- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Telekom mobilszolgáltatások
- Milyen okostelefont vegyek?
- Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
- Yettel topik
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Fotók, videók mobillal
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
pocokxx
Közösségépítő
-
meroly
veterán
Sziasztok!
Pár hete 400-500 Ft között mindenki 2002 környéki 1.0-es Swift-et ajánlott.
Természetesen olyan ritka a jó állapotú mint a fehér holló, így nézegettem hasonló árban és Corsa C, meg VW polo, szintén 1.0-s is egy kategória.
Kérdésem, hogy fogyasztásban, szerivezésben, stb mennyivel másabbak?Köszönöm
Impossible is nothing
-
SziberTomi
tag
-
meroly
veterán
válasz SziberTomi #60355 üzenetére
Köszönöm.
Átlagos fogyasztás mit takar? A swift-re 4-5 litert írnak szinte mindenhol.Impossible is nothing
-
meroly
veterán
válasz Dr.Zoo #60357 üzenetére
Áhhh dieselt semmiképp nem akarok, meg ha jól tudom a swift-be a legolcsóbbak az alkatrészek ha valamit cserélni kell, szóval első körben azt keresek, csak most beugrott ez a két alternatíva is és bár azért az ár nem teljesen ugyanaz, láttam már swiftet is 500-ér kirakva, de ennél nyilván olcsóbban szeretnék.
Szempontok:
-olcsó
-szervizelése olcsó
-jó fogyasztás (főként városban lesz használva)
-max 400-450k[ Szerkesztve ]
Impossible is nothing
-
8th
addikt
válasz meroly #60354 üzenetére
Bárki bármit állít fogyasztásban és szervizelésben verhetetlen egy 1.0 "régi" Swift és ha ebből nem találsz itthon jó állapotút fél milla körül akkor semmiből. Polo még 10éves használtautóként is pofátlanul túlárazott amellett az ezres verziók főleg ha itthon újonnan forgalomba helyezett autóról van szó legalább annyira fapados mint a Swift, sőt. Az Opel Corsát nem ismerem. Ford Fiesta mk4 esetleg?
[ Szerkesztve ]
-
meroly
veterán
Igazából kettőt is találtam ami jó lenne, tetszési sorrendben:
első swift
második swiftDe csak a légzsák miatt és mert 3 ajtós, valamiért pofásabb.
Viszont itt ez a polo: [link], ez az ami elbizonytalanított.
[ Szerkesztve ]
Impossible is nothing
-
-
Kornel
veterán
válasz !Overdose! #60370 üzenetére
de
-
Xero
nagyúr
Ezt nem tudom feldolgozni. Miért? Miért?
-
-
Melack
veterán
válasz meroly #60381 üzenetére
Ahha. Jah, abból nincs 1 literes.
Fiat Panda/Seicento? - városban jók, ha 2 havonta egyszer kiégeted a motorjukat, akkor elmennek 5,5 literrel. De csak szervósat vegyél, mert azok normálisak. Nagyszülőknek volt mindkettő, Panda barátibb.
Ex-Informatikai Szolgáltató Asztali Munkatárs
-
Lobeu
csendes tag
válasz meroly #60386 üzenetére
Polo, Polo, Polo!
98-as, full fapad Polom volt, 190.000km-el, se szervó se semmi, végig vezetett szervízkönyvvel, első tulajtól, aki egy papika volt, az autón kopó dolgokon(fék tárcsa fékbetétekkel előre cakkpakk 12.000ft volt pl), semmit nem cserélt!
Városba eljártam vele 5.5 literből, városon kívül 4.2-4.6.
Kurvajó autó, egy swifthez képest meg egyenesen maga a luxus még a full fapad is. Amit linektlél meg agyba főbe veri szanaszét.
Bánom is, hogy eladtam, most szopok én hülye egy 1.9 JTD bravoval.....
Azt hittem hogy olcsón megveszem, megcsinálgatom, és lesz egy jó kis autóm, ehhez képest már 200 körül locsoltam rá 2 hét alatt, és még nincs vége.
[ Szerkesztve ]
-
meroly
veterán
Ne bizonytalaníts el, én szerettem a swiftem, meg a cliom is, de most máshogy alakult a dolog.... már a swift mellett döntöttem, egyébként a polo jó egy százassal drágább és most nagyon minimál költségen kell vennem valamit, épphogy csak annyi hogy ne busszal kelljen járnom.
Impossible is nothing
-
diegho
nagyúr
válasz SziberTomi #60355 üzenetére
Ezt ugye csakis a 3-as Polo-ra értetted? A 4-es eléggé problémás, bár kinek mi a problémás...
-
Lobeu
csendes tag
válasz meroly #60388 üzenetére
Speciel nekem egy 98-as évjáratú volt, 5 ajtós, fehér, full fapad, 3 kiló 20-ért adtam el, szóval pont egy kategóriáról beszélünk.
A swift egy olcsón fenntartható, műszakilag megbízható, de nem egy JÓ AUTÓ.
Egy eszköz, ami elvisz A-ból B-be, kényelem, biztonség, élvezet nélkül.Egy Polo legalább autó, egy swifthez képest, és semmivel sem drágább fenntartani.
Ne érts félre, ha valaki azt mondja, 200 a keret, akkor csak swift, semmi más. De 300-tól felfele, olyan 500-ig, Polo 6N esetleg 6N2....
-
!Overdose!
őstag
-
meroly
veterán
Nem ültem még polo-ban és félre ne érts nem akarok vitatkozni, de swift-em volt pár évig, most meg már jó ideje egy clio és megmondom őszintén nagyon kevés különbséget vettem észre "élvezet" terén a clio és a swift között. Nem húzott annyira, így beálltam az 55-ös tempóra a többi majom közé és nem "állatkodtam" 65-el, kettesben előzve. De ugyanúgy A-ból B-be elvitt ahogy a clio is teszi.
A 98 viszont, nem tudom mennyire számítanak ennyire az évek, de nekem túl öreg lenne, swiftből 2002-essel van akkor nagyjából egy áron, azért az mégis 4 év.
Egyébként igen, ez bizonytalanított el, hogy már lassan 400k-ért nézegettem a swifteket, amikor kapcsoltam hogy oppá fél millió forint és suzuki. Úgyhogy jó lesz 300 körül is, ha találok valahol, csak ritka mint a fehér holló.Impossible is nothing
-
diegho
nagyúr
válasz !Overdose! #60391 üzenetére
A céges csupán pár dolgot produkált:
- beázó ablaktörlőmotor, naná, hogy pont esőben kellett menni valahová és meg se moccant - típushiba természetesen
- pesten nyáron a dugóban megállt a hűtő venti, elkezdte forralni a vizet - típushiba
- valamelyik futóműalkatrészből a gyári fos, mert folyamatosan eltörik és az autó úgy megy tőle az úton, mintha jégen közlekednél140e km-el ha jól emlékszem 80e volt csak az anyagköltség, hogy haveri alapon áttolják műszakin és utána jött még az ablaktörlő és a venti. Arról nem is beszélve, hogy hányszor szívta le a vadonatúj akksi-t is. Volt, hogy 3-4 nap állás után már nem is reagált az indításra (persze csak hidegben).
-
tresh
addikt
-
ReSeTer
senior tag
Na én vagyok az olajcserés:
Igen, swift az
De most akkor jól olvastam el? Fél évente olajcsere? Elég húzós... 2 évente cseréli a gazdája. Lehet baj?
[ Szerkesztve ]
-
Balupapa
senior tag
[link]
még jo h nem a zasszonyos képeket töltötte fel_-=*WheelWhores*=-_