Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Polesz

    addikt

    válasz Viktor0610 #385 üzenetére

    Szerintem többször próbáltam, mert igazán szerettem volna váltani, de nem volt létszükséglet, hogy azonnal váltsak. Egyébként meg nem maga a Vodafone a bajom és a térereje, mert hálisten egyre több helyen ahol eddig hírből se volt lefedettség most van.

    És nem is a pár ''köcsög'' üf. idegesített fel, mert minden cégnél vannak ilyenek. Mondjuk nem vagyok bosszúálló ezért nem is jelentettem be őket. Nagyon sok üf-el viszont korrektül és kedvesen el lehet beszélgetni. Amúgy sohasem ugrottam nekik, hogy bajom van hanem kedvesen és türelmesen kezeltem a dolgokat.

    Ami felháborított az a program és a vodafone általános üzletszabályzata amikor még 2-3 év után is mint potenciális nem fizető ügyfélnek néznek.

    Amúgy továbbra is van vodás előfizum, vitamaxos kártyám több is és megelégedéssel használom őket. Sőt van egy t-mobile-s kártyám is, ezt is használom néhanap és nem azért, hogy valakit olcsóbban hívhatok, hanem mert pl az a telcsi esik a kezembe.

    Jobban meg kell becsülniük az ügyfelet! Ha ezt sikerül véghez vinniük egy szavam sem lesz a továbbiakban rájuk.

  • Polesz

    addikt

    válasz Viktor0610 #382 üzenetére

    Megpróbálom konkrétan leírni:

    3 éve vettünk voda előfizut sógor nevérem mert én nem tudtam volna megvenni.
    Azóta is én használom és fizetem minden hónapban rendesen 8-9k. Tudom nem sok de ez van.
    Tavaly lejárt a hűségszerződés akkor bementünk mind a ketten hosszabbítani. Papírok kitölt telefon elhoz. Már akkor gondolkoztam rajta, hogy átíratom a nevemre, de nem volt kedvem hozzá (meg lusta vagyok mint a dög).

    Most akartam átíratni ezért bementem újra a vodafone irodába és megkérdeztem ennek a menetét. A srác először felvilágosítást sem akart adni, mert nem én vagyok az előfizető. Nagy nehezen meggyőztem, hogy nem azt kérdeztem, hogy kinek mi az anyja neve, hanem arról lenne szó, hogy azt az előfizut amit úgyis én használok szeretném ténylegesen a nevemre iratni. Na ekkor jött kaució meg minden aprósággal.

    A legszebb az egészben, hogy a vodafone ajánlatai személyesen az én nevemre és email címemre jönnek, mert az üf-el sikerült már párszor megértetni, hogy a valódi ''fizető'' én vagyok. A tavalyi ajánlatot is az én nevemre küldték. A voda üzlet csodálkozott is és főleg azon, hogy olyan telcsit választottam ami szerintük nincs is akcióban, de felkészültem és vittem magammal a kinyomtatott levelet.

    A másik problémám ami volt velük. Nem volt térerő a környéken max az udvaron de ott is csak 1 pontban. Felhívtam őket, hogy szóljak ez miatt, de 2en is elküldtek, hogy álljak az ablakhoz, mert nem hallanak. A következő hölgy viszont még ha nehezen is hallott megértette a problémát és láss csodát 2 nap múlva újra jó volt.

    Díjcsomag váltást szerettem volna csinálni méghozzá neten keresztül ha már van használjuk. Szépen el is küldtem az igényem, hogy Vodafone 150-re szeretnék átállni. Erre 1 nap múlva kapok SMS-t, hogy számlatartozás miatt nem lehetséges. Jó mondom mindegy úgyis most fizettem be a számlát várunk pár napot. Ez kb 2 hónapig ment így amikor felhívtam őket, hogy ez nem korrekt meg a netet akkor minek tartják. Arról dumált nekem az üfes, hogy ezt a számítógép csinálja meg minden. Erre közöltem vele, hogy számítógépet is csak emberek programozzák és azt hiszem, hogy a következő telcsim nem vodás lesz. 2 nap múlva az átállás sikeres lett (nem is értem miért).

  • Polesz

    addikt

    válasz Viktor0610 #380 üzenetére

    Igen megadták. Csúnya is lett volna westeles előfizuról váltással és 150e forint fizetéssel nem megadni :)

    Egyébként meg azóta kb 5x vesztem össze a vodafone üf szolival, de ez hosszú történet.

    Néha korrektek voltak néha nem.

  • Polesz

    addikt

    válasz pomix #372 üzenetére

    Én is ezen másztam át és morcos is lettem de rendesen. Van több vitamaxos kártyám ebből egyet szerettem volna előfizuba átvinni és ugyanezt mondták. Na mindegy majd megpróbálom gondoltam. Ha már ott voltam megkérdeztem, hogy mi lenne ha a sógorom nevén lévő előfizetést átvenném mindenestől ugyanis már én fizetem közel 3 éve, csak amikor vettük nem voltak szerintük hitelképes. Ugyanez a hitelbírálati baromságot mondták. A szám marad a sógor nevén a csekket meg én fizetem ennyi. A voda bekaphatja amikor a régi ügyfeleivel így bánik.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés