- Kikristályosodik a Razr 60
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Mobil flották
- iPhone topik
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- Hivatalosan is bemutatta a Google a Pixel 6a-t
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Mindenki Z Fold7-et akar
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Rick4
félisten
válasz
DeFranco #95421 üzenetére
Amit leírtam, az egy egész másik alkalommal volt, még csak nem is az elmúlt 10 évben, nem erre a történetre vonatkozott, ne is próbáld belekeverni. Illetve megpróbálhatod, de minek? Az lehetett egy valóban jó módszer, példaként hoztam fel, mi is lett volna a reprezentatív. de látom, nem sikerült megértened. :S
Szó nem volt arról, hogy itt ugyanúgy végezték a feladatot. Neked ez jött le? Olvasd már el még egyszer.Emellett nagyvonalúan elfelejtettél a kiragadott szavak mellé tenni valami furcsaságot: a 85-15%-os arányt.
Lehet hőbörögni, miután elolvasod végre, amire az előzőben próbáltál meg válaszolni.
-
Rick4
félisten
Miért, ez reprezentatív, ugye?
Ja, még mindig a tükör?
Te csodagyerek lehettél, annyi ésszel születtél, mint amennyi most is van.
Qru: Anyukám anno tizenéve dolgozott a mediánnak, kérdezőbiztos volt, sokat vittem autóval ide- ofa, elég érdekes módon próbálták meg elvegyíteni a válaszadókat. A reprezentatív felmérés egy bizonyos termékkör esetében) lehet az mosópor, kávé, hűtőmárka, aiutó, de politikai jellegű felkérés is) pl menjen el egy faluba, keresse meg a templomot, menjen az első fehér kerítéses házig, és onnan minden negyedik házba csöngessen be. Ugyanez viszont telefonon se és személyesen se működik, mert a személy a kiindulópont, és nem az autó. És személyhez nem mindig köthető autó, tehát tuti nem telefonálgattak, utazgattak... Ha ezek csinálják, egészen biztosan kisebb célcsoportra bontják le, és a végén a célcsoportokat összegzik, de olyan eltérések vannak akárcsak egy város- falu viszonylatában, hogy gyakorlatilag értelmetlen a ksh adatok helyett mással próbálkozni. Ezért is jött ki a 15% arány. És igen,a tesco-s forgalomszámlálás legalább ennyire pontos képet fog adni.
-
Rick4
félisten
Ezt a tesztet elég lett volna egy tesco parkolóra korlátozni, ugyanúgy meglett volna a helyes eredmény. Kutatás? Azt se hiszem, hogy az okmányirodai adatbázisban ne lehetne számokat lekérni, akár dízelre, benzinesre szűkítve, és akkor lennének pontos számok is. A 85-15% tuti nem jó.
-
Rick4
félisten
Ha azt mondom, Bitpork Allroadjában elől kevesebb hely van, akkor szerinted? 192 cm és 125kg mellé kell némi térérzet, ezt sajna se a Punto, se az Allroad nem tudja, pont most néztem hétvégén, a fejem az Alhambra A oszlop-tető találkozásától kb 60-70 centire van, tehát a szélvédő legalább ilyen messze van a fejemtől... Ez van, én ezt a távolságot érzem kényelmesnek. Nincs klausztrofóbiám, csak szeretek elférni, meg néha cuccolok, szóval az átlagos autó ezért kevés. De ennek ellenére a pedálok, kormány, ülés nagyon jó, ez nem a Regata- Ritmo kategória.
Amúgy volt, mikor a Puntoval mentem, a párom mögöttem ült, a jobbos ülés heéyre meg bepakolva egy csomó cucc, közte egy Mitsu Eclipse és egy '91-es Ford F150-es első lököse, vízhűtők dobozban, féktárcsák, meg mindenféle ilyesmi cucc, és vidáman elfértünk.
-
Rick4
félisten
3-4 éve én is ezeket nézegettem, Punto lett belőle, de Puntoból nem JTD-t kell venni, hanem ha pörgetni akarod, 1.2 16V-t. Az a 80 ló elég szépen szalajtja a karosszériát, a 80 ló a 9 mázsára már egész jó arány, a 3 ajtós még jó vonalvezetésű is, megvan neki a 4 csillagos törésteszt is, és 5-6 literrel eljársz vele. Emellett olcsó az autó is, olcsó az alkatrész is, a turbo- injektor problémákat el lehet felejteni, komfortos, nem zajos. Nekem a sima 8 szelepes motoros volt, én direkt olyat kerestem, de teljesen rendben volt, sajnálom is, de nekem kicsi volt, csak ezért adtam el.
-
-
Rick4
félisten
válasz
philoxenia #95268 üzenetére
Én értem a különbséget két eset között, sőt, sejthetően két moderátor sem minden esetben ugyanazt látja a hozzászólásokból, ezért a cselekedetük se lehet azonos. Viszont vannak olyan esetek, amikor a kettős mérce bármiféle okból is, de igen súlyos mértékben érinti az egyik felet, és kevésbé a másikat, és sokadik alkalommal, több moderálás- kérés után is ugyanez van, szóval azért látszik az. Sőt, még azt is tudom, leginkább kikre jellemző ez a nem kifejezetten pártatlan hozzáállás, de mivel ez a hely spéci szabályokkal rendelkező magánterület, igazából véleményt se alkotok a dologról, csak magamban summázom.
-
Rick4
félisten
válasz
philoxenia #95265 üzenetére
Akkor azt írd.. Már éreztem a mellkasomon a meleget, ahogy rám céloz a lézerfény.
-
Rick4
félisten
válasz
philoxenia #95263 üzenetére
Azt én értem, nem is mondtam, hogy bárki szembe akar menni, szimplán csak leírtam egy tényt.
Én nem feszegetem a húrt, nem is érdekel a dolog, sokszor már le se írom azt, amit gondolok.
-
Rick4
félisten
Ja, az csak hab a tortán, valaki komoly autóhifihez készült spirálcellás exide-t venni, az ára 50K. Mondom figyelj már, 50Ah-s akksi 50K-ért? Az akksi jó, de nem 3.5x-ös áron Vegyél már 2 db 72-est 30-ért, plusz 15-ért egy kondit, esetleg 3-at 45-ért, kösd be a többit is, és szereld be hátulra, 100x jobb lesz, mint az az egy akksi.
Á, nem úgy van az.. : Na mondom jó, csináld. -
Rick4
félisten
Ilyen az, mikor egyesek meggyőződése győzedelmeskedik mások tapasztalata fölött.
Az érdekes, hogy a gigawatt 55-ös akksi 12K volt, az electric power meg 11K, (még 2013-ban vettem őket, de most is ennyi) és 18-ért is volt akksi, de maga az eladó mondta, hogy felesleges a drágább. Sőt, tapasztalat is van, Varta black 2 év után úgy meghalt, mint a huzat. Pedig az kímélve volt. Igaz, a kímélés egy jó állapotú autó mellett egy akkuőr ketyere vételében merült ki, lehet ezzel halasztottam meg?
Kettőt vettem belőle, a másodikat már be se raktam a másik autóba.
-
Rick4
félisten
Létezik, hogy ez az ember tényleg ennyi ésszel rendelkezik?
Az autószerelő haveromhoz vittek egy Fabiát, az emelőn derült ki, hogy más baj is van, anélkül nem mehet. Meg kellett csinálni, majd mikor a fizetésre került volna a sor, kiderült, nincs annyi pénz. Egy nap múlva megvolt a megoldás, menjen, válasszon egy disznót. Jobb híján ment, választott, fagyasztóba tették, de hogy jól jártak-e?
Az electric power jó akksi, mikor előző télen a Multiplám nem akart hidegben valami gebasz miatt indulni, volt, hogy -10°c-ban pici szünetekkel, de nettó 1.5 percig tekertettem. Semmi probléma nem volt vele, tette a dolgát, úgy vitték el ezzel az akksival. Jász- Plasztik gyártmány, semmivel se rosszabb, mint a 2x drágábbak, ráadásul ugyanúgy 2 év gari van erre is.
-
Rick4
félisten
válasz
werszomjas #94920 üzenetére
Pedig van pár lehetőség a kp-n kívül:
hitelre venné, de persze 1 hét után derül ki, hogy BAR listás.
két hét múlva fizetik a gyesznyókat.
számíts be süldő malacot.
el kell adni még a saját autómat.
Meg kell beszélni apámmal.
Meg kell beszélni a családdal. -
Rick4
félisten
válasz
zsolt19900 #94905 üzenetére
Ezt, vagy ha belemegy, eggyel nagyobbat: [link]
-
Rick4
félisten
-
Rick4
félisten
Ugyanez, egyszerűbben: A Swift és az F astra motorjai, pl az 1.6 8V a 90-es évek elejétől 200 utánig gyakorlatilag változatlan formában kerültek bele az autókba, ehhez képest euro 1-ből euro 3, lett. Minden motorikus változtatás nélkül.
Pl:
SWIFT 1 (1992.09.-1996.08.) Euro I.
SWIFT 2 (1996.08.-1999.08.) Euro II.
SWIFT 3 (1999.08.-2001.08.) Euro II-III. -
Rick4
félisten
-
Rick4
félisten
válasz
runner 125 #94771 üzenetére
Ezt az új HR-V dizájnt egy az egyben a Hiunday-tól lopták.
-
Rick4
félisten
válasz
Kornel #94525 üzenetére
Most néztem, kuplungszett 50K, lendkerék 75K, ki-be egy 40-es. Számolod, hogy 120K az mekkora pénz? Egy dízel eszik 6-ot, a benyás egyen 9-et, a különbség 3 liter, 1260Ft. Érdekes, de a kuplung ára visszajön 10 ezer km alatt. Persze vehetjük úgy, hogy a fogyi inkább 6.5 és 9.5, akkor valamivel tovább tart, de egy éven belül visszajött. Most azt ne forszírozzuk, hogy a benzinesben van autógáz beszerelve, mert akkor borul a bili.
-
Rick4
félisten
válasz
Kornel #94520 üzenetére
Más tészta, mikor egy nyomórudas motor vezérléséről beszélgetünk, meg a 25 centi hosszú láncról, vagy egy 4 vezértengelyes, 4 láncos motorról, ahol hidrós feszítők vannak az 1m-es láncok mellett. Én a Mondeo fórumon olvasgatnék, látod, konkrét tapasztalata itt senkinek sincs. Ugyan rokonságban volt 2001-es TDDI Mondeo, 1.5 év alatt 1M-t kellett rákölteni, de az csak a motor (turbo befecsi, adagoló) volt, emellett rozsdált az ajtók belső éle. amúgy ment ahogy kell, 180-nal simán egyenesen, csöndben ment a német autópályán, nagyon stabil futóműve volt, kombiként méretesnek is mondható, bár elől nem volt akkor a hely, mint egy mk2-es Fiat Puntoban.
-
Rick4
félisten
válasz
alázógyík #94496 üzenetére
Csak ott nem hallod hogy csörög,
Szerintem menj el fülészetre. Minden autónál először a feszítő kezd el zajongani, az meg egy vékony fémlemez műanyag burkolattal. Ha leveri a lánc a műanyagot, elkezdi darálni a fémlemezt. És ez minden autónál így van.Ezt se hallani, ugye?
[link]
-
Rick4
félisten
válasz
Bitpalace #94224 üzenetére
Y szűrő egész pontosan, nekem bevált. A lényeg, hogy a kisebbik csövet kösd a slagra, értelemszerűen az lesz a kifolyó ág, ekkor tudod visszafelé nyomatni. Amúgy a teflonszalag a szűrő végénél a csőcsatlakozásokhoz csak a próbához kellett, a végleges megoldás más lett, egy hűtőssel beforrasztattam mindkét csatlakozást.
-
Rick4
félisten
válasz
szőröscica #94193 üzenetére
Ha nőnél még, hidd el kényelmes lenne, elég 1-2 centi, meg önsúlynak 125 kiló, és kényelmesnek éreznéd. Nekem totál rendben van. Kemény az ülés, jól tart oldalt, hosszabb távon sincs gond, megállni meg úgyis a hólyagok miatt kell. Mi van jobb, ha ez nem jó?
-
Rick4
félisten
válasz
Bitpalace #94215 üzenetére
El van dugulva a fűtőradi, vedd ki és visszafelé nyomd meg slaggal, ha szerencséd van, csak valami apróság volt. Valószínű a motorból leváló kis rozsdadarabok okozzák ezt, hiszen a fűtőradiátornál a legkisebb az átmérő. Nekem is volt ilyen, ha nem oldja meg csak pár napra, akár egy y szűrőt is be lehet elé építeni.
Az enyém így nézett ki:Mégse volt jó, belül volt ez-az:
Kívülről nem látszott semmi, csak szétszedés után:
Aztán egy otthoni fűtéstechnikában használatos y szűrő megoldotta, hogy többé ne a radi duguljon el:
-
Rick4
félisten
-
Rick4
félisten
válasz
sunahunter #17979 üzenetére
Hátőő, objektivitást itt felesleges elvárni.
-
Rick4
félisten
válasz
Mágus2 #17858 üzenetére
Felelősséget vállaltam, le is írtam, ha van miért azért vállalom, de emellett azt is leírtam, mindenki azt vesz magára a két lehetőségből (ugye megengeditek, hogy egy pár hozzászólással ezelőtti mondatot ne kelljen ismét bemásolni annak ami már elfelejtette, vagy nem tudta értelmezni) amit akar.
Úgy látszik az élet más területén is bizonyítottatok már magatoknak és másoknak, (sőt, lehet erről papírotok is van) így valójában gondolkodni se kell, hogy mit válasszatok.
Nekem mindegy, én felkínáltam a lehetőséget.
Na, vita és off tényleg befejezve, részemről (szerintem) világosan megindokoltam, tovább szerintem felesleges ezen rágódni, majd akkor teleszmájlizok mindent, mint ahogy a kicsik a minimax fórumban... -
Rick4
félisten
válasz
Balupapa #17847 üzenetére
A "tuti tipp" kifejezés önmagában nem lehet elég ok iróniára smiley nélkül? Te csak smiley-vel értesz meg mondatokat? Ha ezt nem találod ironikusnak, el se tudod képzelni, hogy mások annak találják?
Ugye sosem olvastál még Rejtő könyvet.... Hány smiley van egy rejtő könyvben? Hányan röhögnek végig egy ilyen könyvet? nézzetek picit magatokba..
Ja, csak szólok, részemről a vita befejezve, illetve nem is volt itt vita, csak pár értelmezési problémát tisztáztunk. Akkor majd mindenhova teszek szmájlit (és így fonetikusan írom, hogy akik angolul se tudnak, azok se maradjanak le, ok) a gyengébbek kedvéért, jó?
-
Rick4
félisten
És mi van akkor, ha nem rakok semmilyen smiley-t, nem írok mellé semmiféle plusz szöveget, mert egy az egyben hidegen hagy? Leírtam feketén- fehéren, hogy az ötlet honnan származott, aki ebből nem érti meg, hogy nem én találtam ki, hanem honnan van, azt sajnálom. Itt nem arról ment a vita hogy én támogatom-e, hanem arról, hogy én ajánlottam. Holott világos, hogy az ötlet honnan jött, az amivel engem támadtatok, az számotokra nem nyilvánvaló csak, és teljesen független smiley-ktől, hozzáfűzött mondatrészektől. Tényt meg elég hülyén néz ki támadni...
Ha valaki ellenben leírta volna, hogy véleménye szerint kiröhögő smiley hiányában az vélhető, hogy én egyetértek, akkor arra válaszoltam volna, de itt most az lett leírva, hogy én ajánlottam, ami okos emberek között nyilvánvaló hazugság, hiszen visszakereshető a tény ami ezzel az állítással mereven szemben áll, tehát másik oldalról nézve hülyék között szimpla mondatértelmezési hiba. Mindenki vegye magára azt, amelyik neki szimpatikus.
És akkor még egyszer megkérdem, ha sokan nem értenek egy mondatot, akkor szerinted én vagyok a hibás? Vagy inkább egy totál nyilvánvaló dolgot támadnak, aztán kiderül, hogy mégis nekem van igazam, akkor ki a hibás?
-
Rick4
félisten
sőt, még erre is van bizonyítékom, mivel most voltam nála, és csináltam pár képet:
Szóval én behajthatom a tükröt, az én autóm még nem megy, tapasztalatom sincsen, a kollégának Multiplája sincsen, úgyhogy volt pár ok amiből kifolyólag eleve nem adhattam én a tanácsot, és eleve nem is volt kinek adni..... -
Rick4
félisten
Én se vettem poénra, de mint mondtam, leírtam az elején, majd folytattuk a beszélgetést. Ha neked bármi is homályossá válik nesa és köztem történt beszélgetésből azért, mert közben még 10 ember beírt a fórumba, az nem engem minősít...
Ja értem, tehát ha valahol sok a hülye, akkor lehet mégse hülyék? Érdekes felfogás, bár a tények tekintetében elfogadható.
Nincs mit beismernem (ha lenne megtenném) olvasd el magad, de tudod mit, a szűk keresztmetszetet megpróbálom tágítani picit, bemásolom ide azt ami nektek problémát okoz:
Nem, csak van egy kis indexes fórum, ott diskurálok a többiekkel, szívom az infókat, de minden nap kiderül valami új, az egyik jóembernél egy 4 ezresért megvehető injektortisztítás után szépen lement a fogyi, legutóbb vegyes szaladgálósban 4.64-et produkált, és neki még nincs is bent (I)az 5. fokozat fogaskeréktuning(/I). Szóval van itt még lehetőség, bár majdnem mindegy hogy 1000 vagy 1200Ft 100-on. Az enyém a héten már össze lesz rakva, kíváncsi leszek mit produkál így felújítva, mentem már ilyennel, meglepően kellemes, nem kisautós, és nem is amerikásan laza a futómű, ha ehhez a valós 1000Ft/100km körüli fogyasztást számoljuk, szerintem nincsen kérdés. És mint mondtam, nekem se tetszik a külseje
és neki még nincs is bent az 5. fokozat fogaskeréktuning."
ez az hogy (I)a váltóban kicserélik az 5. sebességhez tartoztó fogaskereket (/I)amivel pályán kevesebbet fog forogni?nagy okosság
2 félével gyártották vagy hogy?
Nem tudni milyen megfontolásból jött ki így, de a Brava váltó 5. fogaskereke picit más, (a váltó is majdnem ugyanaz, be is lehet rakni egyszerű átalakítással) emiatt kb 20%-ot esik a fordulatszám, meg ezzel összefüggésben a fogyasztás is csökken
(I)Ez a fogaskerek csere mukodik 1,9D tipon is(/I), azis 2 fele valtoval jott, a turbos hosszabb 5-be, lehet cserelnem enis mert most nyaralas alatt 807km utan belemet 41L(csurdig) igaz sok ilyen bizbasz 2-3-4km es boltba meg ide oda maszkalas volt de ha orszaguton hozna nekem 0,5L mar megeri... felteve ha ehez nemkell lebontani a valtot.
N(I)em kell, kb 1 órás meló az egész, ráadásul másik tuti tipp, pályán hajtsd be a tükröket (mindegyik motoros állítású és motoros behajtású tükörrel jött a piacra) és fél literrel kevesebbet eszik.(/I).
Na most ha ezek után valakinek nem világos, hogy én nehezen adhatok tippet, mivel a Multiplám hengerfeje még a szerelőhaver asztalán fekszik, és a tippek az index fórumon a többi embertől jöttek, hát, komolyan, vizsgáltassa ki magát... És hogy ezt másik 40 hozzászólás közé ékelve hogy nem lehet analógiájában látni, hadd ne mondjak semmit rá...
-
Rick4
félisten
válasz
sunahunter #17835 üzenetére
Pont erről beszélek, képtelen vagy felfogni, hogy az elején leírtam, másik fórumon mondtak tippeket, leírtam egyet, majd leírtam másikat, az elején úgy kezdve: másik tipp.. Azt is leírtam, nem érted, erre még tovább értetlenkedsz. Nem adtam egy tippet, leírtam, máshol mit írtak. Mivel leírtam, elolvasható, ezek tények amikkel szerintem felesleges vitatkoznod. Ha nem érted a kettő közötti különbséget, az szomorú dolog.. Olvasd végig a fórumot, hátha majd feldereng valami. És ezt tényleg jószándékkal írom.
-
Rick4
félisten
válasz
Mágus2 #17832 üzenetére
Én nem ajánlottam senkinek. Mivel leírtam a 17716-os hozzásazólásban, hogy van egy másik topic, ahonnan szívom az infókat, mint pl injektortisztítás, fogaskeréktuning és tükörbehajtás. Ha erre ti nem emlékeztek, és nem látjátok 40-60 hozzászólásban ezeket a dolgokat folyamatosan, akkor nagyon tudlak benneteket sajnálni, biztos xar életetek lehet miután kikapcsoltátok a gépet...
De most komolyan, nem látod mit írok, vagy csak nem érted? Miért ajánlanék én akármi multiplás trükköt annak akinek nincs is multiplája?
Gyerekek, ultragáz ilyen szövegértéssel fórumozni...
Válaszolni se kell, úgyse értitek...
-
Rick4
félisten
válasz
MunezXBK #17831 üzenetére
Nem tudom most miről kezdesz el beszélni, maradjunk csak a témánál, ami szó szerint a következőképp zajlott: Benézel egy mondatot anélkül hogy elolvasnád folyamatában mi történik, és még neked áll feljebb, mikor elmagyarázom, hogy nem érted. Tudom hogy piszok nehéz megérteni, hogy az a következtetés nem helyes ami neked kijött, de ilyen van veled is, és látod, a másik topicban mással is.
Fogjál kezed a nagyeszű barátoddal, aki egy kérdésre igen nemmel se tud válaszolni, meg leáll a belinkelt kresz paragrafusokkal vitázni -
Rick4
félisten
válasz
MunezXBK #17823 üzenetére
Szép bizid lett szövegértésből... Gondolom nem sejted, hogy a "másik tipp" kezdetű mondat az általam leírt, de nem általam ajánlott megoldás, és pont arra kérdeztem ró, hogy ÉN hol ajánlottam ilyesmit bárkinek is. Legfőképp azért se kellene klappoljon, mivel akinek írtam, nincsen Multiplája. Pont úgy mint a fogaskeréktuning, már ha emlékszel még, vagy egyáltalán figyelemmel követed a topicban folyó dolgokat.
Nem baj, ha nem áll össze a kép, én elfogadom, hogy ilyen dolgokat már nem értesz meg.
-
Rick4
félisten
válasz
lorcsi #17785 üzenetére
A jók odakint is 2500EUR áron mennek, mire hazahozza, azért csak ezt- azt kell rajta cserélni, itthon a regadót kifizeti, a műszakit, tartályvizsgát elintézi, meg mér keresni is akar rajta, nyilván nem tudja a jókat behozni, szóval ördögi kör ez is. Ezért választottam én is a másik utat...
-
Rick4
félisten
válasz
lorcsi #17782 üzenetére
Ezek a kocsik a németeknél 1000-1500EUR áron mennek, és sejtheted, hogy a hátsó három ülést kidobja a német és egy egész kutyafalka elfér bent, neki már ez nem érték, nyilván nem lakodalmas felvezetőkocsinak használják odakint. Nézd meg a használtautón, sima benzineseket mennyiért adnak, 4 kiló körül. Csak Szegeden és csak a CNG miatt kerülnek ezek ennyibe... De mint mondtam, én Jánoshalmán is voltam, és ott se tetszettek ugyanezek 8-900-ért...
-
Rick4
félisten
válasz
lorcsi #17779 üzenetére
Azért gondolom a Polo-ban nem kutyát szállítottak nonstop, bele se fért volna.. Az anyaggal nekem nincsen bajom, van komplett Multiplába, 6 ülésre való vadiúj gyári huzat 40 ezerért, az én műszerfalammal és a többi kárpitommal meg nincsen baj, ennek is kell egy takarítógépes takarítás és kész.
Mondjuk ha van 6 ember akinek egyszerre, egyirányba kell menni, nem tudom mit csinálsz a Poloval, szerintem fejvakarós a dolog... Én az enyémet 380-ért vettem, lassan készen van, és eddig kb 500 ezernél tartok. A maradék lehetőség 1M-ig még elég sok esztétikai javítást megenged, szóval ha ezt rászánom, nem hiszem, hogy gond lesz. Ezek mind kintről behurcolt vackok, nem kell csodát várni.
Szerintem ha minden ki van cserélve és minden rendbe van hozva, nem lesz itt gond, pont ezért nem tetszettek nekem ezek 900-1M körül, mire rendbehozom azt ami neked se tetszik, elszállok az árral.
-
Rick4
félisten
Nem kell, kb 1 órás meló az egész, ráadásul másik tuti tipp, pályán hajtsd be a tükröket (mindegyik motoros állítású és motoros behajtású tükörrel jött a piacra) és fél literrel kevesebbet eszik..
Egyébként nekem ami a fogyasztáson túl bejön, hogy ilyen multipla csak szervós, elektromos tükrös-ablakos, klímás, központi záras, motoros vezetőüléses, légzsákos változatban van, tehát akármit nézel, ezek mindben ott vannak. Csak pár dolog volt pluszban kérhető, oldallégzsák, első középső ülés helyett hűtőbox, meg pár apróság...
Kérdeztem fóliás csapatot, 5 év garis Llumar fólia B oszloptól hátra sötét, első ablakokra uv szűrős betörésvédős, szélvédőre sötét csík felülre, és 45K-ból fent is van, reggel viszem, este hozom....
-
-
Rick4
félisten
válasz
sunahunter #17713 üzenetére
céengé...
-
Rick4
félisten
válasz
Balupapa #17710 üzenetére
Nem, csak van egy kis indexes fórum, ott diskurálok a többiekkel, szívom az infókat, de minden nap kiderül valami új, az egyik jóembernél egy 4 ezresért megvehető injektortisztítás után szépen lement a fogyi, legutóbb vegyes szaladgálósban 4.64-et produkált, és neki még nincs is bent az 5. fokozat fogaskeréktuning. Szóval van itt még lehetőség, bár majdnem mindegy hogy 1000 vagy 1200Ft 100-on. Az enyém a héten már össze lesz rakva, kíváncsi leszek mit produkál így felújítva, mentem már ilyennel, meglepően kellemes, nem kisautós, és nem is amerikásan laza a futómű, ha ehhez a valós 1000Ft/100km körüli fogyasztást számoljuk, szerintem nincsen kérdés. És mint mondtam, nekem se tetszik a külseje.
-
Rick4
félisten
válasz
sunahunter #17707 üzenetére
Ja, valóban ronda, de magyarázd meg magadnak, hogy ez 1000Ft-ból elmegy 100km-t 6 személlyel, aztán gondolkodj...
Új hozzászólás Aktív témák
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Kikristályosodik a Razr 60
- Sorozatok
- Házimozi belépő szinten
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Facebook és Messenger
- Futás, futópályák
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- További aktív témák...
- iScooter i9 2022 használt (olvass leírást!)
- Eladó bontatlan LTT Noctua barna csavarhúzó
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- Bluering Libra irodai forgószék
- Telefon felvásárlás!! iPhone X/iPhone Xs/iPhone XR/iPhone Xs Max
- Külföldi csomagszállítás Packeta csomagpontokon keresztül!
- Bomba ár! Lenovo X1 Yoga 2nd - i7-7G I 8GB I 256SSD I 14" WQHD I HDMI I W11 I CAM I Garancia!
- Telefon felvásárlás!! iPhone X/iPhone Xs/iPhone XR/iPhone Xs Max
- GYÖNYÖRŰ iPhone SE 2020 64GB Red -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2896, 100% Akkumulátor
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest