Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Declare

    őstag

    válasz aero. #59230 üzenetére

    Gyorsulashoz 2-5 mint optimalis fokozatok? :F Azert ebben ketelkednek :) akkor az F1 autokban is 2 fokozat lenne, ellenben ha megnezed, valtogatnak a kis kezükkel, mint az örület, mert se nem tul magas, se nem tul alacsony tartomanyban nem ugy gyorsul az auto, mint az optimalisban. Neked is kell legyen egy +/- tartomany, ahol a legjobb a gyorsulasod.

    "én végképp nem látom értelmét, ha alacsony fokozatban vagyunk nagyobb tempónál és gyorsítás nélkül végig válogatunk a fokozatokon."
    Gyorsitas/lassitas nelkül nem akarok gangolni sehova :N .

    Masreszt, nezz meg egy mai automata sebvaltos autot. Egeszen szük fordulat tartomanyokban valtogat. Akar padlozod es maximalis gyorsulast akarsz, akar sporolosan közlekedsz. Soha nem csinal olyat, hogy 2 ben kihuzatja 100 ig aztan bedobja az 5-iket. Lehet szeetni nem szeretni az automatakat, de tuti, hogy ugy vannak programozva, hogy az a legjobb legyen.

    Nem idetartozik szorosan, de emlekszem amugy az Audinak volt egy multitronic valtoja (talan ez volt a neve :F ). Na az nagyon erdekes volt, amikor olyannal mentünk (talan A6 3.0 dizel) az ugy gyorsitott, hogy padlonal felvagodott a fordulatszammerö mondjuk 3500 ra es azon a fordulaton maradt egesz alulrol, egeszen addig, amig el nem erte azt a sebesseget, ahol mar emelkedett a fordulatszammerö is a sebeseggel. Olyan volt, mint egy röpsulyos kuplungos robogo :D ma asszem ilyen mar nincs, nem tudom, miert volt az jo anno az audiban, aztan miert hagytak el. :F

Új hozzászólás Aktív témák