Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    félisten

    válasz laskr99 #7145 üzenetére

    Oké, hogy felvánszorog 5-10 km/h-val, de ugye erőlködik...:K
    Próbáld ki, hogy hogyan megy fel az OXO ugyanott.:))

    Komolyabb* emelkedőn sokkal jobb, ha mindkét kerék hajt,
    megoszlik a terhelés, és ha pl. nem is gyorsabb, akkor sem
    fog megsülni a motor. (Láttunk már olyat, durva vezérlővel...)

    Ui: sáros időben nincs az az isten, hogy rollerrel terepezzek,
    estem már el a legkisebb sárban is a bicikliúton. C'est la vie.
    Nyilván nagyobb roller, nagyobb kerék, jobb gumi és rugózás,
    talán jobban kimozogja az ilyesmit, de egy S1 szintűvel halál.
    A tömör gumija tiszta aszfalton se tapad vmi jól, ha meg már
    víz is van meg sár, akkor a legjobb, ha el se indulsz vele.:R

    *: ennek persze kérdéses a definíciója... Lehetne megadni rá
    egy hajlásszöget (vagy mondjuk egy százalékot), de akár így
    is meghatározhatjuk: ahol egy 350W-os gép magában megáll,
    és nem indul el.
    Nyilván, ha rövid szakasz, lábbal besegítesz.
    (Ám ha hosszú, akkor a gyenge vason "pedálozhatsz" sokat,
    az erősebb oké, felküzdi magát, a kW-os viszont felsuhan.:D)

Új hozzászólás Aktív témák