- Kikristályosodik a Razr 60
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- iPhone topik
- Magisk
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Három Redmi 15 érkezett a lengyel piacra
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
FireFox1996 #192284 üzenetére
Azt hiszem csak előfűtik a hengert, hogy könnyebben menjen az öngyulladás.
-
válasz
FireFox1996 #192282 üzenetére
Dízelnél öngyulladás van, ott nem kell szikra mint a benzinesnél.
-
válasz
jozefgucci1 #192147 üzenetére
Nálunk az egyik céges autó ~10 éves és 50e km van benne. Ja és dízel
A másik 12 éves volt 80e km-el, szintén dízel, de azt eladtuk nemrég.
-
válasz
Beus0726 #191239 üzenetére
Turbo benzinben is lehet gpf, dmf, ugye a turbo, hasonlo koltsegekbe verheti magat az ember mint a turbo dizelnel. Hibrid is attol fugg, hogy milyen motorral van parositva az elektromos resz. Lehet az el. hajtas mellett turbodizel vagy sima szivo benzinmotor is... En utobbival neznek hibridet, pl. TOYOTA Prius. Egy sima szivo benzinmotor elektromos hajtassal kiegészítve egeszen kulturalt menetdinamikaval rendelkezhet, mikozben relative olcson fenntartható. (Opel Ampera sem rossz)
-
válasz
Beus0726 #191219 üzenetére
Van olyan változat ami városi, illetve rövid távra(20-25 km) is jó és nem kell félni hatalmas javítási költségtől?
Ja, amiben nincs kettős tömegű lendkerék, turbó, DPF. Általában 20+ éves dízelek tudják ezt, pl SDIModern dízel nem bírja a sok rövidtávot, nem erre lett kitalálva.
-
válasz
Coccolino_O #191000 üzenetére
Általánosságban de. Viszont az SDI olyan kőkorszaki technika, hogy szinte nem lehet szétverni.
-
válasz
customer114 #190549 üzenetére
Azért nem mindegy hogy egyterű kell vagy hot hatch
-
válasz
Paxker315 #190276 üzenetére
Nem akartam elvenni a kedved tőle nagyon, ez csak a személyes tapasztalatom vele
Volt Fiat panda a családban, az közel nem volt ennyire rossz. Sőt! Meglepően jó autó volt, a váltó nagyon jó volt benne és a 60 pár lóval is kis virgonc volt. Mondjuk a szervo abban is meghalt, az ilyen Fiat betegség.
-
válasz
Paxker315 #190240 üzenetére
Cégnél van ilyen, elektronikus problémák vannak csak vele. Kormányszervo hülyül meg, ez a legfájóbb (random elmegy a rásegítés). Ezen kívül a fedkomp mutat össze vissza dolgokat, random villogtatja a refit és néha magától dudál (kajak
). Dugóban ülve kicsit vörösödtem csak el, amikor refizett és dudált az előttem lévőre. Néha kicsit Herby-s beütése volt
Ezen kívül az ajtó érzékelő rossz (azt jelzi, hogy nyitva pedig nem), illetve az index "túl kattan" és a másik irányba is indexel egyet. Mindezt olyan 150e km-el (új korától a cégnél van).
-
válasz
T0mBd1gg3R #190222 üzenetére
Clio 0.9tce-ről nemrég volt szó egy TotalCar-os videóban. Röviden: városi ugrálásra OK, autópályás nyúzást nem bírja. Városba se fogod nagyon szeretni, mert nagyon pici tartományban "megy" az a motor.
-
válasz
Stylewars_kp #190151 üzenetére
Az a 20Ft/km is egy vicc, múltkor levezettem a 3 autóm költségeit, még a csóró Opel Corsa C-nek is 45Ft-ra jött ki 1km mindenestül. Illetve az említett távra nem évi 40e km, hanem inkább évi 50-60e km lesz a reális. Én ezt csak úgy vállalnám, ha céges autót kapok teljes üzemanyag térítéssel. (De leginkább akkor sem, túl sok időt visz el az ingázás)
-
válasz
Mr.Csizmás #190150 üzenetére
H astra, Focus II
-
válasz
IMIIKE1998 #189974 üzenetére
Elég pontos képet tudok adni az autóimra ilyen szempontból, mert mindent vezetek excelben.
Karbantartás és egyéb költség alatt értendő: szervizek, matricák, biztosítások, autóhifi, felni, polír stb.
1) Honda Civic 7gen családban 2014-től (már az öcsémé)
- 1.4 benzin, 90le
- 13 évesen lett vásárolva 142e km-el, magyar első tulajtól
- Jelenleg 19 éves 213 972km-el
- Összes eddig megtett km: 71.745 km
- Összes karbantartás és egyéb költség: 2 215 008 Ft
- Összes benzin költség: 1 785 016 Ft
- Mindent beleszámolva 55,75 Ft/Km
- Havi átlag költség üzemanyag nélkül: 29.932 Ft
- Átlag fogyi: 6,9L/100km2) Opel Corsa C, feleségemé 2016 óta
- 1.2 benzin twinport, 82(?) le
- 10 évesen lett vásárolva 78 477 km-el, magyar első tulajtól
- Jelenleg 14 éves 117 098 km van benne
- Összes eddig megtett km: 38 621 km
- Összes karbantartás és egyéb költség: 776 754 Ft
- Összes benzin költség: 945 521 Ft
- Mindent beleszámolva 44,59 Ft/Km
- Havi átlag költség üzemanyag nélkül: 15.230 Ft
- Átlag fogyi: 6,71L/100km3) Honda Accord 7gen, az enyém 2019 óta
- 2.0 benzin 155le
- 12 évesen lett megvásárolva 128 208 km-el, magyar első tulajtól
- Jelenleg 13 éves 145 184 km van benne
- Összes eddig megtett km: 16 976 km
- Összes karbantartás és egyéb költség: 920 534 Ft
- Összes benzin költség: 602 863 Ft
- Mindent beleszámolva 89,73 Ft/km
- Havi átlag költség üzemanyag nélkül: 46.026 Ft
- Átlag fogyi: 9,4L/100kmAz Accordnál kicsit torz a kép, mert csak 20 hónapja van meg, az első karbantartások, felni vásárlás stb megdobta a költségeket, várhatóan az idő elteltével kevesebb lesz a Ft/km és a havi költség is.
-
Ufo civic helyett ilyen felhasználásra egy dizel accorddal jobban jarnal. Halkabb, dinamikusabb, jóval kevesebbet fogyaszt. Majdhogy benzines hangja van, nagyon jo motor. Ha kelk a hely, kombi is van belole. Speedzone most csinalt rola használt tesztet nemreg, nezd meg.
-
válasz
molnarpeter #189735 üzenetére
Az 1.4-es 7gen a nyelestengely bajos.
-
válasz
[CS]Blade2 #189538 üzenetére
Elmeroggyant összeg. Kérdezd Tse-t, neki volt garis ford motorcsere, kérdezz csak rá mennyi lehetett a számlán... XC90-ről van tapasztalat, ott 3M fölött volt a motorcsere. Tippre biztosan milla fölött.
-
válasz
[CS]Blade2 #189535 üzenetére
El fognak hajtani az ilyesjellegu otleteiddel. Tul sok macera az atepites es Magyarországon ez soha nem lesz legális, egyszerűen nem lehet lepapirozni... Ha meg nincs papir, nem fogod tudni eladni.
-
válasz
Kisficko #189471 üzenetére
Szia!
Mindenképp legyen normálisan kitöltött adasveteli szerzodes, ne menj bele uzemben tartóiba es hasonlokba. Lehetőleg ne egyedul legyel ott, amikor jonnek megnezni. A kisebbseg falkaban jar, aztan ha egyedul vagy, siman belelottyintenek egy kis olajat a kiegyenlítő tartalyba amig neked a kipufogot mutogatjak hatul
Ha ismert hibak vannak, ird bele az adas veteli szerzodesbe. Ne engedj telefonba, mert eloben onnan fognak meg alkudni. Ne vidd el az autot sehova, max 5 percre otthonrol, de keszulj fel ra, hogy hiaba igerik sokszor el se jonnek. Kb ennyi.
-
válasz
RoGamer #189446 üzenetére
Jó a dízel, strapabíró, de rendesen át kell nézni. Befecskendezés nagyon sokat bir. Kettostomegu + kuplung csere 400k, ha restek voltak időben cserélni a motorolajat akkor vezérlés csere is be fog nézni, szintén 400 koruli történet. Leömlő repedés fordulhat még elo, illetve a szokasos accord specifikus problemak (gazpedal jelado, szervocso).
-
válasz
Coccolino_O #189416 üzenetére
Mennyi a sok?
Lpg-t berakjak kb 200-bol, utana benzinhez kepest +2L fogyasztás, cserébe fele annyiba kerul a gaz. Faternak volt tobb gazositott autoja, olcsobban eljarsz vele mint egy dizellel.
-
válasz
Coccolino_O #189410 üzenetére
Nem hiszem, hogy barmelyikkel olcsobban fogsz autozni mint egy 1.2-es fiestaval. Ha szar a kocsi es eszik 10 litert, akkor csinaltasd meg.
Mennyi amit sokalsz amugy?
Ha nagy gond a benya 3 otlet jut eszembe:
1) LPG
2) motor
3) busz -
válasz
molnarpeter #189164 üzenetére
Prius tök jó technika, csak ne lenne ilyen randa kívül-belül
-
válasz
focvis #189154 üzenetére
Lega automataja milyen? Annyit tudok, hogy a kisebbik benzinesbol az egyik problemas (talán eszi az olajat ha jol remlik), illetve dmf van benne, meg a vezerles csere ami cumi rajta 60 ezrenkent.
Lpg-bol szinten ha jol tudom a subik igazan csak a gyari rendszert szeretik es elég erzekenyek ra. Amugy a potkerek elvesztese azert fajo pont lenne, de mas gondom nincs az lpg-vel, faternal is bevalt nemet autokban.
-
Pusztán elméleti síkon, ki-milyen benzines automata kombit/suv-ot venne 2M (csak autóra szánt) keretből, ami max 12-14 éves? Preferált az egyszerű megbízható technika (ala szívó), extrákból az elvárt a digit klíma, el. ablak elöl-hátul, el. fűthető tükör, fogyi ha városban megáll 10-11 literből az jó lenne.
-
válasz
parandroid #188945 üzenetére
Az Accordomat másfél órán át vizsgáltuk, próbakörrel, eladó kikérdezéssel együtt.
-
válasz
inf3rno #188738 üzenetére
Nincs hibátlan használt autó. Kell egy kis tapasztalat, mire fel tudod mérni, hogy egy adott autó nagyából milyen állapotban van és utána látni fogod, hogy mennyit kéne még rálocsolni. Az összes járművemet úgy vettem, hogy tudtam mit kell majd cserélni rajta azonnal vagy a közeljövőben. Lekopogom, eddig nem estem nagyon pofára.
Általánosságban ha kopó-fogyó alkatrész gondok vannak, akkor megfelelő ár esetében azzal nincs probléma (elvégre használt autó). Csúnyán javított törés, rozsda, nem működő klíma, lelakott beltér, váltó vagy motor probléma esetén én ott szoktam hagyni az autót.
-
válasz
sagesz93 #188410 üzenetére
Volt ilyen autónk, szerintem pont ez az évjárat. A 60 ló meglepően fürgén viszi az autót városban és a váltó is meglepően jó tud lenni. Rozsdára hajlamosak az osztrák példányok, a miénk rohadt, ezért és a klíma hiánya miatt lett eladva. Ami tipikus probléma vele az a szervonak egy jeladója (szögérzékelő talán), az egy kicsit fájóbb tétel az autó értékéhez képest, ilyen 60-80k körül javítható. Ezen kívül semmi gond nem volt vele a 2 év alatt. Parádésan keveset fogyasztott, muter ilyen 5 körül járt vele városban.
-
-
válasz
Tothgera30 #188103 üzenetére
En azt mondom rendben van. Tavaly elott vettunk fateromnak ugyan ilyen 2008-as G astrat, 50e Ft-al dragabban. Az is elso tulajos volt, videki csalade, 78e km volt benne. Ilyen csalad kicsi kincse volt az auto, a tulaj felesege konkrétan megsiratta amikor elhoztuk. Olyan volt kivul-belul mint egy uj auto. Ilyen allapotnak, ennyi az ara. Vagy ez, vagy kapsz leharcolt H-t ugyan ennyiert. Kinek mi.
-
válasz
Tothgera30 #187972 üzenetére
A focusbol szerintem picit drágábban kapsz jót, de az sem elvetendo. Az astra teljesen jo valasztas ebben a meretben. Az 1.4 lancos motor jo, de vasarlasnal figyelj, hogy ne 30 ezres olajcsere periodussal hasznalt autot vegyel. Sok a lerugott belole, de siman ki lehet fogni belole megkimelt nagypapi autot, nekunk tavaly es tavaly elott is sikerült egyet-egyet, anyamnak es apamnak is. Mindkettot idos maganszemelytol, szep allapotban.
-
válasz
Tothgera30 #187970 üzenetére
Teljesen.
-
válasz
parandroid #187642 üzenetére
Én nem tudom te hogy mérted a C corsa fogyasztását, az 1.2 közelébe nincs a 4 liternek.
Legjobb fogyink 5.7 volt, legrosszabb 9.2, a 38.000 km átlaga pedig 6.7 L/100km.
Cserébe egy lomha szar, gázreakció gyakorlatilag nincs, beletaposol a pedálba és majd egyszer csinál valamit... Futómű mint egy hajó, beltér zörög, kicsi, az ülések kényelmetlenek. Ha nincs jobb nyilván ez is gurul, de azt nem tudom, hogy szeretni mit lehet benne.
-
válasz
Brandynew #187577 üzenetére
K20 accord, k24a3 accord, ezekben kb csak akkor tudod tönkretenni a láncot, ha nagyon szar olajat öntesz bele (10w40) meg fossá nyújtod az intervallumot. De az 1gen yaris is igen jól bírja, a buborék swiftnek sincsenek lánc problémái. Általánosságban a japán motorokban jobbak a láncok szerintem, a VW-nél, BMW-nél, Opelnél (sajnos ez útóbbi személyes tapasztalat) gyakoribb a láncos vezérlés problémája.
-
válasz
T0mBd1gg3R #187031 üzenetére
Hol jársz Te, hogy autópályán biciklissel találkozol? Hiszen nyilván nem mennél máshol 140-el ...
-
válasz
molnarpeter #187023 üzenetére
Elég veszélyesek ezek az autók már manapság...
...mire eléri az ember a 100-as tempót, elalszik
-
válasz
molnarpeter #187017 üzenetére
Ilyen 2010 körüli példányokra néztem rá, ctdi volt mind.
-
válasz
cappa72 #187013 üzenetére
Apósoméknak eggyel újabb volt, az talán kicsit nagyobb, de tetőbox volt hozzá!
Most, hogy kirepültek a gyerekek, már elférnek egy Sorentoban is. (Amúgy nem, mert 2,5 év alatt 4 unokát hozott a gólya és a Balaton menet már most offos az 5 személyes autóval)
Mondjuk arra is kíváncsi leszek, hogy mi hogy fogunk jövő héten beférni 2 kis gyerkőccel a sedan Accordba 1 heti cuccal. Első kiruccanás lesz az öcskössel
-
válasz
parandroid #186821 üzenetére
Vannak azert ismertebb szeria hibas tipusok (8gen 2.4 accord, mk4 mondeo 2.0 benzin, 1.6 ecotec astra stb.)
-
-
válasz
SzlobiG #186693 üzenetére
Két féle ember van. Én is olyan vagyok mint Te, utálom a rozsdát, zavar és mindig törekedtem arra hogy ne legyen az autómon. Aztán ott vannak a haverom féle emberek, mazda6-al, az az autó konkrétan mindenhol rozsdás, összes ajtó alja, lámpák mellett, csomitartó, ablakok felett, az egész alváz stb. Ő ennyit mond erre, hogy: "gurul nem"?
Új hozzászólás Aktív témák
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Kikristályosodik a Razr 60
- ZIDOO médialejátszók
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- Rengeteg monitor kapott G-Sync Compatible hitelesítést az új GeForce driverben
- EAFC 25
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- További aktív témák...
- ÚJ AXIS M1114 hálózati kamera Kompakt és adaptív HDTV Onvif
- EZVIZ CS-C3TN okosotthoni kamera 1080P 2.8MM
- EZVIZ C3 C3W Pro (4MP) CS-C3W Smart Home Kamera
- Dualtron Popular - 52V 20Ah dupla motor elektromos roller
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- HIBÁTLAN iPhone 13 Pro 128GB Graphite -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3015
- Új FULL HD webkamera + Számla
- HP Omen 80G8E9 - 27" IPS - UHD 4K - 144Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync - HDR 400 - USB Type-C
- Új és régi konzolok Okosítása/Softmodoloása, és Szoftveres szintű javítása - RÉSZLETEK A LEÍRÁSBAN
- ÚJ Microsoft Surface Laptop 7 13.8" 2K - 120Hz Érintő - Snapdragon X Elite - 16GB - 512GB-2 év gari
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest