Új hozzászólás Aktív témák
-
Sirus86
aktív tag
Nincsen tulajdonom kint, es szerintem nem is lesz,mert egy haz kb 1-.5 millio euro es kbn egy lukban elsz. Most meg kert, iroda, meg rakat hely.Egy gyermekem van meg es pont szuletese elott kaptam meg az allast. Piszok sok melo volt, de 6-7 ev tavlataban megerte az energia. Gyerek kapasbol ketnyelvu mar, Magyarorszagot ismeri es szereti, de a nemetet is. Volt sok-soik orszagban mar. Na ezert is kell 6-800 km hatotav, kenyelem es csomagter, mert elozo evben is autoval ment a nejem Svedbe, egy ev-vel megorulnel kozep nemetben, meg Franicaknal is. Amugy mi minusszal indultunk ki, es csak en keresek. Nejem meg az otthon meleget es a logisztikat csinalja a gyerekkel. Most mar vannak baratok, minden kacatunk megvan mar (csak uj auto nem, de nem is lesz igy, ilyen vacak EV es benzines valasztek mellett XD ) es bizony nem beszelnek ki, ha jobban elsz. Magyarorszagon albi es feketezes mellett nem lehetett volna erre modom, csaladom tuti nem lett volna, ellenben kiegtem volna. Itt van respekt, nem szivatnak, nincsen vacak legkor, ami elotte volt. Es meg forumozni is van idom XD
-
Avicularia
veterán
-
Avicularia
veterán
-
BandiT85
aktív tag
Azért ne BMW-sezz már le, abszolút előzékeny vagyok, nem szoktam senkit se letoni.
Biztos van aki ilyen, nem mondom, teslásban is meg furgonosban, meg mindenféle állatfajtában.
Az első amivel nem szabad ezt se meg semmilyen új autót összehasonlítani, az a használt 10+ éves. Nyilván ha így nézzük, ésszerűbb egy olcsó (és még elég jó) autóval járni, de ezt nem mindeki akarja/tudja megtenni ilyen-olyan okok miatt. Pl lízingelni nem lehet 5 évesnél öregebb autót.
Itt most kizárólag az új autóról, és annak bekerülési/fenntartási/használati értékéről, érték-arányáról van szó. Amiben jelen formában szerintem egy új 3 vagy Y, vagy a hasonló ár/érték arányú villanyautók (amiből nincs sok, még) verhetetlenek egy belső égésű autóhoz képest. És igen, nyilván ez erősen használat függő.
Casco 300+ 70 a kötelező, ez szintén bármilyen hasonló érékű autóra ennyi lenne.
Szervizzel kapcsolatban abszolút igazad van, még nem kellett mennem, valóban nincs a toppon (állítólag), de azért nem a világ vége. Szerencsére azért az olyan jellegű meghibásodás, főleg a 3/Y-nál, hogy nem mozgóképes az autó, nagyon-nagyon ritka.
Ezzel kapcsolatban azért javaslom a kia/hyundai villanyautó fb csoportok tanulmányozását, sokak meglepődnének azért, és kicsit visszavennének egyesek a tesla szarozásából. (tök normális pl a 2 éves autók 12v-os akksijának kihalása, folyamatos hajtómű csapágy problémák, 1 napos késés miatt megszűnő garok, stb).A környettudatossághoz meg annyit, hogy szándékosan az RWD (LFP akkus) verziót választottam, ennek az ereje is bőven elég, hatótávja is, nem kell bele nikkel-kobalt-mangán, és kvázi nem tud kigyulladni sem. Pedig ki tudtuk volna fizetni a Long Range-et is. Nem villanyautó, de még plug-in se fordult meg a fejemben se vásárlás előtt.
Hidd el nagyon jó érzés mikor verőfényes napsütésben rádugom, és tudom hogy ehhez semmit nem vételezünk a hálózatról. És szoktam is törekedni erre, pedig semmi szükség nem lenne rá, a (még) szaldó elszámolás miatt.A burzsujsághoz pedig annyit tennék hozzá, amit nem irigyelnek, az a kurvasok munka (és pénz) amit beletettünk. Nem az állam/NER adta, nem loptuk, megdolgoztunk érte. És igen is büszke is vagyok rá, hogy én már nem füstölök, legalábbis az esetek jó nagy részében, sehol.
-
Yahhher
aktív tag
Gigapress: igen, tök jó, hogy lassan 1 darabból lesz legyártva egy tesla - a gyártónak.. . Persze erős túlzás. Ennek ellnére állva tapsolnak a szakemberek, meg az olvasók/vásárlók stb... Tényleg eljutunk oda, hogy egy közepes baleset után kuka az autó. Ami szerintem szembe megy a zödítésnek. Volt 2 balesetem az id. 3-mal mint károsult. A nagyobb javítás vw szervízes volt, a kisebb az független. Hát.. senki nem akarta volna ezeket zsebből fizetni, maradjunk ebben.. Eszméletlen pofátlan árak voltak feltünteve.
Üdv B.
-
Neurotoxin
őstag
Közben visszaolvasva, most konstatáltam, hogy nekem is válaszoltál: Én ugyanebben a helyzetben vagyok, mint te. Az idén 22 éves, minden jóval felszerelt, egyébként makulátlan állapotban lévő Peugeot-mat (12 éve van nálam, Budán dolgozni és vidékre Szeged-Győr-Balaton járok vele, évi 15e km az átlag) cserélném le valami, a kor színvonalán frissebb konstrukcióra. A büdzsé ugyanaz, mint neked, de megfogadtam, hogy már csak hybridet veszek. De ha meg a fenntartási költségeket nézem (leginkább a szervízdíjakat), sokkal többre jönnék ki, persze minden autóra költeni kell, a földön járok..
A cégnél több autót is használok, van egy hybrid SUV-unk és egy turbódízel igáslovunk. Pont két hete agyaltunk rajta, hogy veszünk használtan, városban járkálós autónak egy i3-at (tudnánk tölteni helyben a cégnél).
-
KAMELOT
titán
Hiàba olcsó a töltés, bemész a kútra és ott elbaxarintod a pénzt. Tehát ugyan ott vagy mint egy dízel kocsinàl, ahol a tankolás 5p. Biztos ilyet soha nem veszek.
Ahogy írod dràgàk az EV-k.
Otthoni töltéssel meg az a gond, ha netàn leég a kocsi/hàz, akkor bitosító nem fizet. Töltőponton ég le, akkor fizet. -
-
Kinder
senior tag
Huhh ,az az Aldis tempó azért nem az igazi.
Ennél egy ID3 gyorsabb, egy megfelelő oszlopon.
Persze, ha csak Aldis van elérhető, akkor ennyi a sebesség.
Asszonynak ID4 van, az 60%-ig 100 Kw/h felett tud tölteni, az alján 135 a max., 80%-nál kb 70 kW/h a tempó, de azt, ha utazunk, már nem várjuk meg.
A Tesla 250 kW/h-val indul, és 60%-nál olyan 125 körül van, de onnantól már ugyanúgy felesleges várni utazáskor.
Persze, ha úgy jönne ki, hogy mindenképpen tölteni kell, mert nincs más lehetőség, akkor természetesen várni kell, de ez egyre kevésbé van így.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- iPhone topik
- Ingatlanos topic!
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Poco F6 5G - Turbó Rudi
- Cisco vizsgák (CCNA, CCNP, CCIE)
- Megjelent a Poco F7, eurós ára is van már
- Tálaljuk a februári hardverlevest
- Beszántaná a marketingért felelős részlegét az Intel
- Kecskemét és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
- Easun iSolar SMW 11kW Twin Hibrid inverter // Dupla MPPT // BMS // WiFi
- GAMER PC : RYZEN 7 5700G/// 32 GB DDR4 /// RX 6700 XT 12 GB /// 512 GB NVME
- GAMER MSI LAPTOP : 15,6" 144 HZ /// i5 12450H /// 16GB DDR4/// RTX 4050 6GB/// 1TB NVME
- Manfrotto 055 magnézium fotó-videófej Q5 gyorskioldóval
- Sony ECM-W2BT
- BESZÁMÍTÁS! Intel Core i9 9900K 8 mag 16 szál processzor garanciával hibátlan működéssel
- 120 - Lenovo Legion Pro 5 (16ARX8) - AMD Ryzen 7 7745HX, RTX 4070 (48 hónap garancia!)
- 0% THM részletfizetés, beszámítás! ÚJ 27% 3 év AMD RX 7900 XT / 7900 XTX készletről KAMATMENTESEN!
- BANKMENTES részletfizetés Noblechairs HERO Fekete/Platinafehér Gamer Szék
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450 R7 7 5700X 32GB DDR4 512GB SSD RTX 2080 8GB Fractal Design Define R5 FSP 750W
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest