- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
- Yettel topik
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Milyen okostelefont vegyek?
- Új Trónok Harca telefon érkezik
- Magisk
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy Z Fold7 - ezt vártuk, de…
- Fotók, videók mobillal
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
MasterMark #158606 üzenetére
Passzpiros
-
Csápájev
őstag
válasz
MasterMark #158592 üzenetére
Ja értem, a xenon nem vakít. Oké
-
yodamester10
őstag
válasz
MasterMark #158580 üzenetére
-
yodamester10
őstag
válasz
MasterMark #158574 üzenetére
Ezt a halogén dolgot cáfolom mert a 2014-es civicnek egy fos a lámpája a legjobb lumenetes H7-el is,tapasztalatból írom.Egy 2004-es xenon-os Accord-ból ültem át és esőben olyan volt mintha nem lett volna felkapcsolva a lámpa.
-
Csápájev
őstag
válasz
MasterMark #158574 üzenetére
Igen,olyan én-központú vagyok,hogy senkit sem szeretnék elütni!
Ennyire önző vagyok!
És biztos úgy csinálták meg 10 éve,csak időközben fejlődött a világ és már a mobilom sem táskányi,pedig azt is úgy csinálták meg valamikor 30 éve,csak időközben nem átallottam lecserélni. -
Csápájev
őstag
válasz
MasterMark #158568 üzenetére
Szeretem,mikor úgy tekintünk a másikra,aki több fényt szeretne a lámpájából kicsiholni,mintha valami közveszélyes bűnöző lenne!
Aztamindenit, mit akar ez itt? Több fényt? Jobban látni az utakon?
Ez mit képzel magáról? Mégis hol él?
Azonnal kerékbetörni!!!!
Mindezt úgy,hogy az utak tömve vannak xenonos terepjárókkal, amik tényleg szem magasságból verik telibe az ember arcát,de hát ugye az legális, az akkor kérem rendben van,nade a csóró az nehogymá itten erősebb fényt akarjon!!! Maga a gondolat is felháborító!
Még mielőtt valaki belekezdene természetesen tudom,hogy sok ilyen lámpa vakíthat ,de mivel maga a technika adott nem hiszem,hogy hatalmas nagy agysebészet lenne egy jól írányított fényt adó ledet megtervezni.
Mégkevésbé gondolom,hogy baj lenne,hogy az ember jobban szeretne látni éjjel.
Sőt... -
Reggie0
félisten
válasz
MasterMark #158469 üzenetére
Sok orszagban csinaljak, elvileg svajc es osztrakia is ilyen.
-
8th
addikt
válasz
MasterMark #158379 üzenetére
Bár igaz lenne de számomra ez tipikusan a túl szép, hogy igaz legyen kategória.
-
tboldi
nagyúr
válasz
MasterMark #158374 üzenetére
Ha nincs bent a dugattyú, akkor nem.
De vízszintesen tartva hajlamos csordogálni akkor is, ha benne van.(#158375) [vilike]: A WagonR nemigen kormol, mindig fémtiszta a cső.
-
tboldi
nagyúr
válasz
MasterMark #158369 üzenetére
Ja, hogy úgy fölfelé! Félreértettem.
Mindenesetre amikor leteszed valahova, akkor igenis jól tud jönni, hogy zárható. Vagy ha az egyik edényből kell a másikba átvinni.
szerk.: Ezt is lehet így használni, a teteje bajonettzáras, kiszeded a pumpát, és kvázi egy tölcsért kapsz. A WagonR-be mi is így szoktunk váltóolajat tölteni a sebességjeladó helyén, mert el van nyalva a dedikált feltöltőfurat csavarja.
-
tboldi
nagyúr
válasz
MasterMark #158366 üzenetére
Megnézném, hogyan tartod fölfelé, ahol körbevesz a padlólemez.
-
-v-
addikt
válasz
MasterMark #158199 üzenetére
Hűtést ezeknél a nem sport modellekénél nem feltétlen a tartós magas fordulatra méretezik.
Olajlehúzó gyűrűk meg ilyesmik ki tudja milyen anyagból készülnek, mennyire bírják a hőt stb.
Ha már bmw szóbajött, M54-nél is ez volt a(z egyik) baj, szar anayagból készült az olajlehúzó, nem bírta a hőt. Ezért ette a 2.2.-es jobban sokkal az olajat mint a 3.0, ugyanaz a szar volt benne, de előbbiben rövidebb áttételek, meg jobban is forgatták mivel nem ment, azokban szinte mindben hamar gajra ment. -
EQMontoya
veterán
válasz
MasterMark #158199 üzenetére
Hat szerintem viszonylag keves technika szereti, ha napi szinten uvegelik eveken keresztul.
Mert onmagaban nem az a problema, hogy mennyivel mennek ezekkel, hanem hogy ilyen temponal ezek a kis motorok leadjak a teljesitmenyuk 80+%-at. -
EQMontoya
veterán
válasz
MasterMark #157910 üzenetére
-
kisza25
félisten
válasz
MasterMark #157818 üzenetére
Vagy veszel m.o. forgalombahelyezésüt, vagy garist, vagy újat és tudod mennyi a méter
-
-v-
addikt
válasz
MasterMark #157818 üzenetére
Ha a 300k km-s patika autó legendája létezik, akkor nincs kizárva, hogy a nem tekert órájú haasználtautó is.
Azt sem tartom teljesen kizártnak, utóbbi előfordulása, amennyiben nem 5-10+ éves példányokkról beszélünk, gyakoribb. Nem mintha bármelyikünknél ott lennének ezek a statisztikák, nem? -
Laszmen
aktív tag
válasz
MasterMark #157806 üzenetére
Igen, és sajnos nagy biznisz lett ebből is
-
Laszmen
aktív tag
válasz
MasterMark #157802 üzenetére
Hülye a kérdés, pesze hogy számít! Most ne abból indúlj ki hogy egy taxi vagy egy céges flottás autóba van 400-600ezer km és szinte úgy átmenne a műszakin mint forró kés a vajon! Mert az egy más téma, megint más téma venni egy magántulajdonban lévő teljesen ismeretlen múltal rendelkező autót venni egy teljesen ismeretlen embertől aki ráadásul már a hirdetésében kamuzik, lehet hogy az autó jó állapotba van a maga nap-föld oda vissza távolság megtétele után is! Én nem szívesen veszek 300ezer km-t megtett autót, legyen annak nagyon nagyon gondos gazdája!
-
Laszmen
aktív tag
válasz
MasterMark #157798 üzenetére
Neked mindegy hogy van az autódba 200ezer km- vagy 400ezer? Én itt nem 10-20 ezer km-ről beszélek hanem esetekben akár 100-150EZERkm-t! Múltkor elmentem egy autókereskedésbe, ugye el volt takarva a rendszám, de ott megkérdeztem, egyből lekértem, az oldalukon 250ezer volt feltüntetve, a rendszer szerint van benne 385ezer
-
MunezXBK
nagyúr
válasz
MasterMark #157798 üzenetére
Kilométer.
-
Intel fan11
őstag
válasz
MasterMark #157749 üzenetére
Mit nem értesz? Klíma kompresszor taknyos vhonnan onnan jön az olaj.
-
tboldi
nagyúr
válasz
MasterMark #157684 üzenetére
Persze, körültekintőbben, de attól még nem lenne baj, ha ragaszkodnánk a KRESZ által előírtakhoz.
Kissé Don Quijoténak érzem magam.
(#157688) kisza25: Ez már meghaladná az egybites userek képességeit.
-
tboldi
nagyúr
válasz
MasterMark #157682 üzenetére
Ha pl. nekiállok előzni, de a művelet közben “félúton” veszem észre, hogy le akarnak kanyarodni balra, mert csak az elülső indexel, az nem túl szerencsés eset.
Nem véletlenül van úgy a KRESZ, ahogy. Vannak vitatható részei, de a vontatás témakörében szerintem nincs hiba.Én mondjuk amúgy is jóval előrébb szoktam nézni a forgalomban, motoron ülve is azt szerettem, hogy sokkal magasabban voltak a szemeim, és átláttam az autók fölött (Honda CB500X, túraenduro, egyenes hátas üléspozíció + 194 centis magasság).
-
tboldi
nagyúr
válasz
MasterMark #157679 üzenetére
Működne a dolog, ha a vontatott jármű átlátszó lenne.
Ma éppen egy Passatot láttam, ami egy Ducatót húzott, egyenes szakaszon qrvára nem látszott az elülső.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
MasterMark #157452 üzenetére
Ez jó! A múltkor vett adagból van még de ebből sohasem elég.
-
Reggie0
félisten
válasz
MasterMark #157452 üzenetére
Miert jo, vagy erdemes venni?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
MasterMark #157437 üzenetére
Aha, izgatottan várom a 2020-as változásokat
-
válasz
MasterMark #157270 üzenetére
Ez egyértelműen nem lakásba való porszívó, ahogy írod is, nincs benne finompor-szűrő és rettentően hangos, ordít. Minden dzsuvát felszív, szárazat, nedveset, vizet. Akár a kárpitból is.
De egyébként porzsák nélkül is használható, csak legyen aki azt utána kitakarítja.
Ahogy én csinálom:
- a száraz port kiöntöm a kukába,
- ha nedves, akkor az öregjét a kukába, a maradékot a kerti csap alatt kimosom,
- a normál szűrőjét - kb. úgy néz ki, mint egy kúpos sportlégszűrő a'la 1.4i verseny Civic - szintén a csap alatt elmosom, megszárítom. -
Magnum_
nagyúr
válasz
MasterMark #157278 üzenetére
A versenytilalmi megallapodashoz is ket ember kell es manapsag egyre kevesebben irjak ala. Es ha -ahogy irod - ala akar iratni, meg nehezebben fog talalni munkaerot
(Felesegem IFRS konyvelest alkalmaz, kellett a kepesites, munkaltato befizette, akarta a tanulmanyi szerzodest, mondtam, h nem kell alairni, ugyis erdeke a cegnek, hogy meglegyen a kepesites. Nem is lett belole gond, hogy nem irta ala). -
MasterMark
titán
válasz
MasterMark #157270 üzenetére
Ja és még valami, arra is használható, hogy az arra alkalmas szerszámokhoz lehet csatlakoztatni, és elszívja azonnal a port / forgácsot / akármit.
Illetve ahogy nézem ez az 1300 wattos is ugyanakkora méretű, és szívóteljesítményben is ugyanaz.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
MasterMark #157177 üzenetére
Nem is olyan régen TSZ-ben is hasonlóan javították az akkukat, amíg szerelhetők voltak
-
yodamester10
őstag
válasz
MasterMark #157021 üzenetére
Bár az lenne a legnagyobb baja
Itt a hangsúly a "nincs mihez hegeszteni" dolgon lenne.Én azonnal megválnék tőle egy forint ráköltés nélkül.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
MasterMark #157021 üzenetére
Vidéken átlagos. Még megy, és ahol akad egy szerelő Jóska bontott cuccal és némi gittel, pár évig még simán szolgál. Aztán legyen okos az ember, hogy a nem tökéletes porlasztó, vagy egy új autó gyártása a szennyezőbb tevékenység
-
válasz
MasterMark #157016 üzenetére
2005-ben már alkalmazták.
Próbálom megkeresni mikortól hozták ezt be, én is kíváncsi lettem -
#89309696
törölt tag
válasz
MasterMark #157011 üzenetére
Ezek szerint.... Idős vagy.
Gondolom mikor vizsgáztál még nem volt ilyen, de már jó pár éve úgy van, hogy ha lakott terület kezdete táblával közösen van a sebességkorlátozó akkor az egész településre az adott sebesség vonatkozik az 50 helyett.
Ez ilyen táblaspórolós törvény, hogy ne kelljen a kisebb településeken 100 táblát kirakni az összes keskeny utcákba. Így elég pár darab és az egész településre érvényes. -
válasz
MasterMark #156992 üzenetére
Nálam volt, és azt nem nézted meg elég jól
Városjelző táblával együtt volt a 40, pont a napokban volt erről itt szó egyébként, ilyenkor az egész településre vonatkozikRöjtökmuzsaj tipikus esete, 30-as van ott végig ezt is nemrég írtam
Szerk.: most olvastam tovább, látom más is jelezte
-
Magnum_
nagyúr
válasz
MasterMark #156999 üzenetére
31
-
válasz
MasterMark #156992 üzenetére
Ez nekem is volt. Ugyanez a szitu...
De nálam nagyon hülye kérdések voltak. Mentőben be kell-e kapcsolni az övet a betegen... WTF?! Nem vagyok sem mentős, sem beteg. Ha meg már mentő visz el, akkor nem én döntöm el mi legyen... Hulladék egy teszt. Full kretén kérdéseket kaptam.
-
válasz
MasterMark #156992 üzenetére
Ja, a telepulestablara kirakott korlatozas az egesz telepulesre vonatkozik, utolag esett le nekem is
-
válasz
MasterMark #156981 üzenetére
39 lett, de nagyon unalmas volt, azt hittem ez a Pető Attila-féle újragondolt teszt, de nem, ez még a nagyon régi, naftalinszagú cucc.
Pl. értem én, hogy a törvény úgy fogalmaz, hogy a "rendőr vállával párhuzamos irányból", és értjük is, hogy mire gondoltak a törvényalkotók, de lássuk be, ennek semmi értelme sincs. (A szó, amit kerestek: "vállöv", ha anatómiai szempontból vizsgáljuk.)
-
Gaben92
őstag
válasz
MasterMark #156978 üzenetére
Lényegében elmondott a fazon mindent és minden ami cserélve lett az gyári, de ezt a részt pont nem említik. Gyanítom, hogy gyári cucc ment bele mert még az olajleeresztő csavar tömítése és Toyota cikkszámos.
Amiért fizetnem kellett az minden cikkszámmal jött, de ez és a kipufogó hővédő javítás csak "munkaszámmal" szerepel és szöveges magyarázattal, na meg kaptam hozzá a képeket.
-
Gaben92
őstag
válasz
MasterMark #156976 üzenetére
Lexus CT 200h.
Márkaszerviz csinálta (Lexus Tampere) most a 150k-s nagyszervizt és nálunk nem a selejt dolgozik ott szóval gondolom nem baszták el.
-
Gaben92
őstag
válasz
MasterMark #156974 üzenetére
Javítva lett. Bal hátsó volt csak ilyen, nem is mozgott rendesen, de mivel cserélték a fékolajat is a biztonság kedvéért lekapták az összes féknyerget lepucolták a rozsdát mindenhonnan, kaptak friss zsírt és a fékbetétek friss rézpasztát.
-
válasz
MasterMark #156813 üzenetére
Nem oldja le a fényvisszaverő réteget, legalábbis nem oldja le gyorsan (nyilván nem áztattam nitróban napokig).
Mint írtam saját tapasztalat; a vizsgamatrica nyomát akartam eltüntetni, egyből levitte a betűket és számokat elválasztó kötőjelet és az M és 5 szélét. Ezeket fekete lakkfilccel renováltam - a kötőjel alja nem lett 100%-os, kicsit recés.
-
aero.
veterán
válasz
MasterMark #156759 üzenetére
De azért elég jól bírja
link
-
Magnum_
nagyúr
válasz
MasterMark #156759 üzenetére
Miert nem?
Brumi: nem latod, hogy kell ott parkolni? Elrontottad.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
MasterMark #156595 üzenetére
Nem nekem csak Bubi van. A Passatot nyugdíjazták és helyette jött egy Skoda. A Fűnyírót-t meg átvették ősök mert szó szerint szétrohadt a Puntójuk. De cukik, néha azért kölcsönkapom még.
-
kisza25
félisten
válasz
MasterMark #156595 üzenetére
Talán Skodakormi? A régi kormit váltó céges?
-
fonok87
aktív tag
válasz
MasterMark #156573 üzenetére
Hát annyi idő alatt kb az alsó 1 centin látok ki, de lehet be se kapcsol a klíma. Minimumra tekert termosztát mellett sem, merthogy automata, ~15 fokig lehet lefele tekerni ha jól emlékszem.
Tavaly télen nem érzékeltük ezt. Igaz akkor még Idösapám járt vele napi szinten, de egyértelműen többnek látom a párát. Meg lesz pakolva szilikagéllel. Érdemes valahova célzottan elhelyezni, vagy csak legyen az utastérben?(#156575) Qru: klíma tavaly volt szervizben lyukas hőleadóval. Pollenszűrő tavaly nyáron ha jól emlékszem. Augusztusban került hozzám végleg a kocsi, ilyen még nincs a saját nyilvántatrásban
(#156577): Köszi
-
stickermajom
addikt
válasz
MasterMark #156573 üzenetére
Ha indul egyáltalán a kompresszor 4 fok alatt.
-
fonok87
aktív tag
válasz
MasterMark #156568 üzenetére
-
Gaben92
őstag
válasz
MasterMark #156518 üzenetére
+Mindenki:
Emiatt kéne Magyarországon is egy normálisabb büntetési rendszer... Én ha beállok egy EV töltő elé 3000€-m bánja instant.... Gyorshajtás (7km/h) 180€-tól indul, parkolás 80-200€ helytől függően, rokiparkoló legalább 500€, inkább nem folytatom...
Lehet tippelni ki nem áll be az EV és rokiparkolóba, ki nem hajt gyorsan, és ki fizet mindig a parkolásért szépen...
-
válasz
MasterMark #156518 üzenetére
Áh.
Mire kijössz úgyis melléd fognak állni, még akkor is, ha a nagy Tesco legtávolabbi sarkában áll az autó.
-
válasz
MasterMark #156503 üzenetére
Én úgy hoztam anno a P2met Hollandiából, hogy sérülés és karcmentes volt. Mikor eladtam, akkor minden elemen volt legalább egy rányitás, karc, tudom miről beszélsz, de nem állnék be soha így középre - nagy jumperrel igen, mert az nem fér be 1 helyre fizikailag és nem lehet kinyitni az ajtót -, pláne nem töltő helyre.
-
válasz
MasterMark #156492 üzenetére
Zsák a foltját...
Fehér Farkas: Tükör alapján ez sima.
-
gzbotii
nagyúr
válasz
MasterMark #156492 üzenetére
És mégis melyik része mókás? A paraszt bmw-s vagy az, hogy triplan paraszt?
-
máyköl
veterán
válasz
MasterMark #156464 üzenetére
Budapesten nem lehet tartani, mert fel percen belul besorolnak eled.
-
válasz
MasterMark #156464 üzenetére
Azt...
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
MasterMark #156407 üzenetére
Relatív. A 350/400 Nm-t tudó TDI után nyilván nem lép akkorát de azért nem gyenge. Főleg, hogy a 173 ló mellé csak 1390 kg... Bár nyilván az AWD miatt nagy a hajtási veszteség szóval gurulóból nem olyan nagy durranás de állóból azért egész jó (8,3 sec a 0-100).
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
MasterMark #156404 üzenetére
A dízelből átülve nem érzed/érzem erősnek a nyomatékhiány miatt, amúgy csak a többiek szekálnak ezzel.
Az UDM verzió erősebb, ez 173 Le@6000 és 230 Nm@4400 gyárilag, az EDM 165 Le@5600 és 226 Nm@3600. Persze ezek névleges teljesítmények, nyilván padon/valóságban nem tud ennyit. -
válasz
MasterMark #156386 üzenetére
"Nem is értem miért.
"
Dolgozom... Nehéz napom van... Csak kijönne a rosszabbik felem... Elengedtem a témát, értékeld
-
válasz
MasterMark #156384 üzenetére
"Villanyautó is már nagyon régóta van, és akkor se ez volt a lényege."
Szerintem de, viszont nincs kedvem vitázni, csak leírtam.
Porsche-éknál meg elgurult a gyógyszer
-
szebe
addikt
válasz
MasterMark #156380 üzenetére
Nézőpont kérdése. Szerintem az lenne a lényege, hogy nem lokálisan szennyez.
-
Magnum_
nagyúr
válasz
MasterMark #156380 üzenetére
Mindent ertek.
-
válasz
MasterMark #156380 üzenetére
-
kisza25
félisten
válasz
MasterMark #156354 üzenetére
Na találtam egy köznyelven íródott cikket az elektromos autók akksijáról: Meddig bírja az elektromos autó akkumulátora a töltéseket? (nem a technikai részletekbe megy bele, de érdekes szerintem)
-
kisza25
félisten
válasz
MasterMark #156351 üzenetére
Akkor az azt jelenti hogy pl. a 100 kWh az mégsem annyi, hanem több, vagy egy ilyen megadott értéknél sem tudod soha használni az egészet?
Hasonló módon működnek az SSD-k is -
kisza25
félisten
válasz
MasterMark #156344 üzenetére
Hanem?
CactuS:
Ja erre gondolok én is, sokan megveszik ovi járatra a dieselt, mert az keveset fogyaszt.
A legtöbb akkumulátor úgy bírja ablegtovább a nem használást, ha 60-70%-ra van töltve -
Qru
MODERÁTOR
válasz
MasterMark #156334 üzenetére
Végre egy rendes 6 hengeres.
-
EQMontoya
veterán
válasz
MasterMark #156326 üzenetére
A hibridek meg a skyactiv talán. A többi valószínűleg nem.
-
válasz
MasterMark #156326 üzenetére
Sehol, szerintem az újabb motorokkal megint lesz 1-2 olyan év, amikor örülünk, ha elmennek 20-40k km-t hibamentesen és nem lesz hengerfejes 60.000 km-nél az autó, nem szarik be az adblue adagoló, a részecskeszűrő, stb. stb.
_
Hollandoknál amúgy pl: sok Leaf van, ami nagyon kevés km alatt elveszít 4-5 pálcikát is (azaz ilyen ~70% körüli akkuval rendelkezik). Ennek oka, hogy ott sokadik autónak veszik és javarészt teljesen feltöltve tárolják hosszú hetekig, ami nagyon nem tesz jót az autónak. Kb. mintha dízellel bölcsi járatoznának. Az elekromos autók akkuját is haza lehet vágni sokféleképpen, de ezek döntő többsége user error.
-
kisza25
félisten
válasz
MasterMark #156326 üzenetére
Akkor 15 év múlva, felmegy a lovak és a szekér ára
-
kisza25
félisten
válasz
MasterMark #156281 üzenetére
Nagyon gyorsan el akarják tüntetni a belső égésű motorokat, legalábbis az újonnan forgalomba helyezett autóknál, de ha nem csökkennek az árak, akkor nem tudom mivel fogunk közlekedni
(na meg itt a környéken van 1db nyilvános töltő, az is mindig foglalt
)
[Írek 2030]
Amúgy morbid, de lehet a természet megoldja a túlnépesedést és vele együtt a szennyezés csökkenését -
MunezXBK
nagyúr
válasz
MasterMark #156273 üzenetére
Külön van E10, de már ezer éve.
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
MasterMark #156211 üzenetére
Sejtettem.
Focus nem indul csak gázadásra, és úgy nincs alapjárat egy pár másodpercig, később pedig az alapjárat ingadozik.
Az alapjárati levegőnek van külön egy elektromágnes. Azt takarítva egy darabig jó volt, aztán megint kezdte, de tiszta volt, tettem rá egy kis műszerolajat, attól jó volt 2-3 indításig.Vennék egy új ilyen szelepet, csak mondom előtte megnézem, hogy nem-e a pillangónál koszos és azért nincs annyi levegő, hogy elinduljon és tartani tudja az alapjáratot.
Lábbal tudom 800-on tartani, meg felette is a bowdenes pillangó jónak tűnik. -
#89309696
törölt tag
válasz
MasterMark #156012 üzenetére
1000W, a TDI-k vízelőmelegítője is eszik ennyit.
Nehéz ellátni árammal alapjáraton az a gondjuk, a motor még bírná simán (klímát is bírja mikor a pára miatt rá van tolva indítás után egyből), mivel terheli a motort az is gyorsabban melegszik, mindenki jól jár. Csak az üzemi fordulatán 100-150A-t tudó generátorokból elég nehéz 200A-t kiszedni alapjáraton, ez egy elég komoly érv miért nem terjedtek el. -
brumi1024
veterán
válasz
MasterMark #155766 üzenetére
Én használom, egyszerűbb mi a Simple, mert két érintés és indul a parkolás. Mi a kérdés?
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
MasterMark #155696 üzenetére
Azért van fejlődés mégha lassan is:
Az Örsnél már ilyen a parkolás, nem nyom az automata jegyet csak beütöd a rendszámod és kész. Nincs felesleges papaírnyomás és nem is lehet csalni (nem jellemző tudom de adtam már tovább így érvényes jegyet).
App-nak ott a Parkl, ha valami drágább megvigyázott autóm lenne biztos használnám.
-
Gaben92
őstag
válasz
MasterMark #155696 üzenetére
Nem kell hozzá telefon. Nálunk minden parkolóház a Finnpark tulajdonában van, egyszer be kell regisztrálni a rendszámot meg megadni a bankkártyád, onnantól automata. Telefon nálad se kell, hogy legyen.
Ami meg nem parkolóház (pl.: hotelek parkolója) ott meg úgy van megoldva, hogy behajtáskor kapsz egy kártyát és mikor kihajtasz a gép elveszi amit meg néha kiürítenek és átpakolják a kártyákat a beengedő oldalra. Nem marad szemét a kocsiban, a kártyákat meg újra fel lehet használni.
-
tboldi
nagyúr
válasz
MasterMark #155692 üzenetére
Ja, de amíg még létezik, addig jól tud jönni a lehúzható ablak.
Illetve itt sem tudnék másképp jegyet venni a motor- és autókiállításokra.
-
Gaben92
őstag
válasz
MasterMark #155692 üzenetére
Mondok jobbat. Mobil app. Rendszámra nyit a sorompó és inditja a parkolást, mikor mész ki akkor rendszámra szintén nyit és levonja kártyáról. Moziból mentem haza egyszer, 20 ember állt minden automatánál, én meg csak beültem és kihajtottam.
De a felsorolt érvekkel nem tudok vitatkozni. Főleg a dinnyés csávóval.
-
#89309696
törölt tag
válasz
MasterMark #155675 üzenetére
Ezek már valahol előtte összeveszhettek, mert mikor kimegy a külsőbe a Lexus akkor a Subaru hirtelen mégis le tudja hagyni a Teslát ami előtte hosszú ideig nem ment, mintha szándékosan csinálná a Tesla mellett haladást, hogy a Lexust ne engedje el és azért gyorsít rá, hogy a Teslát megelőzve se engedje be. Lehet a Lexus felejtette bent magát a belsőben 10 perccel korábban és azon borultak ki...
Vannak akik egy ennyire üres pályán sem férnek elegymás mellett...De legalább a Surbarunak nem számít egy árok.
Elég ergyának tűnik a menetstabilizátor. Jávorszarvas teszten átment ez? -
Qru
MODERÁTOR
válasz
MasterMark #155653 üzenetére
Országonként eltérőek a felszereltségei azért. Az enyémben pl széria a DRL és a TPMS az itteniekben meg még az utólsó évjáratosokban sincs benne...
mod:
De a Jazz-nél is megvan ez. Az enyém ugye fapad hazai és van benne Aux bemenet, Boldié nem fapad import és mégsincs benne...
-
Gaben92
őstag
válasz
MasterMark #155427 üzenetére
Kicsit rosszul fogalmaztam. Arra akartam csak kilyukadni, hogy el lehet valasztani ezeket a rendszereket egymastol. Mint ahogy nalam is a hangvezerles meg az alap nyelv angol, de a diktalas magyar. Viszont ha magyarra allitom a telefon nyelvet mindenhol, az angol nyelvu hangvezerlest akkor is tudnam hasznalni.
Emiatt nem ertem valamilyen szinten, hogy miert van a hangvezerles nyelve a feliratok nyelvehez kötve. Attol, hogy neked "telefonkönyv" felirat van a kerpernyön siman elfogadhatna az "open phone book" parancsot, nem kene egyböl hibauzenetet dobni, hogy "ezen a nyelven nem elerhetö a hangvezerles".
CactuS: Kicst nagyobb lennel, vagy az auto lenne kisebb es akkor tudnal ilyen kepet csinalni.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
MasterMark #154656 üzenetére
Közben kijött a sajtóközleményük is.
"Megkeresésünkre az OMV Hungária elárulta, hogy az E5-ös Performance Super 100plus benzinben mindössze 0,2 térfogatszázalékot tesz ki a bioetanol, a legfeljebb 5 térfogatszázalék biokomponens-részarányt nagyrészt ETBE adagolásával oldják meg, amely stabilabb tulajdonságokkal rendelkezik."
De a többi része is érdekes a cikknek:
"A nagyobb kúthálózatok közül az Aviánál, a Lukoilnál, a Mobil Petrolnál és az Oil!-nál nem kapható E5-ös benzin. Információink szerint azonban a Lukoil a várhatóan növekvő vásárlói igények kielégítése érdekében már keresi annak a lehetőségét, hogy a csökkentett bioetanol-tartalmú benzin is maradjon a kínálatban, ami csak egy 95-nél magasabb oktánszámú termékkel képzelhető el.
Aki jelenleg a legolcsóbb E5-öst keresi, az Auchan diszkont hálózatában fogja megtalálni,ahol a Super Plus 98-as literenként 404-409 forintba kerül." -
Qru
MODERÁTOR
válasz
MasterMark #154656 üzenetére
Köszi!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
MasterMark #154639 üzenetére
Tudsz linket? Biztos bénán keresek mert csak a marketing dumát találtam...
Dluinet: "A valóság az, hogy nem tudom bizonyítani, hogy az új E10 üzemanyag nem gyorsítja fel az üzemanyag rendszer alkatrészeinek öregedését..."
Na én itt be is csuktam ezt a vélemény cikket.
-
válasz
MasterMark #154599 üzenetére
Nincsenek félreértve, nekem a nagyonokosvagyokéseztkiismondom típusú influencerek nem jönnek be, ha divat, ha nem. Véleményem szerint attól nem lesz egy szokás vagy viselkedés elfogadott vagy normális, csak mert az éppen divatos
Magyarósi is influencer, mégis számomra vállalhatóbb videókat készít, emészthetőbb stílusban, mint a Vályi. Most ez nem Vályiutálat akar lenni, csak éppen ő lett példaként említve. Handras-nak ugyanígy nem bírom néha a stílusát, de esetenként érdekes dolgokat mutat be, a cél érdekében elviselem a hülyeségeit.
Nem, nemlehet véleményed, mert csak!
Cactus: Ma egy "kedves" ogrefejű szlovákrendszámos passatkombis talált be reggel az árpádhídról lejövet, úgy érezte fer dolog elémvágni. Mikor haragomnak dudával és villantással adtam jelét felé, mellém állt a lámpánál, és csúnyán nézett rám a lehúzott ablak mögül. Én nem húztam le,
mert megijedtemhideg van, de azért megkérdeztem hogy ez fer húzás volt-e, és hogy most le fog lőni vagy mitakar miért húzta le az ablakot és néz ilyen húdecsúnyán? Majd én kérek elnézést tőle, ugye(#154608) Doki16 _ Dokikám, 8 misiért ne Focust vegyünk, hanem valami Autómobilt
-
-v-
addikt
válasz
MasterMark #154601 üzenetére
-
-v-
addikt
válasz
MasterMark #154599 üzenetére
lehet oket miert szeretni is meg utalni is
Vegyük át eddig mit tanultunk ma:
- a dolgokat a helyén kell kezelni
- az embereket/dolgokat lehet szeretni meg utálni is
- a vélemény véleményéről is lehet véleményünkVan még más ilyen nagy életbölcsesség is a tarsolyodban?
-
válasz
MasterMark #154597 üzenetére
"Lehet csak a helyen kell kezelni a dolgokat?"
Véleményem lehet, vagy csak az a jó, ami a Te általad megálmodott világba beleillik? -
válasz
MasterMark #154359 üzenetére
Én is így gondolom... Indulás előtt kapcsolom a tompítottat. Nem szoktam helyzetjelzővel menni...
-
kisza25
félisten
válasz
MasterMark #154359 üzenetére
Amúgy 1999- ben vettünk egy Suzuki Swift winter editiont, az egyből tompítottat kapcsolt
-
válasz
MasterMark #154351 üzenetére
Az a baj, hogy ahány gyártó annyi féle érzékenység van... Amíg nincs szabályozva mindenki úgy érzésre kalibrálja be. Ősszel esőben full elborulva rossz látási viszonyok között mondom tesómnak, hogy nem világít a lámpája...biztos kiégett. Áh, dehogy automatán van... Ok, köszi.
Nem tudom mi olyan nagy probléma, hogy indulás előtti rutinként lámpát kapcsoljon az ember... -
kisza25
félisten
válasz
MasterMark #154351 üzenetére
Tsebacsi: hát igen, nekem mondjuk elöl-hátul világít az autó, inkább én nem látok
-
fant0mi
őstag
válasz
MasterMark #153260 üzenetére
Es ha szuletesnapja van? Ki nem szrja le... Kothet masnit a csekkre, rakhatja diszdobozba.
Aztan ha epp megindult a szules az asszonynal es oda siet, azt latni valakin. Foleg a rendorok tapasztaljak, latni valakin ha hazudik ilyen gyenge indokokkal. Meg kb nem is erdekes hogy mit mond. Ha nincs merlegelesi jogkor, akkor felesleges szajtepes. -
#89309696
törölt tag
válasz
MasterMark #153260 üzenetére
Ide most bitpork kellene aki igazságot tesz ebben, de lássuk be a valóságalapja a csekély szintet sem üti meg.
A rendőr sem véletlenül sorolta fel ezeket az érveket. -
kisza25
félisten
válasz
MasterMark #152831 üzenetére
Nekem új autóra (fiat tipo) vidéken 40eFt egy évre a casco
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
MasterMark #152838 üzenetére
Nekem is 500k-s ajánlatot dobott be legolcsóbbnak Bubira (mondjuk nem idén néztem).
-
zoo8800
veterán
válasz
MasterMark #152838 üzenetére
Bakker nekem 52e /év a Golfra.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- Változatos hardverbokréta
- BestBuy topik
- DOOM - The Dark Ages
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Yettel topik
- Korábbi vezetője szerint 40 milliárd dollár kell az Intel versenyképességéhez
- E-roller topik
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- További aktív témák...
- Használt profi biztonsági IP kamera 4MP - optika 2.8 - valós WDR - POE - ONVIF - szolid áron
- Specialized Sirrus X 3.0 EQ
- Balatoni álom - saját kép - 40x60 - akrilüveg fotó, keret nélkül, éltartóval
- Kisvasút - saját kép - 40x60 - clip kerettel, prémium poszter, fényes fotópapír
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- Azonnali készpénzes AMD Radeon RX 6000 sorozat videokártya felvásárlás személyesen/csomagküldéssel
- HIBÁTLAN iPhone 14 128GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3093, 91% Akkumulátor
- Eladó kék Xiaomi Redmi 12 4/128GB / 12 hó jótállással
- HIBÁTLAN iPhone SE 2020 128GB Red -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2192, 100% Akkumulátor
- iMac Pro 1.1 2017 Intel Xeon W2150B 64GB 1000GB 1 év garancia!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest