- One mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Google Pixel topik
- Motorola Edge 60 Fusion - nem csak a forma időtálló
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- iOS alkalmazások
- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- Telekom mobilszolgáltatások
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Xiaomi 15 Ultra - kamera, telefon
Új hozzászólás Aktív témák
-
Green69
csendes tag
Ezek szerint a Tesla a király :-) ???
Értem én (és egyet is értek vele), hogy ne kelljen mindenkinek "Trabanttal" járni...
De a flottafogyasztás szabályozása még mindig nem írja felül a fizika törvényeit. ( 3 tonnás autót nem lehet 1 kW-os motorral 3 másodpec alatt 100 km/h-ra gyorsítani)
Azt az energiát amit az autó elhasznál, valahonnan venni kell. Az akkukat is fel kell tölteni árammal, és igaz hogy részben és közvetlenül nem fosszilis energiahordozókat használ az autó, de az elhasznált energia végösszege nem változik.
Szerintem valós megoltást inkább az jelentene, ha a személygépkocsik teljesítményét korlátoznák ( pl. teljesítmény / önsúly alapján, kW / t = 66) -
Green69
csendes tag
válasz
makkmarce #33 üzenetére
Nem tudom, mennyit fogyasztottak a régrbbi TV-k kikapcsolt állapotban, de szerintem nem a jogszabályok változása miatt fogyasztanak ma kevesebbet, hanem a technológia, és a vásárlók hozzáállása (energiatudatosság) miatt.
A porszívóknál alapvetően más a helyzet. Ott jött egy jogszabály, ami 800 W-ra korlázozta a (konzumer) porszívók fogyasztását. (de legalább meghagyta az ipari porszívókat korlátozásmentesen) Ettől persze nem fejlődött hirtelen 30%-ot a technológia, hanem a gyártók csökkentették a túlméretezést. Ennek következménye, lett hogy a 800 W-os porszívó ugyanolyan szívóerővel rendelkezett mint az 1200 W-os, csak melegedett mint a roseb, és igen hamar tönkrement (nekünk 2 db). Persze azóta már lassan utoléri a technológiai fejlődés is a szabályozást. -
Green69
csendes tag
Nem értem, mi értelme van a porszívók, TV-k, Izzók teljesítménykorlátozásának, mikor 3 tonnás SUV-ok, 5-6-700 lóerős 'sport'kocsik és hobbiterepjárók, 3 másodpers alatt 100-ra gyorsuló villanyautók szaladgálnak a közutakon, és ezek ellen semmit sem tesz az EU.
Talán az autógyártók lobbiereje (és pénze) lenyom mindnki mást, Az EU meg úgy érzi, hogy valamit mégiscsak tenni kell, ezért jönnek az ehhez hasonló értelmetlen látszatintézkedések.
Maximálisan egyetértek a #2. hozzászólással.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Assetto Corsa EVO
- One mobilszolgáltatások
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- E-roller topik
- Könyvajánló
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Hitelkártyák használata, hitelkártya visszatérítés
- Hyundai, Kia topik
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- További aktív témák...
- 15,6" Dell Latitude laptopok: E6540, E5550, E5570, 5580, 5590, 5500, 5501, 5510/ SZÁMLA + GARANCIA
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 7 9800X3D 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- SzoftverPremium.hu
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad X395 - AMD Ryzen PRO 5 I 8GB I 512GB SSD I 13,3" FHD I Cam I W11 I Gari!
- Bomba ár! HP EliteBook 845 G9 - Ryzen 5 6650U I 16GB I 512SSD I 14,1" Touch I Cam I W11 I NBD Gari!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest