- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- BYD Atto 3 menetpróba
- Fotók, videók mobillal
- iPhone topik
- Huami Amazfit Bip okosóra
- Indiai is kötelezővé teszi a Type-C-t
- Ulefone Armor 26 Ultra - sokat akar a szarka
- Samsung Galaxy Note9 - stylus-szimbólum
- Papírvékony külsővel várható a Magic V3
- Redmi Note 11 és 11S - biztos alapra jobb építeni
Hirdetés
-
Apple iPad Air 13” (M2, 2024) - a méret a lényeg
ma Nagyobb lett a kijelző, megörökölte az M2-es chipet és 128 GB-ra nőtt az induló tárhely. Mi kellene még?
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
tboldi
nagyúr
válasz
daneel_hu #255873 üzenetére
Én alapvetően egy 83 pónis, 119 Nm-es Honda Jazz-hez vagyok szokva, nekem minden harapós.
Anyum korábbi Lancia Ypsilonját (1.3 Multijet, 90 paci, 200 Nm) is élveztem, de még apum Suzuki WagonR+-a (M13A VVT aka Ignis-motor, 93 ló, 116 Nm) is jobban megy, fényévekkel pörgősebb, mint a Honda, a gázreakcióról meg nem is beszélve. Az már más kérdés, hogy a Suzuki futóműve egy talicskáéval vetekszik.
A MiTónak amúgy az 1.4T Swift Sport lehetne a párja, azt nem vezettem, de úgy képzelem, hogy hasonlók lehetnek a menettulajdonságai.
[ Szerkesztve ]