- Mobil flották
- Kikristályosodik a Razr 60
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- iPhone topik
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- Hivatalosan is bemutatta a Google a Pixel 6a-t
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Mindenki Z Fold7-et akar
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
runner 125
nagyúr
Tényleg nem értem h lehet 3k ajróért venni, még ha költeni kell rá, akkor is.
A leglefingottabb benzinesek is 7000-től indulnak + forg. helyezés, reg.adó.Csak nehogy hamar szopóág legyen a vége és hamar szabadulni akarjon tőle. Korábban írtam már, h egyik haver srácnak volt ilyen, pont a 4.0 diesel (ami forumtopik szerint szar konstrukció, gyorsan le is váltotta a 4.2), ő jól fizető osztrák fizetésből nem tudta fenntartani.
-
runner 125
nagyúr
válasz
jozefgucci1 #86804 üzenetére
Gumi nem lesz rá occsó, de ezt írtam fentebb is.
Ha, megkapja a folyamatos törődést, biztosan hálás lesz, használjátok egészséggel! -
runner 125
nagyúr
válasz
jozefgucci1 #86706 üzenetére
Apropó, biztos a tulajjal beszéltél?
Mert van neki egy Ferrari-ja is a kb. 50 eladó többi autó mellett. -
runner 125
nagyúr
válasz
!Overdose! #86711 üzenetére
Egyetértek, én is onnan szoktam választani, egyelőre nem ért csalódás.
Typhoon47
Nézd meg hahu-t, a szép állapotúak, ellenőrizhető előéletűek, full extrásak ilyen árban mennek.
jozefgucci1
Legyen B alternatívád is. Főleg, ha ilyen messziről indulsz útnak. Nézz a környéken - vagy olyan vidéken ami útba esik - másik típust is.
Ez sem tűnik rossznak, de mindenképpen meg kell kérdezni, h tudja-e bizonyítani a futást, illetve nyilván, h volt-e törve (1-1 fújt elem engem pl nem zavarna, plána ha csak esztétikai okból történt).
-
runner 125
nagyúr
válasz
jozefgucci1 #86616 üzenetére
17"-nál kisebb kereket szerintem nem tudsz rátenni, legalábbis csak e két méretű felnivel látni új CR-V-t és a váltóméretből fakadóan magasabb gumi kell rá, úgyhogy szerintem egy csöppet sem lesz olcsóbb.
Nekem is vannak gumis ismerőseim, de a netes árakat még csak meg sem tudják közelíteni, max ÁFA nélkül.. A fentebbi ár webshop ár, annál olcsóbban nehéz lesz beszerezni sajnos.
Áh, nem vagyok otthon, nem ismerem túlzottan a CR-V-ket, csak pusztán eszembe jutott egy gondolat, aminek SUV vásárlás előtt én is utánanéztem.
Index forumon viszont van CR-V topik, elég pörgős, sok tulajjal, regelj be és kérdezd meg h mikre kell figyelned. -
runner 125
nagyúr
válasz
Shad0wking #86606 üzenetére
F-ből ennyi pénzért igazán szépet kaphattok. Pl.
Egy teljes alváz és üregvedelemmel még sok évig kiszolgálná.jozefgucci1
Gumik árának azért utánanéztél?
Ebben a méretben úgy 60k/ db. Egy téli nyári szett hamar bent van 500k-ban, és akkor még nem vettél a télinek másik felnigarnitúrát.Egyébként van szerintem "Pécs és környéke adok-veszek" topik, keress rá, írd be, hátha megnézi valaki pár táblacsokiért, vagy épp ismeri a kereskedést.
-
runner 125
nagyúr
-
runner 125
nagyúr
válasz
akos727 #86542 üzenetére
Akkor azon gyári lemezfelni van, jó ballonos 195/70 R15-ö gumival.
Néha pedig érdemes kicsit "kikormolni", illetve Honda-s ismerőseim szerint bátran el lehet forgatni 4000-ig.
Csak városban 10 litert biztosan megeszi, sok rövid táv, hideg motor, stb.
Hm, akkor jó karban lehet, pedig évjárat szerint az első példányokból való.
Igen, a csomagtérnyitó egy érdekes szerkezet, vétel után nekem sem sikerült mindig kinyitni, sőt a központi zár be is kavart, ugyanis a teljesen fém kilincs mechanika be volt rozsdálva, és nem húzta vissza alap helyezetbe a rugója, így egészen konkrétan hiába nyitottam ki az autót távirányítóval, a csomagtér továbbra is zárva maradt. Kellett neki egy kis WD-40, illetve kompresszorral kifújattam a koszt és azóta tökéletes.
Az ajótkon és a csomagtér ajtó körüli gumikat érdemes még lekezelni minőségi gumiápolóval, nagyon nagy lesz kontraszt ajtóbecsukást tekintve. Teljesen ki volt száradva az összes gumi, így tipikusan teherautós volt az ajtók becsukása. Lekezeltem az összeset és nagyon puha lett, sokkal "minőségibb autó" benyomását kelti.
Kértem egy pesti cégtől árajánlatot, nem mondtak valami kedvező árat, 80k-ért csinálnák meg, de úgy, h eltávolítják a lökhárítókat, leveszik a műanyag küszöb borítást, kerekeket, stb. Alapos munkát ígérnek.
Az 99%, h biztosíték lesz. -
runner 125
nagyúr
válasz
akos727 #86525 üzenetére
1.6 VTEC, 125 le, 4WD, 5 seb. kézi váltó. Mostani 215-ös gumikkal és 17-es felnivel 7,5 liter környéke, de ez 90%-ban vidéki használatot jelent, 100-110-es utazóval, szóval a vegyes olyan 8,5 körül lehet, nem kinyomva a szemét.
Nem egy rakéta ezzel a motorral sem, de ugye magasabb felépítésű és folyamatosan hajtja a kardántengelyt is hátra. Ha, megnézed spritmonitor.de-n a kézi váltós HR-V-ket, gyári kerékkel vegyesben is tartható a 7,5 literes átlag, persze autópályát elkerülve, mert ez nem oda való, vagy ha felviszi az ember 10 litert biztosan beszlopálja.
Egyelőre csak pozitív, azt nyújta amit el lehet várni tőle. Szögegyszerű felépítés, átlagos belső helykínálat (hátul lábtérben egyébként nagyobb, mint az S60), megbízható, precíz működés - Honda. Épp múltkor írtam Honda forumon, h piroslámpánál állva 3-an nem hallottuk, h jár a motor. Elképesző, h mennyire csendes az alapjárata, csak a fordulatszámmérőből lehetett következtetni.
Egy dologra érdemes odafigyelni: korrózió. Ha, nincs lekezelve az alja tél előtt csináltassátok meg. Nálam is tervben van október körül egy minőségi teljes alváz és üregvédelem. Ha, normálisan megcsinálják, 10 évig nem lesz rajta korrózió.
Földúton, terepen nem fut, havas téli utak miatt vettem, illetve a mindennapokra előnyösebb a kisebb benzinmotor, összességében nagyon szerethető autó, de bárhol olvasol róla, mindenki nagy elégedettséggel használja. De, kíváncsi vagyok a te véleményedre is.
Apropó, épp pár hete csináltam rajta egy motormosást: 01, 02 -
runner 125
nagyúr
válasz
jozefgucci1 #86414 üzenetére
Honda nagyon jónak tűnik, ráadásul az is egy megbízható diesel motor.
Terepen sok jóra ne számíts, alacsony az alja és a hajtása sem valami penge, ettől függetlenül meg lett rajzolva az új CR-V az tény, bár számomra egy SUV mindig is kocka marad.Már korábban is megírtam neked, h az évjáratot felejtsd el, pontosabban ne ragaszkodj annyira a 2-3-4 éves autóhoz, nem minden a kor, sőt.
-
runner 125
nagyúr
válasz
Dany007 #86377 üzenetére
Nézd, a fogyasztás mint igény, egy ugyanolyan fontos tényező lehet autó választásánál, mint amilyen érvek alapján Mondeo-t vettél. Van aki csak városba keres autót, van aki a párjának gyereket iskolába vinni, vagy van aki szimplán sokkal kevesebb pénzből él, és egyszerűen nem fér bele a havi budget-be egy nagyobb autó fenntartása. De, volt kollégám, Ottó sincs rászorulva h az 1.0 Yaris-szal 3 literes fogyikat produkáljon (autonavigator cikk), persze ő szélsőséges példa.
Flame on: Ekkora fizu felét nyugodt szívvel elautózni, úgy, h mellette nem párizsis zsemlén kell élni, háztartást, gyereket kell fenntartani.., hát, taníts kérlek. Flame off.gaborbol, te kint élsz Maryland-ben, ahol úgy 210 ft a benzin litere, ez meg egy mo.-i forum, ahol 2x annyi az üzemanyag, és 1/5-öd annyi a minimálbér, mint ott (7,25 USD / óra).
bitpork
Nem mindenki vesz szerelemből autót, nem mindenkinek kell a légrugós 3.0 TDI, van aki racionális érvek alapján hoz döntést, mert vagy olyan igényei vannak, vagy muszáj.
Egyébként mi köze van az autó fogyasztásának ahhoz, h ki mennyire tartja karban?Összegezve, csak arra akartam kilyukadni, h ne legyen már fillérbaszónak beállítva aki kis fogyasztású autót keres a lehetőségeihez mérten.
-
runner 125
nagyúr
Hi,
Biztos hülye kérdés, és csak számomra nem világos, de bizonyos autóknál a hátsó küszöb alsó élén miért van egy jókora átlátszó matrica, mi célt szolgál? HR-V-n és az S60-on is ott van.
-
runner 125
nagyúr
válasz
blt.62 #86293 üzenetére
Honda Stream? Létezik belőle 2.0 benzinmotor is, 150 le feletti teljesítménnyel.
-
runner 125
nagyúr
Miért nem vettél egy munkásautót és egy középkategóriás prémiumot?
Valamilyen kis dieselt, ami A-B-be tökéletes, keveset eszik, míg a másikat ki lehetne élvezni és léphettél volna ccm-ben is kategóriákat.Tényleg úgy gondolom, h az 150 le attól a motortól már az üzembiztos teljesítmény határvonalán táncol, sőt.., én 100% h nem bántanám.
-
runner 125
nagyúr
Én is egyértelműen nemre szavazok, ráadásul az az 1.9-es dízel a 150 lóerejével is egy viszonylag hegyesebb teljesítményt nyújt.
Ha, ennyire kihegyezteted ismét, biztosan meglesz rövid időn belül az ára.
Egyébként miért nem vettél valamilyen 2.5-ös, vagy 3.0 dieselt, ha ennyire kell a power?
-
runner 125
nagyúr
válasz
Declare #86148 üzenetére
Hol nem soroltam a premiumba? Természetesen premium gyártó, ez megkérdőjelezhetetlen, de számomra sokkal fontosabb egy egy teszt eredmény, a felhasználói visszajelzések, mintsem az, h Michelin felirat legyen a gumi oldalán. Ráadásul miért adnék ki több pénzt egy szárazon és vizesen is rosszabbul tapadó gumiért, amikor a Sportrac 5 jobb tapadást biztosít, közel azonos kopás mellett.
-
runner 125
nagyúr
válasz
Declare #86129 üzenetére
Ez egy ilyen dolog. A prémiumnak mindig is ára volt.
Nem vagyok egy nagy gumi tudor, de az a hármas, h tartós gumi, maxi tapadás vizesen és szárazon, nagyon nagyon nehezen fér össze. A jól tapadó gumik puhább keverékűek, ez által jobban is fogy, a kemény lassabban kopik, de kevésbé tapad, főleg vizes úton.Vredestein Sportrac 5 miért nem jöhet szóba? Kopásban is jobb, mint a Conti és olcsóbb is, én ezért döntöttem mellette.
Nézd meg az értékeléseket:Sportrac 5:
PremiumContact 5:
-
runner 125
nagyúr
válasz
freaghill #86113 üzenetére
Volvo forumban a gumis srác engem lebeszélt az ECO gumikról. Lehet h ezzel érhető el a legkisebb fogyasztás, viszont úgy érik el az ECO jelzőt, h egy részből keményebb a keverék, más részből iszonyú vékony a gumi oldalfala, ez által sokkal sérülékenyebb.
Nézd meg a Vredestein Sportrac 5 véleményeket is, a Honda-ra én most olyat vettem, jövő héten felkerül rá.
-
runner 125
nagyúr
válasz
lsebestyen #86051 üzenetére
Jah h ez ilyen mikrobusz.
Továbbra is amondó vagyok, h akár 1-1 ponton felfüggesztve (ha már nem rolósan) ilyen gumi szerű fekete hálót kifeszítesz. Gyorsan leszedhető, és még takar is.
-
runner 125
nagyúr
válasz
lsebestyen #86047 üzenetére
Milyen autó? Csinálj rá rolót, ami elfedi az egészet. Felfogatod a hátsó ülések háttámlájára, a leghátsó c oszlopok belsejére meg egy egy rögzítő kampót felfúrsz.
-
runner 125
nagyúr
Közben számoltam egy fogyi átlagot a HR-V-re, szerintem 17-es kerekekkel baromi jó, kíváncsi leszek mit produkál majd gyári szélességű gumival, 16-os keréken.
1100km alatt 82 liter fogyott el, így 7,45l/100km. Folyamatos kardánhajtás mellett, emelt kasznival szerintem teljesen korrekt az 1.6-os motortól, persze hozzátartozik, h ez 90%-ban vidéki használatból jött ki.
-
runner 125
nagyúr
válasz
Dany007 #85959 üzenetére
Sőt, úgy kompletten nem értem mért vannak manapság annyira felkapva ezek a Skodák.
Erős a marketing, ennyi, de egyébként nem lenne az az Isten, amiért Skoda-t vennék.
Tudom h az én fasságom, és már semmi köze a múlthoz, de egyszerűen nem tudok elvonatkoztatni a régi szocialista ipar Skoda-itól. -
runner 125
nagyúr
válasz
szőröscica #85949 üzenetére
Mintha csak egy tipikus Alfa-st hallanék.
"Nem szar autó az, csak kell hozzá türelem."
-
runner 125
nagyúr
Hatalmas kamu a futás.
Így ülés még városi használat mellett sem nézhet ki egy 6 éves autóban. Egy 56.000km-es autó belterének _kopásmentesnek_, újszerűnek kell lenni.Ilyen fapados Ocatvia-k nagy része mind céges autókét szolgált, szóval nehéz lesz belőle - pláne neppertől - magánszemély által használt, valóban kis futásút találnod.
Ennél az AAA autónál 2 autót is néztem, pontosabban csak képről, illetve telefonon beszéltünk, de szerintem nagy cgányok. Az egyik RAV4 a hahu-n úgy volt körbefotózva, h a külső sérülései, hibái, nem látszottak, persze az is újszerű megkíméltnek volt beállítva, a honlapjukon már elkeserítőbb képeket láttam, aztán e-mail-ben is kértem róla fotókat, ott végül tökéletesen látszott h mennyire le volt lakva.
-
runner 125
nagyúr
válasz
jozefgucci1 #85915 üzenetére
Az import autóknál mindig matekozz egyet mielőtt mondjuk arra gondolsz, h felhívod és megnézed.
Számold ki, h mennyi a reg. adó, milyen költség egy import autó itthoni forgalomba helyezése (ennél minimum 250-300k), akkor számold ki, h mennyi az autó behozatalának a költsége (mondjuk 100k) és számold hozzá azt is, h a nepper ezen még minimum 3-400-at keres. Ezt a kb. 800k-nyi felárat vond le az autó árából, és nézd meg h 2,8m ft-nyi ajróért milyen 2011-es Káskájt' kapsz a franciáknál.
Máris nem olyan biztató a kép, ugyebár.
Amikor a HR-V-t kerestem, a végén már bújtam az osztrák, német és olasz piacot is. A valóban megkímélt, jó vételek egy vassal nem voltak olcsóbbak kint sem, sőt, behozatal esetén az utiköltség és a forg. helyezés költségével az itthoni piaci ár fölött tudtam volna csak kihozni.
-
runner 125
nagyúr
válasz
raczger #85882 üzenetére
Hjah, nem leányálom a használtautó keresése, az biztos. Kell kitartás, szerencse, de a legfontosabb, h ne elkeseredettségedből vegyél autót. Légy türelmes, s ha kapás van, csapj le.
Nézz ki pár típust, amit szívesen használnál, állítsd be az értesítőt vagy a keresőt, és listáztasd ki őket naponta. Ezt csináltam a Volvo-nál és a Honda-nál is. (A végén már függő voltam, kb napi 3 órát tuti elcsesztem a hahu-n.
)
-
runner 125
nagyúr
válasz
raczger #85876 üzenetére
Sajnálom, nem korrekt az biztos, de a konklúziót le kell vonni. A jó vételek hamar gazdára találnak, ezt tapasztaltam én is SUV keresése közben, így érdemes minél előbb cselekedni.
De, egyébként a szöveg szerintem kamu. Gondold végig, pont a sógorának adná el drágábban az autót?
-
runner 125
nagyúr
válasz
raczger #85824 üzenetére
Cool, zsolival indexen majd biztos megtalálod a közös a hangot, ő rallyzik Lada-val.
blt.62
Nem mondanám h jobb, csak pl a kézi váltós sokkal megbízhatóbb, és abból több a kézi váltós példány.
Elől a hely közel azonos, hátul viszont kisebb a lábtér az biztos, de 2 körül tényleg korrekt példányt kapnal. -
runner 125
nagyúr
válasz
raczger #85816 üzenetére
40-50k között szerintem megoldják profin.
Ha, megveszed regelj fel Index-re, az S60 topikban rajtam kívül szinte mindenki pesti, tudnak javasolni megbízható kontaktot ezügyben.
Azt most nem abba keresem, az S60 multimediája már részben megoldott. A topikból 5-en vásároltunk Svédországból típusspecifikus fejegységet lassan már 2 hónapja, viszont a can-bus adapter legyártásal gondjaik akadtak, így többedmagammal együtt még nem építettük be, mivel a kormányvezérlés és a tolatóradar nem működne. Várunk türelemmel...
A normál 2 DIN-es megoldással ez a problémám, nagyon kilóg a gyári enteriőrből. -
runner 125
nagyúr
válasz
tomiii. #85781 üzenetére
Tizenéves fejlesztés, van belőle 170 lovas verzió is (sőt, a 2.5 turbó R 300 ló) de leginkabb az adókedvezmények miatt csináltak belőlük gyengébb verziókat.
S, persze a márka vásárlórétege elégedetten használta/ja ekkora teljesítménnyel is.
mokus1
Biztos h szerepet játszott a megbízhatóság is, de a turbós 5 hengereseik sem rosszabbak, mint a gyengébb szívok.
Indexen Balu 300 lovas S60R-jeben 270.000 km körül van, gyári turbóval. -
runner 125
nagyúr
válasz
Kornel #85770 üzenetére
Talán nem haragszik meg freaghill ha bemásolom, nekem is ő írta:
Első dolgod az, hogy veszel biztosítás kódot a piros rendszámhoz. Itt egyáltalán nem számít a kocsinak az adatai, érdemes netről venni mert olcsóbban kijössz, de rendszámtábla boltban is tudsz venni, csak ott drágább. Neten 70-80 euró 1 hónapra, nekem meg ott 110-120 lett volna ha jól emlékszem. De ha netről veszed akkor azt kipostázzák, szóval vagy kevesebbet fizetsz és megvárod, míg Magyarországra elér (ha nincs kinti ismerősöd), vagy kinn veszel valamivel drágábban.
Kinn vásárolsz egy kocsit, minden papírt megkapsz, minden happy eddig.
Akkor elmész (nem a vásárolt kocsival) a helyi Landratsamthoz (járási hivatal) ott megmondod, hogy vettél egy kocsit, és te ezt exportálni szeretnéd Magyarországra, és ezért szeretnél vásárolni hozzá egy piros rendszámot.
Ad pár papírt, akkor ott ki kell fizetni az automatánál egy összeget ami a járási hivatalnak jár, utána azokkal a papírokkal átmész a rendszámtábla boltba (ott szokott lenni a járási hivatalnál több darab is, könnyen felismerhető, rendszámok szoktak kinn lenni a falon, a kerítésen stb.).
Ott odaadsz neki pár papírt, ő kinyomja neked a rendszámodat, akkor visszamész a járási hivatalba, akkor ő majd ott elküld egy bankhoz, ahol be kell fizetned az adót ami a kocsi után jár, [ebben nem vagyok biztos: ott is kapsz papírt, hogy befizetted, akkor elmész megint a járási hivatalhoz, akkor ott mondják, hogy minden okés,] felrakhatod a rendszámot a kocsidra, de csak a járási hivatalig mehetsz vele, mert megnézik, hogy stimmel-e az alvázszám azzal ami a papíron van, ha minden frankó akkor megkapod a papírokat és útnak is indulhatsz..
Ahogy látod többször kell bemenni a járási hivatalba, de ha már kaptál sorszámot akkor utána mihelyst kész vagy valamivel NE kérj újat, csak törj be!
Biztosításra visszatérve: Nem érdemes 1 hónapnál rövidebbet venni, mert akkor ugyanúgy 1 hónapra kell kifizetned az adót a kocsi után, és nem is sokkal drágább mint a 15 napos. És 1 hónap alatt azért lehet egy kocsit honosítani..
Előfordulhat, hogy 1-2x nem kell visszamenni a járási hivatalhoz, csak mondják, hogy menj a rendszámtábla boltba, utána menj át a bankba (nekem térképet is adtak hozzá) és utána menj csak vissza.
Ha valami még nem tiszta, és tudok válaszolni akkor írj!
Árakról amire emlékszem: 30-40 euro járási hivatal automata, 80 tábla, 30 adó(kocsikként változik). Lehet valamivel kevesebb volt, de már nem tudom én sem pontosan, sietnem is kellett, aztán franc se emlékszik mindenre pontosan. -
runner 125
nagyúr
válasz
raczger #85754 üzenetére
Jól hangzik.
Továbbra is racionálisabb döntésnek tartom, mint az e46-ot, persze a Volvo soha nem a szélsőségekrol szólt. Cserébe kapsz egy visszafogott, megis elegáns formát, megbizható műszaki tartalommal, konzervativ belsovel. Igazán szeretheto, komolyságot sugárzó autó, de persze te fogod használni, ha nincs meg a vonzalom nem biztos h ez a te autód. Át kell gondolni.
-
runner 125
nagyúr
válasz
blt.62 #85751 üzenetére
Igen, 30 éves korától lehet vinni OT vizsgára és tényleg baromi nagy meló, h átmenjen (és qva sok pénz). Pl a rücsivel lealvázvédőzötteket rögvest kiszórják - persze joggal.
Illetve egy OT autót szinte lehetetlen elsődleges autóként használni a mindennapokban, szóval tervezz mellé valami másikat. A Merci kapcsán jutott eszedbe?
Hosszút távú terveim között nekem is szerepel, h egyszer lesz egy OT-m. -
runner 125
nagyúr
válasz
hobizoli #85746 üzenetére
Az emberek hány százaléka vesz új autót? Én sem, és innen a topikból kb. senki. Engem csupán ez aggaszt, alig lesz normális használtautó, de úgy 10 évig még nem kell másik autón gondolkodnom, ez biztos.
LuckyL
Nem olyan egyszerű elsőre eldönteni h ki a komoly vásárló, az utcavége meg nincs messze, de ha egyértelműen látja az ember h úgysem lesz deal, van jobb lekoptatós duma is.
-
runner 125
nagyúr
-
runner 125
nagyúr
-
-
runner 125
nagyúr
Erősen koncentráltak:
-
runner 125
nagyúr
válasz
tboy93 #85507 üzenetére
Mit vársz egy tipikus debilgyerek autótól, de tényleg? Ez ugyanúgy igaz az összes koros BMW-re is. Úgyhogy, készülj fel, ha továbbra is ilyen autót vásárolnál itthon, jobbat nem fogsz kapni.
Idehaza megkímélt, ésszel használt, nem körbetört példányt nagyon kicsi eséllyel lehet találni, ami meg olyan, nem véletlenül van a piaci ársáv tetején, sok esetben 2x annyiért, mint a piaci átlag.Nem tudom mekkora a kereted, elhiszem h menő autó kell, de ezért a pénzmagért én biztosan sokkal racionálisabb döntést hoznék.
Astra G, Swift, Corolla, Almera..._
mod.
Bálna Merci-s postra:
Formája engem sem indít be, viszont az a munka, mérnöki tudás, technika amit beleraktak, nah az igen.
-
runner 125
nagyúr
-
runner 125
nagyúr
válasz
szőröscica #85468 üzenetére
Igaz, reggel néztem a cikket.
Az automata váltó ilyen, köztudottan problémás az első generáció. -
runner 125
nagyúr
válasz
trassher #85432 üzenetére
460k nem nagy szó egy korai dieseltol , a jobb konstrukciók ( nem downsizing ) ma is lazán megfutják az 1 milliót blokk bontás nélkül.
921k km-nel tart egy tizenéves V70 2.4 D5, bontatlan motorral, gyári turbóval és váltóval. Ő biztos nem akar fanszia autót helyette.
Ettől persze tisztában vagyok vele h a W124-és az egyik legjobb Mercedes, de mint fentebb is írtam, én a hazai kínálatrol beszélek, itthonit én biztosan nem vállalnak be, mert ezek mar valóban csak némi emléket idéznek, de a valóság siralmasabb.
8th, fentebbi neked is.
-
runner 125
nagyúr
válasz
GLOCK34 #85368 üzenetére
Legutóbb pár hónapja ugrottunk el egy közös ismerősünkhöz, egyik haversrác egy 1.4 G Astra-val jár. Beülltünk, elindult, hangos csörgő hang jött a motorból, persze már hidegen kitolta a szemét. Kérdezem tőle miért nem jelented be szervizbe, nincs túl egészséges hangja, ráadásul a cég kontójára orvosolják. "Áhh, már fél éve ilyen, de látod nem akar megállni, pedig akkor kapnék másikat, újat."
Szóval tényleg nagy részükkel így bánnak, persze a nepperek itt ott helyrepofozzák, de az előéletüket siralmas körülmények között teljesítik a flottás autók, legalábbis nekem ez a tapasztalatom.
-
runner 125
nagyúr
válasz
GLOCK34 #85363 üzenetére
Szerintem egy itthon élő, svájci orvos, nem dohányzó ikerpár egyik tagja vette az egyiket, a másik meg másikat.
A H Astra tipikus cégautó, nyilván mindkettő az volt. Előnyük lehet h ezeket tényleg leszervizelik (mármint elmegy a márkakereskedésig, aztán a többi már a szerelők becsületén múlik), cserébe a céges autók 99%-át mocskosul leszarják a felhasználók.
Van több jó barátom és ismerősöm akik céges autót használnak, piszkosul nem érdekli őket, h meleg-e a motort, vagy befér a parkolóba, netán hogy áll az olajszint, a lényeg h a tankolókártyán mindig legyen credit.Ettől a H Astra ajánlott vétel, jó autók, de ha teheted első körben szvsz ne flottásat válassz.
-
-
runner 125
nagyúr
Azt hiszem odagurítom érte a Honda-t és a Volvo-t is.
-
runner 125
nagyúr
válasz
jozefgucci1 #85104 üzenetére
A korai RAV4-ekben is van 2.0 D4D motor, azt kifejezetten kerülendőnek írták amikor kérdeztem:
"első generációs 2.0 d4d rav4 egy fos. Nem akarom taglalni nagyon, ha jót akarsz magadnak akkor nem veszel."
Valamennyit biztosan javítottak rajta, de azért én utánakérdeznek Toyota Club forumán is.
mod. a 2.2, 136 lovas D4D-t viszont mindenhol dicsérik.
-
runner 125
nagyúr
válasz
jozefgucci1 #85053 üzenetére
Letettél a SUV-ról?
Toyota forumon kérdezz utána ennek a dieselnek, nem mind tartozik a kifejezetten ajánlott kategóriába, van köztük problémásabb is.Ennyiért már van szép V70 és S60 is 2.4D-vel.
-
runner 125
nagyúr
Index-es márkatárs lőtte Szabadkán:
Végülis addig tényleg ugyanaz, h VOL.
-
runner 125
nagyúr
Elektronikus korróziógátló. Ez igaz lehet, működhet?
-
runner 125
nagyúr
Ne mond már, h a 2010-es X3 ársávjában nincs korrekt RAV4. 5 - 5,5m-ért már patika SUV-ot lehet venni, kis futással.
Bár én továbbra sem ragaszkodnék ennyire elvszerűen az autó korához. Egy 7-8-9 éves, megkímélt, lelkiismeretesen szervizelt SUV is tizenévig kiszolgál további korrekt karbantartás mellett. Persze a jó vételt ki kell várni, vagy azonnal cselekedni, tapasztalat.Outlander is az ajánlhatóak közé tartozik.
-
Új hozzászólás Aktív témák
- BMW E39 540i - V8 Touring - Komplett Motor Felújítás, Friss Műszaki, Hibamentes
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop 2 Pro újszerű, nagyon keveset ment
- Techsend cyber A 2023 elektromos roller eladó
- EZVIZ C3 C3W Pro (4MP) CS-C3W Smart Home Kamera
- Bomba ár! Microsoft Surface Laptop - i5-7G I 8GB I 256GB SSD I 13,5" Touch I Cam I W10 I Garancia!
- LG 34WQ75X-B - 34" Ívelt IPS Panel - 3440x1440 2K QHD - 60Hz 5ms - FreeSync - USB Type-C 90W
- Bowers/Wilkins Px7 S2 fejhallgatók
- Telefon felvásárlás!! iPhone X/iPhone Xs/iPhone XR/iPhone Xs Max
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 256GB Pink -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3056, 94% Akkumulátor
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest