- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Telekom mobilszolgáltatások
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- One mobilszolgáltatások
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Magisk
- Kirakatba tette a Google a Pixel 10-eket
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Aktív témák
-
dragonfx
veterán
Az m5ben és rx8ban béna driver ült....
Ennyire xar lenne az rx8?
Az s2000 tényleg kanyarokban nagyon jó, de mondtam hogy 100-200 lóerő hátrány nem tud kanyarokban behozni.
Az m3 jobb a futóműve mint m5nek...de itt is a +150ló különbség kijött persze.
De azért a bömkben elég szépen gépészkedtke hogy uton tartsák meg drifteltek rendesen.
Az 350Z nagyon szépen szerepelt.
Azért amikor egyenesbe majdnem lelépte az m5öt az s2000 akkro kicsit elgondolkoztam a video valóságalapján..dupla annyi lóerő... -
-
dragonfx
veterán
válasz
Integra #8087 üzenetére
Azért azt te sme hiszed ugye hogy a srácok ott egy konkrétan erre elkülönített részen amit M betűvel jeleznek, csak passziánszoznak??
Pláne 10évvel ezelőtt mikor a max. tartósság elégedettség minőség megbízhatóság mindennek felettiség jegyében folyt a gyártás!!!
Nem vagyok meggyőződve arról hogy egy ültett Mes fotóművel elátott e36 m3at kanyarban elver egy s2000 annyira hogy az 5. kör végén ne a körkereszt érjen át először.Most nincs kedvem keresgetnbi de tán valami hsz. huszár belinkeli más témájú topikban írtál haosnló eszemfuttatást, hogy......
nem a részeredmény a lényeg hanem a vége tudod amit kettővel aláhuzunk!!!
Még tán én is válaszoltma rá és helyeseltem mert én is így gondolkodok a világban (írtam is ritka dolog mikor egyetértünk)... én nem hiszem hogy egy s2000et egy e36 m3at egy rx7etés egy ferrari f360atösszeeresztenénk mondjuka hungaroringen egy 1 0körre akkor nem az s2000 menne át utoljára a célvonalon....lehet hogy nem, de erre max. egy 500ast tennék fel....viszont arr ahogy az m3 nem utoljára arra kb 10e-t. -
dragonfx
veterán
Na igen itt kezdődik a történet....
Ha már én azt mondom hogy ferrari és nem bmw m3..akkor ez már nem elég utaló jel arra hogy az s2000 gyengébb...
Az rx7 kuriozum..az s2000ből megazért van kevés, amit ti magatok meg is válaszoltok..mert annyiért van sokkla jobb sportautó..és igenis egy wrx sti..és lancer evo sokkal inkább sportgép mint egy s2000..ja és mindkettő le is lépi.....
Látjátok ez az elfogult vak honda funság hogy nem értitek meg egy rx7 mér ér többet mint egy s2000..meg hogy egy lapon említetek egy bármilyne hondát egy ferrarival!!!De hogy alúd legyne kövér...az e36 m3 is oda vissza balról jobbra körbeveri az s2000et....
-
-
dragonfx
veterán
te figyuka elhiszem jobban értesz autokhoz mint mint mi de ha te lelkileg nem tudod átérezni látni mitől és miben jobb egy ferrari f360 mint egy honda s2000 akkro csak sajnálni tudlak
Az rx7 is jobb mint az s2000...jó mondjuk ott már vacilálás kérdése de szeritnme jobb.
Amugy e36ból is van 1500 lovas. -
dragonfx
veterán
válasz
szatocs #8020 üzenetére
nem biztos, de ennyire nem tudni vezetni,és iylne vidoekba berakni emberkéket szégyen, innen bárki beülne az f360ba..letolná az s200et igy mondom akkor.
persze a kanyarokba de valós közlekedésbe hol találsz ilyne kanyarokat?
ha meg pálya akkor ott van bármelyik F1es auto...Az nsx-r egy nagyon szép és jó autó....deén azért ha lehetne választani akkor is a ferrarit választanám.pont.részemről ennyi.
-
dragonfx
veterán
válasz
szatocs #8012 üzenetére
igena sofőr miatt max. de nem azért mert jobb..ha egy bármilyne ferkát lelép egy s2000 (alap autókrók ebzsélünk, nem turbósítva meg midnneféle tuninggal)..akkor a ferrarit egy luzer vezeti....én a ferrarivla egyonverném simán....
Én lehiszem szereted a hondákat, integra, civic vti, s2000..tényleg angy nevek és klaszs sportautók...de egy ferrari ferrari marad...mellesleg ugye egy V8as moci dolgozik az f360ban 400lóval...és alapon is 4.5 alatt van 100on..kizártnka tartom ezt az s2000 gyárilag tudná....azt hogy egy ferrari futómű rosszabb lenne mint egy s2000é...hát nem tom nemn igazán hiszem.Alfáról jut eszembe ma láttma egy sportosabb 159est irtó zsírul néz ki...nem hiába az aolaszok angyon érteneka formához..nekik technikailag kéne fejlődni....német minőség/megbízható+olasz design=tökéletes autó...1.9jts mocival 160ló okés , 7.5-8millát még meg is érne..ha megbízható lenne...mondjuk aza városi 12 elég súlyos.
-
dragonfx
veterán
-
dragonfx
veterán
Hát igencsak nehéz lenne a döntés ha az s2000 és az rx8 között kellene választani....szerintem is kb ugyanaz az auto...én ugyanazt látom mindkettőbe..sportautó..mondjuk igen a wankel megeszik 18at is akár...az s2000 mocija nem tom emnnyit eszik feltételezem ennyit talán nem
Örömautózásra sokfajta verdát lehetne venni.....nagyon hosszú a lista.....
e30tól 599 Gtb-ig...... -
dragonfx
veterán
válasz
(Kolombusz) #7821 üzenetére
kivételek persze vannak....de én az átlagról beszélek.....
ugyanígy müxik hogy sok bmw-s állatul vezet ezért általánosítanak mindre!!...renegetg törve van és széthajtva így mindre azt gondolják!...mégsem így van egyik se detto ez a szitu. -
dragonfx
veterán
Egyáltalán nem igaz hogy a régi autók rosszak csak tudomásul kell venni akkor a dízel technika még egy trágya volt, azt enm szabad venni tehát olyna 12 vagy annál réágebbit kb.
Benzinest érdemes, demivle akkor még enm számított a fogyi tudni kell azok meg esznek...De még mindig jobb ha többet eszik és jó mint fordítva...Ha meg minfkettő kell akkor meg uj..de az sme bizti hibamentes lesz....ez egy szép angy kör amiből te mindenképpen xarul jössze ki...ki kell választani alegkevésbbé xarabbat.... a kocsi manapság tényleg nem jó pénzügyi befektetés.....ezt figyelembe véve tényleg luxuscikk...persze a kényelem emberi lustaság néha ugye legyőzi a pénztényezőt és így vane nnyi embernek kocsija.
Rick aza 200k durva azért én a feléből veszek 4 gummát+telitank benzint a bömösre.
Ezt meg már sokan soxor elírták 500k alatt kocsit venni nem szabad és érdemes.....mert tele elszel gonddal csak.....
-
dragonfx
veterán
Ez az uj clio campus egész pofásan néz ki... 1.2 16V turbó 101 lóerő..egész jó lenne nekem
....a fiesta sem rossz 1.4es mocival...3 guriga környékén ha ujjat kéne akkor ezeket...1.4es ibiza sem rossz..de mind 9 litereket esznek városba
..szégyen..baxus milyen olyna autó van ami nem dízel és 6 litert eszik városban csak.?
-
dragonfx
veterán
Baxxus ma láttma pár jó verdát
A fast forious-os jettát fekete&narancs gyöngyház fényezéssel
Egy lila fliflop fényezésű elöző sedan civicet...
mindkettőn nagy 18 körüli felnikenHa nem látszana aranycsavaros dotz felnikkel, full carbon külksővel..meg ugye az optika
Ma hallottam egy kettővle elöző civic vti hangját a lecsapottseggűt, szokásos kályhacsöveset...gondolom visszapakolta kettőbe...és 3 sávos utona 4. kanyarodosávba előzőtt 3 autonyit előre..de zsír hangja volt istenem
..kb akkora füstgomolyag lett mögötte mint egy régi dízel mögött..de a hang
Lenne korlátlan zsém fentartanék egy e36 m3 egy civic vti-t és egy merci e220at
-
dragonfx
veterán
válasz
BlacKSouL #7764 üzenetére
baxxus
az elsőre kattintva ott volt eza link oldalt mondom megnézem..épp akartam nézni írni mondom egy másiknak is ugyaolyan hangja van szal ne parázz erre meg beírakod a linkedet..az uploadert nem néztem reggel vanszerintme ez rendellenes..max. addig lehet ilyen amíg be nem melegszik a moci..ha utána is ilyen szerintme nézesd meg egy szervízben.
-
dragonfx
veterán
ilyet vegyetek....szupersportautó dízelbe
...erre is mehet chipp...és utána gázmérgezés
-
dragonfx
veterán
válasz
Khelben #7629 üzenetére
de az évet is figyeld már egy kicsit...összehasoníltasz egy 97es bmw-t meg a 2007es swiftet még jó hogy 10 éva alatt utol tudták érnia bmw-t netán picit lehagyni..néz bele technikailag egy mostani 3asba..azta szintet mikro fogod látni egy swiftben?
A 2003-2004es kompaktról emgvan totlcar ítélet több is eléggé egybehangzó...megazért érdemes megnézni hányna írják hogy a következő autója is bmw lesz....mega swifteseknél hány írja hányból
u.i.kár szerkesztgetni...
-
dragonfx
veterán
Egyre rosszabbak vagytok...
most meg törésteszt alapján akartok autót venni...
Nem kell megtörni,tudjátok figyelni ekll, még akkro is piroson mész át
Amugy emga mostani swiftet vesd össze a mostani bmw-vel.. az elözőt az elözővel..előtte?..akkor meg nem is volt még suzuki csak gondolatban.........de annyira nyomjátoka csillagot megnéznék egy e36 vs swift ütközést...egy bizti én nem ülnék a swiftbe
Amugy meg 3Mért már van e46 320i 6hengerrel...
-
dragonfx
veterán
3-4 éves autóra azt mondani régi..inenntől szeritnme tovább nm is írok ebbena témában semmit mert err a szintre nem sülyledek le!!
egy 3-4 éves auto még új!!!
Ja hogy swiftben már nem?..szívás......
A törésteszt meg oylan dolog nem kell összetörni ennyi..amugy meg amit Vandit választott e46 és 4*ot kapott....szóval már megint egy hatalmas öngól.
116 lovat 68cal sosem versz meg..ennyi, tényleg itt az van aki nem swiftet akar venni az csíra....de már enm értitke meg nem mindnekinek a xaros tesztek meg -5.78 literes fogyi adatok számítanak..hanem a minőség presztízs kinézet....._Az hoyg itt sokan igénytelenek vagytok az a ti hibátok....nem mindneki arra veszi autót hogy elvigyne a sarki botlba megvissza hanem azért hogy jó szívvel szeretetből üljön bele....kizártnak tartom hogy bármeliyk swift tulaj szívesne ül autjában csak másra nemt ellett illetve rosszul döntött és a lelkivilágát próbálja ezzel helyrehozni... -
dragonfx
veterán
válasz
soldi3r #7547 üzenetére
na ez itt a lényeg....
Vandit>>szerintem erre itt ne adj amit írnak emberkék, mert reménytelen,menj bmw forumra ott érdeklődj..mondjuk ahogy mindig felvetgetitek hogy unalmas a bmw téma részemről..ugy az is unalmas hogy aki itt nem 6 liter fogyasztású gagyi autót akar venni vagy nem ilyennek tulajdonosa..(lásd valami fosrégi dízel, vagy az undormány kinézetű papírswift) az itt csak luzer lehet
...ez kb mind titeket minősít
Egy swift meg sosem lesz egy kategóriában egy bmw-vel de tudom ez is itt sokaknak magas...
Vandit azt vegyél amit te látsz legjobban szívedre hallgass..... -
dragonfx
veterán
Na akkor msot kicsit ideges lett a madár
Ide skubizzatok..ne próbáljátok a srácot lebezsélni róla mert igenis 2 jó autot linkelt be, mégha nektek, a xaros tdi kell állandóan, ő mondta alkalmanként nem évi 50e-kmre evszi így simán jó...írja nem is gyorsulásira akar járni...de látom lassan elbizonytaalnítjátok
..szégyen ez hogy mindig az irigység bezsél belőletek.. a piros bmw igenis szép és a fekete is....
lajafix: amíg te meg cska anynit teszel hozzá hogy S6os bmw-t vegyne addig ülj le 1es
...ha sor 6os motoros e46ra gondolsz akkor ird ugy eléggé szépen félrehangzik...az S6os az audiból van
Alkatrészeárak egyáltalán nem horror áron vannak cska nem márkaszervízbe kell vinni az e46ot márminden jobb szerleő érti mit hogy kell, alkatrész meg 4 év után nem romlik el bmwbe...egy focusól mréföldekkel jobb és nívósabb autó egy bmw..és nem gizdázni lehet csak..
Bubu>>vitatkoznék veled hogy közutálatnak számítanak..inkább ugy mondanám tiszteletnek, és mértéktelen irgység a többi részéről..ami néha átcsaphat bosszúba...dehát tenni kell ellene hogy megmutasd nem lehet téged eltaposni az uton még 4 hengerrel sem...
...csak tisztletet kap semmi mást..meg rigysáéet de az kit érdekel...
Vandit>>szerintme nézd meg a feketét és a pirosat amílyeknek ellenőrzihetőbb amultja aztv edd....
-
dragonfx
veterán
és itt let vége egy legendának..
...kétségbe vonom a 350et még azacs chippel is pláne csak az elsős 3.0ás mociból, de tán lehet...ezt is csapatos barom vette meg és ezttette vele...
-
dragonfx
veterán
Nekem is volt mikor nemállt be, mondjuk én megkaptam amennyit fizettem, de ahhoz a mol kuthoz nem mek többet..tuti machinálnak valamit, emrt csak ott cisnálja az autó...mondjukéna töltőpisztolyt más kezébe nem adom.....meg mondjuk irgységből belebax egy csomag rágót..azt hello.....legtöbb helyne már megszoktak hogy hozzájuk járok tankolni..oda se jönnek hála égnek...párszor leoltottam durvábban az illetőket azóta max. néznek....és ez így a jó nekem.
..és nekem nem kell szélvédőmosás se és nyomásellenőrzés se..én kocism majd ha én ugy gondolom kell megcisnálóm....felőlem megcisnálhatja de kapni nem fog semmit.
-
dragonfx
veterán
válasz
venember83 #7403 üzenetére
De nem tul érdekes hogy 1.6 turbo 180 lo miközben a 2.0 turbo csak 200?
..jo látom van 240es is de mi a különbség ?..gondolom nagyobb nyomáson van a 240es...de akkor mi értelme a 2.0ásnak mikor tt a 180as 1.6os?
Meg látom az opc 240es már 8.5...hát inkább no komment...8.5ért mit kapok...opel ennyit sosem ér
..de még a 6-7 is rázós.persze ízlések pofonok....
-
-
dragonfx
veterán
válasz
Declare #7259 üzenetére
tudod ez is üzlet marketing...rájöttek nem éri meg olcsón adni, mert mostanság divatba jött turbódízelt venni,mert hogy kevesebbett fogyaszt ergo kisebb a költsége, hát majd ők szépen kiegyenlítik ezta lyukat gondolják
...nem lepődnék meg ha 2 év mulva 350 lenne a dízel üzemanyag míga benzin csak 280....
-
dragonfx
veterán
Na akkor>>
a 335be os a 135ibe ugyanaz a motor van 3.0ás biturbó..de!!!!!!!
az hogy bi vagy twinturbó (köszke elöző okítást lenox mosmá tom mi a külünbség vagy rick volt nem tom)..ez cska akkro derülne ki ha egy mérnököt megkérdeznénk róla...mert cosmó helyen twin-t írnak...de közbe biturbósként emlgetik..mind1 a lényeg 2 turbó teljesít szolgálatot a 3.0ás 6hengeres mocin. Nem gyenge tákolmány, pláne hogy ugye a csigák cseréjével könnyen lehet +15-20% teljesítményre szert tneni.
A bőrülés nem hazstalan feldobja a kocsit..de a fekete bőr csunya..maffia...fehér vagy vajszínű netán piros avgy narancssárga bőr a szép szerintem.Ma láttam egy e46 318ci kupé kabriót..nekem angyon bejött sötétkék színű volt és a tetje is ilyen..de tudom sekélyke 129 lovával ez itt nem ütheti megaz autó elnevezést
..nekem tetszett ledes lámpás volt.
2.0ás biturbó kéne 325 helyett....mert ez a 3000 cm3 2.5ös moci nekem nem ízlik még fülre se hallani.
-
dragonfx
veterán
válasz
TexT-BoY #7107 üzenetére
Nem én kezdtem egyik kedves "dezsvéred" írt olyat amit nem hagyhattam szó nélkül..nem is neked szólt specko a hsz...de mind1...és lám te is felkaptad a fejed és írásra bátorodtál.
Hamár xr3 én ugy tom ford escort xr3 volt..és a ford amerikai nem német, de ez már lényegtelen...és a fiesta is ford.
Nem xarok....épp most néztem bele a 2f2f 3ba...egy nissan sylvia skyline, 350Z-t bármikro szívesen fogadnék..még tán el se cserélném egy darabig....
Az hogy neked nem autó az engem nem érdekel, jelen pillanatban neked semmilyen sincs,ergo még egy polskinak is örölnöd kéne....persze ha el avgy kényeztetve mert 20. szülinapodra már tod be van ígérve egy full tuningos civic vti..akkor persze más a dörgés....szatocs>>ilyen alapon akkor az enyém gyári aata ami 12.4 asszem..is lehet kevesebb...
-
dragonfx
veterán
így van....
azé néha vannak ilyenek is..auuu ha ezek a leírt dolgok igazak egy ilyen még németbe is 1.8-2..hazahozva 2.7...szal ez megéri.
-
dragonfx
veterán
válasz
#00809728 #7095 üzenetére
Kell hozzá jópár dolog..elszántság+vakmerőség+1 jó adagszerencse+nem kicsi autószerelői tudás/műhely.....
Ja meg ugye legalizálni szeretném alapból végem van......meg azé pénzmag is kell hozzá......de ha ezekbe beszállsz akkor mehet...a Leon árából biztos lehetne egy mindent verőt építeni....
4.0át nehezen mert a kettővel elötti m5ök mociját szokták beletenni ami V8 3.5....a 4.0ához már korábbi moci kell azok meg ugye nem bontóba végzik..sőt a többi sem...De lényegtelen, hagyjad, ők nem értik..már leírtam párszor a sztorit..és ezt fenn tartom akkor ez volt..elégnek éreztem...elég is volt..mostmár jobb avgyok több kéne...majd lesz..egyenlőre jó...nekem tetszik, különösebb bajom nincs vele...kopp-kopp-kopp....és a lényeg..ha most annyiból vennék egyértelműen 325 lenne..azt mind1iköjük...szedhetné az aprot zsepire amit telesír ha összefutunk..
-
dragonfx
veterán
Ja csaka lambo 50-60 milla ez meg még a fele sincs
Text>>figyi..ne japánban gurulo csoda mocis swiftről beszéljál már...hanem amit itthon náluk lehet kapni és 1.3as verzió az elöző swiftből és 68 lóerő..én nem azt mondtam bármilyne swiftet lenyomnék mert nem így van,mondtam is a mostani valszeg elver.De itt nem arról volt szó.
Sírnál örömödben ha neked ilyne fosod lenne...és attól meg én sírok hogy ezt az autót ami 306 ló..egy 192 lovas autóval szeretnél leverni....de azé gondolkozzá kicsit te is...nem gondolod enyhén nagyon elfoglult vagy japán irányban?...deeeee
Amíg te meg egyesek ilyen elfogulációval vagytok japánok fele addig hagy engedjem már meg magamnak hogy dícsérem a saját favorizált márkámat.köszike.
-
dragonfx
veterán
válasz
Integra #7074 üzenetére
nem is igaz olyna még nincs...
Nem tom miből gondoljátok hogy 68 lóerő csodára képes 102 meg nem....De hogy akkor örülhess....téged meg ez aláz le...
...uh mekkora szégyen nem??... pedig csak a legkisebb bmw.és még szerinted rút is...de azé a twinturbó ellen tehetetlen lennél...
...xar lehet
-
dragonfx
veterán
válasz
TexT-BoY #7025 üzenetére
abba még jobb az 1.6osmoci mert egy 100assal könnyebb kb
Nem agyontuningolt mostani suzukiról ebszéltem...
Hát ha te az 1.8asra azt mndod jó, de az 1.6os xar..akkor két különböző technikaiállapotú autot vezettél....tekomolyna gondolod hogy 14 lóerő megváltás?..mert akkor ez 60e-mbe keürlne és 120 lenen belőle.ennyi.De az seelég....sőt valszegaz 150 se...ha vennék 2.5ös vennék az közel 200. halúd legyne kövér.
Hát akkor most mondok jobbat...azért én szívesne eljárkálnék egy e90 320szal még ha 4 henger is, de 170 ló ember!!!....hiába a 6henger..a 6hengernek 2.5től van igazán lényege, ezt belátta abmw is ezértlett a 2.0ás 4es....Gondolj bele a 2.0ás 6os maradt volna....akkor hány ló lenne már a mai technikával?u.i.:akkor törvénysértést követtél el....az itteniek szerint
-
dragonfx
veterán
a mostani 1.3as igen..de ő valszegaz elözőről bezsélt...én a mostani swiftet már nemmondom suzukinak..ez már auto..az előtte levőbe ültem vezettem..én lenyomnám azt ennyi.
Veszek 0.9esmocis dolgot...egy cbr 900at..azt midnneki modnhatja fuu xar kicsi motor..csaka pirosnál még a murcilagot is odaverem..
amugy elgondolkoztató..vennék egy mocit nyárra valami faintosat...akkor nem kell fázni meg sok cuc.amennyit én viszek elfér azon is.Megy mintállat tok előzni élményfaktor több.hang szebb jobb, lelőni se tudnak mert leől nincs rendszámom hátúlról meg észreveszem ha le akarnak hisz el kell haladnom előttük...és ha még utánam is erednek sincs esélyek..+a fejem ugye nem látszik a buko miatt..könnyebb elbujni vele rendőrők elől..ma épp ezen filoztam..télre meg lenne a bmw, mégis fedett akkor ugyse nyomom.... -
dragonfx
veterán
válasz
TexT-BoY #6985 üzenetére
mér lenne mű..te egyenlőre még ilyet se vezettél miből döntöd ezt el?
Amugy németbe és usa-ba is 1.8assal szereltéák cska igen..de most 102 vagy 116 szerinted bármit is befolyásol?....de nektek lényegtelen mert a te fajtád az azt mondja hogy a 4 hengeres bmw nem bmw..miközben a mostani 2.0ás is 4 hengeres 170 lóval..de persze ez se auto pláne nem bmw mert nem 6os motor van benne
Akkor vegyél V12es 850est..lehet egy 6 hengeres m3 odavágja.
Ja és ha már itt tarunk azaz 1.0ásmoci hány henger is meg hány szelep?..meg hány ló??...meg mennyi alatt rohad szét és esik darabokra..na kb ennyiu..:ja és alegendaként emlgetett 1.6 vti honda moci is 4 hengeres...
-
-
dragonfx
veterán
válasz
Integra #6967 üzenetére
mér volna tré?
..attól még a márka a belső, a formák ugyanaz.
Csak mert azzal tudnék 150nel menni városba ezzelmeg csak 100zal....nemelég?.ugy gondolod fejlődnöm kéne?
..igazad lehet
...nem tudom ezt hogy bocsássam meg magamnak.
u.i.:akkormit mondasz egy 1.0ás autóra?
..mondjuk már én lepődtem volna meg ha nem német autot ragadsz ki.
-
dragonfx
veterán
válasz
TexT-BoY #6832 üzenetére
Igen ezt többen mondták mostanság divat lett több milkos drága autókba is szériafelszereltségben ocska rádiót rakni..márpersze kinek mi a tré..nekem a gyári is megfelel, gondolom valaki meg félsüket és nem hallja ezért mondja hogy tré....
A bmw-be a harmann kardon hifi az ász de szerintem megnézetel nélkül is kitalálód mennyi a felára, feljebb írtam.
gya és vigyázá mert a helytelen írsz még neduki meg utánanam e a bronzérem a tiejdje leet... -
dragonfx
veterán
válasz
szatocs #6808 üzenetére
egyetértek veled teljesen amugy.
Én nem azt mondtam valaha kiépítenék 500-1000wattos hangcuccot.minek?..tönkreteszi a generátort, akksit, alapjáratot, ezzela mocit is baxtatja, szétrázza az autót, nehezebb lesz, elveszi a figyelmed, fáj a fejhed...tovább nem is mondom...
Nekem elég az ami benne van na jó 1.5-2xes teljesítményt elviselnék kb nem tom hány watt így de így is fel tom tenni a nnyira hogy 1 óra után már magamtól leveszem még ha egyedül is ülök az autóban mert nem élvezetes hanem szenvedés még nekem is...zorallkodni meg gizdázni lehet más optikával is ami olcsóbb és tényleg mutatós>>pl:sportülés, sportkomrány,ültetés, neon...stb...
Muatós meg simán lehet 300kból egy auto hangcumoja....még ha nem si lesz595.7wattos.....remélem nem kell képeket belinkelnem...de látom teérted a lényeget.egy autó nálam enma ttól top hogy mindenbena best értsd 800 lóerő 900NM és 1000 wattos ahngcuc..hanem az összekép kategóriájában kirívó megnézendő darab.Ehhez nem kell állati oldalraátesni, és tönkretenni az autot....vannak határok.
-
dragonfx
veterán
válasz
(Kolombusz) #6805 üzenetére
ne mondjátok már hogy 200ból nem lehetegy ütős zenecumot összedobni kocsiba..simán.
Egy mp3asrádió 30e..hangszóró írtam erősítő nem lehet olyna drága max. 50. -
dragonfx
veterán
Ma láttam egy Kia Ceed xR-t..egész korrekt optika volt rajta....faxa lehet..demiylne mocis vajon?
Meg láttam i30as nem tom mit..kiaavgy hyundai tom...az jl nézett ki..mindkettő hajaz az 1es bmw-re....
-
dragonfx
veterán
válasz
sosperecek18 #6572 üzenetére
jo de én pözsot nem vennék....ha ismersz tudod..se benzinest se dízelt se 1.4est se 1.6ost..se turbosat se semmilyet..esetleg a 308 1.6 turbo..de ugyais csak akkor ha szét lenni optikázva sportkipuffal ültetés sport csomag minden...de akkor meg gyilkolnám...
1.4 turbo fiat bravo..az faxaa lenne optikázva ülttetve....letolnék mindenkit...1.2es nyomással...
Én mondtam ha bármennyi pénzem lenne 135i ac schnitzer....kevesebb de sok e36 m3....ami a valóság....e36 320i..ami van e36 316i..... -
dragonfx
veterán
válasz
sosperecek18 #6568 üzenetére
ezt itt ne hangoztasd mert lefikáznak nagyon...amugy elég de nem dinamikus vezetéshez....
kukac>>enyém rendes, majd ha te 135i-tveszel......de csak fő schnitzer tuninggal.....
..de persze ez csak az optika neked direkt berakunk a mocitető alá egy 1.3as swift mocit nehogy a lelkednek baja essen....
-
dragonfx
veterán
itt vok ujra...
és szokás szerint vegyetek bmw-t.... -
dragonfx
veterán
válasz
Petya25 #6534 üzenetére
1.6os autó 2 emberrel kényelmes és rugalmas..2.0ás már jó 4nek is...turbósból valszeg az 1.6 turbó is elég lenne....
Jut eszembe erről a bravo láttam ma.....abba is belerakják az 1.4es turbós 120lovas mocit....????....meg a 308 pözsót isláttam..amibe a bmw-s 1.6 turbo moci van 150 lóval..mindkét otot szívesen kipróbálnám..vajon mit lép...
Kár hogy a bmw nem teszi bele az autoiba az 1.6os turbót...igaz lehet oka van -
dragonfx
veterán
az igen...akkor értem mér 90k minimum a 2 éves kötelező szervíze...vagyis amit auto2be anno láttam.
30k?..nekem annyiból kijön egy "egész" féltengely...u.i.:és mondjuk mennyi lenne ha elszakad az auto váltójában aza nem tom mien specko szíj..és tönkrevágja az egész válót, tán motrot is..hvaerom apja, addig erőszakoskodott míg bele nem vettéka garanciális hibák közé.
-
dragonfx
veterán
Hogy végre on is legyek...ahhhh egyre jobban tetszik ez
Ma láttam egyhasonlót, zsírocska....
-
dragonfx
veterán
elsőre annyi hogy ez malac, nem tudás....szerintmemég az iráni figura is belátja szerintme max. 1000ből 1x csinálja ujra....amugy meg eléggé impossible-nek tünik..ugyanis jó és erős auto az x5..de hogy a futoműve élen llva kibír2 tonnát azt nem hiszem el...
A második meg ha tényleg ez volt, műszaki rossz átnézés eredménye, xar anygaminőség hazsnálata, technikai tényező szerelők hibája....ez is 1000ből 1....
ne végleteket ragadj ki...
nem ettől vezet jól valaki.... -
dragonfx
veterán
semmi, nem kell abs...driving skill kell.
...neked megvan nekemis..meg szerencsére elég sokunknak.
Fiat bravo szép autó, mint ahogyna az összes olasz auto remekül néz ki...csak lenne megbízható is.....németek/japók elkezdhetnének pedálozni erősen.....159es alfa üt, stilo üt, bravo üt.....tovább nemis mondom...
Aktív témák
- LG 27GS60QC-B - 27" Ívelt - 2560x1440 - 180Hz 1ms - AMD FreeSync - Bontatlan - 2 Év Gyári Garancia
- BESZÁMÍTÁS! ASUS C246M i5 9400F 16GB DDR4 250GB SSD 1TB HDD GTX 1660 Super 6GB Zalman N4 Zalman 600W
- ÁRCSÖKKENTÉS Dell Latitude E6320 notebook eladó
- Bomba ár! HP 255 G7 - AMD A4 I 4GB I 128SSD I HDMI I 15,6" FHD I Radeon I HDMI I W11 I Cam I Gari!
- Telefon felvásárlás!! Xiaomi Redmi Note 13, Xiaomi Redmi Note 13 Pro, Xiaomi Redmi Note 13 Pro+
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest