mert egyszerűen a frissített 2012-es példányból szinte nincs eladó a környéken, 250 CGI motorral meg aztán főleg nincs, csak egy kósza 250 dízel. Szóval ideges az voltam/vagyok miatta... Mondjuk 328i se sok rohangál idehaza.
-
válasz
deicide #96905 üzenetére
Phúú hogy viszik át a 280 lovat első kerékre? Sperr?? Nekem még az 1.8 civic is simán elkapar, pedig közel sem egy kat. a kettő, vagy pont azért, mert az enyém sima utcai?
Jó mulatságot kívánok hozzá, tuti meg is leszA gumiár meg horror, de én is szívni fogok kicsit, mert az USA 328i-k mind 4 évszakos P7 cinturatoval jönnek, szóval vehetek egy garni télit, és szerintem szégyenszemre vasfelnin lesznek. Úgyis lesz vagy 150k
-
válasz
runner 125 #96872 üzenetére
Szép nagyon! Valaki jól fog vele járni!
-
Gratu az új verdákhoz srácok, főleg kornelka Mondeoja dobogtatja meg a szívem. Nekem formára és belsőre is AZ Autó volt a 2000-es évek elején
Remélem pár nap/hét múlva én is örvendhetek a sajátomnak, minden lefekvéskor megy az álmodozás róla
-
válasz
tboy93 #96500 üzenetére
Az, hogy van pénzem autóra, még nem azt jelenti, hogy az áfa és egyéb adók mellett még egy újabbat is kifizessek ezeknek a szemeteknek, hogy 300milliós villát vegyenek meg stadionokat építsenek ahova úgyse fogok menni mert a foci idehaza nem létezik, ésatöbbi. Amekkora dugók vannak lehet inkább helikoptert kéne venni, vagy elektromos kismotort...
-
válasz
Declare #96450 üzenetére
MIért ne vállalnám? Gyárban kb. ugyanígy csinálják, ez gyári szervíz, ők programozzák fel. Nem először csinálják, és a referenciáik nekem megfelelnek. A kocsira garancia is van, gyári. Aggódjon az aki nem tuti forrásból vesz valamit.
Néztem videót, egy kijelző és vezérlőtárcsa csere kb. 2 mozdulat, panel le egység ki, be, panel vissza. A kijelző meg szintén pattintás + 2 csatlakozó. Az elektronika meg rádugott lapossal programozva. -
válasz
Declare #96444 üzenetére
A Honda nem csinálta rosszul, mert a Civic sport felszereltségnél már lényegében mindent adott, ami szükséges: automata fény, ablaktörlő, elöl-hátul villanyablak, digitklíma, mp3-usb-aux, nagy hely
Igen ez egy importos, nagyrészt külföldről hoz be kocsikat főleg BMW-t, és ismer egy jó gyári szervízest, aki megszerzi és beleteszi a cuccokat. Azt néztem, nem nagyon van jobb ajánlat a piacon, akár a hazai, akár a mobile.de kínálatát nézem.
És igen, megadod neki mi kell milyen felszereltséggel és árban, és ő behozza, lepapírozza neked x összegért. Ha talál... -
válasz
Declare #96407 üzenetére
Ez mindben benne van? Szerintem csak külön extra
Az amit kinéztem, abban tuti nincs
Ma voltunk egyezkedni a kereskedővel, vannak jó kilátások, belekerülhet minden plusz extra amit szeretnék, persze nem ingyen, de úgy olyan lehetne a kocsi, amilyet tényleg akarok, ráadásul a többi piacon lévőhöz képest kedvezőbb áron. Még emészteni kell a 8,5 misit, nagyon sok pénz, de 10+ évre tervezve nem annyira tűnik rossznak. Ha meglesz, igérem lövök fel képet meg élménybeszámolót
-
válasz
archee303 #96378 üzenetére
Nekem 2009-es 1.8-as Civicem van! a motor nem rossz, ha nyugodt tempóban vezeti az ember, városban kijöhet 7-8l között, autóúton akár a 6 liter is meglehet, ha nagyon nyugodt vagy
Ha dinamikusabban vezetsz, a 8-9l a reális, hangja alacsony fordulaton nincs, magasan meg egész tetszetős. Baja igazából nincs, szervíz ismerősnél sem több 20-30k-nál (attól függ épp melyik szervízciklus jön).
Pakolhatóság és belső tér tekintetében király, a felnyitható ülések zseniálisak, fog is hiányozni ha meglesz a BMW-mAz új belső térben szerintem kicsit visszalépés, nekem annyira nem tetszik, de jobb a központi kijelző meg jó döntés hogy már van hátsó ablaktörlő. A váltója se rossz, bár a régié megitncsak jobban tetszik. A futóműve egyszerre sportos és kényelmes is, inkább a sportos felé csúszva. Szóval jól kanyarodik! Szerintem is azt kéne venned, a golfot ráadásul lopják!
-
-
válasz
Declare #96304 üzenetére
Akkor bocsánat, hazai viszonylatban gondolkozom elsősorban, ha európára gondolok, külön kiemelem
Norvégoknál már most olyan a kiépített rendszer, hogy csak na, USA, Németország szintén, ráadásul tőlük hallani is nagyratörő tervekről, adócsökkentés, stb. Míg idehaza annyit tesznek, hogy buszsávot használhatom vagy valahol kedvezményesen parkolok. Nabumm, ez tökjó, csak senkinek nincs pénze megvenni ezeket a kocsikat vagy nincs mód parkolás közben tölteni őket.
-
válasz
DeFranco #96302 üzenetére
Nem akarom lesajnálni, miért tenném? Rosszul fogalmazok vagy rosszul érted, nemtudom melyik, nekem az utóbbi jön le.
Marha jó dolog az elektromos hajtás, vezettem CT200h-t és yaris hibridet is. Szuper kis kocsik. De még nem hétköznapi embereknek valóak, nem állíthatod, hogy mégis. 7 millió alaphangon a legolcsóbb hibrid/tisztánelektromos újonnan, és akkor még csak "fapad"-ról beszélünk, a töltőhálózat semmi, igazából nincs, és mégis egyre több lesz a kocsi, a hálózat alig bővül, mi lesz, sorbanállás, mint anno a kenyérért/tejért?
A kedves hazaiak nem látnak benne még potenciált, mert szerintem a rendes támogatás sincs meg, azaz csak kidolgozás szinten van, ami az itteni vezetést ismerve elég lassan fog megvalósulni, és tele lesz hibával...Szóval majd 20 év múlva visszatérhetünk erre, addig itthon ez nem lesz valós alternatíva, max a hibrid, a tisztán elektromos nem. Hacsak valami csoda nem történik, de itt ez megintcsak nem szokás!
-
válasz
DeFranco #96298 üzenetére
Elolvassa kend még1x mit írtam? Legyenkedves
Declare: Én is örülnék egy kafa elektromos kocsinak, városban csak azzal járnék, és valóban, játszós autónak egy benzinest tartani. Mennyivel tisztább lenne a levegő!!
A kínaiaktól még kicsit tartok, elég sok kínai eszközt látok nap mint nap, a nagy részük még csak hulladék
-
Mert a fauvének sosem jó egy meglévő szabvány, majd ők kitalálnak valami újat/jobbat, az autós meg sz**jon...
Tök jó ez az elektromos közlekedés, környezetkímélőbb is, mint a benzines, de majd csak akkor lesz csúcson, amikor az akkuk a mai kapacitás 10-100-1000x-ét tudják majd, és lesz mindenkinek otthon/zsebben fúziós erőműve ami olcsón, gyorsan és környezetbarát módon ad áramot.
Addig ez csak hype lesz és úri muri -
válasz
Kornel #96105 üzenetére
Cégnél szinte centire ugyanilyen volt, most egyik alkalmazotté, igaz az 2.0 benyás, de annyira sok problémája tudtommal nincs vele. A bőr is ugyanilyen, színre és állapotra is, sajna nem a legjobb marha került itt terítékre
Vezettem 1-2x, kedveltem nagyon ezt a mondeo szériát, egyedül a féket nem, az sose jött be. Minden más tuti
-
válasz
bitpork #96079 üzenetére
Ha X6 és X5 között megy a vacilálás, inkább az X5, mert abban tényleg több a hely, főleg hátul a fejnek, és kicsit praktikusabb az autó kialakítása is. Meg kevésbé maffiózókocsi, az X6 sajnos a sztereotípiák melegágya. Kicsit az X5 is, de hát istenem, ilyen a világ. Az E350 atomjó utazókocsi, ha meg kombi és 4x4, akkor még hatalmas és biztonságos is. Ha nem SUV, akkor az. A Q5 kisebb, nőiesebb, viszont kényelmesebb beszállni, és kicst más szempontból praktikusabb. A döntés nehéz, én lehet a mercit venném (kicsit hazabeszélve
).
-
Szerintem az Opel és a VW kb. egy kategória, esetleg a VW kicsit jobb, de hogy nekem mind2 hót unalmas kívül-belül
Az Új passat is olyan mint a régi, aztán biztos nem annyira, de avatottabb szemmel is pislognom kell hogy egyből ránézve megmondjam melyik az új és az eggyel régebbi. Szívem szerint lehet mazdát venném a octavia helyett, de a józan ész és talán a tartósság tekintetében vagy egál vagy inkább az octavia nyerne.
-
válasz
Kornel #95892 üzenetére
Nekünk volt 1.8-as ambiente mondeonk, kb. 4-5 évig, használtan vettük, talán 2-3 évesen? 2004 vége felé adtuk el, 2 misiért, és komolyan mondom semmi baj nem volt a kocsival, de semmi. Oké, a kőegyszerű alapmodell volt, de minden szuperül ment rajta, az 1.8 motor ment rendesen, nem zabálta a benzint-olajat se. És többnyire városban, elvétve pályán volt használva. Szerintem ha találsz egy kíméltebb példányt, marha jó vásárt csinálsz vele!
-
válasz
DeFranco #95730 üzenetére
Ezen jót derültem Köszönöm
Valóban fővárosról beszéltem, vidéken még sosem tapasztaltam igazi pesti dugót.
(#95731) [rvilike]: Tavaly ilyentájt vettem motorháztetőre egy bicajost este 9-10 fele. Én kisutcából ki főutat keresztezve ő főúton jön azzal a fos nem látható halvány leddel villogva mellény NÉLKÜL!!!!. Amúgy is sötét van, nézek bal-jobb, semmi, indulok lassan hopp kopp... Úgy lefagytam és megijedtem, hogy csak na. Ez anyázni kezd, mondom bocs bazzeg NEM LÁTTALAK! Tényleg nem vettem észre... Utána 1 hónapig kerültem azt a szakaszt... Nekem a bringa elől állandó utat világító!!! lámpás, hátul piros villogó plusz macskaszem stb.
-
Szerintem magát a magyart mint olyat kéne kicsit fejbe kólintani, ugyanis az elmúlt 10 évhez képest egyre rosszabb a közlekedési morál szerintem.
1. Egyre több az autó, a nagy mélyszegénységben egyre több ember illetve cég teheti meg hogy autója legyen, viszont maga az oktatás színvonala és az általános emberi viselkedés meg egyre romlik, ez tuti, mert nagyon sok a béna, teszetosza és az ellentettje, a száguldozós túrkálódó baromarcú. A minap volt szerencsém egyhez, kis híjján balesetet okozott, utána 5 perc múlva elmentem mellette, mert "beragadt" a külső sávbeli sorba. Barom...
De lehetne mondani a kereszteződésbe beszorult agyatlan hülyéket, akik képtelenek felmérni a közlekedési helyzeteket, és ha dudálva anyázol, mert 4 zöldön se ment át a sorodból 2 autónál több, ő még visszamutogat és pofázik. Hűde fejbekólintanám az ilyet. A sorfeltartós a másik, a mobilt nyomogatós a harmadik, stb. stb. és ezek nem csak nőcik, pasik is vegyesen...
2. Több autó mellé több motor, igaz, velük annyi sok gond nincs, mert mégiscsak kevesebben vannak, mint az autók, de néha ők is lehetnének előzékenyebbek, nem kell mindig a kiharcolt jogokkal dobálózni. Pl. sávok közt rohangálás, akkor is, amikor egy kocsi láthatóan át akar sorolni, és integet, hogy miért is tartom fel? Talán mert át kéne menjek, de képzelje, dugó van... De az alagútbeli/hídközepén vonalon motorozás is kicsit veszélyes, illetve sorelőzés záróvónalon, mégis egyre többet csinálják, majd betúrja magát két kocsi közé hogy a szembejövő furgonra fel ne kenődjön...
3. A biciglistől feláll a szőr a hátamon, mert közülük is nagyon sok a "nekem jogom van, helyet kérek" szintű barom, aki le se szarja, hogy feltartja a fél város forgalmát, ő igenis ott és úgy halad, ahogy. Szintén nem méri fel, hogy mit hol miért is tart fel, hogy állandóan kerülgetni kell őt, stb. Van hogy a bicigliút ellenére az úton teker, vagy a kerepesinél is az úton, mikor ott a széles járda, és szinte azon nincs is gyalogos. Plusz a felén nincs láthatósági mellény se. Elémesik, rátehénkedik a kocsira, leszarja az indexet és hasonlók.Tehát mindenkivel vannak bajok, csak éppen ha egy hülyébb bicajost ütsz el, aki nem éri fel ésszel, hogyha őt elütik, az neki rossz esetben nagyon fog fájni, azzal így nem csak neki lesz nagyon rossz, de az őt elütő is lehet kap egy olyan sokkot, hogy utána a normális haladó vezetőből lesz egy teszetosza túl óvatos ideges ember aki mindentől félni fog.
A fejekben kéne rendet tenni, de nagyon és nagyot!
-
válasz
runner 125 #95568 üzenetére
Én 1.8as 2009-es civicem sem eszi az olajat, sőt amióta nálam van sosem ette. Hála az égnek!!
-
válasz
jozefgucci1 #95543 üzenetére
Én ezért veszek nagy turbósat
A japán szívóbenzines jóvolt, köszönöm, elég volt
-
Főváros, de miért is reménytelenül túlmotorizált? Egy kétezres-háromezres benzines vagy dízel?? Csak városba oké, az, de elég kevesen vagyunk aki csak itt használja a kocsit. Plusz aki mondjuk a szabadság hegyen dolgozik vagy lakik, annak kényelmesebb egy erősebb kocsival felcaplatni, mint egy 1.2-es kis kocsival ami hármasban már fullad teszem azt. Ha én is csak városban járnék, biztos nem vennék 1.5/1.6-nál nagyobb motort, de le akarok menni a balatonra is, síelni, tengerpartra teszem azt, és oda már nem hátrány egy nagyobb motor a sok csomaghoz/emberhez.
-
Van egy nagyon jó tulajdonsága a nem túlmotorizált, hanem inkább elegendően erős autóknak, amolyan 1.8-2.0 köbcentitől 3.0-ig nagyjából: A köbcenti/és-vagy/turbó miatt az autó kellően erős, nem kell padlógázon állni, hogy tartani tudd a forgalom illetve a saját ritmusodat, és még nem is fog annyit fogyasztani, mint az állandóan pörgetett kis csodád.
-
válasz
Declare #95494 üzenetére
Mint írtam, a H astra-hoz hasonlítottam, és azzal semmi problémám nem volt, ellenben ez a J ez valami harmatgyengén muzsikált, pedig 125 lovat hazudtak bele. Persze lehet a kölcsönzős autó tipikus esete, hogy le van fojtva. Csak akkor a H miért nem volt? Mind1, én kikészültem tőle (kombi volt amúgy) és azt éreztem, a H-hoz képest a J visszalépés. Akkor még a Punto-m volt, ezerszer inkább visszaültem volna abba, nem holmi E mercikhez meg BMW-khez hasonlítgatok... A Panda-m simán a legjobb kocsi volt városban, de még kis bátorsággal pályára is, mert a 900 ccm-es motor repült a kb. lemezvastagságú karosszériával. A Punto más tészta volt, de 4 emberrel és csomaggal megjártam a horvát tengerpartot hiba nélkül (emelkedőn küzd, de még szinte a mostani civic is...).
-
válasz
AmunRa #95488 üzenetére
Én 2010-11 körüli Astrát vezettem, vadiúj, 1.7 dízel, és rosszul voltam tőle. Nem ment, vagyis alig, többször fulladtam le vele, mint előtte összesen tanulóéveim alatt. Fúúú, pedig odáig voltam, mikor az olaszoknál ezt kaptuk az autóbérléskor, mert a korábbi verziót is vezettem, és az nagyon tetszett. De ez...
-
válasz
Buster17 #95441 üzenetére
Háát ez nehéz kérdés. Az extrázottság általában nyom valamit a latba, hogy mennyire keresett/ritka típus az is, motorméret is szokott számítani. Egy 3-as BMW magasabbról indul, nagyobbat is esik, de még mindig drágább 2 évesen használtan, mint újonnan egy mondjuk hasonlóan extrázott Focus. Kérdés mi honnan indul és 2 évesen mennyiér van a piacon. A prémiumok általában nagyot zuhannak, az alsó közepesek mint a Golf, jobb értéktartó, a franciák és a Fordok kevésbé.
Az audik pl. németben drágák, itthon dobálják utánat a 2.0 dízeleket...
-
-
Nem annyira ocsmány az a dízel kerregés, már a 2004-es 270-es sorötös dízel e merci se volt belül soha kerregő. Kívülről persze az, de az ember bent ül az autójában.
Mikor előtte teszteltünk egy 2.2-es dízel avensist, nem akartuk elhinni, hogy halkabb volt, mint az 1.8-as benzines Ford Mondeo-nk (mk3).
-
Köszi!
Országúton már ugye nem megy a hibrid, így a motor megy, ami meg úgy nem túl gazdaságos, mármint semmivel sem jobb mint egy natúr benzines. Én hosszú országúti szakaszokra tuti dízelt vennék, gyakori városra és kis éves futásteljesítményre (amilyen én vagyok) inkább benzin vagy hibrid.
(#95338) MMA87: Nekem ugyanez a bajom, max valami tetőt tudnék esetleg a feje fölé tenni, bár az is necces. A civic-nél még csakcsak nem annyira gáz, ha veri az eső meg a hav, de ha lesz egy sokmilliós BMW-Mercedesem, akkor nemtudom mit fogok csinálni :S
-
Én az autó belsejét is féltem, mármint az extrém hidegtől, meg ha jön egy kis finom ónos eső, ami ráfagy 2 centi vastagon, azzal se nagyon lehet mit csinálni
Ha normális, minőségi az autóponyva, akkor se ajánlott?
-
Én vezettem CT200h-t, igaz csak telepen belül. Nem volt rossz, de kicsit olyan űrautó feelingje van, túl sok gomb. Nehéz a kasztni az akku miatt, de egész vicces, ahogy működik, a motor se nem hangos, se nem zavaró, de nem is versenyautó. Kb. úgy gyorsul mint egy jobbfajta japán 1.6-1.8 benzines. A futómű átlagosnak tűnt, de inkább jónak mint rossznak.
Az Auris kb. ugyanez kicsit olcsójánosabb ruhában. Ja a lexus csomagtere kb. vicc.
-
válasz
kalmanchris #95300 üzenetére
Van benne valami, de én éreztem a jegesebb utat, igaz, nem úgy, mint a punto-n, vagy a panda-n. Ebből a szempontból valóban kicsit érzéketlen, de a különféle útegyenetlenségeket lehet azért érezni, bár nem úgy, ahogy valóban jó lenne (vagy kéne?). Szerintem egyszerre sportos és kicsit kényelmes is a kormány, viszont a fordulóköre az ritka pocsék
-
válasz
Buster17 #95293 üzenetére
Már tárgytalan is lett a válaszom
(#95296) kalmanchris: Mit nem érzel az útból? Én az 5ajtós 1.8 sportnál a gyári 225/45 r17-es gumikon érzem az aszfalt minden rögét, és rögtön szembetűnő, hogy sima, bordázott vagy szemcsés az út, sőt hallatszik is. A hosszan bordázott úton ráadásul a segge nagyobb sebességnél (m7 pest fele fehérvári lehajtó után) ijesztően tud csóválni (m0 egy szakasza rákospalota körül is ilyen).
-
válasz
Declare #94941 üzenetére
Bizony, BMW
Az audival a gond: Nem hátsókerekes, még a quattro oké, de ebben pl. nincs első-hátsó parkradar. A kipróbált BMW-t sajna 8ér adnák, igaz teljesen európaiasítanák, lenne benne nagy navi (magyar!!!), elöl hátul radar és európai műszerfal. Ami egyedül nem tetszett benne, az a kicsit vékony, egyszerű kormány
meg lehet nincs a rendszerben Sport+ mód, igaz, kb. a minek kategória 245LE-nél
A 8 miller akkor is sok
-
Na Urak, ma kipróbáltam a 328i-t. Hát nem kicsit lép, de furcsa is volt. Amolyan ki akar szaladni a feneked alól a kocsi érzés
Pár hónapja volt szerencsém egy e39 540i kézi váltóshoz, az kicsit másabb volt, ott érezni az autó tömegét, meg az a v8 hang, jaajj
Csak ne lenne 14 éves és amerikai
És ne enne 12 litert
Már csak a mercit kéne kipróbálni, de egyre bizonytalanabb vagyok, 2007-es konstrukció vs 2012, csak épp a bömbi 7-8 misi körül van ami naaaaagyon sok pénz
-
válasz
DeFranco #94856 üzenetére
A vonószem pont erre van, hogy elhúzzanak/húzzál egy másik kocsit. Mi több 10 kilómétert is húztunk egy Puntot egy mercivel, illetve az én Civicem is húzta egy galaxy és egy sárgaangyal is mikor a jobb külső első féltengely meghalálozott. Ha jól csavarod be a szemet mind2 kocsin, jó a kábel és nem hülye ül a 2 kormánynál, nem lehet probléma. És szerintem ennyit a motornak simán, a kuplungnak okos kezeléssel simán ki kell bírnia
(#94851) giigz : Kis kieg az izzóhoz: Punto-n szopás volt, meg kellett bontani hozzá valamit az első lökösön ha jól emlékszem, Fiat Pandán (régin) nem volt gáz, ufocivic-nél szintén nem problémás (érdekes).
-
válasz
Tankblock #94720 üzenetére
Én a bosnyák téri piacon próbáltam sötétedés körül, pont mielőtt megjöttek a hókotrók. Rajtam kívül még 1 illető próbálgatta a kocsit, amúgy egy lélek se járt arra. Direkt akkor és oda mentem, nyílt utcán nem kísértem a sorsom, se mások testi/lelki épségét. Részemről semmi másra nem ment ki a játék, csak hogy tudjam hogyan viselkedik a kocsi havon illetve milyenek az új téli gumik (akkor márciusban vettem a civicet). És mindkettő tetszett, persze a kézifékes csúszás hiánya kicsit fájt, de nem vagyok én ken block
-
válasz
Tankblock #94716 üzenetére
Nem ez életem álma, csak kíváncsi voltam. Inkább megnyugtat a tudat, hogy a kocsi bolondbiztos, azaz épeszű sebességgel (50km/h pl.) havon nem lehet kicsúszni vele a világból, mert azonnal megfogja. A kis panda és Punto bezzeg úgy ment keresztbe kézifékkel hogy ihaj
-
válasz
Declare #94700 üzenetére
Nem félek, az öregnek 2004-es E270-ese van, van téli tapasztalat vele. Majd óvatosan megyek. Amúgy abban az esp nem rossz, gondolom az újakban még jobb
Tény, a Civic menetstabbal még kézifékes fordulóra se hajlandó hóban, azonnal fékezi a kereket (hiába kapcsolom ki, visszakapcsolja
). Ezek kicsit másabbak, tény, de ez már nem a 90-es évek eleje
(#94702) deicide: A Wikipedia szerint 2015-ben visszavonultatják az EVO-t, teljesen. Lehet emiatt van, hogy már nincs belőle, vagy a magyarok nem rendelnek, mondván, nyakukon ragad.
-
válasz
Declare #94680 üzenetére
Nos igen, nekem is a nyálam folyik rá, csak drágább is mint a C250, nemtudom belefér-e a keretbe
Meg félek a BMW az esetleges keményebb futóművel olyan lesz, mint most a Civic, viszont mind a motorerő, mind a kényelem és mind a minőség rubrikát ki akarom pipálni, hamár ennyi lóvét "elcseszek" egy autóra
És a C250 meg pont határeset, 1.8-as, 204LE, kérdés mennyire vehemens. azért 7,1 vs 5,9 vs 9,0 nem mind1
-
Az autó méretileg nagy!
Közel 5 méter, ami nekem sok, parkolni és városban kavirnyálni vele nem szeretnék. Főleg hogy annyi a felelőtlen, hibbant amatőr autós.
(#94667) kalmanchris: Igaz, de a csomagtartó nagyobb, ebbe 2-3 ember cucca fér, azt szevasz. Nem elég mély. Oké, a szedáné meg nem elég magas, de még mindig jobbnak látom a 470-et mint a 415-öt
(#94668) bitpork: elhiszem, hogy atomvétel, de akkor is nagy nekem, nincs se két gyerek, se balatoni nyaraló, se garázs, ahol tartsam, nem véletlen nézek közép-közepet, nem felső-közepet
-
válasz
bitpork #94657 üzenetére
Dehogy vagy, csak az A6 nagy, tényleg, az A4-ben meg nincs parkradar elöl-hátul, plusz az automata váltójuk nekem nem fekszik (tudomásom szerint fokozatmentes, amit nem szeretnék). Se dízelt, mert több hibalehetőséget látok benne, mint a turbós benzinben. (azt lehet tévedek, de evvan
).
(#94659) kalmanchris: enyémen cink lenne, type-r maszkos (utolsó frissített széria).
-
válasz
kalmanchris #94653 üzenetére
nekem már a jobb oldali dupla-féltengely 1x meghalt, nem akarom, hogy újra ez legyen ezeken az utakon
Viszont ezen felül tény, semmi baja, olajat sem eszi. De a fogyasztás a teljesítményhez mérten még mindig nem tetszik
Halálig pörgetni meg nem szeretem már, kicsit hülyegyerek stílus, amiből remélem már kinőttem.
A költség oldalát sejtem, de mivel nem hajszolom agyon, és nem futok vele évi 30-40 ezret, bízom benne, hogy nem lesz sok gondom...
(#94655) runner 125: tetszene is, meg az új S60 is, de az ilyen áron még nincs, és kisebb a csomagtere is a BMW-Mercinél, nézd meg. Pedig az új volvo diesel amit a Vályi tesztelt a TC-ben nagyon komolynak tűnik.
-
válasz
bitpork #94649 üzenetére
5 litert nemtudom hogy lehet kihozni belőle. Esetleg főúton kikapcsolt klímával szigorúan 80 körül haladva sík felületen. Ráadásul akkor se erő semmi nincs benne, csak gurul, igaz, halkan (ha jó sima az út). A hangja szép, főleg 4000 fölött, de akkor 10 fölött is tud enni. Ráadásul aki Civic-et vesz az szerintem nem spórolásbajnok.
A fed. comp szerintem még csal is, legalább fél litert lefele. Általában 42-44 litert szoktam tankolni 470km-re. Ez olyan 8.8-9,3 körül jön ki. Nem kevés
Audi tetszik, de nincs ilyen áron (túl van árazva odakint), alig találni nomrális teljesítményűt, szinte csak 2.0-es 143 lovas dízel van, vagy gyengébb 1.8-as Turbó. És elöl hajt
Plusz a váltó is bolygóműves, ha jóltudom, nem hagyományos, az se kellene.
Az E pedig szép, csak drága és nagy
Az az Öregem kocsija
(#94651) runner 125: Ööö nincs, vagy drágábban (kb. 7 gurigáról beszélgetünk most). És belül szerintem szűkebb náluk. Meg kicsit Toyota, ami nem rossz, de nem is mindig jó.
(#94650) neduddki : A téligumi nem ennyire peres 16"-os és azzal is rázogat, plusz akkor érezhetően máshogy megy. Nem az az igazi rá, hanem a gyári 225/45 R17, de hát az meg kemény és ráz.
-
válasz
bitpork #94646 üzenetére
A Civic a gyári gumikon ráz, ez tény, csak 30+ évesen lassan családdal nem a legjobb pattogni az úton. Ráadásul érzésem szerint a motor gyenge ahhoz képest, hogy 9-10l-t megeszik városban, és városon kívül se lesz 7,5 alatt soha, akármennyivel akárhogy megyek
plusz nagyon vágyom automatára, ennél a 6 sebességel manuális váltónál fogadtam meg, hogy soha többet manuálisAmúgy nagyon szeretem a Civic-et, mert tágas, igazából nincs semmi baja és még jól is néz ki. De most még jó áron el lehetne adni.
(#94647) Rick4: Igen, olvastam, de ez még kicsit kevés
Amúgy ez a széria, csak a frissített, az már belül is jól néz ki.
-
Hali!
Eljött az idő, hogy lecseréljem (egyre kevésbé) hőn szeretett 1.8-as Civicemet.
A kiszemeltek: 2012-es évjáratú 328i BMW és Mercedes C250CGI.
Szerintetek ár/érték arányban melyik lehetne jobb választás? Döntően város/autópálya használat lenne, 10-20e km/év. Mind2 kocsi navis és automata váltós lenne, és németországból behozva.
A BMW a sportosság, a motor, a nagy navi és az állítólag tágasabb utastér miatt tetszik, a Merci külsőleg/belsőleg, szebb szedán forma szerintem, és mivel már volt a családban mercedes, ismerem, tudom mi hol van, hogy működik, plusz elsőre nagyobbnak is tűnt belül, mint a BMW pedig a számok mást mondanak.
A fő félelmem az, hogy a benzines turbókkal nincs tapasztalatom, nemtudom mire kell figyelni, szervízigényük mennyivel lehet magasabb a mostani 2009-es civic-nél?!
Melyiknek jobb/pontosabb a navigációja, melyik lehet jobb rugózási kényelem szempontjából a városban?
Tudom kicsit sok a kérdés, nagy a bizonytalanság, ezért is érdekelne a véleményetek/tapasztalatotok!
Előre is Köszi!
UI: A BMW-t még ki tudom próbálni, a mercire alig van esély, nincs ilyen motorral szerelt példány túl sok idehaza, főleg nem eladó
-
válasz
zoo8800 #39671 üzenetére
Igen, az a baj, a formája nagyon tetszik, kívül-belül, de ez a típusú kocsi csak hajtva megy, én meg a hajtást meg az üveghangot meg már csak versenypályán tudom elképzelni. Oda ez az autó meg kevés, plusz városi mindennapi használatban van, kivinném a ringre és oda a 4 gumi, ha jó esetben ki nem esek a fűre vagy kitudja hova
Vezettem már néhány dízel automatát, és sajna engem megvett kilóraNem mondom, hogy nem járnék el egy Nissan GTR-el, de maradnék a realitások talaján
-
válasz
Kornel #39663 üzenetére
Az első kocsi volt, ami szó szerint megállt alattam (jobbelső külső féltengely-törés), és pár apróbb hiba. Imádom, mert nekem az egyik álomkocsim volt, csak ez a 6 sebesség nekem sok, 9 litert eszik konstansan és a 140 paci csak 5000-es fordulattól él, városban viszont kicsit hülyén néz ki az üveghang
-
Helló!
Szerintetek értelmes váltás lenne egy 2009es frissített 1.8as civicből átülni egy hasonló korú A4es-be, ami 2.0 143 lovas dízel és automata? Jelige: kuuurvára unom a botozást és a 7ezren visító motort
Új hozzászólás Aktív témák
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- iScooter i9 2022 használt (olvass leírást!)
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- Bluering Libra irodai forgószék
- Alfa Romeo 159 1.9JTD 120le 8v 2009 Facelift
- Samsung Galaxy A9 2018 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Új Asus F16 TUF WQXGA 165Hz G-Sync i7-14650HX 16mag 16GB 1TB SSD Nvidia RTX 5050 8GB Win11 Garancia
- Eladó karcmentes Apple iPhone 12 128GB / 12 hó jótállással
- Szinte új, minőségi, állítható ritkítóolló
- Nvidia Quadro M2000/ M4000/ P2000/ P2200/ P4000/ P5000/ RTX 4000/ RTX A2000
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest