- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Xiaomi 15 Ultra - kamera, telefon
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Nothing Phone (3a) és (3a) Pro - az ügyes meg sasszemű
- A Samsung gyártja az első 2 nm-es Qualcomm lapkát?
- Garmin Forerunner 970 - fogd a pénzt, és fuss!
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- Egyszerre legnagyobb és legkisebb is a Garmin Venu X1
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
Új hozzászólás Aktív témák
-
bteebi
veterán
válasz
Neurotoxin #55 üzenetére
Hááátt... én is hibridet szerettem volna, avagy szeretnék... de talán egyre kevésbé.
Érdemben drágábbak, a mild hibridnél kb. 0 a hozadék, a tölthetők meg még attól is jóval drágábbak, és talán az életben nem hozzák be az árukat, csak talán valami nagyon hülye peremfeltétel-rendszer esetében, ami nálam valószínűleg nem teljesülne.
Nekünk ráadásul leginkább 7 személyes autó kellene. Az egyterűekért nagyon nem vagyok oda, de pl. az S-Maxot sokan dicsérték. Hibridben talán 18 millió körül volt korábban. A Kodiaq talán még drágább. Néztem Nissan X-Trailt, meg Kia Sorentót - ezek már jobban tetszettek, de pl. a Sorento rendesen felszerelve 23 milla körül volt.
A Ssangyong Rexton, ami nekem nem annyira szimpi, 7 üléses változatban, jól felszerelve meg már megint csak majdnem 20 millió.
A német prémiumoknak vannak valóban nagy dömperei, 5 méter körüli/fölötti hosszal, amit a 7 ülés mellé megkíván a csomagtér (a többinél, még 4,8-4,9 méteres hossznál is 250-300 liter körüli csomagtér marad maximum, ami konkrétan nevetséges). Ilyen az Audio Q7, a BMW X7, és Mercedes GLE, de (még) inkább a GLS. Ééés - nekem pláne bónusznak -, a Magyarországon újabban elvben nem forgalmazott, és most már talán nem is gyártott Mazda CX-9. (Azért itthon is van pár eladó példány.)
Elektromosban pedig (általam ismerten) csak a Model X-ben van 7 személyes. Vagyis hát van az S-ben is, de az konkrétan gáz, egy az egyben a csomagtartóBA, menetiránynak háttal van betéve 2 ~"gyerekülés", amik talán egy síkban vannak a padlóval. A Model Y-nak meg elvben van 7 személyes változata, de Európában nem elérhető
(mondjuk azt amúgy is sokan szapulták, hogy 7 személyesnek túl szűk).
Egész olcsóért is van már amúgy i3, kicsit meg is lepődtem rajta. Mondjuk valószínűleg inkább egy Model 3-ra spórolnék helyette, mert azért az jóval jobb. (Persze sokkal drágább is, szóval racionálisan nem feltétlenül éri meg, pláne ha szűk a keret.) Aukciós oldalakon már simán lehet venni 10 milla alatt Model 3-at (talán már 9 alatt is vannak elfogadhatóak), ami az itthoni használtpiacon (hahu) még nem bevett szokás.
-
KAMELOT
titán
válasz
Neurotoxin #55 üzenetére
Ha makulátlan akkor miért cseréled?
Szervizköltségek gondolom minimàlisak. -
válasz
Neurotoxin #36 üzenetére
Agyonextrázva sincs 10 Milla egy ZS.
Az akkor HS volt.
-
Skynet258
veterán
válasz
Neurotoxin #36 üzenetére
A benzines ZS sosem volt 10 millió, az inkább HS lehetett.
-
worxland
addikt
válasz
Neurotoxin #36 üzenetére
6,7 az átlagom, 90%-ban pesti közlekedés (szerencsére nem belpesti araszolgatás: Hungária krt.-Egér út- M1-M7 bevezető, oda-vissza összesen 50 km), ahogy írtam, nem hibrid, egy sima turbóbenzines. De ha te kizártnak tartod, akkor 14 litert eszik.
-
paatrick
őstag
válasz
Neurotoxin #5 üzenetére
Még akkor se. Számtalan videó szól a youtubeon arról hogy a híresztelt "nagyongyors" töltés a valóságban a 2/3-án vagy felén tölt a hirdetett értéknek, meg folyamatosan laposodik a töltésgörbe, szóval a végén ugyanannyi %-ért már 2x annyi időt kell tölteni ezért mondják hogy nem kell 100%-ra tölteni. Ehhez hozzájön még hogyha tele a töltőállomás akkor az állomás állítja be mennyit kapsz, hiába tudnál 200-zal tölteni, mivel másoknak is kell adni az erőből így mindenki csak 100-100-at kap.
Így ugrálnak az elméleti töltési idők 15-20 percről, 30-40 percre, az elméleti megtehető kilométerek meg a 2/3-adukra. És akkor még azt számításba se vetted hogy esetleg olyan töltőhöz érsz ami épp mind tele van és várni kell még 10 percet mire beállhatsz tölteni a tiedet. Ez Magyarországon még kevésbé fenyeget.
Jelenlegi villanyautós technológia akkor működik jól ha csak városban használod a kocsit és csak otthon töltesz. Akkor megéri... mondanám de mivel az elektromos autók drágábbak mint a benzinesek újonnan így már ez a kijelentés is inog.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Xbox Series X|S
- Mini-ITX
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- Óra topik
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- További aktív témák...
- Sigma 150-600mm f/5-6.3 DG OS HSM C ( Canon ) -Újszerű-
- Dell Latitude 7410 Strapabíró Ütésálló Profi Ultrabook Laptop 14" -80% i7-10610U 16/512 FHD IPS MATT
- Új MSI KATANA 15 Gamer Tervező Laptop 15,6" -35% i7-13620H 10Mag 16/1TB RTX 4060 8GB FHD 144Hz
- HP Omen - 27" IPS - UHD 4K - 144Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync - HDR 400 - USB-C - KVM Switch
- Garanciális MSI Katana GAMER 15,6"240Hz!i5 12500H(16X4,5Ghz)RTX 3060 6 GB VGA,32-64GB RAM/1TB SSD
- 14" Dell Latitude laptopok: 5400, 5480, 5490, 7480, E7440, E7450 / SZÁMLA + GARANCIA
- Microsoft Surface Book 3 - 15 col, i7, 32GB, GTX1660Ti
- Csere-Beszámítás! Olcsó RTX Gamer Laptop játékra! I5 11400H / RTX 3050Ti / 16GB DDR4 / 512GB SSD
- Samsung Galaxy S23 Plus 256 GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
- Használt Intel procik - Core 2 - Dual Core
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest