Keresés

Aktív témák

  • TheClub

    csendes tag

    válasz Nyugdíjas #6890 üzenetére

    Nem szeretnék most pontos részletekbe menni, hogy ezzel terheljük a topicot, ki mire emlékszik pontosan, stb. Én az adott modellnél lehetséges gyári hibajelenség meglétét kívántam ellenőrizni. Azt hiszem, az a lényeg végül, hogy a megvásárolt monitor jó, most is erről írok, és nem akarom senki hitelét rontani a fórumon. :)

    Ahol kellemesen csalódunk, az a hely szóbeszéd útján is hírét járja és az üzlet további felvirágzását vonja maga után. Mindig érdemes erre is gondolni, hisz pl. nekem is több is ismerősöm tervez most drágább monitort (pl. Dell U2711) vásárolni, és tőlem is kérnek tanácsot.

  • TheClub

    csendes tag

    válasz i are robot #6886 üzenetére

    "És most hogy jön ide az Oázis?" - a topic címének megfelelően, a hol érdemes 23-24 collos TFT-t vásárolni kérdésre válaszoltam.

    Amúgy meg mondhatnám, hogy épp rossz napot fogtam ki, de amit tapasztaltam, az távol van az udvarias kiszolgálástól. Még az is lehet, hogy kishazánkban és Budapesten már ez a norma és "sajna" ettől elszoktam.

  • TheClub

    csendes tag

    válasz Daffni2 #6880 üzenetére

    Meglehetősen tisztességes dolog egy kereskedőtől, hogy addig teszteled a megvásárolni kívánt monitort, ameddig szeretnéd. A pixelgarancia már tényleg hab a csúcson.

    Ezt csak azért hangsúlyozom ki, mivel az Oázis Computer hatalmas csalódás volt számomra. Szó se róla: kiváló árukészlettel és -skálával rendelkeznek, nagyon jó cuccokat forgalmaznak. Kár, hogy az üzlet kb. 2 nm és ha bemegyünk, nincs bekapcsolt állapotban egy készülék se (kivéve, amin az alkalmazottak dolgoznak), de ettől még lehetne jó forgalmazó.

    Az eladók viselkedése és arroganciája - magyarán nyíltan nemtetszésüket fejezik ki, ha meg is szeretnéd nézni amit megvásárolsz - számomra felháborító volt. Kb. úgy tűnik, mintha csak egy nyűg lennél, ami jobb, ha mihamarabb végez a gyanús monitortesztjeivel - főként, ha nem fizet a pixelgaranciáért! Ha nem tetszik az áru (mert pl. nem tökéletes) amit kibontottak, viszlát, nem fognak új példányt bontani! Ezt kerek perec kijelentették. Talán úgy érzik, nem vagy fontos, mert van még 100 vásárlójuk, aki nem akadékoskodik.

    Jó lenne, ha egy üzletet nem csak a termékei révén ítélnénk meg, de számomra a kiszolgálás minősége is szorosan összekapcsolódik az áru megvételével és nálam ebből a szempontból megbukott az Oázis.

Aktív témák