- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- iPhone topik
- Féltucat régi Samsung kapott új One UI-t, köztük az A52s
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Yettel topik
- Nubia Neo 5G - olcsó játék
- Redmi Note 10 Pro - majdnem minden stimmel
Hirdetés
-
The First Descendant - Napokon belül megkapjuk a megjelenési dátumot
gp Hamarosan vége a várakozásnak, reméljük a fejlesztők tartják magukat az ígéretükhöz.
-
A hajlíthatók kedvence lehet a Dimensity 7300X 5G
ma Átcímkézés helyett csíkszélességet váltott a MediaTek, népszerű Motorolában debütálhat.
-
Computex 2024: Minden a mesterséges intelligencia körül forog
ph A kiállítás fókuszát semmi sem mutatja jobban, hogy még a megnyitó zenéjét is AI szerezte.
Új hozzászólás Aktív témák
-
CPT.Pirk
Jómunkásember
válasz janos666 #2614 üzenetére
UE3-nál maradtak, ha érdekelnek az okok olvasd el ezt: https://www.gamesradar.com/mass-effect-legendary-edition-uses-unreal-engine-3-for-good-reason-according-to-the-developers/
Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)
-
Vistaboy
veterán
válasz janos666 #2614 üzenetére
Hát, megmondom őszintén, nekem kicsit furcsák lettek a karaktermodellek. Főleg az arcuk. Mintha nem a régi szereplők lennének. Élesek rajtuk a textúrák, de valamiért nem hasonlítanak azokra a fizimiskákra, amikre emlékeztem. Ráadásul egy jó pár árnyalattal - hogyan is írjam le félreértés nélkül -, mintha egy sivatagos bolygón szolgáltak volna a szereplők, alaposan le vannak barnulva... Nem tudom, mostanában ennyire divatba jött, miszerint mindenkiből négert kell csinálni??? Anderson még oké, ő eleve az, na de Joker, Kaidan és Shepard (még Ashley is!!!) mióta lettek kreol bőrűek??? No offense, csak kérdem.
Az Alliance egyenruhák továbbra is elég alacsony felbontásúak, főleg a rangjelzéseknél. Ha pedig átvezető van, annyira elmossa a hátteret, hogy eléggé zavaróan hat az amúgy tűéles textúrájú karakterek mögött a mosott háttér. Bár ahogy nézem, nem lettek túlzottan feljavítva a textúrák sem, élesebbek ugyan, de nem tűnnek olyannak, amibe túl sok energiát fektettek.
Hozzáteszem, nagyon az elején vagyok, még csak most megyünk a Citadellára, de valamiért eddig nem tűnik nagy durranásnak, már ami a külalak felturbózását illeti. Valamiért többen reménykedtem, legalábbis annak függvényében, hogy milyen drágán adták. És bár az is igaz, hogy ez mindhárom rész egyben, az összes DLC-vel, de amit eddig láttam belőle, azt modokkal simán meg lehet valósítani.
Arról nem is beszélve, hogy akinek megvan az eredeti trilógia és az összes DLC (kivéve multis, de az ebben sincs), annak miért nem adták oda jóval olcsóbban??? Vagy ingyen is akár. Elvégre annak idején egy egész komoly vagyont fizettünk az eredeti játékokért, a sok DLC-ről nem is beszélve, ennyi igazán járna. Vagy ha már elkérnek érte ilyen sok pénzt, legalább legyen jól megcsinálva...
Félreértés elkerülése végett: Nem fikázom a játékot, csak egy kicsit meglepődtem, majd meglátjuk később, hátha a második két rész jobban sikerült, de az elsőn nem érzem azt a "hűdeszuperlett" érzést eddig.
[ Szerkesztve ]
"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222
-
CPT.Pirk
Jómunkásember
válasz janos666 #2634 üzenetére
Dohányfüst... Még csak az első küldit toltam le, a Geth meg nem beszél.
Egyébként igen, a textúrák egy részét AI sharpening javította fel.
L3zl13: Ash már ekkor elkezdte a plasztikai műtéteket és az ajakfeltöltést, amik igazán az ME3 idejére értek be.
Egyébként a mélység élesség van precízen a karakterekre állítva, ezért különülnek el annyira élesen a háttértől. Ezt is lehet tweakelni, akár ki is lehet teljesen kapcsolni configból és akkor a háttér is éles marad.
[ Szerkesztve ]
Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)
-
maajsz
senior tag
válasz janos666 #2644 üzenetére
DLC-ket azért nem említettem, mert azokat azért anno meg kellett venni, nem is olyan olcsón és volt jó pár darab belőle, szóval tényleg illendő volt belefoglalni teljesen "ingyen".
Viszont a második részben már közel nem annyira szembetűnő az upgrade mint az elsőben, bár még csak 2 küldit csináltam. Mondjuk ennek lehet az oka, hogy anno kb minden létező HD textúra modot (alot stb), reshadet rányomtam, na meg az is, hogy a ME2 már közel nem annyira esetlen shooting mechanikával jött mint az 1.
-
maajsz
senior tag
válasz janos666 #2646 üzenetére
Az ME széria kétség kívül legerősebb oldala maga az univerzuma és a karakterek. Még ha a ME1-t nem is érzem Kotor szintű sztorinak, akkor is az fektette le az ME univerzumot, a fajokat, a háttérsztorijukat, a világukat, ami önmagában is akkora impact ha elsőre játszod, hogy szinte teljesen megbocsájtható a többi ügyetlen része, főleg akkori szemmel. Az 1-nek van egy olyan sajátos hangulata amit a 2-3-on egyszerűen nem érzek. Itt nem azt mondom, hogy azoknak nincs, persze meg van a sajátjuk, de az első rész feelingje nekem akkor is valahogy kiugrik a többi közül. Nem hiába teremtett akkora fanbase-t millószori végigjátszással.
Ennek ellenére a 2-vel szvsz jó irányba léptek el, pedig anno nagyon sok forumon kritizálták hardcore fanok, hogy egy zárt "shooting gallery"-t csináltak a játékjukból és nem az open world kutakodós, item szintenzős irányt vitték tovább. Pedig az egyszetűsítések olyan szempontból nagyon jót tettek, hogy rengeteg olyan új embert vonzottak be és a játéknak is az erősebb tulajdonságait sikerült kiemelni. Hogy szívesen láttam volna e a folytatásban több szabadon (pl hammerhead-el) repkedős open world lehetőséget? Persze. De mindent nem lehet, a kapacitás véges egy irányt muszáj volt tartani. No meg láttuk, hogy még évekkel később is belebuktak az Andromedánál a "procedurally generated" mechanikába.
A DA szériából meg csak a DAO-t nyomtam, ami bejövős volt, a sztori adta, a döntés következmények sokkal jobban ki vannak hangsúlyozva, de (főleg mai szemmel) szívesebben játszanék a turn based/félig real time mechanika helyett egy full on action szemléletet pause nélkül. Mintha játszhatnék mondjuk egy Fallen Order-t Kotor szintű rpg elemekkel. Az lenne az ultimate ötvözet, ahol nem csak sztori alakulása végett, hanem az action miatt is kedved lenne replayhez
-
maajsz
senior tag
válasz janos666 #2648 üzenetére
Jó kérdés. Én csak annyit vettem ki, hogy a conduit kell ahhoz, hogy hozzáférjen a citadelhez és a keeperekhez is. Hogy ez pontosan mit takar nem tudom, lehetséges hogy nem csak fizikai hozzáférést ad, hanem először aktiválni kell, hogy be is jusson a rendszerbe..
Ha nem így van akkor, akkor csak arra tudok gondolni, hogy gyanús lett volna ha Saren csak úgy besétál és elkezd babrálni a konzollal, valószínűleg kameráktól kezdve mindennel figyelik a Citaldel Towert és ott csaklizták volna be azonnal. Ezt meg valószínű Sovereign nem akarta megkockáztatni és ezért indultak el a prothean vonalon (valószínű Sovi gyanította, hogy visszamaradtak túlélő protheanok és azok babráltak valamit a controllal). Aztán arra meg rájött a cipheren keresztül, hogy a Conduiton át tud nyomni egy kisebb geth sereget és ez a hülyebiztos megoldás
-
hevepapa
senior tag
Új hozzászólás Aktív témák
- LG UltraWide UltraGear 49GR85DC-B 3 Év LG Grancia !!! 240 Hz
- DJI Avata 2 Fly More Combo (Three Batteries)
- -59% HP EliteBook x360 830 G7:i5 10310U,16GB,256GB,vil.MAGYAR bilI.,IR,13.3" Touch,100%sRGB,WWAN 4G
- Sony PS5 (1116A) + 2TB Samsung SSD bővítés a gyári 825GB mellett, két karral + venom töltőhub
- HP Laptop 15-fd051ne - ÚJ - 15,6" FullHD IPS notebook - Core i5-1335U, 8GB, 512SSD, Win11
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs