Hirdetés
- MWC 2025: A kicsi és a kamerás - megjött a Xiaomi 15 és az Ultra
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- One mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Milyen okostelefont vegyek?
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- iPhone topik
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Micsurin #289583 üzenetére
Nem tudom merre keresel de mi itt csináltattuk anno: Best fólia
Ügyesek és gyorsak, szépen dolgoznak. Adnak műbizonylatot, azt kell magadnál/az autóban tartani (műszakin is kérik!!).
-
molnarpeter
nagyúr
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
Micsurin #289228 üzenetére
Kérdezd meg a vizsgáztatót előre, mi a helyzet akkor, ha nem látszik a motorszám. Lehet egyszerűbb, ha csak ennyit kell megállapítani
Konkrét esetet amit tudok, ott mezei műszakin beírták a szám helyett a kódot, mert nem volt rajta a motoron a plakett (pedig még a gyárija), illetve megkapta a "motorszám természetes elhasználódás miatt olvashatatlan" záradékot... de ez lassú jármű, nincs eredtvizsga sem, lehet autónál más a menetrend. Itt a motorkód is bemondásra ment kb, bár 2-3x rákérdezett, hogy tuti-e. Esetleg megér egy kérdést az is, hogy nem baj, ha drótkefével (
) próbáltad letakarítani hogy olvasható legyen, hátha a rozsdásat szeretik éppen.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Micsurin #289141 üzenetére
Oracsoporthoz nem kell semmi. Kovetkezo muszakin majd rogzitik az uj km allast es ennyi. Oratekero neppert is leszarjak, ezzel sem foglalkoznak hivatalbol.
A motorcsere: amennyire tudom kell szamla/szaramazas igazolas a blokkrol, meg a egy papir+szamla a beepitesrol is, hogy nem pek vegezte, hanem szakszerelo. De ennek menjel utana, pontosan mi kell hozza.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Micsurin #289008 üzenetére
M0 karika oké (csak legyen Pest vármegyei matricád), mert ha esetleg van egy kis hűtővíz és/vagy benzin az olajban és attól van most szinten akkor az a nagy kör alatt elpárolog. Tehát meg kéne nézni egy picit hosszabb veretősebb karika utáni 10-15 perc múltával mit mutat a nívó.
-
dellfanboy
őstag
válasz
Micsurin #288994 üzenetére
sztem tudtak, kizart dolog hogy ok is beleszaladtak,
DE
megnezve az ingyenes ceginfoba.
1 ez a ceg egy belvarosi szekhelyszolgaltatohoz van bejelentve
2 iden szeptemberben alapitottak
nekem mar csak ez a 2 is hatalmas red flag
3 a ceg csak es kizarolag Személygépjármű-, könnyűgépjármű-kereskedelemel foglalkozik
4 ennek ellenere egy no a vezeto tisztsegviselo aki a google street view alapjan (szerencsere eleg friss 23 oktoberi a kep) hogyismondjam. nem egy olyan helyen lakik akitol vennek en barmit is 4492 Dombrád, Baross utca 12. -
Qru
MODERÁTOR
válasz
Micsurin #288991 üzenetére
Igen azt írtam én is, hogy évek és csomó energiát, pénzt és időt kell beletenned. Pont ezért merik megcsinálni mert kb 99%, hogy nem perel az ember. Anno minket is hintába tett egy nepper (bár lehet őt is, ez már sosem derül ki). Ha a tesóm nem ügyvéd, sztem még most is futnék a pénzem után (tudták, hogy ha kell beleállunk a dologba így fizettek).
Jazz jó autó, anno ugyanezt nyomtam egy 120L-el, amiben az egyetlen extra én magam voltam, szóval ne sírj.
-
csubuka
addikt
válasz
Micsurin #288828 üzenetére
Szerintem simán elmegy egy katalizátor sok tízezer km-ert olajevés mellett is. Nekem 0.5 lityó/1000 km melett hasít gond nélkül 20k km óta egy kissé retkes olajlehúzó gyűrűs "Purecrap" C3ban
Ezt a csodás berendezést szinte így tervezték érzésre a francia szakemberek
Enélkül tök okés lenne a járgány, hol lenne a bugi ugye.
*Ha jól érzem az előéletét a saját kocsimnak akkor 100k km normál használat (ez ezeknél a selejteknél 0.1-0.2dl/1000km), majd 50k km olajevősség kellett a gyári katalizátor szétmenéséhez. Érzére még vagy 50k-t simán el lehet menni így a kis környezetgyilkos gyösszel. Se nem füstöl se nem semmi, csak bekéri a nyamit
Meglátjuk, sajnos ahol lakom ott reménytelen a gyűrűcsere, hazavezetni is elég durva feladat lenne. Elvagyok így.
-
Qru
MODERÁTOR
-
tototos
addikt
válasz
Micsurin #288914 üzenetére
Hivatalosan ha jól tudom fél év szavatosságot kell vállalni eladáskor. Tehát ha bizonyítható, hogy már megvételkor hibás volt és erről nem tájékoztattak akkor vállalniuk kell a költségeket.
Nyilván ez megint hosszadalmas lehet. Nekem pl a most vásárolt Priusnál derült ki, hogy valahogy beázott a tükörállító kapcsoló és hol működik hol nem. Amikor megvették nekem a kocsit hollandiában akkor működött nekem itthon már nem. Ha kicsit megmozgatom a kábelt akkor jó. 10 ezer forintos tétel, de akkor is bosszantó. -
tboldi
nagyúr
válasz
Micsurin #288805 üzenetére
Én is nyolcvanvalamennyivel kezdtem a Jazz-zel 2017-ben, 21 évesen és akkor 4 éves B-vel. Anyum nevén olcsóbb lehetett volna, de az volt az elgondolásunk, hogy inkább nekem gyűljön a bónusz egy olcsóbb kisautóval, hogy majd később legyen mit átvinnem egy esetleges drágább autóra. Aztán persze nem egészen így történt.
-
válasz
Micsurin #288805 üzenetére
🤷♂️ 25 évesen, 8 éves jogsival csak trepnin mentem, akkortájt állítottam be a Zalaegerszeg - Budapest ("Osztyapenkó") 1:30-as rekordomat, és Zamárdinál kezdődött az autópálya, addig a régi 7-es.
1.6, 100 veszélyes ló.
A reakcióidőm biztos jobb volt, a veszélyérzet kevesebb, mostanában ez az út ~2 óra, ha nem veszem kirándulósra.Szóval ja, általánosítva lehet benne ráció.
-
tboldi
nagyúr
válasz
Micsurin #287381 üzenetére
Baloldalt viszont már azért látszik lent, hogy belül megkezdte az idő a küszöböt.
Ilyenkor mi a célszerűbb?
Én megcsináltatnám minél hamarabb, persze a lehetőségekhez mérten.Csak kérdés, hogy a lakkhiba és az ív pöttyön túl akkor ne tudjam-e le a bal küszöböt idő előtt egy szuszra.
Ezt meg neked kell tudnod, hogy mi fér bele az idődbe és a tárcádba.Amúgy küszöbjavítás nálunk is volt a Lancián, de csak egyetlen egy pontja volt érintett, feltehetően egy félresikerült emelés okozta, amit aztán nem szépen javítottak, és évekkel később nekünk kellett foglalkozni a rozsdával.
Az volt a terv, hogy otthon lecsiszoljuk, rozsdaátalakítózzuk, festjük, de apum addig csiszolta, míg kilyukadt. Ekkor bedugtam az endoszkópkamerát, és jobbra-balra elnézve hibátlannak tűnt, úgyhogy kicsit megnyugodtunk, hogy elég csak ezt a szakaszt javítani. Elvittük Kálnokra, akik gyönyörűen megcsinálták (60-ért talán?), viszont a tartósságról sajnos már nem tudok nyilatkozni, pedig én is kíváncsi lettem volna. És itt derült ki számomra, hogy az első sárvédők műanyagból vannak.Ezt meg csak úgy, az alja szép volt.
-
tboldi
nagyúr
válasz
Micsurin #287287 üzenetére
Én bízok a kálnoki srácokban, eddig mindennel elégedett voltam, amit csináltak.
Ezt kéne cserélni. Ugye gyárilag itt két réteg lemez van összehajtva és ponthegesztve, a rohadás pedig belülről, a két réteg közül indul. Ezzel a javítóívvel viszont csak egy réteg lemez lesz a végén.
-
tboldi
nagyúr
-
dellfanboy
őstag
válasz
Micsurin #287145 üzenetére
adagolja a storyt a szombat esti epizod ota kiderult, hogy valszeg a hivatal egyik -vele egyidos- embere nyomta fel. (ertsd nem egy otveneves nyugdij elott allo bacsi, hanem 1 dolgozo, a miert-et meg nem tudjuk: irigy volt, vagy csak siman tulbuzgo es igy generalt egy kis munkat maganak stb..)
-
-
tboldi
nagyúr
válasz
Micsurin #239916 üzenetére
Pedig de.
Igazából nem az IX ilyen szipi-szupi, hanem a sima, made in France BKR6E-11 ilyen foscsi.
Az ETZ-be sem volt jó az óccsó, francia gyártású NGK, se az Isolator, a Brisk viszont megtáltosította.Váltócsere: sosem csináltam még, de mint a Golf, ez is egy egyszerű, keresztmotoros FWD.
-
tboldi
nagyúr
-
tboldi
nagyúr
válasz
Micsurin #220271 üzenetére
Travis Pastranánál voltam egy csomiajtóért (Pilisvörösvár amúgy), nem egy megnyerő személyiség, a FB csoportban mégis az egekbe magasztalják, ha valaki alkatrészt keres. Egyébként a valódi nevét sem tudom, pedig személyesen találkoztunk, nem mutatkozott be. Az biztos, hogy nem ő a motor- és raliversenyző.
Nekem 6,5x15 van.
-
-
tboldi
nagyúr
válasz
Micsurin #212731 üzenetére
Képek: [link]
szerk.: Amúgy nem fáradtak már meg azok a rugók, esetleg nem tört el 1-2? Nekem csak 30/30 az ültetés, de nem gondolnám, hogy az az 1 centi annyit számítana, hogy én gyakorlatilag sosem érek le, pedig még nehezebb is vagyok nálad.
Illetve a toronyszilentek mennyire vannak összenyomódva már? Ha ennyivel feljebb van, hogy befér egy kisujj, akkor megérett a cserére, újonnan a felső gumitányér összeér a kasztnival. -
Qru
MODERÁTOR
válasz
Micsurin #212383 üzenetére
Az azzz. Helló 14,7 éves átlagos életkor.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Raktáron! Új, 11kW-os, type2-es, 3 fázisú, 3x16A-es fali töltő, dobozában, 2 év garanciával!
- Használt Heinner szabadonálló, kombinált hűtő eladó (hibátlan)
- Giant Talon 0 Sport - Hardtail Mountain Bike
- ÚJ AXIS M1114 hálózati kamera Kompakt és adaptív HDTV Onvif Ip kamera
- Stadler Form Oscar Little Titanium hideg párásító
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest