Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    félisten

    válasz DigitXT #6055 üzenetére

    Na kérem szépen, nagyon gyors élménybeszámoló: gyorsulás gyengusz,
    hegymászó képesség harmatos (Lágymányosira 12-13 km/h-ra lassulás),
    önerőből elért végsebesség síkon csak 26-27 km/h (valós), pici lejtő 30.:DDD
    Nagy lejtőn 50+, de fokozottan igaz a mutatványra, hogy nem jó utánozni!

    De ja vu: ugyanúgy elmelegedett a vezérlő a kaptatón, mentségére legyen
    szólva, hogy egy vízhatlan műanyag dobozban van, semmi szellőzéssel...
    Jelenség: km óra villog, gázt elveszi. Lejöttem a hídról (egy fotó után!) így,
    majd gondoltam egyet, kikapcs, bekapcs, s megy is tovább rendben...:Y

    Ami tetszik. az akkuk kiröhögik ezt a 11A terhelést. Ugye eloszlik három
    felé, azaz egyesével kevesebb, mint 4A-t adnak le. Mivel egész úton nem
    esett be a fesz. 38V alá, simán benne van az a 30-40 km hatótáv.:))

    Ja és még valami: az 1-es fokozat áramkorlátos is, max. 7-8A-t vesz fel,
    és 19 km/h a vége. Ez azért volt jó, mert egy biciklist nem tudtam előzni
    a szűk úton, de tolni sem akartam, meg a gázzal játszani se, levettem a
    gépházat takarékra, és inkább lemaradtam. Csak később, a kiszélesedő
    szakaszon előztem meg, mert nem volt nagy sebességkülönbség. (Majd
    2 motorral erősebb lesz megint. Sajna a vezérlő a szűk keresztmetszet.)

    Szerk: kerek 8 km-nél még 40V-on volt az akku, 12 km-nél meg 39V.:DD
    (Az első egy piros lámpánál készült fotó, a másik meg a Lágymányosin.)
    Jah az éjjeli szerelés során a hilti szalag rejtő színű gumiborítását sajnos
    sikerült leszakítani, de nem baj, egyesek szerint így "Mad Max"-esebb.:DDD

Új hozzászólás Aktív témák