- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- Hivatalosan is bemutatta a Google a Pixel 6a-t
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Mindenki Z Fold7-et akar
- iPhone topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Kikristályosodik a Razr 60
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Mielőtt kérdeznél, olvasd el az alábbi összefoglalót,
és használd a keresőt is!
Új hozzászólás Aktív témák
-
junior19
senior tag
válasz
dareyou90 #102247 üzenetére
Olyan "szakvéleményt" ne fogadj el ezek után, hogy a tévé megfelelően működik.
Ha ezután a szerviz azt mondja nem tudják elhárítani a hibajelenséget, akkor jelezzék az LG-nek, s ők majd cserutalványt adnak, vagy a szervizt kötelezzék a csereutalvány kiadására.
A lényeg, hogy a szerviztől ne fogadj el semmit, amivel ők azt mondják, lezárták a javítást, megfelelően működik. Mert ezután az LG sem fog semmit csinálni.Kíváncsi leszek rá, hogy mikor fog a szerviz újra jelentkezni, s mit fognak mondani, hogy az LG újra kiadta nekik a hibabejelentést.
-
junior19
senior tag
válasz
dareyou90 #102225 üzenetére
Ne fogadd el a "szakvéleményt", hogy ez ilyen. Ha ilyet állít ki, s ráírja, mi lett kicserélve, akkor utána az LG már nem foglalkozik vele, s újra hibára sem veszik fel, mert van róla "szakvélemény".
Ha csinálja a tévé továbbra is azt, amivel a szerviz elvitte, s kicseréltek benne ezt-azt, de a hiba fennáll továbbra is, ne fogadd el a javítást, s a "szakvéleményt".
Ha elfogadod, akkor a szerviz lefog rázni, az LG pedig azzal, hogy a szerviz kiállított "szakvéleményt".
Ha a helyszínen a szervizes erősködik, hogy ők már nem tudnak mit csinálni, akkor kérdezz rá, miért cserélték ki azt, amit kicseréltek. Semmiképpen ne fogadd el a "javítást".Sarkosan, lehet rossz példa, de elkezd az autód jobbra húzni. Kicserélnek ezt-azt, de az autó továbbra is jobbra húzz. Elfogadod a javítást, s kifizeted? Megoldódott a probléma?
Lehet típushiba, konstrukciós hiba, amit lehet a felsorolt alkatrészek cseréje nem old meg. Cseréljék ki a tévét, vagy adják vissza a vételárat.
Ha elfogadod a "szakvéleményt", onnan esélyed nem lesz.
Új hozzászólás Aktív témák
Hozzászólás előtt olvasd el a téma összefoglalót!
• TV/Hifi beárazás
• Házimozi topik
• Hangprojektor/SoundBar
• Használt TV-k javítása
• A webOS kezelése (3.0)
• OLED topik
• LED / LCD TV topic
• Milyen TV-t vegyek?
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Formula-1
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
- Házimozi belépő szinten
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Linux felhasználók OFF topikja
- További aktív témák...
- Magic Trackpad legújabb fajta, lightning csatlakozóval
- BESZÁMÍTÁS! ASROCK B550M R9 5900X 32GB DDR4 1TB SSD RTX 3080TI 12GB ZALMAN I3 NEO GIGABYTE 850W
- BESZÁMÍTÁS! Asus B360M i7 9700 16GB DDR4 512GB SSD RX 6650 XT 8GB ZALMAN N4 600W
- LG 45GS95QE - 45" Ívelt OLED / 2K WQHD / 240Hz 0.03ms / NVIDIA G-Sync / FreeSync Premium / HDMI 2.1
- Dell 14 Latitude 7420 FHD IPS i7-1185G7 4.8Ghz 16GB 512GB SSD Intel Iris XE Win11 Pro Garancia
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest