- Mobil flották
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Kezünkben a Razr 50 Ultra
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Az okosórák meghódítására készül a Galaxy AI
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Milyen okostelefont vegyek?
- Huawei P Smart Z - jól nézünk ki
Hirdetés
-
Decemberben a Forza Horizon 4 is lekerül a digitális áruházak polcairól
gp Sajnos megszokott dolog már, hogy a sorozat egyes részei egy idő után megvásárolhatatlanok lesznek.
-
Európában Moto G85
ma Tegnap mutatkozott be Kínában a Moto S50 Neo, ami az európai oldalakon Moto G85-ként manifesztálódott.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
jjeahh
nagyúr
válasz
spilbi #102296 üzenetére
Akik elviselik a plusz súlyt és, hogy úgy általánosan nehezebb velük technikázni. Cserébe a kisebb akadályokat, gödröket jóval könnyebben veszik, szal ahol a kisebb kerék elakad és fejre esel, ott a 29-es valszeg max huppan egyet és továbbgurul. Persze ez csak nagyvonalakban igaz, simán előfordulhat, hogy egy 29er egy jól eltalált geo miatt ugyanolyan fordulékony, mint egy 27.5-ös, sőt, hogy bonyolítsam a dolgot, nem mindegy milyen 27.5-ös gumit hasonlítunk milyen 29er-hez, mindkettőből vannak viszonylag vékonykák meg öblösek is, egy 27.5+ simán van olyan magas, mint egy 2.10-es 29
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG