Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
hobizoli
nagyúr
7-sbol SZVSZ meg majd csak lesz. Itt a listaban meg nem valaszthato a Touring: Bővebben: link
hobizoli -
hobizoli
nagyúr
Ugyan meg nem dizel, de mar kombi:
Bővebben: link
hobizoli
[Szerkesztve] -
hobizoli
nagyúr
Ebben a Type-R-ben azert 7M-ert par eleg ''alap'' extra nincs ebben az olcsonak nem eppen mondhato arban, ami SZVSZ LOL, es itt nem a klimara gondolok, de azert szo mi szo 7M-ert mar azt is hozza vaghatnak, ha egyszer a 3.8-4.3M-s kistesokban benne van, de ijen, hogy: nincs pollenszuro, kodlampak se, hat bazz ez utobbi minden gyar komolyabb modelljen szeria extra, a futott tukrokrol mar nem is beszelve. De hat ijen hogy nuku centralzar mar ne is haragudjon senki, de ez gigaLOL, azert az se semmi hogy oldallegzsak mindben van csak legfapadabbban es ebben legcsucsabb Type-R-ben nincs, az hogy a legyikabbban nincs az OK, legyen, de hogy ebben, raadasul ennyiert
...
hobizoli -
hobizoli
nagyúr
válasz
#16741888 #1564 üzenetére
Ne aggodj, par evvel ezelott en is nagy dilemmaban voltam egy benzines 2.0 16V es egy 1.9TD kozott: szinte forintra ugyanannyiert arultak mindkettot, felszereltseg is egy szinten volt...az utobbit valasztottam, mert gondoltam arra is, hogy majd azert tankolni is kell bele, am igy mondhatni a WC-re is azzal jarhattam
hobizoli -
hobizoli
nagyúr
A Clio es az Astra nem egy kategoriaju auto, ezert is olcsobb, az Astra-val a Megane van egy szinten: Bővebben: link
hobizoli -
hobizoli
nagyúr
Egyebkent nem tuom figyeltetek-e, hogy arra S2000-re 9.9 van megadva varoson kivulre, azaz 90km/h-nal, es hogy-hogynem a varosi mar nincs is megadva...ez azert eleg LOL. Ennyi loerot igy barmelyik gyarto ki tudna csiholni, csak ennek nem tul nagy piaca van igy...persze ez mar szigoruan SZVSZ
hobizoli -
hobizoli
nagyúr
'' Specifikáció:
ajtók száma 2
hengerűrtartalom (cm3) 1997
max. teljesítmény (KW/LE) 177/240
max. nyomaték (Nm/ford.) 208/7500
motor DOHC VTEC
max. sebesség (km/h) 241
gyorsulás (0-100 km/h) (sec.) 6,2
váltó 6 fokozatú manuális
hossz/szél./mag. (mm) 4135/1750/1285
fogyasztás városban (l/100 km) n.a.
fogyasztás városon kívül (l/100 km) 9,9
fogyasztás vegyes (l/100 km) n.a.
CO2 kibocsátás (g/km) * 237
környezetvédelmi osztály 6
* 80/1268/EEC rendelet előírásai szerint mérve
Alapár 10 389 000 Ft ''
Ez valahogy megint nem pont az a 6M HUF-s kategoria -
hobizoli
nagyúr
válasz
#16741888 #1542 üzenetére
Na erre kivancsi lennek hogy hogyan hoznak ki tartosan 500LE-t...komolyan mondom
Irom ezt azert, mert egy 2000ccm-s turbos WRC ugyan tudott tobbet mar a 80-s evek kozepen is, de azok a motorok csak egy versenyig mentek, nem pedig nap mint nap tartosan. A mostaniak mar jo ideje 300LE-ben korlatozva vannak, megis egy motor egy verseny, azutan ugyanugy szetkapjak dirib-darabra.
hobizoli -
hobizoli
nagyúr
válasz
#16741888 #1531 üzenetére
Igen, csak azt nem, hogy a egyik eszik 7 litert masik meg 12-t, es hogy ez miert is olyan jo...200-280LE-t .hu-n hol hasznalsz ki a valosagban? SZVSZ 150LE-nel nagyon tobb itthon nem is kell, mert hova? Egesz egyszeruen nincsenek hozza megfelelo utak
Most ne gyere azzal, hogy de el lehet jarni a 2.0T-vel 8 literbol is, mert erre azt mondom hogy az 1.9TD-vel meg 5-bol is, meg aztan amikor Te 8 literrel gurigazol a 2.0T-vel az 1.9 TD-vel korbeautozlak, es meg akkor is olcsobban jovok ki es sokkal dinamikusabban kozlekedek. Szoval mirol is vitatkozunk akkor? Arrol mar nem is beszelve, hogy gazolajat nagysagrendekkel konnyebb alternativ forrasbol tankolni, akkor meg Te, ha meg gebedsz sem tucc annyira ovatosan menni, hogy egy ijen 1.9TD ne nyomjon le, amibe meg egy chip tuning is belefer es akkor sem fogyaszt meg annyi litert, hogy elerjem vele azt a fogyasztast, amit Te tojassal a gazpedal alatt birsz produkalni, es ugye ekkor mar 190LE-s ez az 1.9TD, ~10LE a differncia, de meg mindig van plusz 100+Nm nyomatek.
Meg aztan lehet dobalozni ijen a 2.0T meg az Impreza az isten es ugyis lenyomja meg hu vakerokkal, lenyomja persze, de mikor lesz olyanod? Kb sosem, de egy ijen 1.9TD-d joval elobb lehetne, ha...akarnad
Igaz, vmivel dragabb egy ijen TD egy benzinesnel -bar van amikor meg akcio miatt egy arban vannak-, de egy turbos benzines mennyivel is dragabb egy turbodizelnel? Ja, ugye...
hobizoli -
hobizoli
nagyúr
Hat igen sokan le vannak meg maradva a 15-20(-25) evvel ezelotti dizeleknel, es vannak akik a legujabb benzineseket veszik ellenpeldakent, pedig manapsag mar, sot evek ota vannak mar 16 szelepes dizelmotorok is...a minap olvastam a neten, hogy az EU egyes orszagaiban mar 50% feletti az dizel szgk-k hanyada, es SZVSZ ezen azert el kene gondokodni nehanyaknak.
A ''de az fustol/kormol''-ra: a Peugeot mar jo ~1.5-2 eve hozta ki a 607-sben a 2.2HDI FAP rendszeret, most meg mar kisebb kategorias autokba is szerelnek ilyesmi megoldasu reszecskeszurovel is ellatott dizelrendszert, amik mar az Euro4-s kornyetzetvedelmi normakat is kenik-vagjak, es ezek mar nem is fustolnek.
hobizoli
[Szerkesztve] -
hobizoli
nagyúr
Az eleg lepkefing tuning volna akkor, gondolj csak bele, hogy a Seat Leon-nal a 160LE-s PDTDI motorbol +~40LE-t kifacsarnak ugy egy gyari csomaggal(!), hogy az minden tekintetben garancialis marad. Egy gyari tuning pedig sosem lesz olyan mreteku, mint amilyet ezek az erre specializalodott cegek okoznak.
hobizoli
[Szerkesztve] -
hobizoli
nagyúr
válasz
Integra #1367 üzenetére
Mejik Hondan ennyi? A Te Civic-del megegyezo 1.4Si 16V van havercsavonak is es siman kicsereltek neki egy nem_markaszervizben is, nemtom mennyi idot szoptak vele, este odavittuk masnap este erte mentuk...de hogy reggel mar 9 vagy fel 10 ota allt ott muhely elott, azt nem kerdeztuk.
hobizoli -
hobizoli
nagyúr
válasz
Integra #1162 üzenetére
Amilyen foirdulatszamtartomanyban vezted a szivo motoros autodat -hiszen fordulatszambol vezetsz, mint irod is- ott mar ''mennek'' a turbosok is. 3000rpm felett mar megvan a turbonyomas akkor meg kesz, megy azt jol van, lehet van 1 sec turbolyuk -elsosorban nagyobb ccm-s motoroknal erezheto, ahol a nagyobb turbo vmivel lassabb porog fel, hogyha a hatarfordulatszam alol kezdesz kigyorsitani-, de utana ugy megindul, hogy hu...egyebkent nagyon egyszeru am: akkor kell az elozo fokozatbol valtani, hogy a kovetkezoben ne essen a hatar fordulatszam ala a fordulat, es ugy, hogy kozben ne vesszen el maradek nyomas sem, szoval nem nagypapatempoban oregurasan valtva
Ez eleg hamar megtanulhato. Elozeskor is Te sem akkor valtasz csak vissza amikor kimesz a kamion mogul a masik savba, hanem mar elotte ahogy latod hogy meg 1-2 auto es elfogynak szembol, es a turbosnal is ugyanigy kell csinalni, es ekkor mar a felepult turbonyomasssal egyutt kezdi meg az elozest. Ennyi.
Leallaskor sem sem kell percekig(!) jaratni a motort - szeria gyari rendszernel persze-, meg kulonben is ki jarkal meg akkor is padlogazzal amikor tudja, hogy ~2-300m mulva megall. Amig lassitasz, megallsz a parkolohelyen, kiveszed a fejegyseg leveheto elolapjat, elteszed, telefont kiveszed a tartobol, a kabatod magadhoz veszed, mar meg is van az ~30secnyi kis fordulatszamon es alapjaraton jaras, ami ahhoz kell, hogy visszahuljon, es leallithatod, am ha akarod meg jarathatod 10-20sec-g, hogy nyugodtabb legyel, de szerintem ennyi ido nem a vilagvege.
Hidegen indulva meg a szivo motornak sem nyomod a gazt, amig nem melexik be.
Nem ertem miert kell ezt a turbos dolgot tulmisztifikalni
hobizoli -
hobizoli
nagyúr
Tegnap volt kint vki a gyorsualsin?
A TD kispok nem volt kint, de az a piros Integrale az nem volt kimiska amit ment.
hobizoli -
hobizoli
nagyúr
Na es ha fustol egyet, akkor mi van....? Benzines is be tud fustolni nagy gaznal tok siman
Dizel legtobbszor akkor fustol be, amikor mar toltal retkes a legszurobetet es akkor nyomnak neki egy entert, meg a regebbieknel amikor ''ra van allitva'' az u.n.''fustcsavar''-ra
hobizoli -
hobizoli
nagyúr
válasz
strike-force #460 üzenetére
.....meg a befecskendzesi nyomas.
hobizoli
Új hozzászólás Aktív témák
- Merryfair Wau 2 hálós irodaszék / jó állapot / harmadáron
- Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop 2 Pro újszerű, nagyon keveset ment
- CORSAIR TC100 RELAXED SZÜRKE/FEKETE SZÖVET GAMER SZÉK
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- Frederick Forsythe: Isten ökle (nem olvasott)
- Telefon felvásárlás!! iPhone X/iPhone Xs/iPhone XR/iPhone Xs Max
- Fujitsu USB Port Replicator PR09 docking station (1x5K vagy 2x4K felbontás) (DisplayLink)
- Lenovo ThinkPad X13 G2 multitouch
- Bomba ár! Dell Latitude E7250 - i5-G5 I 8GB I 128SSD I 12,5" Foltos FHD Touch I Cam I W10 I Gari!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest