- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
Hirdetés
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Konzolokra is megjelenik a Fera: The Sundered Tribe
gp A kooperatív szörnyvadászós játékhoz a minap egy friss trailert kaptunk.
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
Köszi a válaszokat! Szétnézek még Népítéleten, mik szoktak elromlani a Mondeo-ban, Subaru-ban. Mondeo-ból mondjuk a 146 lovas (2.0 Ghia?) verzió alatt más nem nagyon játszik. A kis Skodám 900 kilójára jut 135 ló, elég lehangoló lenne egy másfél tonnás vas 80-110 lóval ugye. Tényleg, Skoda SuperB 1.8T? Octavia FSI?
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
neduddki
nagyúr
válasz Napfénysüti #60529 üzenetére
HI!
tom, kulomben is Motkanyon meg levrek egyet:- )))
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MunezXBK #60549 üzenetére
Akkor ne Subit vegyen. Főleg ne egy ilyen turbósat. Nem nagyon szoktak elromlani de ha igen az sokba fáj.
Bitpork: Vhogy a olajkályha kerregése nem adja nekem azt az életérzést amit egy boxer üvöltése. De biztos bennem van a hiba.
Jorus: Subira nézz rá nagyon, aki ilyet vesz az küldi neki, főleg ezekket a turbósokat szeretik "gyalázni". A javíttatás nem olcsó. A fenntartás nem olyan vészes a szokásos kopókon kívül nincs extra igénye (60k km-erenként kell a difikben olajat cserélni, erre érdemes odafigyelni).
Skoda: 2,5 évig volt alattam egy 2010-es SuperB 1,8 TSI (előtte Passat 1,8T volt). Nem rossz de őszintén szólva akármikor szívesebben visszaültem volna a 10 éves 250k-t futott Passatba a 0 km-es Skodából. Kényelem szempontjából sokkal jobb volt a Passat.)
Ami előjött a Skodán ennyi idő alatt a kopókon: a jobb első ajtó meglazul, és a hűtővízzel voltak gondok. Hiába volt hidegen a maxon, melegen beeset a min alá és visított a kompúúter, hogy hogy kevés a hűtővíz. Hidegen megint visszament a szint... Mivel "kikerült a körforgásból" nem foglalkoztam vele, szívjon vele az új ember.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
TaaT
veterán
Give them hell Ukraine!
-
-
kuntics
aktív tag
Sziasztok
2000-es évjáratú renault clioról van valakinek tapasztalata?Leginkább az érdekelne,hogy belül mennyire tágas,de minden más infót szivesen meghallgatok erről a kocsiról.Első autó lenne friss jogsi mellé.400k reális ár egy 1.4-es 5 ajtósért?
-
-
-
hdman
őstag
Ma láttam egy elromlott Hondát.
KI VOLT ÉGVE a jobb hátsó lámpa.
Hol a hires japán megbízhatóság??? myth busted
Sopron city :)
-
Dany007
veterán
Én is valami kuplungra gondoltam.
Viszont ma még nem tapasztaltam a jelenséget. Igaz próbáltam nagyon finoman váltani csúsztatás nélkül.
De azért furcsa, hogy két és fél éven át semmi, majd most mikor anyós elviszi 1-2 órára utána meg alig jutok haza...@phonecat:
Hoppá, köszi az infót!
[ Szerkesztve ]
-
tomcsi23
veterán
-
nagyúr
válasz tomcsi23 #60571 üzenetére
A linken az 1.5-ös szerepel, ez meg 1.3-as, plusz ugye a Kit Car lényege, hogy az egyes elemek külön-külön is elérhetők, tehát nem csak a gyár épít(ett) Kit Car-okat, hanem bárki, aki ért hozzá és rendel a gyárból csomagot. Az enyémhez pl. nincs meg minden, csak motor, váltó, leömlő/kipuf, nyomtávszélesítés, rugók-gátlók, toronymerevítők, kerámia szilentek, kompi, fékek. A többi gyári Felicia (szal pl. a tank a normál helyén van, nincs áramtalanító, tűzoltórendszer, a motorháztető nem csatos, nincs bukócsövezve, stb), de így is hogyismondjamcsak... nehéz vizsgáztatni.
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Nekem meg nincs anyósom Bár a leendővel nem járnék rosszul. Azért b@szogat állandóan h ne alkoholmentes sört igyak ha kimegyünk hozzájuk .
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Dany007
veterán
Egyébként ha tényleg leégette vagy hasonló, mit kell figyelnem milyen jelek vannak még? A kuplung szépen jár, nem érzek semmit közben, a váltó is szépen veszi a sebességeket, már-már túl lazán is szvsz...
Amiket a neten írtak tüneteket abból csak ez az egy jött elő eddig, hogy ugye felpörög a motor de nem megy az autó, mintha üresbe raktam volna, de közben sebességben van... De ezt is csak tegnap csinálta...Gondolom ahhoz, hogy a kuplungtárcsát vagy valamit hasonlót megnézze egy szerelő elég rendesen szét kell borítani az autót...
-
válasz Dany007 #60584 üzenetére
Egy tünete van, ha pl. lepadlózod 4 ezernél akkor gyorsulás helyett felpörög. Mindig a felsőbb tartományokba kezdődik, de ha ezt eljátszod párszor akkor már 2-3 ezernél is csúszni fog és a végén el se tudsz vele indulni. Mintha üresbe lenne a kocsi. Ha már egyszer is produkálta már nem jó jel, csere. Meg kell bontani hozzá a verdát mert a váltónál van a kuplung.
[ Szerkesztve ]
-
Dr.Zoo
senior tag
Milyen másik gépnél? Fölötte áll, és akkorát b@szarint a kezére, mint az állat..
Éjjel meg tartja a gyertyát.Egyébkéntmeg:
Hogy áll a legjobban az anyós frizurája?
Baltával középen kettéválasztva..."decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
Revolit
senior tag
Ti hol tartanátok az autót, ha panelban laknátok, és két fajta helyre lenne lehetőségetek beparkolni: egy eldugott, "senki nem jár arra hacsak nem ott lakik" helyre, vagy egy forgalmasabb úton lévő útszéli parkolóban, ahol van jó közvilágítás stb.
Csak mert eldugott helyen nem biztos hogy feltűnő (azért egy panellakás pont ránéz, de mindenki alszik ugye este ) Kint az úton meg bárki kiszúrja de ugye forgalmasabb és kivilágított.
-
DeFranco
nagyúr
válasz Revolit #60596 üzenetére
állj a fényre, ott legalább megzavarhatják, ha észreveszik, és tetess be riasztót is, rablásgátlót is. a rablásgátló nem engedi indítani az autót, a riasztó pedig arra szolgál, hogy ne legyen idejük pepecselni a rablásgátló kiiktatásával. egyedül nem nagyon érnek semmit.
én kötnék casco-t is, mert semmi nem véd meg, ha el akarják vinni, a riasztó sem, meg a rablásgátló sem, ne állj letolt gatyával ha megtörténik a baj.
amit akarnak elvisznek, annyit tudsz tenni, hogy megpróbálod elérni, hogy ne a tiédet vigyék el, hanem válasszanak másikat.
-
nagyúr
-
TaaT
veterán
Milyen aranyos nagymama és a GTR
Give them hell Ukraine!
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Toyota topik
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Mikrotik routerek
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Büszke apukák és anyukák topikja
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- További aktív témák...