- Mobil flották
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Milyen okostelefont vegyek?
- Kilenc Redmi és Poco készülék érte el támogatási idejének végét
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- Leradírozza az S26 Ultra a szelfikamerát?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- iPhone topik
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
D.Orion
veterán
Anno 150K volt a bruttóm mikor ugyanennyiért vettem újonnan a 2010es Gepida Alboin 500CRS-t. Arra lényegében csak felszerelés és kopó alkatrész/szerviz szinten költöttem eddig 70K-t.
Munka előtt egy hónappal vettem egy 40K-s Capriolo Elvis-t újonnan, hogy legyen mivel munkába járnom, csak szervizköltség évente egyszer.
Tavaly vásároltam használtan 120K-ért egy 2007es Focus MTB-t, FOX LX, Avid 3... Erre sem költöttem csak amit kell. Ha majd egyszer kicserélem a vázat, akkor lesz rá költve.
A CRS és az MTB esetében is én vagyok a szűk keresztmetszet, így nem vágyom drágább/jobb gépekre.Szerintem országúti esetében 800km/hó táv felett lehet arról beszélni, hogy valaki egyre többet költ a kerékpárjára. Alatta felesleges komoly fejlesztéseket végezni teljesítmény orientáltan, maximum a kényelem irányába.
MTB esetében kb. hasonló a képlet. Aki csak heti egy-két alkalommal megy ki terepre barangolni az kibírja fél éves szervizzel és max láncot kell cserélni évente. Mások akik csapatják és a távokat is megtesznek, 50-70 üzemóra után már felkeresik a szervizt.[ Szerkesztve ]
-
JackFeryll
őstag
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest