- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- iPhone topik
- Yettel topik
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
8th
addikt
-
8th
addikt
válasz
parandroid #104774 üzenetére
Ilyen szempontból szerencsések például a németek angolok franciák. Sokkal nagyobb piacok mint a miénk van bőven miből szemezgetni kint. Fiesta Polo Corsa Punto és Panda stb... ezekre az autókra három négy hónap alatt összerakja egy német a pénzt. Még a kis pénzű helyi viszonyok közt szegényebbnek számító rétegeknek sem különösebben megterhelő megvenni egy öreg de még bőven használható autót. Számukra nevetséges összegekért korrekt felszereltségű Punto II-t kapni a németeknél (légkondi, 6x légzsák stb...) ami igaz, hogy megette már a kenyere javát de még közel sem egy bontó szökevény. Itt meg olyan használtautó árak és ehhez olyan bérek vannak, hogy ah...
-
8th
addikt
válasz
szőröscica #104773 üzenetére
200k van az egészre tokkal vonóval. Tehát az a 200k inkább 70 max.90k.
Lepapírozni, biztosítást kötni, kijavítani amit ki kell, hogy ne boruljon szét az első kanyarban és a rendőr se lőjön bele az árokba ha megállít, erre simán elmegy a fennmaradó rész sőt még kevés is rá. Szóval ne 200k-s autóban gondolkodj. -
8th
addikt
válasz
426os #104766 üzenetére
"miért akarna bárki is Trabantot venni, ha csak 1-2 évig közlekedni szeretne vele"
Lehet azért mert a zsebedből előkotorászott aprópénzből fenntartható? Vagy azért mert annyira egyszerű és primitív szerkezet, hogy szinte nincs is ami elromoljon rajta? Esetleg azért mert komplett működő autót betolsz az udvarodba donornak harmincezerért? Szar a trabant? Az hát. De gyorsít, lassít, kanyarodik, fűtés van benne és nem ázol ha esik. A mobilizáció legalja de ennyi pénzből egyszerűen nincs más alternatíva. Nincs olcsóbban fenntartható válság/kényszer autó nála.
-
8th
addikt
válasz
Agostino #104751 üzenetére
Havernak Hévízen kézzel írott cetlit hagytak a szélvédőn német nyuggerek, hogy ott helyben megvennék a kocsit. Az átlagosnál jobb állapotú (de nem patika) "strandkorlátkék" kombi trabant. A hülye a végén nem adta oda pedig már ott tartottak, hogy 4kilót lerakott volna ott helyben érte az öreg. Másik ismerősömet balatonparton szólították le német fiatalok hogy nem-e akarja eladni a trabantját. Nosztalgikus amolyan kultusztárgy féle lett a trabantból mára főleg a néhai keletnémetek körében, ráadásul a 4üteműt rövid ideig gyártották kevés is készült belőlük és ezek java része már rég az enyészeté lett.
-
8th
addikt
válasz
LuckyL #104746 üzenetére
Azok a swiftek amit ennyiért megkapsz szana szét vannak rohadva. És nem a sárvédő nem a küszöb. Az le van szarva. Cserélhető. Ami igazán gázos, hogy papír vékonyra vannak korrodálva a hossztartói ezért soha nem mennek át a műszakin. Ha pedig áttolatod jattos vizsgán foshatsz, hogy esőben nehogy belerongyolj egy láthatatlan kátyúba mert leszakad a kocsi fél eleje és jobb esetben még az úton bíros tartani. Egy trabanton a padlólemezen kívül mi tud korrodálni? Semmi. Egyszerűbb szerkezet az alkatrészek is olcsóak hozzá és ha nem lakod le nullára drágábban szállsz ki belőle mint amennyiért megvetted mert egyre megy felfelé az áruk.
Különben is aki ennyi pénzből akar autózni az ne válogasson. Ha csak egy trabantra 'fussa' akkor azt kell venni, vagy buszbérletet. Szabadon választott.batonyo: én elférek benne. 185 vagyok és ~120kg.
-
8th
addikt
válasz
honda 1993 #104669 üzenetére
Figyi. Vegyél 100k körül egy elfogadható állapotú 4ütemű trabantot a maradékból rakasd rendbe rajta amit feltétlenül szükséges és használd boldogan. Trabantnak elég jó piaca van nyugaton szinte biztos, hogy néhány év használat után drágábban adnád el mint amennyiért megvetted.
Az az egyes golf ami néz is ki valahogy és érdemes lenne foglalkozni vele alsóhangon 350k körül kezdődik (sőt) a határ a csillagos ég. Ilyen állapotú autóval szeretnél futkosni gyűjts még pár évet rá. -
8th
addikt
válasz
DeFranco #104388 üzenetére
"de elvileg ez a totalcar, ami az elfogulatlan, szakértő, megbízható"
Az ám elfogulatlan... Emlékszel még a fuser vagy mi a tököm néven futó fackalapra aki úgy döntött éjszaka ellop egy buszt és tök részegen hazakocsikázik vele? Na az tök nagy poén és mekkora jófej a csávó. A Winkler álnéven létező főszerkesztő "úr" személyes közbenjárására még nagymenő ügyvédet is szereztek neki haveri alapon stb. Aztán ott volt valami ismeretlen ralis fac aki a haverjaival lezárt egy útszakaszt mert kitalálta, hogy ott fog edzeni de pont akkor jött arra valami főmufti és sikerült is nekihajtani az autójának. Na az ásson egy göndröt feküdjön bele és menten lője főbe magát biztos ami biztos alapon mert hát mégis mit képzel a közveszélyes állatja? Érted. Az egyik mekkora poén a másik micsoda közveszélyes barom, holott mindkettő ugyanakkora fac. Ennyit az elfogulatlan újságírásról.
-
8th
addikt
válasz
kenguru99 #104302 üzenetére
"hogyan vert meg szívómotoros elsőkerekes könnyű autóval wrc-ket. Aszfalton." Mi ebben a nagy szám? Emlékeim szerint ez ezredforduló környékén Szabó Gergő is többször állt dobogón még a sárga Golf III Kit Car-al. (2.0 szívó, jobb napjain ~280ló, fwd) Már akkoriban is volt több WRC a hazai mezőnyben (Janika - 206 WRC, Benik - Corolla WRC, Szeleczky - Escort WRC, Érdi - Impreza WRC) aszfalton főleg száraz körülmények között Szabóék veszélyesek voltak akár még rájuk is feltéve ha végigbírta a technika a versenyhétvégét.
-
8th
addikt
válasz
FrankMonzano #104236 üzenetére
Az attól függ. Ha 2001 év vége előtti akkor 0 forint mert irgalmatlanul rohad mind. Felszereltsége?
-
8th
addikt
Láttam már a kocsit pécsett. Állítólag 470+ ló de persze nitró nélkül ééééééés keréken mérve! Muhahahhaa...
Elnézést a kisebbségi polgártársaktól de ez igazi bazári cigánytuning. A hazai gyorsulási versenyeken is fel-feltűnő Mickey Garage féle Calibrákban mindben Audi Quattro hajtás van mert 400ló felett az első teligázak egyikére egyszerűen szétszakad a calibra turbó gyári hajtása (hátsó diffi.)
-
8th
addikt
Dízel fan vagyok de én sem nézem jó szemmel az ilyesmit. Lóerőben szart sem hoz a gázreakció is csak minimálisan javul és azt a fél-egy liter fogyasztáscsökkenést amit ez a beavatkozás hoz simán elérhető ha finomabban nyomja az ember a gázt. Akkor meg minek kiiktatni? Hogy füstöljön? Facca...
-
8th
addikt
-
8th
addikt
válasz
sitotomi #103889 üzenetére
Gondolom mivel második autónak lesz és nagy valószínűséggel szinte mindig csak egyedül hajtanád nem baj ha kisebb mint a C Vectra. Néznék egy Seat Ibiza (6L1) TDI-t de nem az 1.9-et hanem az 1.4 három hengerest. Egy ilyet például: link Miért? Mert jó vezetni. Feszes a futóműve direkt a kormánya jó a féke, a könnyű motor miatt nem orrtolós mint a nagy testvére (1.9pd) faszát lehet vele kanyarogni. Műszakilag kiforrott nem kell félni a három hengertől. Motoralkatrész (üzemanyag ellátó rendszer, befecskendező rendszer, turbó stb) is elfogadható áron van hozzá akár újonnan számlával is ráadásul a négyhengeres társaival ellentétben ez még gyárilag egytömegű lendkerékkel szerelt motor ami használt dízelnél nem éppen elhanyagolható momentum. A kétezres évek eleje óta már minden CR dízel és dmf-el szerelt még a kis ccm-s városi törpe dízelek is és hát eléggé tud fájni ha azokban elszáll valami. Ezzel ilyen gond nincs. Egyetlen komolyabb negatívumot tudnék felróni neki az pedig a motorhang - főleg hidegindításnál - de hát a három henger az ilyen, ha bemelegszik már abszolút nem zavaró. Városon kívül 3,8-4 literrel elgurul városban sem enné le a fejed nagyon max. 6,5liter de ahhoz már rendesen "sonkyzni" kell. Elöl egész tágas van akkora mint az mk1 Octavia (jó, széltében valamivel kisebb az Ibiza de elhanyagolható a különbség). Ingázáshoz pont ideális parkolni is könnyebb vele. 100-ra gyári állapotában 13sec alatt vergődik fel a konkurenciához képest ez egész jó. Egy szolid chippel (90ló @ 240Nm, 40k HUF) már 10sec környékén megfutja a százas sprintet úgy, hogy igazából még élesre sincs írva és nincs kiszedve sem a katalizátor sem a kipufogódob sem semmi más, minden teljesen gyári marad műszakin sem baszogatnak érte. 90lóval már kellemesen fürge a kis kocsi 130-es utazót gond nélkül hegyen völgyön át tartja és az előzés sem okoz gondot vele még nagyobb tempóról sem.
Én tuti nem vennék második autónak egy személyes ingázáshoz ennél nagyobb kocsit, mert mi a francnak? Hely tespedni ebben is van és ha leborítod a hátsó támlát nagyon sok cuccot elnyel a segge. Ha pedig kevésnek találnád a háromhengeres erejét ott vannak a négyhengeres dízel verziók 101-től egészen 160-lóerőig.szerk: Passat egy nagy tohonya lusta bálna. Jellemzően csak idősebbet kapsz azonos pénzből és jóval többet is fogyasztanak. Na meg szervizelni felgumizni stb is drágább mint egy Ibizát. Én átgondolnám ezt a nagy autó témát még egyszer a helyedben.
-
8th
addikt
válasz
Kornel #103854 üzenetére
Golf 4-be lekapták a raktár polcról és belepakolták a gazdaságtalan gyengécske elavult benzinmotorokat mindezt olyan rövid váltóval, hogy az 1.4-et autópálya tempónál az egész korrekt hangszigetetés ellenére szabályosan túl kell kiabálni úgy üvölt a motor. Nem is értem hogyan gondolták, a poloba se nagy szám az a motor nem, hogy az annál jóval testesebb golfban.
-
8th
addikt
Az azért elég csúnya lenne ha ennyi pénzért csak három kereke lenne.
Ez talán (végre) méltó utódja lehet az Escort RS Cosworth-nak. -
8th
addikt
válasz
BeriHampeR #103696 üzenetére
Volt ebből 2.0i szívó benzines is (még nem FSI). Elég lomha vele kb. úgy megy mint egy 1.6 benzines alsó-középkategóriás átlag akármi cserébe rohadt igénytelen motor. Hengerenként két szelep szívócső befecskendezés semmi bonyolult technikai hókusz-pókusz. Bírja a ridegtartást és a rövid 2-3km-es utakat. A magyar felhozatal gyér mert itt mindenkinek dízel kell. Meg kell nézni mennyi a reg.adója ha kintről hoznál egy 2.0 benzint. Már csak a nagy számok törvénye szerint is ott jobb a felhozatal. A motor szereti a gázt isminek kombi passatban van ugyanez a motor. Hosszú évek óta hajtja lpg-vel a legnagyobb megelégedéssel. 11liter a vegyes fogyasztása gázból (~2300Ft/100km) és nincs turbó nincs kettős tömegű lendkerék se semmi drága motoralkatrész ami a legváratlanabb pillanatban lefittyenhet és ezzel hónapokra romba dönthetné a családi költségvetést. Amúgy brutál nagy egy ilyen Superb városi rövid utakra én lehet, hogy egy kategóriával kisebb autót vennék.
-
8th
addikt
válasz
roberto211 #103641 üzenetére
Tipo
-
8th
addikt
válasz
Integrale #103599 üzenetére
Az, hogy mostanra eltűntek inkább az az oka, hogy olasz, nem pedig német. Ha VW lenne rajta akkor most az lenne a non plus ultra, nem pedig a Golf 2 ;3.
Ez tökmindegy rakhattak volna a Tipo-ra akár Mercedes Benz csillagot is akkor is pont ugyanott lennének ahol most. Az, hogy mostanra eltűntek annak nem az az oka, hogy olasz hanem az, hogy silány minőségű autók voltak. Nincs mit szépíteni ezen. Ha a Tipo mint modell valóban olyan jó lenne érdemes lenne ma is foglalkozni vele hiszen ugye baromi olcsó elvileg nem is rohad vészesen jó tágas ill. komfortos és megint csak elméletben korszerűbb is mint a hasonszőrű társai. Aztán valahogy mégsem kell senkinek még a fanatik fiatosok sem nagyon foglalkoznak vele maximum csak kényszerből mert az árából nem kapnának semmi használható(bb) autót. Miért? Mert olasz? Nem. Azért mert olyan amilyen.
(#103600) footy: Ez bármelyik hasonló futásteljesítményű turbódízelre áll. Egyszerű adagolós turbódízel motorról beszélünk ami nem egy ördöglakat, ahogy a többi gyártó hasonló felépítésű motorja sem ergo pont ugyanannyi esélyed van beszopni bármelyikkel. Ez pedig ugye nem előkamrás hanem közvetlen befecskendezésű. Nyugodtan forgathatod nem hajlamos hengerfejesedésre.
(#103601) nesa: Keresztfaternak volt. Uno D (1.7) majd Tipo TD. A Tipo talán négy évesen került hozzá első tulajtól. Küzdött vele néhány évig de megunta, hogy folyamatosan szerelőhöz kellett hordani valami hibával és átült egy használt Passat B4 TDI-be amit a mai napig a legjobb autójának tart.
Nem, nekem nem volt Tipo-m de ez mit sem számít. Nem kell valamit tulajdonolnod ahhoz, hogy tudd az szar. Tripperem sem volt soha attól még tudom, hogy az is egy szar dolog. -
8th
addikt
válasz
hobizoli #103501 üzenetére
Ja aha... marketing. És hol dugdossák mostanság azokat a nem rohadós okos technikás Tipokat?
Csak mert jelenleg a nyugatról behurcolt bő 200k-ra visszatekert valójában 500 000-700 0000km-t futott huszonéves TD és TDI Golfok pöcc-röff mennek ma is mert a rozsdán kívül semmi bajuk ezzel szemben a Tipo lassan már a bontókból is kikopik mert donornak/alkatrésznek sem kell senkinek. Hiába volt benne az állítólagos korszerű technika ha maga az autó úgy összességében egy nagy kalap szar volt pont mint az Uno. 12 nagyon max. 15 éves korukra szépen leamortizálódtak és szétestek, pont mint az Uno-k. -
8th
addikt
válasz
runner 125 #102604 üzenetére
sor5 először másodszor harmadszor
Még dízel motor is jól szól 5hengerrel: először másodszor -
8th
addikt
válasz
Snoop-y #102593 üzenetére
He? X@rok én a béjjemvékre... de linkeltél egy videót valami ostobáról aki esik kel a nyári gumijával a hóban. Erre ment a válasz videó, hogy lám lám télig gumival felmegy az emelkedőn az rwd bmw is. Amúgy ja, illenék mindenkinek téli gumival mennie mindenhová... legalább is télen, a hóban. Ez lenne a minimum de sajnos itthon még nem kötelező.
-
8th
addikt
válasz
VegyesTamás #102527 üzenetére
Milyen cikket? Vagy két tucat 1.9 pd fut a baráti körömben ennek a fele szarrá van húzva (200+ lóerő). Nincs azokkal semmi baj.
-
8th
addikt
válasz
VegyesTamás #102511 üzenetére
Jónak mondod soha az életben nem vennék benzines Volkswagent. A sokat szidott farfos jujj elromlik!!44!4 PDTDI traktor motornál jobb nekem nem kell.
-
8th
addikt
válasz
DeFranco #101663 üzenetére
Nem is azt mondtam, hogy a rendőr nyakába kell akasztani de lássuk be a műszaki vizsga jelenlegi formájában egy vicc. Ha még csak trükközni sem kell hozzá és simán át lehet csusszanni bármilyen pimpelt dízel szarral akkor mi értelme van az egésznek?
Tereltek már ki a parkolóba a Váci útról péntek este. Ott basztuk a rezet 40percig. Minden gyanús autót végignéztek, többen is beszopták mert a helyszínen bevonták a forgalmijukat. Kinek ezért kinek azért de senkit sem basztattak azért mert az autója alapjáraton olyan füstöt okádott amilyet még padlógázon sem szabadna neki és már a parkolóból odébb guruláskor is olyan felhőt köpött maga mögé amilyet egy harminc éves csuklós Ikarusz is megirigyelne hegynek felfelé. Teljesen nyilvánvaló volt, hogy a környezetet fokozottan szennyező illegálisan átalakított autókról volt szó. Az NKH/KPM részéről ez senkit sem érdekelt. Csak az alufelni a sportkormány a xenon meg az ablakfólia mert az a balesetveszélyes. A füst nem az attól csak szép csendben mind megdöglünk. Vagy ott vannak az autó teljes csomagterét elfoglaló mélyládák. Egyik sincs fixen rögzítve a karosszériához de az láss csodát: nem balesetveszélyes. Az, hogy egy karambolnál az úgy vágódik előre megállíthatatlanul mindenen át mint kés a vajon és közben szépen agyonüt mindenkit aki az útjába kerül az nem számít. Nem balesetveszélyes. De bezzeg a stabilabb futómű a nagyobb átmérőjű kisebb súlyú kerék, netán a gyárinál egyel szélesebb sokkal jobban tapadó gumi ami a fékezhetőséget és az autó stabilitását is drasztikusan növeli az igen. Az fú de veszélyes, gyorsan vegyük el a forgalmiját. Nevetséges.
Ne politika, gazdasági oldalról nézd a dolgot. -
8th
addikt
-
8th
addikt
válasz
Kornel #101647 üzenetére
A legtöbb dízel autó átmenne akár még katalizátor nélkül is. Többről is tudok amiből száműzték mégis jatt nélkül átmentek. És valóban igaz, hogy határértéken belül vannak de ez a mérés hiányosságaiból következik nem abból, hogy olyan hú de tiszta lenne a kipufogógázuk ezek nélkül. Személy szerint kőkeményen büntetném azt aki utcán - főleg a dízel - autójával vakolt egr-el és katalizátor nélkül furikázik csak mert attól jobban harap a kocsi vagy mert úgy fél literrel kevesebbet fogyaszt. Irgalmatlanul bucira kéne szopatni az ilyen embert függetlenül attól, hogy benzinest vagy dízelt hajt. Ha az összes ilyen ügyeskedőtől a helyszínen elvennék a forgalmit és mérlegelés nélkül nyakon baccnák az üzembentartót egy 300ezer forintos csekkel lehet elgondolkodnának rajta, hogy megéri-e ügyeskedni vagy sem. Az NKH-s jómunkásemberek is bele bírnak kötni mindenbe de pont a lényegre nem figyelnek. Attól, hogy egy autóban sportkormány van netán le van ültetve néhány centit, az ablak körbe van fóliázva vagy a gyárinál nagyobb kerekeken gurul még nem döglik meg senki. A kipufogó gázoktól viszont igen. Arra még is magasról ... csak a látható dolgokra ugranak.
mod MunezXBK: pasztmeg
-
8th
addikt
Na meg az S2000-nek az autóbuzik meg vezetni szeretők között van kultusza, aki nem ért hozzá annak az "csak" egy Honda, és mint ilyen előre borítékolom hogy nem opció villantani a jagokhoz meg porschékhoz képest
Én épp ezért vennék egy régi léghűtéses 911-et. Még lefingott állapotában is nagyobbat lehet vele villantani mint egy tucat jaguárral vagy m3-al. Vagy lőnék valami 70-es évekbeli amcsi izomautót pl. faceliftes Corvette C3, Pontiac Trans AM. Villogni azok se rosszak.
-
8th
addikt
válasz
Kornel #100455 üzenetére
Nem feltétlenül. Gondolom itt az a cél, hogy a jövőben senkinek még csak eszébe se jusson itt vagy a lapcsaládon másutt olyan illegális úton megszerzett gyári szervíz szoftverből (amely egyébként legális úton földi halandó kezébe még csak nem is kerülhetne) különböző robbantott ábrás cikkszámmal és szerelési utasítással ellátott oldalakat mutogatni amiért vegzálni lehet(ne) az oldal üzemeltetőjét. Halványan rémlik valami idióta törvénymódosítás, hogy az oldal üzemeltetője moderálástól függetlenül felelősé tehető (lesz?) az ott megosztott tartalmakért. Talán itt is volt hír róla a PH!-n. Ha ezért van mindez azt megértem, legyen így tök jogos. De, hogy ettől még egy hahun kinézett konkrét autóról miért nem lehet itt véleményt kérni az nekem sem tiszta.
-
8th
addikt
válasz
EQMontoya #100386 üzenetére
Jó hát ha hátul kaparós mókázós autó a cél akkor a relatív könnyű 321lovas E36 M3-nál jobbat hirtelen nem tudok kitalálni. Viszont ha már vezetési élmény pályanapozás és a móka kacagás a cél akkor erősen elgondolkodnék az Opel Speedster-en is. Annál mokányabb kocsiban még nem ültem pedig az alapverzióhoz volt szerencsém. Akkorát gyorsult és a nevetséges virsli gumiján olyat fordult, hogy nem hittem el. Bele sem merek gondolni milyen lehet a Speedster Turbo.
-
8th
addikt
A frászt nem kéne
. Az S2000 talán az egyetlen Honda az NSX-en kívül amire azt mondom, hogy ide vele. a többi autójuk rohadtul nem mozgat meg bennem semmit. Viszont annyi pénzből amibe egy jobb állapotú S2000 kerül elég sok jó autót meg lehet(ne) venni. Nálam a kulturált élhető beltér és a mindennapi funkcionalitás már fontosabb mint a kupé forma és a nyitható tető ezért én valószínűleg egy Audi S4 Avant-ba raknám be a seggem vagy valami más sportkombiba.
-
8th
addikt
válasz
deicide #100102 üzenetére
Vagy akik az északi részről ingáznak nap mint nap. Milyen egyszerű volt eddig felment az ember a 2A > M0 > M3 és 20-25perc alatt Dunakesziről Fótról vagy Gödről bent voltál a városban. Na ennek úgy tűnik vége. Jár majd mindenki újra Dunakeszin keresztül a régi kettes > Váci út útvonalon mert egyszerűen nincs semmi más alternatíva. Csodálatos lesz! Taps.
-
8th
addikt
válasz
Typhoon47 #99945 üzenetére
Bírom amikor a pénztelenségre fogják a dolgot egyesek. 6-7évet simán el lehet gurulni egy garnitúra új gumin. Legyen mondjuk 75ezer/4db. 6évre leosztva az havonta alig több mint egy doboz cigi ára. Az sok? Ez nettó szarrágás. Ráadásul jó előre lehet kalkulálni vele, van idő apránként összerakni rá a pénzt nem egyik napról a másikra kell váratlanul kiköhögni. A legszarabb indok, hogy nincs rá pénz. Akkor ne autózz barátom. Aki nem tud összerakni 1év alatt 75k-t az hogyan tart fenn, és hogy szervizeltet és tart karban egy autót?
-
8th
addikt
válasz
Verbat #99864 üzenetére
Jó reggelt. Mindig is az volt. Csonticar, becsületesnepper, aztán az a fickó aki filléres roncsautókkal kereskedik stb. mindig ment a "reklám". Mondok jobbat. Folyton hangoztatják, hogy ők a legolvasottabb autós orgánum az országban. Na most mikor láttál te a TCn olvasói autóról írt tesztet? Na ugye. Vezessen van. Autónavigátoron van. Ők mindig valamelyik nepperhavertól kérnek/kapnak egy használt autót amit jól meg kell reklámozni eladás előtt.
A közösségi médiumokban (FB) folytatott kommunikációjuk pedig egyszerűen überelhetetlen. A minap általuk megosztott Trabant vs GT-R bejegyzésben azt sugallták, hogy a trabantban valami f@xomtudjamilyen Ferrari motor van. Mikor pontosítottam, hogy ki az mi az milyen időre képes stb. ahelyett, hogy szerkesztették volna a bejegyzést villámgyorsan törölték a hozzászólásomat. Gondolom ciki volt, hogy egy
kedves olvasó"baromarcú díszléctroll" a sokból esetleg szólni mert, hogy bocsi de nem úgy van az ahogy fent le van írva és ki merészelte javítani a mindenható totalcar.hu-t. Mondjuk pont leszarom csak elég vicces helyzet volt.mod: Na meg a mostani cikk (1.4 octi) alatti FB hozzászólások. Sírok b+
-
8th
addikt
"a valosagban az ilyen jellegu hajtasok, amik megcsuszas eseten adnak hatra nyomatekot nem sokat ernek."
Ööö... a tesztben szereplő autók egyértelműen cáfolják mindezt másrészt szinte az összes autógyártó a Haldex rendszert használja.
"ilyen a vilagon nincs, hogy megallsz a problemas helyen, aki ilyet csinal, az nyilvanvaloan nem ert hozza."
Valóban. Mert az ugye teljesen elképzelhetetlen, hogy télen hóban mondjuk Budán hegynek felfelé meg kell állnod egy kapualjból kitolató hülye vagy egy lefelé döngető 10tonnás kukásautó vagy bkv busz miatt. Az meg végképp lehetetlen élethelyzet, hogy lefelé jövet a havas letaposott erősen lejtős utcában valamiért meg kelljen állnod és visszatolatnod akár csak xy métert is. Á olyan tényleg a világon nincs, sőt soha elő nem fordulhat. Teljesen hétköznapi szituációkba beletörik a bicskája annak a kamu SUVnak.
Ja persze persze, a vezetéstechnikai trénerek nyilvánvalóan nem értenek hozzá azért akadtak el és azért nem tudtak feltolatni a hondával míg minden mással köztük a filléres francia-román dákóval is gond nélkül. De lehet, hogy csak a Subaru titokban lefizette őket? "Ez durvan inkorrekt, valoban, csak nem a honda oldalarol. Nem veletlenul van a cikkben, hogy honda szar, subaru meg kiraly, ez egy honda lejarato subaru reklam." WTF? Sírok...Ezzel a hozzászólással simán elnyerted nálam a nap kommentje díjat pedig még csak reggel van.
-
8th
addikt
Csak épp qrvára felesleges alá az awd ha egyszer marhára nem csinál semmit
. Már az önmagában mekkora blama, hogy az első dombocskán máris felült az alja
és úgy elakadt, hogy le kellett rángatni kötéllel. Még ha ez oké is lenne (nem az) akkor is, ha megnézed a videót tehetetlenül elforogtak az első kerekek mialatt a hátsók konkrétan nem csináltak semmit. Milyen ratyi hajtás csinál ilyet? Nem osztogatott az sehová sem nyomatékot, az erő mindig a legkisebb ellenállás felé hat ezért szépen elveszett mind az első kerekeken. Lejtőn megállva is egyedül csak a Honda nem tudott visszatolatni az összes többi gond nélkül igen pedig ott nem ült fel az alja és a hajtott tengely lett leterhelve az autó súlya által. Tovább megyek már a videó elején még a tesztek megkezdése előtt megjegyezték, hogy a Hondának a havas sík terepen is érezhetően nehezére esik a mozgás. Azért az tényleg vérciki, hogy egy alsó hangon is 7,5milliós SUV csak ennyit tudjon. Állítom ott bármelyik utcai awd autó röhögve visszatolatott volna egyik másik talán még a kaptatón is tovább jutott volna mint a CRV.
-
8th
addikt
Á, szarni az autógyártókra. Úgy kell mint haverom. Utólag belerakatta a 17éves VW Caddy 1.9 SDI-be a mechanikus torsent, hogy szét ne szaladjon az a 58-60ló ami jó eséllyel még megmaradt
Valójában azért kellett mert ha meg van pakolva olyan far nehézzé válik, hogy emelkedőkön télen nincs semmi tapadás elől. Most már van.
-
8th
addikt
Na jó de ha azt nézzük a második generációs torsennel felszerelt hátul zárható difis Passat b32 Syncro sem terepe való. Az egy családi tepsi mégis amíg ténylegesen fel nem ül az alja ha rendes gumik vannak alatta röhögve elmegy bárhol bármilyen körülmények között mindegy, hogy sár hó jég vagy épp friss szántás.
Az a ciki ebben az egészben, hogy ha a Subaru ami a Hondához képest egy törpe autógyár tud és nem sajnál igényes profi hajtást tenni az autói alá akkor a Honda miért nem rak legalább az önmaguk által SUV-nak definiált autói alá ha nem is hasonlóan összetett de egy jól felprogramozott awd hajtást? Ez tényleg akkora blama tőlük.Szinte mindenki a haldex hajtást reszelgeti mert egyszerű olcsó és megbízható, nem ezzel van a baj meg lehet azt jól is csinálni de hát, na ...
Tipikusan olyan programozási hiba mint a kikapcsolhatatlan kipörgésgátló. A német autobild is rárepült erre pár éve. Több átlag tucatautóval kipróbálták a műgyantás emelkedőn való elindulást. Fwd kocsik közül több is csúnyán elhasalt bekapcsolt kipörgésgátlóval viszont amelyeken ki lehetett kapcsolni (és úgy is maradt!) azok mind felvergődtek valahogy. Többeknél mire lendületet vehettek volna pár méter után az asr automatikusan visszakapcsolt elvette a motorerőt és fékezgetni kezdte a kereket. Ez is mekkora fail már. -
8th
addikt
Az oké, hogy marketing de ha már egyszer aláraknak egy awd hajtást az ne csak dísz legyen már. Annál még a golf mkII syncro primitív viszkokuplungos szarja is többet ér pedig az is egy igazi szutyok. Lejárt tükör jeges úton simán felvitt Budán a hegyre. Pedig az nem egy fejlett computer vezérelt haldex rendszer ott nem fékezgeti elektronika a kerekeket a jobb tapadás elérése végett.
-
8th
addikt
Bázzeg az imént beszéltem egy ismerősömmel facén. Kint él usában. Gondolván a télre nemrég vettek egy első generációs Lexus RX300-at. Műszakilag rendben van az autó belül sincs lelakva és minden rendeltetésszerűen működik benne. Csak gumikat kellett rá venni meg megtankolni és annyi. 1250 dollár volt a kocsi. Úgy érzem rossz helyre születtem. :/
-
8th
addikt
A TT a lemez alatt egy négyes Golf GTI ergo amíg nem töröd össze nem kell extrém kiadásokkal számolni vele kapcsolatban. Fogyó kopó cuccokból mindent megkapsz utángyártottban jó minőségben elfogadható áron. Karosszéria elemek szélvédő ilyesmi típusspecifikus dolgok már neccesebb áron mennek. De mondom, nem kell lezúzni plusz kötni kell egy jó cascót és olyan nagy baj már nem lehet. Mondjuk az is igaz, hogy sosem fogja azt a vezetési élményt nyújtani mint egy - elnézést a TT fanoktól - igazi sportkocsi.
-
8th
addikt
El ne kezdjétek megint a dízel-benzines vitát mert tökön szúrom magam...
Új hozzászólás Aktív témák
- Augusztusi hardverszuflé
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- Milyen videókártyát?
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Gaming notebook topik
- Windows 11
- PlayStation 1 / 2
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Battlefield 6
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- További aktív témák...
- BMW E39 540i - V8 Touring - Komplett Motor Felújítás, Friss Műszaki, Hibamentes
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- Bluering Libra irodai forgószék
- CORSAIR TC100 RELAXED SZÜRKE/FEKETE SZÖVET GAMER SZÉK
- Eladó bontatlan LTT Noctua barna csavarhúzó
- Újszerű Asus ROG Strix G16 G614 -16" WUXGA 165Hz - i5-13450HX - 16GB - 512GB -RTX 4050 -1,5 év gari
- Készpénzes számítógép PC félkonfig alkatrész hardver felvásárlás személyesen / postával korrekt áron
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 Pro Max 1TB Gold -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3051
- Telefon felvásárlás!! iPhone 13 Mini/iPhone 13/iPhone 13 Pro/iPhone 13 Pro Max/
- Bomba ár! Dell Latitude 7320 - i5-11GEN I 8GB I 256SSD I HDMI I 13,3" FHD I Cam I W11 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest