Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Mustármag

    őstag

    válasz PociAti #35028 üzenetére

    Semmilyen munkalapot nem kaptam,(viszont mást is javítottak ahogy írtam, nem csak a jelzett hibát) az állapot változásokról kaptam értesítést, emailben. A DHL-el intézték a szállítást, a csomagolásra ezeket az instrukciókat kaptam a hibajegy megírását követően:
    "Küldje el nekünk az eszközt
    Itt vannak a szállítási feltételek, amelyek mellett elküldheti nekünk készülékét.
    Kérjük, biztonságosan csomagolja be készülékét (legalább párnázott dobozt javasolunk), hogy elkerülje a szállítás közbeni sérüléseket*. Ha olyan Kick Scootert kell csomagolnia/küldenie, amelynek nincs összecsukható szára vagy a kormány könnyű eltávolítása, kérjük, vegye le magát a szárat (T-bar) a megfelelő csomagoláshoz. A kormányt is tartalmazó szár (T-bar) szerelvényt könnyen eltávolíthatja a szárat az első villához rögzítő 5 mm-es hatlapos csavarok eltávolításával. Kérjük, tekintse meg az összecsukható klipszet rögzítő csavarokat. A T-bar eltávolításához távolítsa el a két 5 mm-es hatlapos csavart az óramutató járásával ellentétes irányban. Kérjük, tegye a szárat az eltávolított csavarokkal együtt és a felszerelt kormányt jól védve a dobozba/csomagba.
    Ha vissza szeretné juttatni hozzánk csomagolt készülékét, szervizünk futárja két munkanapon belül az Ön címére érkezik, hogy átvegye a csomagot. E-mailt fog kapni tőle, amely megerősíti az átvétel részleteit."
    Vissza, már rendes roller dobozban érkezett(natúr karton) , az én bubis fóliám is rajta volt, de tettek bele plusz rendes "tömést" pl. Kereket tartó papír bak.

    08.30-án írtam, hogy kérek garanciális javítást.(arról kaptam egy magyar nyelvű visszaigazolást még aznap a fenti instrukciókkal)
    09.01. Kaptam egy angol emailt, ez részeletesebben kitért a csomagolásra mint az első email, de túl sok támpontot az sem adott. És ezzel az emaillel jött a címke amit rá kellett ragasztanom a dobozra
    09.02.-án hívott a futár hogy jönne érte(nem volt még becsomagolva azt hittem kapok a szállítótól értesítést, hogy jönne) tehát a két nap amit írtak, az munkanap és reális
    09.03. elvitte a futár D.U.
    09.05. Email, megérkezett.
    09.10.Email hogy elkezdték a javítást. Később újabb email a javítás befejeződött. kövi email: "A készüléket vissza küldtük önnek"
    09.11. Email a DHL-töl hogy úton a csomag, várható szállítás 09.15.(sms-t is kaptam róla)
    09.15. csomagkövetés, még nem írja hogy pontosan hol van még nem érkezett az országba.(valószínűleg fent akadt egy kicsit a vámon, de nem kellett ügyet intéznem vagy fizetnem)
    09.16. reggel, újabb sms: Kézbesítés: "Ma nap végéig" és meg is kaptam.

    Ez a teljes időrend.

    Lengyelországban történt a javítás ez rajta is volt a futárlevélen/címkén vagy hogy híjják
    Visszafelé megált Szlovákiában mert rajta volt a dobozon, de lengyelből jött vissza.

    Itt egy kép konkrétan ennyi infót kaptam a javításhoz tartozó követési kóddal amig távolt volt a roller a fentieken felül.

    Más: Jövök haza, mellék utca de jól kivilágított, autó befordul szembe velem, haladtam tovább, nem nagyon volt hely hogy félre húzódjak, eddig ebből itt nem is volt gond, általában megvárta az autós hogy elérjek oda hogy félre tudjak húzódni, vagy azt hogy elmenjek mert ő húzódott félre. Itt semmi, épphogy be tudtam húzódni az utolsó autó után, le lassított majd elhajtott, mondjuk elég indulatosan közöltem vele szívfájdalmamat, és a bennem kavargó gondolatokat, nő volt, valamilyen szinten megértem, de ezért egy ne haragudj jól esett volna. Szóval jó fényviszonyok mellett, plusz fényvisszaverő matricával a rolleren, neonzöld sisakban, extra fényszóróval (1300lumen) egy olyan utcán ami csak egy járműnek ad teret, szemből majdnem elbasztak, én mobilozásra gyanakszom.

Új hozzászólás Aktív témák