- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Mobil flották
- Leesett a kamionról több millió eurónyi Z Fold7
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Samsung Galaxy Z Fold7 - ezt vártuk, de…
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Yettel topik
- Okosóra és okoskiegészítő topik
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
brumi1024
veterán
válasz
Declare #88421 üzenetére
7-es BMW-ben, de úgy überhaupt BMW-ben (sem Audiban) gyárilag nincs Dynaudio. Oda az nem módi, Harman van, esetleg Bose, csúcsként pedig Bang&Olufsen.
Más: X5 átvéve, eddig csak édesapám vezette. Selymesen jár a sor6, szépen szól a hifi, a garázs kicsi és 9.6-ot írt az első városi 40 km-re (Tsebacsi:
). Most irány Zakopane, kíváncsi vagyok milyen hosszabb távon. Sportmód ellenjavallt az első 1500 km-en
tboldi:
-
EQMontoya
veterán
válasz
Declare #88416 üzenetére
ezt "ti" sosem fogjatok megerteni...kenyelem, design, ergonomia, anyagminöseg plusz az autozas egy szövegkörnyezetben
Kinek mi az autózás. Amit "ti" értetek alatta, hogy eljutunk A-ból B-be, arra nem is vágyunk. Ami az élvezetes részét jelenti, azt meg "ti" nem ismeritek. Általánosítsunk még?
-
footy
addikt
-
EQMontoya
veterán
válasz
Declare #88407 üzenetére
Szerintem nem lettek olcsóbbak.
2002-ben 2M volt egy classic Astra és 2.5 egy sima.
Ma ez a kétszerese.Kétszeresére meg max a minimálbér nőtt.
Pont a múltkor írtam, hogy 5 éve még kijött a cégautó keretünkből az RS Oktáv, ma egy millával lóg ki belőle.
És az elmúlt 5 évben hivatalosan nem volt infláció. -
Qru
MODERÁTOR
válasz
Declare #88213 üzenetére
Szegény Munezt nem ez nem vigasztalja.
Az ellenőrzés kérdéses pont ilyen említett zónába mentem be zöld plecsni nélkül de megúsztam nem szúrt ki a yard. Mondjuk paráztam azért...
Gázolaj árának emelése mindent megdrágítana (logisztikai költség növekedése) az nem járható út csak a dízel üzemű járművek vásárláskori adójának növelése. Esetleg 3x-os regadó, stb.
Hibrid drága + hobbiautónak nem jó mert a sok állást nem bírják az akksik. Szemeztem a CT200h-val... az egy dolog, hogy 100k km-errel többet futottat kaptam volna ugyanannyiból de mivel keveset megyek az akksi meg nem bírja a sok állást ott menne tönkre a garázsban (HSD-nél pl tiltva van a 30 napnál hosszabb állás).
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Declare #88202 üzenetére
Tendencia, ide is be fog gyűrűzni még ha lassan is. Erre volt példa, hogy a nagy (ex)dízelbarát Németeknél már elkezdődött: Stutgartban 2018-ra kitiltanak minden olyan dízel üzemű autót, aminek besorolása Euro 6-osnál rosszabb. Igen az egész városból, nem csak szomgriadó esetén.
Munez se azért adta el a TDI Avantot mert nem volt benne tartalék...
-
footy
addikt
válasz
Declare #88202 üzenetére
Ausztriaban elek
Itt is fujjak allandoan,ugyhogy elobb utobb jonni fog. Ha 3-4 ev mulva veszem a kovetkezo automat amit szinten 3-4 evig akarok megtartni akkor muszaj a benzinest szamitasba vennem. Ha elkezdik bevezetni a nagyobb europai varosok, akkor az EU Magyarorszagra is nyomast fog gyakorolni es nem lesz kerdes hogy bevezetik-e. -
z123456789
addikt
válasz
Declare #88134 üzenetére
(#88134) Declare
Köszi.Hát igen, jól jött volna. :/
Ca. 350e a kár. Már rég megcsináltattam volna, de kárfelmérő 1 hét után jött ki, 5 napig tartott még a listát elküldte, ekkor tudtam egyeztetni a szerelővel, aki miatt szintén volt 1 hét csúszás, és most tartunk ott, hogy igényeltük a pótszemlét, ami megint pár nap.
Ja, és még az alkatrészeket is meg kellett rendelni, ami tegnap megtörtént csepeli bontóból, szerda csütörtök érkezik elvileg, aztán neki lehet állni. Nagyon bízom benne, hogy legalább autóm lesz karácsonyig, ha pénzem nem is.(#88136) Qru
A bejelentőn van egy időpont, én ahhoz tartom magam.(#88137) Declare
Erre gondoltam én is. Amúgy 17:45 volt. És ránéztem az órára (rutinból, mert tudtam, hogy majd kelleni fog) De valóban mp-re pontos adat kéne ahhoz. Gondolom.(#88139) Qru
Amikor elkezdte mondani a nő az ő sztoriját, már akkor hátradőltem, hogy mondom, OK, már be is vallottad, hogy te vétetted el.
Ezért is mondta neki a rendőr, amit mondott.Ma beszéltem a rendőrséggel, azt mondták, hogy ez a formanyomtatványuk, és az hogy a helyszínit elfogadta a nő, azzal beismerte hogy szabályt sértett. Különben ment volna tovább a rendőrségi feljelentés.
És nem értik, hogy miért nem fogadja el a biztosító.
Aztán felhívtam az allianzt is, és ma már nem voltak annyira biztosak az állításukban, hogy az a rendőrségi papír nem elég. Ma már az volt az álláspont, hogy még 15 napos rendőrségi dokumentum vizsgálatán belül vagyunk. Tehát részükről nincs eldöntve. Meg hogy ma volt pótszemle (ami elvileg csütörtökön lett volna, nem is értem), amit az ügyfélszolgálatostól tudtam meg, ezért sincs állásfoglalás. Egy kicsit mintha meginogtak volna a tegnapival szemben. Remélem. :S(#88141) Declare
Persze hogy van ilyen, és nem is megyek bele, ha áll. Ő állt, én meg haladtam, és amikor odaértem előtte szabadult fel az út előtte, aztán elindult. Mellettem a belsőben ment egy másik autó, a nő meg balról jött. Holttérből indult el. Nem láttam, és nem is számítottam rá, pláne arra, hogy bejön elém.
De ennyi erővel mondhatjuk azt is, hogy ő meg figyelhetett volna, hogy ha beragad, akkor nem indul csak úgy meg azon az úton keresztbe. -
Qru
MODERÁTOR
válasz
Declare #88137 üzenetére
Nem életszerű de másra - ha nincs kamera felvétel - nem lehet támaszkodni ilyen esetben. Ha van tanú akkor persze az megint más. Ha nem bizonyítható akkor meg a biztosító mossa kezeit, ha nincs bűnös nincs kártérítés (erre utazik a nő is meg a biztosító is).
Ugyanígy nem életszerű, hogy ne ragadj bent a kereszteződésben, vagy hogy tarts kellő követési távolságot a belvárosban... Sajnos a közlekedés veszélyes üzem.
Azt kéne kideríteni(e), hogy a rendőr mi alapján büntette meg a nőt. Mert nem hasraütésszerűen az tuti...
De itt a tanulság, ha ütközés van egyből fotó + időpont feljegyzése (bár a kép készítésének idejéből úgyis kiderül).
mod:
bitpork: Ezt nem tudom sajnos.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Declare #77486 üzenetére
Tegnap voltam a Biohair-ben a belvárosban, mosás-vágás 2,4k a 12€ meg napi árfolyamon számolva kb 3,7k és az csak egy száraz vágás...
Persze, a szerviz sokkal olcsóbb itthon. Igaz volt, hogy nem megfelelő olajat kapott és vészmódba rakta magát...
Igazi márkaszerviz bocs pék meló volt.
Reméljük a DPF nem károsodott tőle...
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Declare #77480 üzenetére
"Minden, ami nem szolgaltatas itt kint altalaban olcsobb."
Kivéve az autók.
A szolgáltatás viszont sokkal... nem rég voltam fodrásznál Münchenben, az itthon ár kb duplájába fájt. De az ott élő rokonom is itthon szervizelteti a feleség BMW-jétt is meg a saját Volvo-ját is. Nem véletlenül...
Viszont a kaja nem drágább (max icipicit) cserébe sokkal-sokkal jobb minőségű.Igen régiónként eltérő a felszereltség. A Jazz-ben pl itt keleten szériában van aux csatlakozó a nyugatra eladottakban meg nincs.
mod:
Calogero: Egyik itteni fórumtársnak ilyen van. Csoda gép de nem sportos csak egy erős utazólimuzin (gyári setup-ban).
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Declare #77466 üzenetére
Akkor is drágább ott hiába csak 19% az áfátok. Az itthon eladott kocsik majd fele reexportra vett autó... Nem véletlenül. Itt alacsonyabb jóval a vételár mert ha nem igazítanák a hazai keresetekhez akkor 1 darabot sem adnának el. Na most kisebb haszonnal eladni még mindig jobb mint ha nem ad el egyet sem a gyártó.
Jah városon kívülre nem jó a hibrid, ezért nem vettem végül CT200h-t, mert városban metrózom, városon kívül meg a mezei szívóbenyósom is elvan 8-ból.
Dízel... de azokat meg kitiltják tőletek. Munez se azért adta el a V6 TDI-t mert ráébredt, hogy az traktorba való... Szerinted ki fogja kifizetni a bezöldülést? Elárulom, hogy leginkább TE.
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Declare #77463 üzenetére
Ha most vennék autót vagy vennék erre a pár évre vmi erős benyósat amit aztán árokba lökök ha kitiltják innen is csak olyan Trumposan "szarok a
farmraglobális felmelegedésre" (Mazda 6 MPS, Volvo S60R, stb) vagy vennék egy használt hibridet (Auris HSD-t, bár szívem szerint egy IS3000h-t). -
válasz
Declare #77459 üzenetére
Nem idehaza élsz, hogy ennyi, vagy miért? Komolyan én most voltam bent egy hónapja mind3 kereskedésben itt pesten, és egy Astra innovation (legmagasabb) felszereltséget automatával plusz navi, led, etc megkapsz 6,8ért. Hol van itt a 10M??? Annyiért már C-merci, A4 Audi, 3er BMW van, igaz kicsit fapadosan... (újonnan).
-
válasz
Declare #77449 üzenetére
Neem azért nem annyira elszálltak az árak, az Opel Astra pl. többet ad olyan áron, mint a Ford, csak nem tetszik annyira . 6,8M egy majdnem full felszereltségű kombi belőlük 150LE benzines turbóval és automatával. Egy Golf ennél tuti drágább, főleg a bele való plusz extrák kilegózása miatt. Egy Ovtáv is drágább, sőt az i30 kombi is (7,4 lett volna...).
Nem akarok prémiumot, utánanéztem mennyi egy általános szerviz, árak, és nem tetszett. És otthagyni sem merném nyugodt szívvel. Így kicsit többért hitellel lesz egy vadiúj autóm 5 év garival. Nekem jobban megéri. Ismerős hívott hogy eladó az octávja, 3,5 éves 50k km, automata 1.4T, kombi, de nincs elöl radar, sima halogén a lámpa, nincs navi és 3,7M. Nemet mondtam(#77450) McSzaby: Ööö ez honnan jött? Biztos hogy nem...
-
válasz
Declare #77330 üzenetére
Köszi
Ez tetszett a legjobban, az Astra újabb lett volna, több kényelmi extrával, de a Fóka kívül-belül jobban bejön, így elnézem, hogy nincs benne elektromos kézifék, kulcsnélküli nyitás és automata csomagtérajtó...
VW vagy Octi drágább lett volna jóval, Hunyadi is... -
kisza25
félisten
-
válasz
Declare #76324 üzenetére
A parkolási büntit hagyjuk, nem az én stílusom, ill. mindennap igen sokban lenne, az elvontatás / kerékbilincs veszélyével nem számolva is.
Jöjjön akkor a matek, egészen pontosan:
1. Parkolás díja 440 Ft/óra x átlag 8,5 óra naponta = 3 7400 Ft/nap.
2. Munkanapok száma 2017-ben 249, mínusz szabadságok = 220 nap.
3. 220 x 3 740 = 822 800 Ft/év.Átírási illeték nincs, teljesítmény adó nincs, a kötelező szerviz kb. pollenszűrő és fékfolyadék cseréjében kimerül. GFB van, de nem sok egy 60-70 lóerős autóra. Konnektor van otthon, olcsóbb a benzinnél.
Eddig jutottam.
-
t72killer
titán
válasz
Declare #76324 üzenetére
Jaja. A politikus fejőstehenet keres mindíg, és a "vastag" villanyautót vásárló réteg kiváló alany, ha adófizetésről van szó. Egyelőre megelégszenek a drága kocsik ÁFÁ-jával, aztán ha normalizálódnak az árak, jöhet a kerékadó, akksiadó, hátsóülésenszexadó.
A "mocsok szennyezőket" meg nem fogják totál betiltani, szted akarnak ők új autót venni a Kiskunfelsőborzasztón szolgáló rendőrörsnek, tűzoltóságnak, ügyeletes orvosnak? Frászt... Ez amúgy nyugaton is erősen valószínűtlen, szeretném látni pl a nagy villanybarát országokat, hogy 2025-re átállítják-e a rendőrségüket villanyautókra.
Az utólagos "hibridizálás" mondjuk reális alternatíva lehet, elvileg hibrid-hajtóművet bármilyen kocsiba be lehet építeni, nem csak olyan csillagászati összegekért, mint amit pár HSZ-el feljebb linkeltem.
-
válasz
Declare #76317 üzenetére
Hogy teljesen egyértelmű legyen az elképzelésem; marad a GTI, mellé gondolok vásárolni egy olyan szekeret amivel ingyen tudok parkolni még jó darabig Bp belvárosában.
Az a félszem, hogy a rengeteg "plug-in hibrid" Mercedes E/S és BMW miatt szét fogják választani a zöld rendszámos autók kedvezményeit annak megfelelően, hogy full elektromos vagy hibrid.
-
válasz
Declare #71878 üzenetére
Mindhárom autó tök jó; összességében a Golf a legjobb "svájci bicska", a kinézett kombi pedig pont az AGR ülés miatt szimpatikus; élőben még nem láttam, 60 km-re van. (A kombi nem igazán tetszik, de lehet bele pakolni, stb.)
@EQM: csiga kell! (turnyó)
Hívott a tegnapi érdeklődő, szeretné az autót.
Akkor lesz eladva, ha a kezemben / számlámon a stex.
-
válasz
Declare #71014 üzenetére
Széndioxiddal nincs annyira nagy gáz, mivel nem mérgező, és a környezetben elnyelődik, bár az üvegházhatást növelő gázok körébe tartozik; a nagy gond az NOx-kibocsátás (az NO2 konkrétan mérgező gáz).
Villanyautó ökológiai lábnyom szempontjából elég nagy kapufa, mert ugye azt az energiát valahogy elő kell állítani, és tárolni kell, szal lehet, hogy maga az autó nem pufog ki büdös és mérgező gázokat, de az erőművek és a durva akksikat előállító gyárak jó eséllyel nagyságrendekkel jobban terhelik a környezetet fajlagosan, (megtett utas kilométerre vetítve mondjuk) mint az olajkutak, finomítók és a benyás, röfögő V8-ak.
raczger: riszpekt, rendesen szélegóztátok...
-
kisza25
félisten
válasz
Declare #70732 üzenetére
pl. ha ingatlanokat árul, mint én, higgyétek el számít, lehet azért mert fiatal vagyok és így komolyabban vesznek, mert fater egy 1999 Hondával ugyanannyit ad el , mint én
Na látom jó kis vitát indítottamNa megtesztvezettem a fullos vitara-t 1,6 szívóval
A srác direkt biztatott, hogy 90-el menjek bele egy hajtűkanyarba, bazz meg se billent, utolsó suzukival amit vezettem meghaltunk volna, volt is bennem egy kis félsz
Nem volt rossz vezetni, de alul (alacsony fordulaton) érezni lehetett az összkerékhajtás visszafogó erejét, aztán srác átállította, hogy csak elöl hajtson úgy már jó volt, mondjuk 3000 felett már van hangja a motornak, fura, hogy látom az egész motorháztetőt.
Az 1 nagyon rövid, gondolom az a felező helyett lehet
Az ülés kényelmes volt amíg benne ültem, de a fekete bőr rohadt forró volt, mert napon állt, de klímával hamar visszahűtöttem a belét.
A vezetőülés az én 178 cm-hez állítva, kényelmesen elfértem hátul, csomija is elég lenne nekem. -
Termi16
őstag
válasz
Declare #70548 üzenetére
Köszi, ez is nagyon hasznos, de azt szeretném tudni konkrétan, hogy itthon van-e tehendő ezzel?
Tehát oké, hogy kint miket kell csinálni meg mire van szükség, de ha az autó jelenleg még itthon van forgalomban, akkor itthon kell bármit is intézni, hogy innen kikerüljön? Vagy ez lényegtelen, csak ki kell menni Németorszgába és ott intézkedni?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Declare #69791 üzenetére
Csak azon megy a filozas, hogy meddig erdemes költeni es javitgatni egy autot, ami alapvetöen megfelel az igenyeidnek es mikor jön el az a pont, amikor mondjuk az van, hogy nagyon komoly összegbe kerülne ha üzembiztos autot akarsz es erdemesebb lenne egy ujabba fektetni (ami ugye megint lutri, amire megint csak költeni kell az elejen stb).
Attól függ, mikori az autó.
A régebbiek tartósabbak, az újabbak meg kevésbé. Egy 2000-es évek eleji autó még 10 évesen is autó volt. Most nézz meg egy 2010 utánit 7 évesen. Hozzá kell tenni, sokkal többet futnak most az autók, de akkor is gyatrák lesznek a 2010 utániak 10 éves korukra. Én a 12-es octaviat még vagy két évig tervezem megtartani, hogy az új tulaj is használja még egy kicsit, mielőtt előjönnek a sok fizetésből orvosolható bajok.
7-8 évesen már jönnek a gondok. A mostaniak meg szerintem 5-6 évesen már problémásak lesznek. A kis turbósok addigra leturbótlanodnak. Egy sima 1.2TSI is 1,7 bart tol.
Régen annyival a forma 1-ben is indulhattál volna rendes hengerűrtartalommal.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Declare #69784 üzenetére
CR rendszer esetén már 50 000km után nem az igaziak a befecskendezők. Élettartamuk kb 150 000km ha sima gázolajat tankolsz. Prémium dízellel ki lehet tolni az élettartamukat, de 300k km körül akkor is csere lesz a vége.
Jöhet a duma, hogy azenyémbenmár300kvanésmégjók, de ha beméretné, kiderülne, hogy szarok. Csak még indul és megy a motor, de mondjuk az alsó fordulatszám tartományokban már jóval lustább, mint új korában.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Declare #69772 üzenetére
Nem. Kétféle érték van. Egyik a szűrő aktuális telítettsége, másik a korom mennyisége, ami már nem ég ki. Előbbi 20-30grammnál elkezd kiégni, utóbbi marad a 70g limitig, amikortól tisztítás vagy csere.
Ahhoz, hogy az új dpf is kibírjon 250k km-t, nem elég a dpf-et cserélni. Egr, béfecskendezők és a turbó cseréje is szükséges. Korommal azért telik meg 250k km alatt, mert a fent emített dolgok elkoptak.
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Declare #69016 üzenetére
Nekünk volt Superb mk2, havernak mwg volt Insignia mk1-e azok alapján is már nehéz lett volna dönteni melyik legyen (igazából egyik sem #csakaJapppán) de inkább az Opelt vettem volna.
Na most ezek még közelebb vannak egymáshoz. Új Insignában nem de új Superb-ben ültem már, az belül is nagyon ok. -
Qru
MODERÁTOR
válasz
Declare #59995 üzenetére
El kell engedi, hogy tőled minél távolabb essen árokba, bár 2 kamion közé én sem húzódok be ilyenkor. Várja ki a sorát. Jellemzően az területis 1,6 tdi Oktávval a legtürelmetlenebb amiért 130-140-el merészelek csak előzni a pályán.
Múltkor is két kamion között lett annyi hely, hogy lehúzódjak de nem mentem be arra a kb 150 méterre. Emberünk (Mondeoval) kivág, hogy jobbról megelőz. Na ott azért valami elpattant nálam, visszahúztam 4-be és parketta. Arra pont elég volt, hogy ne férjen be aztán a kamion megelőzése után kihúzódtam ő meg tovarobogott. De mégis jobbról? Ez hülye?!
-
rbalint88
addikt
válasz
Declare #59276 üzenetére
Btw a felvetesedre reagalva, hogy miert jo a 2-bol 5-be valtas. Ugye 3 honapja van szerencsem hasznalni egy suzuki splasht. Na most az nedc miatt eleg hosszuak az 1-3 fokozatai, de viszonylag rovid a 4-5, mert gyenge a motor (86low). Vicces, ugyanakkor tok jo erzes vele ugy gyorsitani, hogy leforgatod a fokozatokat tiltasog. Es le is kell, mert csak igy megy rendesen, de igy tenyleg jo. 5000-tol kezd menni igazan, ott mar viszi a lendulet. 2-ben 90, 3-ban 130 a vege, de 170-nel nem tudsz vele tobbet menni (ora szerint). 150-ig egesz dinamikus magahoz kepest. Na szoval ezzel autopalyan a sebesseget felvenni csak nyunnyogtetve lehet, de 130-nal mar nem rakok feleslegesen 4.-et, megy egybol 5.-be.
Alfanal 3-6 szokott lenni 130 korul -
-
aero.
veterán
válasz
Declare #59229 üzenetére
Felvenni a tempót besoroláskor? A fogyasztás nem érdekel, gyorsulás szempontjából nekem igencsak jó
Milyen szinkrongyűrű dologról beszéltek itt? 2. tiltásról váltom az 5.-et és hagyom leesni a fordulatot a 100-hoz tartozó fordulathoz 5.-ben az ugyan az, mintha 4.-ből váltanék 5.-be ...Néha városban 1-2-4, de annak én végképp nem látom értelmét, ha alacsony fokozatban vagyunk nagyobb tempónál és gyorsítás nélkül végig válogatunk a fokozatokon.
-
aero.
veterán
válasz
Declare #59222 üzenetére
Ha néha beakad a lábam a gázpedálba országúton kettesben, aminek 100-nál van vége akkor nem fogom még betenni 3.-ba, 4.-be és majd 5.-be. Megy egyből 5.-be, a kuplungot rajtahagyom míg leesik a fordulat a 100-hoz tartozó értékre és mindenki boldog. Teljesen mindegy mennyit váltasz, ha ott engeded fel a kuplungot, ahol kell semmi extra nem történik.
-
Magnum_
nagyúr
válasz
Declare #58514 üzenetére
Nem ertem
Lehet szidni, hogy funyiromotor, stb. Nem tudom, hanyan vezettek mar ilyen motorral szerelt autot itt.
Olvastatok mar olyan hsz-t tolem, amiben olyan motort szidok, amivel 0 tapasztalatom van? Szerintem nem.
De a meretevel mi a baj? Konkretan szelesebb es hosszabb, mint a 2.gen a4.Jo, mindjart beirom az autoitpk tipusat a kugliba + pink keywordot
-
válasz
Declare #58456 üzenetére
Igen, pontosan így történt; dec. 29-én jött egy érdeklődő megnézni a GTI-t - szeptember közepe óta fent volt a hahun - dec. 30-án reggel kifizette, jött a szilveszteri hétvége, hétfőn (jan.2.) gyorsan autót kellett vennem és erre esett választásom. Anno nagyon szerettem volna egy 9-3-ast, így részben kipipálhatok egy tételt az autós bakancslistámról; nemtom mikor lesz Ferkám...
Nem igazán bántam meg; kicsit lepukkant, de apránként csinálgatok rajta valamit, tavasszal frankó lesz, ősszel tervezem cserélni.
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Le Mans Ultimate
- Vezetékes FEJhallgatók
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Egyelőre nagy siker a Nintendo Switch 2
- Okos Otthon / Smart Home
- Elszívja a vezetőket a big tech, de ez nem tetszik az EU-nak
- További aktív témák...
- Telefon felvásárlás!! iPhone X/iPhone Xs/iPhone XR/iPhone Xs Max
- HP 15 Zbook Studio G8 FHD IPS i7-11850H vPro 32GB 512GB SSD Nvidia A2000 Studio Win11 Pro Garancia
- Telefon felvásárlás!! Xiaomi Redmi Note 13, Xiaomi Redmi Note 13 Pro, Xiaomi Redmi Note 13 Pro+
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 256GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3043, 94% Akkumulátor
- Gamer Notebook! Csere-Beszámítás! Asus Rog Strix G731GU! 17,3Col! I7 9750H / GTX 1660Ti / 16GB DDR4
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest